Myydään DELL Optiplex 9020 USFF | i3-4th Gen | 8GB RAM | 64GB mSATA - Saatavilla 3kpl - Vantaa

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Tuote: DELL Optiplex 9020 USFF
Hinta: Hinnat pakettien yhteydessä
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

Kolme 9020 USFF konetta, pienillä eroilla.

- Intel Core i3-4160
- 8GB RAM
- 64GB mSATA SSD käyttöjärjestelmälle
- 2,5" levypaikka vapaana
HP: 40€

- Intel Core i3-4160
- 8GB RAM
- 64GB mSATA SSD käyttöjärjestelmälle
- 2,5" levypaikka vapaana
- Etupaneelin USB portit eivät toimi
HP: 30€

- Intel Core i3-4130
- 8GB RAM
- 64GB mSATA SSD käyttöjärjestelmälle
- 2,5" levypaikka vapaana
HP 35€

Windows 7 (Embedded) lisenssi on koneissa mukana, mutta ei koskaan päivitetty ilmaiseksi Windows 10:een, joten suosittelen Linuxia.

Voin tarvittaessa esiasentaa halutun vaihtoehdon ja/tai suositella jotain mitä olen itse koneilla käyttänyt. Tällä hetkellä näissä on asennettuna Ultramarine, Endeavour ja Elementary ja kaikki kolme tuntuvat toimivan mainiosti.

Myynnissä myös Torissa


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa, Koivukylä
Toimitustapa: Nouto tai Posti/Matkahuolto (toimituskulut myyntihinnan päälle)
Maksutapa: Käteinen tai Mobiilimaksut


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
688
prossu Intel Core i3-4130 / 4160

noihan on dualcore prossuja (mutta 4 säiettä) niin mitäs luulet pystyiskö jäähdytyssysteemi sietämään myös 4000 sarjan quad core prossua?
ja se kone missä etupaneelin usb ei toimi, tietty sisältää toimivat takapaneelin usb:t?
(pystytkö testaamaan että mimmosiin lämpöihin prossulämmöt nousee esim tolla 4160 prossulla kun sitä kuormittaa täysii joku 15 min)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Ensinnäkin pitää ilmoitukseen korjata, että noi onkin USFF koneita eikä SFF tuosta 9020 sarjasta. Meni koot sekaisin, ja totesin tuon kun kurkkasin Dellin dokuja prossutuesta.

Dellin dokun mukaan USFF tukee virallisesti 65W Quadeja. https://i.dell.com/sites/csdocuments/Corporate_secure_Documents/en/OptiPlex-9020-micro-spec.PDF
Jäähy on kohtuu järeähkö ilmavirtaohjauksineen vie sen öbaut 1/4 koneen sisätilasta, joten perstuntumalta pitäisi toimia.

Tottakai voin pistää jonkin linuxille löytyvän prossurasituksen pyörimään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
ja se kone missä etupaneelin usb ei toimi, tietty sisältää toimivat takapaneelin usb:t?
(pystytkö testaamaan että mimmosiin lämpöihin prossulämmöt nousee esim tolla 4160 prossulla kun sitä kuormittaa täysii joku 15 min)
Joo usb portit takana toimivat.

S-tui stressitestillä n. 15min ja lämmöt pyörii ~80C ympärillä.
Minun asunnon lämpötila on 27C...
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
688
huh, pitää miettiä ja tsekkailla mikä quadi se mun oma prossu olikaan, meinaan voi tulla kuumat paikat jos duali jo heittää 80c :)
tosin kellotaajuudetkin vaikuttaa, olishan se aivan eri asia vetää jotain 4x 2000 MHz kuin 4x 3000
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Kyllähän noissa monikin asia vaikuttaa.

Kuten sanoin, niin tää mun kämppä itsessään on jo aika lämmin, ja prossua tosiaan rasitettiin ihan täydellä teholla. 80C jatkuvassa täydessä rasituksessa on kuitenkin kohtuu normaalia prossulle kun prossulle (ja uusista moni menee ylikin tuon)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 705
Viestejä
4 268 635
Jäsenet
71 546
Uusin jäsen
Artgsm

Hinta.fi

Ylös Bottom