Dell-näyttöjen soundbar (AX510, AC511 ja AE515)

Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
324
Onko noista mikään järkevä hankkia vai meneekö rahat hukkaan?

Ajattelin hankkia itselleni joko AC511 tai AE515, mutta en ole löytänyt mistään mitään ns. sound preview:tä, josta saisi edes jonkinlaisen käsityksen, millainen "äänenlaatu" noissa soundbareissa on. :vihellys:

Itse kuuntelen musiikkia harvemmin kaiuttimista, joten purkkien ei tarvitse olla mitkään kauhean hifit. Yleensä liitän kuulokkeet kiinni koneeseen, kun haluan kuunnella musiikkia (kuulokkeet Marshall Major II). Ja tietenkin kiinnostaa, että kuinka kauan noi pysyy edes ehjinä, sillä jos menevät rikki alle vuodessa niin siinä tapauksessa "jää hyllylle". :smoke:

Arvioita on saanut ainakin AC511 ja AE515 vaihtelevasti 3-4 tähden välillä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
170
Minulla on ollut tuollainen käytössä jotain viisi vuotta, toiminut ihan ok tuon ajan. Äänenlaatu on selaista kun tuollaiselta voi odottaakin eli ei kummoista, mutta hoitaa asiansa kun kuulokkeet itselläkin pääasiassa käytössä. Malli taitaa olla AX510 ja parikymppiä posteineen maksoin siitä ebayssa.

Ostaisin edelleen, koska en halua pöydälle erillisiä kaiuttimia.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Eiköhän nuo Dellit ole äänenlaadultaan parhaimmillaan perus-näyttöjen/läppäreiden integroitujen kaiuttimien luokkaa.
Eli karmaisevaa p*****.
Menee varmaan ihan ok kaikkeen missä ei tarvita äänenlaatua.

Itse menisin (ja meninkin) halvalla mini-vahvistimella ja käytetyillä passiivi-kaiuttimilla. Jäi Hifiman HE-400 kuulokkeet sen jälkeen vähälle käytölle.
 

CrFr

Massapäällikkö
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
251
Itsellä myös oli/on tuo AX510 käytössä. Muistaakseni ostettu 2008 ja vieläkin palvelee kakkospelikoneessa. Eihän näissä pointti ole hyvä äänenlaatu, vaan kätevyys, kun kaiutin kiinnittyy suoraan näytön alalaitaan, ja ottaa käyttöjännitteensäkin näytöstä. Parempilaatuista ääntä tuo kuitenkin tuottaa kuin läppärit tai näytön sisäänrakennetut kaiuttimet. Ebaystä parinkympin hintaan mielestäni ihan ok ostos, uutena kaupasta täyteen hintaan ei.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
227
Mulla on 2kpl Dellin 25" näyttöä ja toisessa ac511 kiinni. Riittää mulle koska haluan kompaktit kajarit, ei ylim johtoja. Huonohko kuulo muutenki niin en juurikaan huomaa äänenlaatua :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 387
Viestejä
4 200 253
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom