Demcifilter

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 057
Hello.

En ole mitenkään pioneeri asian kanssa, vaan kyseisiä filttereitä on tilattu jo iät ja ajat ulkomailta. Halusin nyt laittaa esimerkin filtteristä, jota ei jimms valikoimasta löytynyt ja tilasin suoraan DEMCifilter SA osoitteesta sekä maksoin paypalilla.

Kokonais kustannuksia kertyi 3x180ID filsulle 46,43 EUR = 48,71 USD, josta rapiat 15 USD oli postikuluja ja ALV näin ollen 11.09€

Tilauksen tein 4.5 ja maksoin heti.
Tuote on lähtenyt 8.5 liikenteeseen
Vantaalle tuote päätyi 11.5 ja tieto jota en löytänyt oli tuotteen kuvaus ja numero, joten toivottavasti seuraava säästyy puhelulta ja jonottelulta.
Tuotteen kuvaus "pölysuodatin" ja numero: 8421310090

Minun tuurillani vielä sähköpostista uupui AREXIN MRN numeron loppuosa "17FI000000" oli vaikka tuossa perässä oikeasti piti olla vielä kuutisen numeroa. Tullit ovat maksettu ja filtteriä jään odottelemaan kotiin huomisen tai maanantain aikana.

Helpommalla ehkä pääsee, jos tukee suomalaista, mutta se ei ollut vaihtoehto tälläkään kerralla valitettavasti, joten näillä mennään.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Tilasin myös suoraan Demcifilteriltä Ncase M1 koppaan mallikohtaisen suoadtinsarjan. Toimitusaika taisi olla vajaa pari viikkoa, Fedex oli toimitusmuotona. Kysyivät tullaavatko he vai tullaanko itse. Ilmoitin tullaavani itse ja toimittivat kaikki tarvittavat tiedot paketin ilmestyessä heille.

Eli ei pahaa sanottavaa puljusta, tässä tapauksessa tuen mieluummin etelä-afrikkalaista toimittajaa. Valikoima on aina saatavilla, toisin kuin suomalaisissa. Lisäksi toimitusaika tai toimituskulut eivät päätä huimaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 338
Viestejä
4 198 520
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom