• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Disney+ 4€/kk kolmen kuukauden ajan

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
544
Tuote: Disney+ 4€/kk kolmen kuukauden ajan
Tarjoushinta: 4€
Normaalihinta: 11€
Kauppa: Disney+
Voimassa: Tarjous on voimassa 27.09.24 klo 23.59 saakka.
Linkki: Disney+ | Katso uudet Originals-tuotannot ja muut suosikit
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Tarjous koskee vain uusia Disney+ -tilaajia sekä palaavia Disney+ -tilaajia, joilla ei ole tällä hetkellä aktiivista tilausta.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
70
Näyttävät nostavan tilauksen hintaa. Nyt on 10.99€ kuukausitilaus. Tuolla ehdoissa sanotaan että jatkuu 13.99€/kk hinnalla. Viime kerralla 1.99€ tms tarjouksen jälkeen nostivat myös kuukausihintaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 360
Lisätietona tämä tarjous on voimassa myös Google Play -apissa joskaan ei iOS-apissa (tarkistin itse). Hyödyllistä, koska Androidin kautta voi siten maksaa esim Google Play -hupirahalla tai puhelinlaskulla.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
55
Jos haluaa penniä venyttää niin Disneyllä pystyy jakamaan tunnukset ainakin kuuden henkilön kanssa ja katsomaan samanaikaisesti
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 372

Itsellä olisi parin päivän päästä katkolla vuositilaus, 110€ jos sen pitää voimassa, 4€ tilaus vaimon nimiin olisi lyhyellä tähtäimellä säästöä mutta jos sen jälkeen pitää maksaa premiumin 140€ vuodessa tai 14€ kuussa niin siihen se katoaa. :hmm:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 360
Itsellä olisi parin päivän päästä katkolla vuositilaus, 110€ jos sen pitää voimassa, 4€ tilaus vaimon nimiin olisi lyhyellä tähtäimellä säästöä mutta jos sen jälkeen pitää maksaa premiumin 140€ vuodessa tai 14€ kuussa niin siihen se katoaa. :hmm:
Vaihtoehto olisi myös, että:
- perut vuositilauksen uusiutumisen
- teet 4 € tilauksen samalle tilille nykyisen päätyttyä ja perut heti sen jatkumisen (eli vain 1 kk)
- teet vuositilauksen 110 €:lla, kun tuo kuukausi on mennyt - viimeistään 16.10.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 360
Tätä syystarjousta odottelinkin, joskin 100 % korotus pariin edelliseen vuoteen yllätti.
Tosin ennen viime vuotta se 2 €:n Disney+ Day -tarjous oli aina vain 1 kk:n alennus; nyt tämä on kuitenkin 3 kk (jos asiakas haluaa) kuten viime vuoden 100-vuotisjuhlatarjouksessa. Eli sikäli tätä voi pitää parempanakin kuin se aiempi Disney+ Day -tarjous oli.
 
Liittynyt
29.08.2021
Viestejä
27
Kiitos tiedosta. Taidan venata tohon 27.9 niin saa vielä vähän joulun yli. Ei ole juurikaan tuolle käyttöä, mutta jos sieltä jotain jouluna tulisi katsottua.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 092
Tosin ennen viime vuotta se 2 €:n Disney+ Day -tarjous oli aina vain 1 kk:n alennus; nyt tämä on kuitenkin 3 kk (jos asiakas haluaa) kuten viime vuoden 100-vuotisjuhlatarjouksessa. Eli sikäli tätä voi pitää parempanakin kuin se aiempi Disney+ Day -tarjous oli.
Näin muisti toimii :) Olin varma että kolme kuukautta oli vakio.

Melkoista pakkomyyntiä, puhelimen selaimella ainakaan ei kirjautumisen jälkeen löydy reittiä omiin tietoihin, ainoastaan mahdollisuus tarttua tarjoukseen. Myös osoitteen vaihtaminen etusivuksi kirjautuneena tekee ohjauksen tilaussivulle. Olisin odottanut että ilman aktiivista tilausta pääsisi katsomaan omat tiedot ja tilaushistorian.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
374
DNA:n netillä ohjautuu ruotsalaiseen palveluun, eli Disneyllä on nyt jokin geo-ip ongelma. Ei anna Suomen hintoja ja ei voi käyttää tuota 3,99€/kk tarjousta. Liekö ongelma vain minulla. Noin ison toimijan pitäisi kyllä tehdä nämä fiksummin. Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
374
No yritin chatin kautta Disneylle asiasta ilmoittaa, mutta kuulemma DNA:n pitäs heille ilmoitta ip-alueet niin voisivat korjata tuon. Mulla mobiilinetti tosiaan. Menee kyllä MOI:n liittymälläkin ruotsiin nuo Disneyn sivut. Toinen vaihtoehto on ipv6, mutta luulen että oletuksena menee sen kautta muutenkin. Disneyllä on aikamoinen purkkaviritelmä tuo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
544
No yritin chatin kautta Disneylle asiasta ilmoittaa, mutta kuulemma DNA:n pitäs heille ilmoitta ip-alueet niin voisivat korjata tuon. Mulla mobiilinetti tosiaan. Menee kyllä MOI:n liittymälläkin ruotsiin nuo Disneyn sivut. Toinen vaihtoehto on ipv6, mutta luulen että oletuksena menee sen kautta muutenkin. Disneyllä on aikamoinen purkkaviritelmä tuo.
Onko suojattu icloud-lähetys tai vastaava palvelu päällä?

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 656
Viestejä
4 399 232
Jäsenet
73 026
Uusin jäsen
Mainari

Hinta.fi

Ylös Bottom