Delta Force: Hawk Ops F2P FPS

Piti pikaisesti testata ja taas 4 tuntia meni. :D Täähän vaikuttaa tosi hyvältä, yhtä hyvä ellei parempikin kuin BF (2042)!

Pyörii myös suht hyvin eikä mitään kaatumisia yms. ollut. Vähän noi karikatyyrin oloiset hahmot häiritsi (toi snipu jouskarityttö ym.) mutta ei niitä pelissä huomaa. Jotain pikku fysiikkabugeja oli, esim. yhden tankin räjähtäessä sen torni lensi varmaan 300m ylöspäin ilmaan) mutta ei tosiaan mitään isompaa.

Toi Operations vai mikä lie, näköjään kaikenlaista baseupgradea ym. löytyy, pelasin sitä tutorialin ja yhden matsin ja ihan ok vaikutti sekin. Tosin en oo ihan varma tappoiko mut joku oikea ihminen vai botti. Tarvii perehtyä ajan kanssa.

Warfare on kyllä just sitä menoa mitä kaivannut, ai että isoja karttoja ja vastapainona kunnon chokepoint-mayhemia. :D

Ehdottomasti jatkoon! Vähän pääsi jo koukuttuun kun katseli mitä unlockattavia aseita tuolla on (ja noi on vielä oikeilla nimillään ja oikeat lisäpalikat ym.).
 
perskales, peli joka pyörii heti hyvin julkasussa ja on sulava! tätä tulee varmasti tahkottua paljon
 
Pyöri hyvin kyllä omallakin läppärillä.

Unohdin jo pelimuodon nimen mutta onko se tarkov tyylinen pelkästään tietokonetta vastaan? Pelasin kolme sellaista läpi ja vain tietokone vastuksia, muutenkin todella helppo.

Battlefield pelimuoto oli taasen todella adhd menoa tosin saattaa olla tottumiskysymys kun ei ole vuosiin vastaavia pelannut.
 
Pyöri hyvin kyllä omallakin läppärillä.

Unohdin jo pelimuodon nimen mutta onko se tarkov tyylinen pelkästään tietokonetta vastaan? Pelasin kolme sellaista läpi ja vain tietokone vastuksia, muutenkin todella helppo.

Ei ole pelkästään botteja vastaan ja ei todellakaan ole helppo KUN niitä ihmispelaajia tulee vastaan :D Aika nopeasti lähtee henki jos liikaa juoksentelee varomattomasti ympäriinsä.
 
Ei ole pelkästään botteja vastaan ja ei todellakaan ole helppo KUN niitä ihmispelaajia tulee vastaan :D Aika nopeasti lähtee henki jos liikaa juoksentelee varomattomasti ympäriinsä.
Okei, sattu ilmeisesti vain sellaisia servuja missä ei muita ollut tai sattui kiertämään sopivasti muut.
 
Ite kokeilin kolme matsia warfarea. Kaks sitä missä hyökätään/puolustetaan aluetta ja kolmas se lipun valtaus. Toi alueen puolustus ei maistunut, mutta lipun valtaus tuntu paremmalta. Toki k/d-ratio oli selkeesti alle yhden joka matsissa, kun parhailla se oli varmaan 10. Joka kentässä sniput vaikutti olevan aika vahvoilla tai ainakin ite sain useesti sellaisesta kuulan päähän. Liekkö yhtään mitään sbmm:ä tässäkään pelissä?
 
Ite kokeilin kolme matsia warfarea. Kaks sitä missä hyökätään/puolustetaan aluetta ja kolmas se lipun valtaus. Toi alueen puolustus ei maistunut, mutta lipun valtaus tuntu paremmalta. Toki k/d-ratio oli selkeesti alle yhden joka matsissa, kun parhailla se oli varmaan 10. Joka kentässä sniput vaikutti olevan aika vahvoilla tai ainakin ite sain useesti sellaisesta kuulan päähän. Liekkö yhtään mitään sbmm:ä tässäkään pelissä?

Ainakin lokakuun betassa oli jokin sbmm, sillä silloin mulla meni heti alussa joku 3-4 peliä äärimmäisen hyvillä statseilla ja siinä mietin, että mikä homma. Sen jälkeen vaikeustaso jotenkin mystisesti nousi ihan älyttömästi. Sen jälkeen niitä unelmapelejä olikin vaikeampi saada.

Nyt eilen pelasin joku kolme peliä, niin kahdessa sai hikoilla aika lujaa ja k/d rate alle yhden, sitten vikassa pelissä homma sujui ja k/d rate heti kahden pinnalla.

Mietin kyllä samaa eilen, että ei taida olla mitään sbmm:aa kun jo ekassa pelissä kyyti oli kylmää.
 
Ainakin lokakuun betassa oli jokin sbmm, sillä silloin mulla meni heti alussa joku 3-4 peliä äärimmäisen hyvillä statseilla ja siinä mietin, että mikä homma. Sen jälkeen vaikeustaso jotenkin mystisesti nousi ihan älyttömästi. Sen jälkeen niitä unelmapelejä olikin vaikeampi saada.

Nyt eilen pelasin joku kolme peliä, niin kahdessa sai hikoilla aika lujaa ja k/d rate alle yhden, sitten vikassa pelissä homma sujui ja k/d rate heti kahden pinnalla.

Mietin kyllä samaa eilen, että ei taida olla mitään sbmm:aa kun jo ekassa pelissä kyyti oli kylmää.
En muista mistä luin vai oliko jossain jackfragsin videossa, mutta ymmärtääkseni tuossa aiemmassa betassa oli botteja mukana ja niitä ei ole enää. Se voi olla yks syy miks sillon sai helpommin tappoja. Toivottavasti tässä on joku toimiva sbmm, mutta toisaalta 64 pelaajan kartalla muutama "pro" ei välttämättä pilaa kaikkien elämystä ellei satu samalle puolelle kaikki.

Täytyy kyllä kehua, että ei yhessäkään matsissa tullu mitään lageja tai jäätymisiä ja liikkuminen tuntu yllättävän hyvältä. Yllättävän valmiin oloinen peli.
 
Viimeksi muokattu:
Vähän noissa rynkyissä ja DMR:issa saisi olla enemmän damagea, tuntuu että niillä ei tee mitään tuonne kauemmas ampuessa. Aika monta kutia saa upottaa js uhri ehtii jo luikkia karkuun...Sen takia snipuja on kartat täynnä. Noh kai ne noita balansoi tässä ulinan perusteella.
 
En muista mistä luin vai oliko jossain jackfragsin videossa, mutta ymmärtääkseni tuossa aiemmassa betassa oli botteja mukana ja niitä ei ole enää. Se voi olla yks syy miks sillon sai helpommin tappoja. Toivottavasti tässä on joku toimiva sbmm, mutta toisaalta 64 pelaajan kartalla muutama "pro" ei välttämättä pilaa kaikkien elämystä ellei satu samalle puolelle kaikki.

Mäkin taisin kattoo saman videon. Jackfrags puhui asiasta, missä pelas uutta mappia SMG:lla ja kuvaili kenttää "metroksi, joka siirretty delta forceen". Näin on voinut hyvin käydä, että oon pelannut suurimmaksi osaksi botteja vastaan pelin alkuvaiheessa. Olin ajatellut, että jos pelissä on botteja ja niitä vastaan olen pelannut, niin sen nimessä olis lukenut, että kyseessä on botti.
 
Yhden matsin nyt pelannut. Yhtäkkiä on lauma vihuja näkyvissä monen seinän läpi aivan kuin olisi joku wallhack käytössä. Onko tämä joku pelin yleinen ominaisuus vai liittyykö tähän joku class, jolla on joku tietty spottiominaisuus tällaiseen? Oletan että on jonkun luokan skilliin/gadgettiin liittyvä kun välillä tuli itselle ruutuun tieto että you have been spotted tjsp.?

Tuli vähän bf2042 paik hommat mieleen mutta paljon 'räikeämmin'.
 
Yhden matsin nyt pelannut. Yhtäkkiä on lauma vihuja näkyvissä monen seinän läpi aivan kuin olisi joku wallhack käytössä. Onko tämä joku pelin yleinen ominaisuus vai liittyykö tähän joku class, jolla on joku tietty spottiominaisuus tällaiseen? Oletan että on johonkin hahmoon liittyvään skilliin/gadgettiin liittyvä kun välillä tuli itselle ruutuun tieto että you have beem spotted tjsp.?

Juurikin näin. Eli jokin skilli, mikä toimii myös toisinpäin. 2019 codissa oli vastaava ominaisuus käytössä, joka tosin vain ilmoitti milloin olet spotattu.
 
Varmaan betassa yksi eniten haukuttuja ominaisuuksia tuo "wallhack". En ite omalla puolella nähny tuota kertaakaan omissa peleissä valitettavasti. Vastustajalla tais se olla käytössä. Ainakin ilmoitti jotain tyyliin "sijainti paljastettu" tms ellen ihan väärin siinä sodan keskellä havainnoinu.

Jotakin vähän nopeampaa kenttää näin perheellisenä ja rajallisella vapaa-ajalla toivois. Puol tuntia per matsi on melko pitkä aika. Toki niin vähä peliä takana, että ei tiiä mitä kaikkia karttoja tuolla on ja mitä vielä tulossa.
 
Vaikuttaa kyllä ihan hauskalta peliltä. Harmillisesti peli jökkii itsellä tasaisin väliajoin. FPS droppia ei tule (ainakaan yläkulman laskurin mukaan) ja millään graffa-asetuksilla ei tunnu olevan vaikutusta asiaan. Ja GPU/CPU käyttöaste ei ole edes tapissa vaikka graffa-asetukset olisi parhaat mahdolliset.
 
Vaikuttaa kyllä ihan hauskalta peliltä. Harmillisesti peli jökkii itsellä tasaisin väliajoin. FPS droppia ei tule (ainakaan yläkulman laskurin mukaan) ja millään graffa-asetuksilla ei tunnu olevan vaikutusta asiaan. Ja GPU/CPU käyttöaste ei ole edes tapissa vaikka graffa-asetukset olisi parhaat mahdolliset.
Täällä kyllä FPS pysyy korkealla mutta silti jotenkin "tahmea" tai stutterinen on kuva. Liekkö frametimeisa häikkää.
 
Täällä kyllä FPS pysyy korkealla mutta silti jotenkin "tahmea" tai stutterinen on kuva. Liekkö frametimeisa häikkää.

Tarkista onko hertzit, kuten pitää. Mietin samaa gunrangella kun olin jättänyt "menu tilassa 60hz" asetuksen. Laitoin tuonkin maksimiin niin johan muuttui. En tiedä olisiko vaikuttanut myös itse matsitilanteeseen.
 
Testailin vähän tuota pätkimistä ja selvisi seuraavaa:

Kun hiirtä liikuttaa nopeasti, FPS putoaa lähelle nollaa ja GPUn rasitus käy hetkellisesti 0% tai ainakin lähellä tätä. Jos hiirtä liikuttelee ihan rauhallisesti niin droppeja ei tule, mutta se ei tietysti ole vaihtoehto tällaisessa pelissä :D

Olen koittanut kaikki asetuksia säätä, mutta ei merkitystä onko graffat lowilla vai ultimatella. Tai onko low latencyt tai fast syncit päällä tai pois jne. Mutta sellainen erikoinen huomio, että kun vaihdan jotain asetuksia, peli toimii n. 10 sekuntia kunnolla (ei väliä kuinka paljon hiirtä liikuttaa) mutta sen jälkeen sama ongelma palaa.

Mitään hajua mistä tällainen vois johtua? Koneesta löytyy 4090+7950x3d+64gb

EDIT: Ja uusimmat näyttiksen ajurit on asennettu

EDIT2: Taas uusi huomio: Jos aseella tähtää (hiiren oikea) niin mitään droppeja ei tule vaikka miten hulluna heilutaisi hiirtä edes takas. Mutta heti kun lopettaa tähtäämisen, alkaa yllä olevat ongelmat. On mystinen :hammer:
 
Viimeksi muokattu:
Tarkista onko hertzit, kuten pitää. Mietin samaa gunrangella kun olin jättänyt "menu tilassa 60hz" asetuksen. Laitoin tuonkin maksimiin niin johan muuttui. En tiedä olisiko vaikuttanut myös itse matsitilanteeseen.
Eihän tuolle ole hertseille säätöjä muuta kuin Display Refresh Rate.
FPS asetus on pelissä unlimited.
 
Tuo seinien läpi näkyminenhän tapahtuu ainakin hyökkää-puolusta pelimuodossa, kun hyökkääjät saavat alueen vallattua. Sen jälkeen puolustajilla on tietty aikaraja perääntyä alueelta, jonka jälkeen jäljelle jääneet näkyvät seinien läpi ettei kukaan jää sinne spawnille istumaan.

Vähän pettynyt, että ilmeisesti vain kaksi karttaa tuossa perus (Warfare) moninpelissä? Toivottavasti tuovat pikaisesti uusia, PvPvE pelimuodossa karttoja taitaa olla seitsemän joten luulisi että niistä saa aika hyvin jatkojalostettua 64vs64 versiot.
Piti pikaisesti testata ja taas 4 tuntia meni. :D Täähän vaikuttaa tosi hyvältä, yhtä hyvä ellei parempikin kuin BF (2042)!
Tässä on paljon samoja valuvirheitä joista itse ainakin valitin/valitan BF2042:ssa, mutta tässä pelissä ne tulee helpommin hyväksyttyä koska 1) peli on ilmainen ja 2) peli (virallisesti) ei yritäkään olla Battlefield vaikka samaa kohdeyleisöä tavoitteleekin.
Mutta valuvirheistä huolimatta kyllä tämä Delta Force tuntuu sujuvammalta ja mukavammalta pelata kuin BF2042.
 
Testailin vähän tuota pätkimistä ja selvisi seuraavaa:

Kun hiirtä liikuttaa nopeasti, FPS putoaa lähelle nollaa ja GPUn rasitus käy hetkellisesti 0% tai ainakin lähellä tätä. Jos hiirtä liikuttelee ihan rauhallisesti niin droppeja ei tule, mutta se ei tietysti ole vaihtoehto tällaisessa pelissä :D

Olen koittanut kaikki asetuksia säätä, mutta ei merkitystä onko graffat lowilla vai ultimatella. Tai onko low latencyt tai fast syncit päällä tai pois jne. Mutta sellainen erikoinen huomio, että kun vaihdan jotain asetuksia, peli toimii n. 10 sekuntia kunnolla (ei väliä kuinka paljon hiirtä liikuttaa) mutta sen jälkeen sama ongelma palaa.

Mitään hajua mistä tällainen vois johtua? Koneesta löytyy 4090+7950x3d+64gb

EDIT: Ja uusimmat näyttiksen ajurit on asennettu

EDIT2: Taas uusi huomio: Jos aseella tähtää (hiiren oikea) niin mitään droppeja ei tule vaikka miten hulluna heilutaisi hiirtä edes takas. Mutta heti kun lopettaa tähtäämisen, alkaa yllä olevat ongelmat. On mystinen :hammer:

Mystisellä kuulostaa kyllä. Kannattaa päivitellä emon UEFI firmis kanssa, sillä vanha voi aiheuttaa mystisiä ongelmia. Itsellä oli pari vuotta sitten mystinen ongelma Spider Manissa, missä kaikkien heijastavien pintojen päälle tuli semmonen jännä verkkokuvio, joka korjaantui uusimmalla emon UEFI firmiksellä.
 
Muilla ongelmaa, että aseet ei kerää progressia ? Snipulla ois tuo yks skini-challenge, johon täytyy kerätä 200 tappoa kyseisellä snipulla Warfare-modessa. Just kävin muutaman rundin sniputtamassa ja silti näyttää 0/200 tappoa ja kyllä niitä nyt nasahteli ettei nollaa pitäis näyttää.
 
Tuo seinien läpi näkyminenhän tapahtuu ainakin hyökkää-puolusta pelimuodossa, kun hyökkääjät saavat alueen vallattua. Sen jälkeen puolustajilla on tietty aikaraja perääntyä alueelta, jonka jälkeen jäljelle jääneet näkyvät seinien läpi ettei kukaan jää sinne spawnille istumaan.
Snipulla on myös tuo nuoli "gadget" joka paljastaa vihut hetkellisesti siellä mihin nuolen ampuu.
Vähän pettynyt, että ilmeisesti vain kaksi karttaa tuossa perus (Warfare) moninpelissä?
Ai kaksi? Hmm, luulin että niitä on ainakin 3-4. Voi toki olla että oon hypännyt kesken peliin niin on ihan erilainen maisema.

Toi yks mappi on hauska missä alussa on maihinnousu noilla veneillä. Kovin harvoin kyllä löytyy peli joka on ihan alussa, pitäis jäädä lobbyyn varmaan hengaileen mutta kun pitää säätää kaikkee välissä.
 
Itse olen pelannut käytännössä pelkästään tarkovia viimeiset 5 vuotta, mutta viimeiset wipet ja ennen kaikkea viimeisin (plus BSG:n perseilyt muutenkin) on kyllä saanu sen maistumaan niin paskalta, että pakko oli ehtiä jotain korvaavaa tilalle.

Tämä tuli sitten eilen ladattua ja olen kyllä viihtynyt tämän parissa useampikin tunti. Sopivan rentoa bäfä-tyylistä naksuttelua jos sitä haluaa ja sit looter-shooter moodia jos vähän tavoitteellisemmin jaksaa pelata.

Toki se, että konekiväärillä kun joutuu ampumaan 3 kertaa päähän, että vihu tippuu. Tai jos ampuu sinkolla jätkää kirjaimellisesti jalkoihin ei välttämättä ole mitään vaikutusta viholliseen pistää vähän irvistämään. Nämä kokemukset siis siellä "bäfä" puolella.

Omaan makuun UI on kuitenkin ehkä kauheinta daily challenge, season pass, experience points, weekend challenge, claim tätä claim tota- pasketta mitä olen koskaan nähnyt. Toki vetoaa varmasti nuorempaan pelaajaryhmään jolle tämä on ehkä enemmälti suunnattukin. Ja koska peli on f2p niin sillä saadaan toki porukka myös pysymään pelissä kiinni. Itse taidan jatkossakin vain klikata "Enter" ja vaan pelata erän jos toisenkin ja sen jälkeen vaan hakata välilyöntiä, että pääsee kaikista "hienoista" achievementeista eroon.

Joka tapauksessa sopivan rento gameplay ja fire fight noin yleisesti ja mahdollisuudet tässä on kyllä ihan kovaan peliin.
 
Omaan makuun UI on kuitenkin ehkä kauheinta daily challenge, season pass, experience points, weekend challenge, claim tätä claim tota- pasketta mitä olen koskaan nähnyt. Toki vetoaa varmasti nuorempaan pelaajaryhmään jolle tämä on ehkä enemmälti suunnattukin. Ja koska peli on f2p niin sillä saadaan toki porukka myös pysymään pelissä kiinni. Itse taidan jatkossakin vain klikata "Enter" ja vaan pelata erän jos toisenkin ja sen jälkeen vaan hakata välilyöntiä, että pääsee kaikista "hienoista" achievementeista eroon.

Joka tapauksessa sopivan rento gameplay ja fire fight noin yleisesti ja mahdollisuudet tässä on kyllä ihan kovaan peliin.
Juu, toisaalta miksi stressata niistä kun ne siellä kertyy itsekseen.

Itse kävin vasta äsken noi valikot kaikki läpi ekan kerran ja oli hirveä kasa jotain claimattavaa. En tosin sen vertaa perehtynyt siihen mitä noilla saa, jotain aseita tuli upgradettua joillain kupongeilla jne. Käy vaikka kerran viikossa läpi jos jaksaa, tuskin tossa paljoa menettää vaikka ei kävisikään.

On kyllä ihan hyvän tuntuinen tämä edelleen, todella kaoottista menoa välillä mutta toisaalta mapit on niin isoja että voi hieman miettiä vaihtoehtoisiakin reittejä. Funtsin aiemmin onko tässä jonkun sortin destruction niin näkyy olevan, ei ihan niin kattava mitä Bäfässä mutta kuitenkin. Ja juurikin tuommoinen mitä ei tarvi vääntää hampaat irvessä. Oli aika hupia painaa ekaa kertaa attack chopperilla menemään, tuli välittömästi Bäfä moments mieleen kun tulin alas. :D
 
kaksi? Hmm, luulin että niitä on ainakin 3-4. Voi toki olla että oon hypännyt kesken peliin niin on ihan erilainen maisema.
Totta, näyttäähän noita olevan enemmän. Taas tuli huomattua miten kaipaa erillisiä servereitä, kun tuo matchmaking heittää viisi tuntia peräkkäin vain kahta karttaa.
 
Totta, näyttäähän noita olevan enemmän. Taas tuli huomattua miten kaipaa erillisiä servereitä, kun tuo matchmaking heittää viisi tuntia peräkkäin vain kahta karttaa.
Juuh, mullakin tuli eilen joku täysin uusi mappi (olikohan joku "Threshold" tai sinnepäin), ja sitä tuli sitten 3 kertaa putkeen...Oli kyllä ihan hyvä mappi ei siinä mitään.

Tällaiset mapit ainakin tullut vastaan tossa Attack&Defend:
  • Ascension - maihinnousu veneillä, noustaan vuorelle
  • Cracked - ??? tämmöinen on mutta en muista millainen, päivittelen.
  • Shafted - alkaa ratapihalta ja menee maan alle "tehtaaseen" tms.
  • Threshold - kaupungissa, rakennuksia ym.
  • ??? - juoksuhautoja, paljon korkeuseroja ja muuten "avointa" maastoa
 
Viimeksi muokattu:
Mystisellä kuulostaa kyllä. Kannattaa päivitellä emon UEFI firmis kanssa, sillä vanha voi aiheuttaa mystisiä ongelmia. Itsellä oli pari vuotta sitten mystinen ongelma Spider Manissa, missä kaikkien heijastavien pintojen päälle tuli semmonen jännä verkkokuvio, joka korjaantui uusimmalla emon UEFI firmiksellä.

Ei saatana, tää tais oikeasti auttaa :D Ainakin lyhyellä testauksella pätkiminen oli tiessään. Kiitos! :cool:
 
Muuten ihan hyvä korvike Bäfälle mutta tuo SBMM vituttaa nyt jo unrankedissa. Vaikka alle 20 tuntia takana niin huomaan jo SBMM:n vaikutuksia. Jonotusajat kestää kauemmin, joskus heitetään Atlantin toiselle puolelle 150+ pingi servulle, hikisemmät lobbyt. Ei kyllä SBMM:lle ole yhtään sijaan Battlefield-tyylisessä pelissä. Ymmärtäisin ehkä jos se olisi vain ranked täppä päällä mutta ei, pitää tunkea myös unrankediin.

Huoh..
 
World War 3 oli parempi "BF Killer" kuin tämä. Sitä tuli mielellään grindattua aseita auki ja modailtua niitä.
nyt 4 matsia pelattuna ja aseen tuunausta kokeiltuna ei kyllä innosta kauheesti tämän kun ase vaikutti olevan ihan ok jo valmiiksi eikä nuo osat/kalibrointi juurikaan muuttanut mitään.
+-% stateja on liikaa eikä niistä aina ymmärrä mitä ne nyt loppujen lopuksi edes auttaa jos ne edes vaikuttaa mitenkään.

Hyvin pyörii ja hyvältä näyttää eikä muutenkaan ole mitään moitittavaa.
Täytyy vielä pelailla lisää jos löytyisi jotain mielenkiintoista unlockattavaa

muok. tuossa näköjään menee muutama matsi ennenkuin saa tarpeeksi aseiden osia auki. Noin warfare lv10 saa jo tehtyä hyvän aseen +80 recoil statsilla.
 
Viimeksi muokattu:
4h ja nyt meni jo hermot tähän warfareen. Huonosti suunnitellut mapit näin monelle pelaajalle kun spawnaa kuolee spawnaa kuolee.

air strike on yks meemi ja hinnottelu niin ylhäällä ettei niitä pysty hyödyntämään kuin kerran matsin aikana jos sitäkään.
 
Muuten ihan hyvä korvike Bäfälle mutta tuo SBMM vituttaa nyt jo unrankedissa. Vaikka alle 20 tuntia takana niin huomaan jo SBMM:n vaikutuksia. Jonotusajat kestää kauemmin, joskus heitetään Atlantin toiselle puolelle 150+ pingi servulle, hikisemmät lobbyt. Ei kyllä SBMM:lle ole yhtään sijaan Battlefield-tyylisessä pelissä. Ymmärtäisin ehkä jos se olisi vain ranked täppä päällä mutta ei, pitää tunkea myös unrankediin.

Huoh..
Noni yks syy lisää olla pelaamatta
 
4h ja nyt meni jo hermot tähän warfareen. Huonosti suunnitellut mapit näin monelle pelaajalle kun spawnaa kuolee spawnaa kuolee.

air strike on yks meemi ja hinnottelu niin ylhäällä ettei niitä pysty hyödyntämään kuin kerran matsin aikana jos sitäkään.
Tarkoitatko air strikella tykistökeskitystä vai sitä ohjusta? Tykistökeskityksiä on matseissa yleensä jatkuvalla syötöllä ja siihen saa kyllä pisteet, jos ei keskity pelkkiin tappoihin. Tuo ohjus taas tappaa niin jumalattoman isolta alueelta, eli hyvä ettei pysty useammin saamaan. Pari kertaa nähnyt kun tuolla on viimeisen lipun kohdalla käännetty matsin kulku, mihin se varmaan on tarkoitettukin korkean hinnan avulla.
 
Hauskan oloinen mutta karvan verran keskeneräiseltä tuntuu moneltakin osaa. Liikkuminen on välillä vähän kankean tuntuista ja yleisesti kaikki tuntuu vähän hiomattomalta mutta potentiaalia tässä kyllä on.

Tämä tottakai sillä oletuksella että kp_enter vapautetaan uudelleenbindattavaksi että saa siirrettyä näppisohjauksen numpadiin. Nyt haittaa kun itsellä aina reload tuossa kp_enterissä ja nyt se avaa chatin. Tuo kun on vielä selkäytimeen juurtunut niin henki lähti vähän turhan monta kertaa kun chatti paukahti auki.
 
Tarkoitatko air strikella tykistökeskitystä vai sitä ohjusta? Tykistökeskityksiä on matseissa yleensä jatkuvalla syötöllä ja siihen saa kyllä pisteet, jos ei keskity pelkkiin tappoihin. Tuo ohjus taas tappaa niin jumalattoman isolta alueelta, eli hyvä ettei pysty useammin saamaan. Pari kertaa nähnyt kun tuolla on viimeisen lipun kohdalla käännetty matsin kulku, mihin se varmaan on tarkoitettukin korkean hinnan avulla.
WW3 oli 11 erilaista ja ne oli tasapainotettu monella eri tavalla.

Ascension mapin vikassa pisteessä laitoin tuon tykistöiskun, mutta hävittiin kummiskin. Tuli siinä muutama tappo ja tankki tuhottua.
Sen jälkeen käytin pisteitä vaan savuihin kun pansaroidut ajoneuvotkin on tehty kartongista.

Täytyy odotella julkaisua ja pelailla sitten uudestaan jos maistuisi paremmin.
 
Nyt pari päivää ehtinyt pelata ja lähinnä warfarea kun ei yksin jaksa operaatio puolta. Itse on jo sen verta hidas että rynkyllä ole mitään asiaa lähtemään noihin munaravi juoksukisoihin joten pakko pelailla snipulla vähän etäämpää ja yrittää olla tiimille hyödyksi.

Mapeissa, varsinkin tuossa king of the hill modessa spawn kyllä kusee välistä kun syntyy keskelle vihuja muttaa attack - defense modissa tämä toimii paremmin. Sitten nuo att-def puolen vikat liput ovat välistä järkyttävää pelattavaa kun reilu 60 pelaajaa ahtautuu pienelle alueelle ja jokapuolella vain räjähtää.

Liikkuminen voisi olla hitaampaa, aseella ampuminen enemmän oikean oloista niin kyllä tästä pelattava tulisi (ainakin ilmaiseksi peliksi) nyt jää vähän adhd juoksenteluksi, tosin ehkä se nykyään on ideana. Viimeksi tälläistä pelannut varmaan CoD BO aikaan joten tipahtanut vähän kärryiltä. :D
 
Mahtaako tuosta saada vielä paremman vai mikä ase kannattaisi grindata seuraavaksi ?
M4A1 Assault Rifle-Warfare-6ELS5KO05LGSTB9VEANCQ
kalibrointi: Control ja Stability
Delta Force Screenshot 2024.12.10 - 02.05.27.88.png
 
Nyt pari päivää ehtinyt pelata ja lähinnä warfarea kun ei yksin jaksa operaatio puolta. Itse on jo sen verta hidas että rynkyllä ole mitään asiaa lähtemään noihin munaravi juoksukisoihin joten pakko pelailla snipulla vähän etäämpää ja yrittää olla tiimille hyödyksi.

Mapeissa, varsinkin tuossa king of the hill modessa spawn kyllä kusee välistä kun syntyy keskelle vihuja muttaa attack - defense modissa tämä toimii paremmin. Sitten nuo att-def puolen vikat liput ovat välistä järkyttävää pelattavaa kun reilu 60 pelaajaa ahtautuu pienelle alueelle ja jokapuolella vain räjähtää.

Liikkuminen voisi olla hitaampaa, aseella ampuminen enemmän oikean oloista niin kyllä tästä pelattava tulisi (ainakin ilmaiseksi peliksi) nyt jää vähän adhd juoksenteluksi, tosin ehkä se nykyään on ideana. Viimeksi tälläistä pelannut varmaan CoD BO aikaan joten tipahtanut vähän kärryiltä. :D
Verrattuna viimesen vuoden omiin kokemuksiin mm. warzonessa, xdefiantissa ja finalsissa, niin kyllä tämä on melko kaukana niiden adhd-hyppelystä ja hyvällä tavalla. Sisätiloissa tulee joskus joku kulman takaa päälle, mutta pääosin tapot hoituu kauempaa. Toki mikään hiiviskely ei tässä taida kannattaa, vaan siinä tulee äkkiä joku selkään. Pelimekaniikat, tähtäys, liikkuminen ihan amatööriä vielä itellä, mutta hauskaa on ollut ja tästä tykännyt. AR:llä oon mennyt ja kun saa sen leveliä korkeammaksi, niin kokeilee vaikka snipua. SMG:t/haulikot noissa kentissä voi olla melko turhia.
 
Asentaako peli jonkun Kernel-tason vakoilusoftan koneelle, kun jostain semmosesta mainitaan tuolla Höyryn revikoissa useaan otteeseen :hmm:
Kernel-tason anti-cheat-ohjelmisto on suojausteknologia, joka toimii käyttöjärjestelmän ytimessä (kernelissä). Tämä tarkoittaa, että se saa korkean tason pääsyn järjestelmän resursseihin ja voi valvoa sekä hallita ohjelmien toimintaa tehokkaammin kuin sovellustasolla toimivat anti-cheat-ohjelmistot. Tämän tason pääsy mahdollistaa paremman suojan huijauksia vastaan, mutta se herättää myös huolta yksityisyydestä ja tietoturvasta, koska ohjelmisto voi potentiaalisesti käyttää järjestelmän resursseja väärin.
Useita suosittuja pelejä käyttää kernel-tason anti-cheat-ohjelmistoja, kuten:

Valorant
Call of duty Warzone
Apex legends
Fortnite
Pubg

Delta Force -pelin kernel-tason anti-cheat-ohjelmisto on herättänyt huolta pelaajien keskuudessa. Tämän tyyppinen ohjelmisto toimii erittäin korkealla järjestelmän käyttöoikeustasolla, mikä tekee siitä tehokkaamman huijausten havaitsemisessa, mutta se herättää myös yksityisyys- ja turvallisuushuolia.

Jotkut pelaajat ovat ilmaisseet huolensa siitä, että anti-cheat-ohjelmisto saattaa toimia kuin vakoiluohjelma, koska se pysyy aktiivisena jopa sen jälkeen, kun peli on poistettu. Tämä on johtanut negatiivisiin arvosteluihin ja keskusteluihin tällaisen syvän järjestelmäpääsyn mahdollisista riskeistä. On kuitenkin tärkeää huomata, että vaikka nämä huolet ovat perusteltuja, ei ole konkreettisia todisteita siitä, että anti-cheat-ohjelmistoa käytettäisiin haitallisesti.

Jos olet huolissasi tämän ohjelmiston vaatimasta käyttöoikeustasosta, kannattaa harkita, ovatko pelin pelaamisen hyödyt suuremmat kuin mahdolliset yksityisyysriskit

Siinä tekoälyn vastaus kun kysyin.
Itsellä ei ole mitään salattavaa joten ihan sama. Todennäköisempää että huijarit laittaa huhua liikkeelle kun elämä ei olekaan niin helppoa kun parempaa anticheattia vastassa.
 
Kernel-tason anti-cheat-ohjelmisto on suojausteknologia, joka toimii käyttöjärjestelmän ytimessä (kernelissä). Tämä tarkoittaa, että se saa korkean tason pääsyn järjestelmän resursseihin ja voi valvoa sekä hallita ohjelmien toimintaa tehokkaammin kuin sovellustasolla toimivat anti-cheat-ohjelmistot. Tämän tason pääsy mahdollistaa paremman suojan huijauksia vastaan, mutta se herättää myös huolta yksityisyydestä ja tietoturvasta, koska ohjelmisto voi potentiaalisesti käyttää järjestelmän resursseja väärin.
Useita suosittuja pelejä käyttää kernel-tason anti-cheat-ohjelmistoja, kuten:

Valorant
Call of duty Warzone
Apex legends
Fortnite
Pubg

Delta Force -pelin kernel-tason anti-cheat-ohjelmisto on herättänyt huolta pelaajien keskuudessa. Tämän tyyppinen ohjelmisto toimii erittäin korkealla järjestelmän käyttöoikeustasolla, mikä tekee siitä tehokkaamman huijausten havaitsemisessa, mutta se herättää myös yksityisyys- ja turvallisuushuolia.

Jotkut pelaajat ovat ilmaisseet huolensa siitä, että anti-cheat-ohjelmisto saattaa toimia kuin vakoiluohjelma, koska se pysyy aktiivisena jopa sen jälkeen, kun peli on poistettu. Tämä on johtanut negatiivisiin arvosteluihin ja keskusteluihin tällaisen syvän järjestelmäpääsyn mahdollisista riskeistä. On kuitenkin tärkeää huomata, että vaikka nämä huolet ovat perusteltuja, ei ole konkreettisia todisteita siitä, että anti-cheat-ohjelmistoa käytettäisiin haitallisesti.

Jos olet huolissasi tämän ohjelmiston vaatimasta käyttöoikeustasosta, kannattaa harkita, ovatko pelin pelaamisen hyödyt suuremmat kuin mahdolliset yksityisyysriskit

Siinä tekoälyn vastaus kun kysyin.
Itsellä ei ole mitään salattavaa joten ihan sama. Todennäköisempää että huijarit laittaa huhua liikkeelle kun elämä ei olekaan niin helppoa kun parempaa anticheattia vastassa.
Kehittäjät ovat jo korjanneet bugin jossa pelin poiston jälkeen anti-cheat ohjemisto ei poistunut koneelta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 542
Viestejä
4 539 773
Jäsenet
74 819
Uusin jäsen
Niemi_81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom