Dirt Rally 2.0

Ei haittaisi, Dirt 4:n jotenkin ei ole niin hyvä, esim ratilla(konsolilla en ole pc-versiota kokeillu) ei saa samantasoista tuntumaa kuin Dirt Rallyssa saa.

Jos tulee DR 2 niin voisi maita/autoja olla lisää ja se asfalttituntuma pitäisi saada suhteessa soratuntuman tasolle(sellainen tiukka/ratamainen saisi olla assutuntuma).
 
Toivottavasti ois VR-tuki kuten DR:ssä. FFB:ssä ois ainakin parantamisen varaa etenkin asfaltilla kans.
 
Toivottavasti ois VR-tuki kuten DR:ssä.

Niin, DR:äänhän ei koskaan tullut virallista tukea Vivelle. Rift ja PSVR-tuet tuli mutta Vive jätettiin tylysti ulos jonka toki sai toimimaan Revivellä.

12.30 meikäläistä aikaa sitten hakkaamaan F5:ä Codemastersin Twitteriin.. :kahvi:
 
Toivottavasti tulisi parannuksia fysiikoihin niin ei aina tarvitsisi tapella Richard Burn rallyn modien kanssa.

Sinänsä ihan jännä ilmiö, ettei mikään pelifirma ole ottanut asiakseen tehdä kunnollista nykyaikaista rallisimulaattoria. Ratapuolelta kun löytyy esim. iRacing, rFactor 2, Automobilista ja Assetto Corsa missä kaikissa on hyvä fysiikkamallinnus. Onko sitten rallikuskeja vaan niin vähän verrattuna ratamiehiin?
 
Jos on vähintään Dirt Rally 1:n tasoa, niin menee 100% varmasti ostoon. Maukasta
 
On kyllä helvetin hienon näköistä. Kuten jo sanoin, paremmat fysiikat kun tulisi niin ostoon menee vaikka lapussa olisi 100e :D
 
Hienon näköstä? Makuja on monia. Tuli vain paha olo tuosta adhd vilinästä. Huvittavana yksityiskohtana tuo Audi S1 ajopätkä, mistä tuo oli revitty. Niinku olis vanhaa kunnon myrskylinnut -animaatiota katellu....
 
Tätä on toivottu. Arvelluttaa vaan että mennäänkö Dirt Rallysta enempi Dirt 4:n suuntaan (joka oli IMO kuraa). Se on ihan hyvä lokaatioissa on vaihtelua edelliseen osaan verrattuna, mutta jos nuo kuusi maata ovat kaikki mitä mukana on, niin ei vakuuta. Lunta ei liene mukana, jollei tuo USA ole sitten jossain Alaskassa...
 
Puola on varmasti kova, nopeita teitä ainakin pitäisi olla, myös Uusi-Seelanti vaikuttaa hyvältä.
 
Kyllähän tuo Suomen pois jättäminen taas ihmetyttää. Ykköseenkin se tuli vasta monta kuukautta myöhemmin samoten kuin moni muu ralli.
Liekö sitten tuolla lisenssillä jotain osuutta asiaan.

Myös se VR-tuki Vivelle olisi kyllä ehdoton, muuten jää kauppaan..
 
Tajusin tässä juuri että tähänhän ei voi tulla Pikesiä enää(?) kun Sonylla taitaa olla oikeudet. Huono juttu kun sitä varmaan loppujen lopuksi eniten ajanut(soraversiota) DR1:ssä. PP-Quattro menee mukavissa sladeissa kun osuu mutkat kohdiileen.
 
Tätä on odotettu! Hype laski tosin Suomen rallin puuttumisen vuoksi hieman, mutta jospa se tulisi myöhemmin päivityksenä.

Tähän vielä kunnon moninpelituki (esim. rallit kaveriporukalla ghostina), niin kyllä kelpaa!
 
Hienon näköinen grafiikoiltaan näyttäisi olevan.
Nyt vaan jännätään, onko dr1 päivitettynä suht samoilla fysiikoilla vai dirt 4 kuraa.
Jos jatketaan mainiota dirt rallyn viitoittamaa tietä niin asfaltille tosiaan vaatii isoa muutosta. Sorapuoli ainoastaan pientä viilausta.
Dirtit saa jättää suoraan kaupan hyllyyn.

Niin ja jos vr tuki puuttuu niin siitä voi jo jotain johtopäätöstä tehdä simukuskien suuntaan.
 
Tottakai tämä on Dirt Rally päivitettynä, muuten nimi ois Dirt 5.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Sitä vähän toivoi, että olisivat tuoneet mukanaan edes ensimmäisen Dirtin ajopätkät mm. Suomen. Ihme juttuja nämä lisensointi hommelit, kiusa kai se on pieninkin kiusa. Autojen liveryt ja tallit ei tarvitse mielestäni olla aidot, riittää vaikka että on edes vähän sinne päin kunhan autot itsessään ovat autenttisia. Kuitenkin lisenssirahat uppoavat kaikki tuohon Rallycrossiin joka ei henk.koht. kiinnosta minua ollenkaan.
 
Mitenkäs nuo lisenssihommat oikein menee, kun WRC-kalenterin maista mukana on kuitenkin Espanja, Argentiina ja Australia? Onko Suomi jotenkin ihan oma juttunsa? Pakko-ostos tämä taitaa olla joka tapauksessa.
 
Liekkö legendaa koko lisenssi homma, kyllä nyt luulis että rallipeliin saa laittaa minkä maan haluaa.

Voiko maan muka lisenssoida pelissä, en kyllä usko.

Ainut mikä vois kuulostaa uskottavalta on se että, WRC on sanonut noille että jos tulevaisuudessa vielä haluatte WRC lisenssin niin näitä että saa käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Liekkö legendaa koko lisenssi homma, kyllä nyt luulis että ralli peliin saa laittaa minkä maan haluaa.

Voiko maan muka lisenssoida pelissä, en kyllä usko.

Ei sitä maata ole lisensoitu vaan se rata millä ajetaan. FIA noista kai päättää, että annetaanko kehittäjille lisenssi X maan radalle/radoille.
 
Ei sitä maata ole lisensoitu vaan se rata millä ajetaan. FIA noista kai päättää, että annetaanko kehittäjille lisenssi X maan radalle/radoille.

Eli oletus on että Dirt Rally 2.0 tulee pelkästään oikeita erikoiskokeita, ihan hyvin olisivat voineet tehdä suomeen kuvitteelliset erikoiskokeet, niihin ei tarvis mitään lisenssiä.

Ite oon käsittänyt tämän koko lisenssi jupakan niin että esim. Dirt 4 ei saanut käyttää suomea, edes kuvitteelisilla radoilla, ja eikös nämä väittänyt että myös hypyt piti jätää lisenssi syistä pois.

Jos näin oli niin kuulostaa kyllä samalta selittelyltä kuin Gran Turismon vahinkomallin pois jättäminen, autonvalmistajien pyynnöstä.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös DR:ssä ollu Suomesta osittain oikeita pätkiä ja loput mielikuvitusta? Ouninpohjasta taisi olla joku pieni pätkä ja loput keksittyä tjsp.
 
Eikös DR:ssä ollu Suomesta osittain oikeita pätkiä ja loput mielikuvitusta? Ouninpohjasta taisi olla joku pieni pätkä ja loput keksittyä tjsp.
DR:ssä oli kyllä 31km Ouninpohjan pätkää jaettuna kahteen osaan(15km ja 16km) joita ajettiin molempiin suuntiin ja vielä puolikkaina(7-8km) versioina molempiin suuntiin. Joskus sitä on ajettu 34km mittaisena(joka löytyy RRB:ään modina) tai esim. tänä vuonna se oli vain 20km ja käyttivätkö osittain toista tietäkin, siellä on kai mahdollisuuksia(teitä) muuttaa sitä Ouninpohjan ek:ta hieman ettei ajeta joka vuosi ihan samanlaisena.

Kaikki DR:n ek:t pohjautuu oikeisiin teihin mutta Iek oli jaettu kahtia ja ehkä vähän lyhennettykin (pelimoottorin rajoitus).
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo Suomen pois jättäminen taas ihmetyttää. Ykköseenkin se tuli vasta monta kuukautta myöhemmin samoten kuin moni muu ralli.
Liekö sitten tuolla lisenssillä jotain osuutta asiaan.
Veikkaan että siellä on taas ollut AKK:n sedät möhömahoineen vähän määrittelemässä lisessien hintoja ja lopputuloksena Suomen kohdalla on viiva vaikka pätkät olisivat kuinka mielikuvitusta. Sehän olisi ihan hirveää, jos joku pääsisi ajamaan simulaattorilla meikäläisiä oikeita rallipolkuja. :D

Minulle riittäisi Dirt Rallyn uusinta, mutta vähän parannetuilla grafiikoilla, lyhyemmillä erikoiskokeilla ja monipuolisemmin kustomoitavalla kartturilla. Ja tietenkin olisi hienoa jos fysiikat ja FFB olisi kunnossa kertalaakista, muitta se voi olla liikaa toivottu. Niin, ja tietenkin modituki pitää löytyä.
 
Noniin, sieltähän se ilmaantui.
Ilman VR:ää jää kauppaan. Ja ofc Suomen puuttuminen närästää.
Onkohan mitään lisenssiä ykkösessäkään tarvinut kun ralli ajetaan Jämsässä ja mitään virallista muutenkaan ole...
CMn ratkaisut ollut aina vähän niin ja näin.
 
Noniin, sieltähän se ilmaantui.
Ilman VR:ää jää kauppaan. Ja ofc Suomen puuttuminen närästää.
Onkohan mitään lisenssiä ykkösessäkään tarvinut kun ralli ajetaan Jämsässä ja mitään virallista muutenkaan ole...
CMn ratkaisut ollut aina vähän niin ja näin.
VR:stä ei ollut tosiaan mitään mainintaa, mutta jotenkin tuntuu että eivät vaan uskalla vielä mainostaa sitä.

Ja rahastuslisurien myötä voidaan vielä nähdä se Suomikin mukana. Tai sitten ei. Codemastersilla ajatusmaailma on aina vähän erilainen, jota osoittaa tämäkin: "Also take on the challenging power of the Chevrolet Camaro GTR4". :D

DiRT Rally 2.0 - Codemasters

"When you pre-order DiRT Rally 2.0, you will have access to the Porsche 911 RGT Rally Spec as a bonus vehicle. There will also be a DiRT 2.0 Deluxe Edition. This edition includes the first two seasons of post-launch additional content, each with three locations and five early vehicle unlocks. The early vehicle unlocks are The Ford Escort MkII, Lancia Stratos, Subaru Impreza 1995, AUDI Sport Quattro S1 E2 and Ford Fiesta OMSE SuperCar Lite. There are more benefits of pre-ordering the Deluxe Edition, as you’ll receive the game four days early on the 22nd February. The Deluxe Edition also includes upgraded starter cars for My Team, in-game bonuses, and high reward events. "

Vaan eipä siinä, kyllä rallycrossikin maistuu ja sieltä puolelta mukana on jo suoraan kasa aitoja ratoja:
THE OFFICIAL GAME OF THE FIA WORLD RALLYCROSS CHAMPIONSHIP – Race at Barcelona, Montalegre, Mettet, Lohéac Bretagne, Trois-Rivieres, Hell, Holjes and Silverstone in a multitude of different series.
 
Eihhh:

Speaking to USgamer today at a Dirt Rally 2.0 preview event in London, Codemasters community manager Christina McGrath confirmed that VR support isn’t planned for the sequel as of right now. “We're focusing on making the core game experience before launch - and after that, if there is demand from our community, then we'll explore the possibility,” McGrath said.

Dirt Rally 2.0 Has No VR Support Planned

CM laatua :beye:

Ps. Samat jutut oli Dirt4 kohdalla...
 
Eihhh:

Speaking to USgamer today at a Dirt Rally 2.0 preview event in London, Codemasters community manager Christina McGrath confirmed that VR support isn’t planned for the sequel as of right now. “We're focusing on making the core game experience before launch - and after that, if there is demand from our community, then we'll explore the possibility,” McGrath said.

Dirt Rally 2.0 Has No VR Support Planned

CM laatua :beye:

Ps. Samat jutut oli Dirt4 kohdalla...

Jaaha. Codemasters on kyllä yksi niistä firmoista jotka osaa tappaa innostuksen ennenkuin peli on edes hyllyllä.. :facepalm:

Ei Suomea, ei VR:ää.. Pitäkääpä sitten paskeenne. Taidan mennä kiukuttelemaan CM:n Twitteriin, vaikkei sekään mitään auta.. :rage:
 
No joo odotukset laantui tämän pohjalta aika paljon.
Vakavasti otettavaa simuilua on varmaan turha odottaa ja mennään konsolit edellä. Onkohan edes dd rateille tukea...
 
Taattua codeshitters laatua. Eka oli puhdas sattuma onnistumisen saralla.

Näyttää aivan samalta kuin eka peli omaan silmään.
 
Heh, tuo traileri, konseptigraffaa lähinnä ja onneksi ei ole epilepsiaa, koska nyt vois olla kohtaus päällä.
 
Jaaha. Codemasters on kyllä yksi niistä firmoista jotka osaa tappaa innostuksen ennenkuin peli on edes hyllyllä.. :facepalm:

Ei Suomea, ei VR:ää.. Pitäkääpä sitten paskeenne. Taidan mennä kiukuttelemaan CM:n Twitteriin, vaikkei sekään mitään auta.. :rage:
Josko Suomi lisätään myöhemmin peliin :beye:
 
CM otta kaikki mitä lähtee irti niin että vr ja lisä setit pistää ostaa dlcnä
 
Minua ei haittaa suuresti Suomen puuttuminen, vaikka fiilis on tietysti katossa Suomessa ajaessa, eikä Virtuaalilasien tuen puuttuminen ollenkaan, kun en laseja omista. Kehitys virtuaalilaseille on työlästä ja vie paljon aikaa. Kaiken maailman polygonit pitää erikseen värkätä kohdilleen ja työstää grafiikasta moni asia käsipelillä kohta kohdalta toimivaksi, joten on hyvä vaan ettei viivästytetä julkaisua tai tehdä kompromisseja pelikokemuksen suhteen sen takia, että mahdutettaisiin virtuaalitodellisuus mukaan julkaisuun. Näen siis asian niin että peliä pääsee pelaamaan aikaisemmin nyt tämän vuoksi ne, ketkä eivät laseja käyttäisi muutenkaan.

Hienoa että jatko-osa tulee ja uskon @Aku79 kanssa että tämä on uskollinen aikasemmalle osalle ja Dirtin pääsarja on erikseen. Tässä osassa varmaan näemme niitä todella pitkiä taipaleita, vaikka ykkösen pisimmissäkin reiteissä oli minulle riittävästi haastetta - todellista tiellä pysymisen selviytymistaistelua alusta loppuun :D

Minä ainakin ostan tämän pelin hyvin varmasti, vaikka koen että ykkönen on edelleen suhteellisen tuoreena pelinä täysin kelvollinen kokemus edelleen ja on suorastaan yllättävää että saamme näin nopeasti uutta matskua luukusta, mutten todellakaan pistä pahakseni. Tosiaan moninpeliltä toivoisin kanssa yhtä aikaista ajamista kaverin kanssa haamuautoina ja miksei mukana voisi olla jaettu ruutu myös, jos haluaa kaverin kanssa pelata samalta sohvalta. Minulle tämä on pääpainoisesti lopulta yksinpeli, joten en harmistu vaikkei kumpaakaan löytyisikään, mutta moni varmasti arvostaisi.

PS. Nimenä tuo '2.0' viittaa mielestäni siihen että merkittäviä parannuksia on luvassa, olisikohan nimen omaan ihan ajotuntumaan tai sitten paljon erilaisia rallin muotoja?
 
Kartturin ääni ja nuo HUD-merkinnät ovat ainakin ihan annelista. Ja onhan tuo aika arcademaista tosiaan.

Minusta aika asianmukainen ääni kartturilla. Sitä on helpompi kovassa vauhdissa kuunnella ja nuotit tulevat hyvällä ajoituksella. Rallin tunnelmaa on haluttu tuoda muillakin tavoilla: pelaajanäkymän kuvakkeet ovat hienovaraisesti tyyliteltyjä ja selkeästi luettavia ja mielestäni tärkeintä on tuo selkeys. Autokameraakin on varmaan hieman muokattu, kun se tärisee ja värisee todella realistisesti.

Lähettämäsi videon kohdasta 6:33 kuulee miten hienosti noita auton koneiston ääniä on saatu tarkennettua, vaikka tuo töräys, kait jonkin hihnan ääni, on varsin helposti kuultavissa, mutta näinhän oman kokemukseni mukaan oikeasti onkin. Maaston yksityiskohdat myös aika huimaavia pitkillä piirtoetäisyyksillä samassa pätkässä.

Mielestäni videon perusteella 2.0-titteli on tähän mennessä ansaittu ja mennään tosiaan enemmän lähemmäs aidon tuntuista rallikokemusta. On syytä miettiä että mikä on näiden muutosten päämäärä, millaiset ihmiset ovat tämän pelin kohdeyleisö ja mikä on kehittäjän kokonaiskuva lopullisesta pelistä.

Ajotuntuma on kuitenkin lopulta se tärkein ja on aika vaikea vetää pidempiä johtopäätöksiä pelkästä videosta. Vaikuttaa siltä että monet avustukset ovat videolla käytössä.
 
Colin Mcrae Rally 2.0 -fiilikset tuosta tuli vahvasti. Liekkö 2.0 -nimikin viittaus tästä?
 
Minusta aika asianmukainen ääni kartturilla. Sitä on helpompi kovassa vauhdissa kuunnella ja nuotit tulevat hyvällä ajoituksella. Rallin tunnelmaa on haluttu tuoda muillakin tavoilla: pelaajanäkymän kuvakkeet ovat hienovaraisesti tyyliteltyjä ja selkeästi luettavia ja mielestäni tärkeintä on tuo selkeys. Autokameraakin on varmaan hieman muokattu, kun se tärisee ja värisee todella realistisesti.

Lähettämäsi videon kohdasta 6:33 kuulee miten hienosti noita auton koneiston ääniä on saatu tarkennettua, vaikka tuo töräys, kait jonkin hihnan ääni, on varsin helposti kuultavissa, mutta näinhän oman kokemukseni mukaan oikeasti onkin. Maaston yksityiskohdat myös aika huimaavia pitkillä piirtoetäisyyksillä samassa pätkässä.

Mielestäni videon perusteella 2.0-titteli on tähän mennessä ansaittu ja mennään tosiaan enemmän lähemmäs aidon tuntuista rallikokemusta. On syytä miettiä että mikä on näiden muutosten päämäärä, millaiset ihmiset ovat tämän pelin kohdeyleisö ja mikä on kehittäjän kokonaiskuva lopullisesta pelistä.

Ajotuntuma on kuitenkin lopulta se tärkein ja on aika vaikea vetää pidempiä johtopäätöksiä pelkästä videosta. Vaikuttaa siltä että monet avustukset ovat videolla käytössä.
Töksähtelevä brittimurre ei ole niitä selkeimpiä kartturivalintoja, mutta se on tavallaan linjassa noiden HUD-merkintöjen kanssa, jotka nekin ovat kovassa menossa ja nopeissa tilanteissa ikävän epäselviä/hämääviä, kun siellä on erilaista nuolta ja väriä vähän joka suuntaan.

Kartturin ennakon taas pitää tietenkin olla minimissään säädettävissä ja parasta olisi jos voisi vaikuttaa myös nuottien määrään ja ehkä jopa kartturin ääneen. Edellisessä osassa ei onnistunut ikävä kyllä kuin ennakon säätäminen ja osaltaan se yhdistettynä hieman liian pitkiin erikoiskokeisiin sai lopulta jättämään koko pelin kaappiin. HUDin osalta se on aika se ja sama, kun laitan ne näkyvät nuotit yleensä pois päältä, mutta toivottavasti kuitenkin muuttelevat niitä vielä hieman ennen julkaisua.

Se on kuitenkin selvää, että fysiikka on kaiken a ja o. Mikäli sitä ei viitsitä arcade-jonnejen miellyttämisen nimissä viilata kohdalleen, niin sitten saa jäädä peli kauppaan jo kättelyssä ja ikävästi nuo videot ja julkaisijan historia antavat olettaa että siellä puolella ne pelimerkit ovat taas kerran. Richard Burns Rallya jaksoi painaa satoja ja taas satoja tunteja pelkästään fysiikkamallin ja varsinkin sitä myöhemmin parantaneiden modien vuoksi, vaikka peli muuten kovin antiikkinen olikin. Dirt Rally oli parasta tässä luokassa mitä RBR:n jälkeen on nähty, mutta jotenkin tämä kakkososa ei nyt ole onnistunut ainakaan näillä videoilla ja puheilla vielä vakuuttamaan. Ja se 3rd person kuvakulmasta esitetty VW Golf vain alleviivaa tätä mielikuvaa. Toivottavasti olen kuitenkin lopulta väärässä.
 
Ajotuntuma ainakin näyttää huomattavasti enemmän arcademaiselta. Kääntyy mutkiin kuin kiskolla, ei pahemmin luista jne. Ja kartturi ei kuulosta kartturilta joka istuisi vieressä vaan joltain autokoulu opettajalta joka lakonisesti sanelee nauhalta nuotteja.
 
On näitä autovideoita jo nähty tässä vuosien saatossa sen verran, että voi aika suurella varmuudella sanoa, ettei videon perusteella autopelin ajotuntumaa kannata lähteä vielä arvostelemaan.
 

Ei vielä tuossa videossa tarkemmin mennä ajoon mutta kyllä siel ainaki jotai oikeata kuskia on ollu mukana säätämässä.
 
Töksähtelevä brittimurre ei ole niitä selkeimpiä kartturivalintoja, mutta se on tavallaan linjassa noiden HUD-merkintöjen kanssa, jotka nekin ovat kovassa menossa ja nopeissa tilanteissa ikävän epäselviä/hämääviä, kun siellä on erilaista nuolta ja väriä vähän joka suuntaan.

Kartturin ennakon taas pitää tietenkin olla minimissään säädettävissä ja parasta olisi jos voisi vaikuttaa myös nuottien määrään ja ehkä jopa kartturin ääneen. Edellisessä osassa ei onnistunut ikävä kyllä kuin ennakon säätäminen ja osaltaan se yhdistettynä hieman liian pitkiin erikoiskokeisiin sai lopulta jättämään koko pelin kaappiin. HUDin osalta se on aika se ja sama, kun laitan ne näkyvät nuotit yleensä pois päältä, mutta toivottavasti kuitenkin muuttelevat niitä vielä hieman ennen julkaisua.

Se on kuitenkin selvää, että fysiikka on kaiken a ja o. Mikäli sitä ei viitsitä arcade-jonnejen miellyttämisen nimissä viilata kohdalleen, niin sitten saa jäädä peli kauppaan jo kättelyssä ja ikävästi nuo videot ja julkaisijan historia antavat olettaa että siellä puolella ne pelimerkit ovat taas kerran. Richard Burns Rallya jaksoi painaa satoja ja taas satoja tunteja pelkästään fysiikkamallin ja varsinkin sitä myöhemmin parantaneiden modien vuoksi, vaikka peli muuten kovin antiikkinen olikin. Dirt Rally oli parasta tässä luokassa mitä RBR:n jälkeen on nähty, mutta jotenkin tämä kakkososa ei nyt ole onnistunut ainakaan näillä videoilla ja puheilla vielä vakuuttamaan. Ja se 3rd person kuvakulmasta esitetty VW Golf vain alleviivaa tätä mielikuvaa. Toivottavasti olen kuitenkin lopulta väärässä.

Olet selvästi pelannut enemmän simuralleja mitä minä ja itse asiassa Dirt Rally oli minulle ensimmäinen varsinainen tällainen ja yllätyin siitä paljon pitäessäni, mutta omalla ymmärrykselläni ja kokemuksellani näen että tuo ääninäyttely on myös sitä mikä vie pelisarjaa enemmän simulaatiomaisempaan suuntaan, jos se nyt on se suunta mitä kaikki Dirt Rallya pelanneet haluavat.

Kun nuotit tulevat selkeästi tavutettuina ja taukojen kanssa, eli ei yhtä nopeasti putkeen puhuttuina kuin ensimmäisessä osassa, niin se helpottaa kuulemista ja niiden tulkitsemista. Yritin ajaa ensimmäisessä osassa ilman näkyviä nuotteja niiden tullessa normaalilla ennakolla, mutta lopulta totesin että se vaikeutti keskittymistä aika paljon ja olisi ensinnäkin pitänyt käyttää pelin sisäistä mikseriä sitä varten, että saisi ne vokaalit erottumaan paremmin muista äänistä, koska ajan aina autokameran kulmasta, joka on kojelaudalla.

Tartuin nyt vain tähän seikkaan viestissäsi, kun muuta on ylipäätään vielä paha kommentoidakaan, mutta tosiaan minusta hieman ristiriitainen ajatusmalli jos haluaa rallisimua, kun sellaista kohti on jo tämän ääninäyttelyn puolesta menty ja sitten et pidäkään siitä. Ymmärrän kyllä sen että kartturin äänen sävy ei ole yhtä rento tai siisti, mutta ethän vain halua toista samanlaista Richard Burns Rallya, koska itse en vain vielä voi nähdä muuta kuin positiivisia muutoksia tämän pelin suhteen, lukuun ottamatta toki VR-tuen puutetta, mikä on aika paha niille joilta lasit jo löytyy. Tosin jos sinua tai ketä tahansa ei muutenkaan huvittanut pelata Dirt Rallya, niin on vaikea uskoa että tilanne muuttuisi paljoa tämän toisen osan suhteen.
 
Ymmärrän kyllä sen että kartturin äänen sävy ei ole yhtä rento tai siisti, mutta ethän vain halua toista samanlaista Richard Burns Rallya, koska itse en vain vielä voi nähdä muuta kuin positiivisia muutoksia tämän pelin suhteen, lukuun ottamatta toki VR-tuen puutetta, mikä on aika paha niille joilta lasit jo löytyy. Tosin jos sinua tai ketä tahansa ei muutenkaan huvittanut pelata Dirt Rallya, niin on vaikea uskoa että tilanne muuttuisi paljoa tämän toisen osan suhteen.

Kyllähän osa tuntuu haluavan juurikin "vain" modernin version Richard Burns Rallysta. RBR paha sanoa pelaamatta mitään, mutta ekasta Dirtistä tykkäsin itse todella paljon. Tekisivät peliin vain simcade ajomallin meille tavallisille rallikuskeille ja sitte mahdollisimman simumaisen hc kuskeille, niin kaikki olisivat tyytyväisiä.
 
Kyllähän osa tuntuu haluavan juurikin "vain" modernin version Richard Burns Rallysta. RBR paha sanoa pelaamatta mitään, mutta ekasta Dirtistä tykkäsin itse todella paljon. Tekisivät peliin vain simcade ajomallin meille tavallisille rallikuskeille ja sitte mahdollisimman simumaisen hc kuskeille, niin kaikki olisivat tyytyväisiä.
RBR oli puhdasta kultaa tässä genressä omalla aikakaudellaan, mutta auttamattomasti vanhentunutta tekniikkaahan se on ollut jo pitkään ja siksi suurin osa rallifaneista toivoisi sen nykyaikaista versiota. RBR:stä eivät kaikki alkuun pitäneet, kun se oli "liian vaikea". Se vaikeus tarkoitti sitä että sitä oli paska pelata padilla ja arcade-maailmasta tuttuja kiskoja ei enää ollutkaan auton alla.

Eka Dirt Rally oli tosiaan parasta mitä genressä on RBR:n jälkeen on nähty, mutta silti se jätti toivomisen varaa monin paikoin. Kakkosella olisi mahdollisuus paikata aukkoa, mutta ennakkofiilikset arveluttavat. Toivotaan parasta, pelätään pahinta jne.
 
Tämän alussa vastataan VR kysymykseen


Ja vastaus kuului:
"if there is enormous demand for it, we can do it"

Ei kovinkaan toivoa herättävältä vaikuta. :facepalm:
 
Ihan lupaavalta näyttää, mutta valmis tuote sen kertoo sitten onko tästä peliksi.
Ajotuntuma on se tärkein.
Vr puute on kyllä iso miinus ajopelissä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom