Myydään Dell U3415W 34" IPS 60 Hz Ultrawide Espoo/Matinkylä

Tuote: Dell U3415W Ultrawide
Hinta: 150
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä, muistaakseni 2v sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Noup
Muuta huomioitavaa: Siisti ja toimiva näyttö kotitoimistoon. Hyvät liitännät (2x HDMI, DP, Mini-DP ym.) ja näytöstä löytyy KVM kytkin kahdelle lähteelle, lisäksi kaiuttimet ovat olleet perus videoiden katsomiseen riittävät.

Itselle iski taas himo palata kahteen näyttöön ja tämä menee sen myötä myyntiin. En ole havainnut kuolleita pikseleitä ja noutaja saa tietysti testata mielensä mukaan.

Vaihdossa saa lisäksi ehdottaa jotain 27" 1440p/4K näyttöä ja voin tilanteesta riippuen maksaa välirahaa jos löytyy hyvin mieluisa.

Mukaan tulee ainoastaan virtajohto ja halutessasi USB johdot KVM-toiminnallisuutta varten.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo, Matinkylä
Toimitustapa: Vain nouto Matinkylästä, ei löydy laatikkoa eikä autoa millä tuoda.
Maksutapa: Mobilepay, käteinen

tempImageSL7FOA.png

tempImage0gqCnT.png

tempImagerSVT2Q.png

tempImage9Mw0gL.png

Hemmetti mulla ois tämmöinen hakusessa ja just olin lauantaina Matinkylässä. En osaa nyt tarkemmin sanoa, että milloin ajelisin seuraavan kerran siellä päin. Mahdollisesti ensi sunnuntaina tulisi käytyä Myllypurossa Lohjalta käsin, mutta tämä ei ole varmaa. Mutta jos joku tän aikasemmin nappaa, niin käy mulle. Mutta jos ei, niin voin tän tulla sitten hakemaan HP:lla, kun siellä päin seuraavan kerran ajelen.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 280
Jäsenet
75 616
Uusin jäsen
DNS90324L2KW093SDNNH09JS0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom