Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tal ja Eth runeja kaipaisi eli Stealth runewordia varten. Vaihdossa on antaa vain Ral ja 1 tierin runeja. Myös Hsarus Iron fist, Cleglaw's Pincers, Angelic Sabre löytyy setti-itemeistä
Voisit vähän kertoa mikä on homman nimi.
Pitääkö rekisteröityä sivulle? Miten vaihto hoidetaan? Käykö oikea raha?
Olekkos botti joka koittaa viedä heppujen tavarat?
Joo, ei ketään kiinnosta katsoa 20min videota jos et jaksa edes vaivautua kertoa tarkemmin.
Tuo tyyppi oikeasti vaikuttaa olevan vain hieman outo jos en yhtään muista nimeä väärin.
EDIT: Tai no, päätin blokata sen itse nytten.
vittu miehän timestampista laitoin tuon videon menemään jossa tuo Rhykkeri tuosta sivusta kertoo.
tässä kuva kyseisestä youtube-sivustosta viellä, jos jostain syystä ei ole tietämystä asiasta. Näissä videoissa on itse videon palkissa jaoteltu kategorointi. Se löytyy myös kun painaa: "Näytä lisää.." tekstiä kuvauksen alapuolelta. Sieltä sie näät että tämä henkilö tekee peliuutisia, sekä tämä kyseinen tradesivusto on introon kuuluva sponsoroitu viesti häneltä. Eli nyt hieman tarkkaavaisuutta kehiin, sillä kyseessähän ei ole 20 minuutin video joka tähän asiaan liittyy.
jos haluaa vaikka jotain natalyan tavaraa ostaa, kirjottaa ylös sen jälkeen valitsee sieltä sen itemin ja siltä myyjältä keltä tahtoo. Ja ku oot kirjaantunu tonne sisälle voit vaa lähettää tyypille viestin.
itsellä ei ollut sivusta yhtää aiempaa tietämystä ja selvitin tämän sinulle noin 8 sekunnin vaivalla, ole hyvä
vittu miehän timestampista laitoin tuon videon menemään jossa tuo Rhykkeri tuosta sivusta kertoo.Joo, ei ketään kiinnosta katsoa 20min videota jos et jaksa edes vaivautua kertoa tarkemmin.
Kiitos asiallisesta palautteesta, muokkasin nyt aloitusviestiäni.Monesti on ylläpidon puolelta tullut ohjeistusta yleisesti, että pelkillä videoilla/kuvilla tai linkeillä keskustelu ei kelpaa, vaan aina pitää omin sanoin pikkasen avata asiaa...
Olisko ideaa sockettaa siihen 6x shael runeja?Onkohan 6-socket Phase Blade minkään arvoinen nykyään?
nojuu. onhan tuo shared stashit ihan tosi hyvä asia kun vertaa legacyyn. Harmittaa vain kun olen niin pirun laiska. Muistan ennenvanhaan kun olin kahdessa erissä klaanissa legacyssä ja siinä me tehtii aina sillai että prosenttiosuudella aina annettii tavaraa jollekki joka myi ne eteenpäin. Toki jos täällä on joku joka haluaa vastaanottaa mun romut ja myydä ne pois ja profittia sitten saisi kumpiki. Mutta kunhan mie tuon paskalistan saan tehtyä joskus, kun en mie nyt sikaa säkissä halua tarjota.Toivottavasti päästäisiin joskus noista muuleista eroon ja olis oikeasti stashi tilaa hyvin ja esim gemit, runet, avaimet yms stäkkäis.