Lexy
Team R&T
Myytävä tuote: Yrityskäytössä ollut Dell Latitude E5250
Aikaisempia omistajia: 1 (minä itse). Oli kakkoskoneena ja käyttö todella vähäistä; pyörittänyt Kali Linux. Pyörinyt hyllyssä hetken aikaa ja tehty tänään reset eli tehdas asetuksille ja Windows 10 sisään. Akku hyvä ja muutenkin perus siisti yksilö (pl. huomiot alempana).
Prossu: i5-5300U
Ram: 8gb ddr3 (yksi slot vielä vapaana koneessa)
SSD: 120 GB (eli 117GB Windowsin käytössä jossa nyt resetin jälkeen 97gb; Samsungin levy ainakin diagnostiikan mukaan)
Windows 10
Full HD kosketusnäyttö
Intel Dual Band Wireless-AC 7265AC 802.11ac/a/b/g/n 2x2 + Bluetooth 4.2 LE Half Mini Card
ja muita herkkuja
Dell Latitude 12 E5250 Notebook Review --> tämä mutta hieman eri spekseillä
Viat/huomiot:
Yksi pohjan ruuveista kulunut. Lisäksi pohjamuovin muoviset klipsut parista sisältä lohjennut. Tämän takia käyttäjään päin reunasta ei ns. tight grip vaan repottaa. Pohja kuitenkin ruuveilla kiinni eli enemmän kosmeettista.
Hinta: 250€ tai vaihtoa pariin 8TB kovalevyyn
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Delliltä suoraan
Kuitti löytyy (takuu voimassa): EI, päättynyt 03 HUHTI 2017
Muuta huomioitavaa: Nouto etusijalla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo / Kauniainen
Toimitustapa: Nouto etusijalla - postitse vain pakettiautomaatilla ja ostaja maksaa kulut (+hinnan etukäteen)
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto (Danske tai Nordea)
Kuva:
Aikaisempia omistajia: 1 (minä itse). Oli kakkoskoneena ja käyttö todella vähäistä; pyörittänyt Kali Linux. Pyörinyt hyllyssä hetken aikaa ja tehty tänään reset eli tehdas asetuksille ja Windows 10 sisään. Akku hyvä ja muutenkin perus siisti yksilö (pl. huomiot alempana).
Prossu: i5-5300U
Ram: 8gb ddr3 (yksi slot vielä vapaana koneessa)
SSD: 120 GB (eli 117GB Windowsin käytössä jossa nyt resetin jälkeen 97gb; Samsungin levy ainakin diagnostiikan mukaan)
Windows 10
Full HD kosketusnäyttö
Intel Dual Band Wireless-AC 7265AC 802.11ac/a/b/g/n 2x2 + Bluetooth 4.2 LE Half Mini Card
ja muita herkkuja
Dell Latitude 12 E5250 Notebook Review --> tämä mutta hieman eri spekseillä
Viat/huomiot:
Yksi pohjan ruuveista kulunut. Lisäksi pohjamuovin muoviset klipsut parista sisältä lohjennut. Tämän takia käyttäjään päin reunasta ei ns. tight grip vaan repottaa. Pohja kuitenkin ruuveilla kiinni eli enemmän kosmeettista.
Hinta: 250€ tai vaihtoa pariin 8TB kovalevyyn
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Delliltä suoraan
Kuitti löytyy (takuu voimassa): EI, päättynyt 03 HUHTI 2017
Muuta huomioitavaa: Nouto etusijalla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo / Kauniainen
Toimitustapa: Nouto etusijalla - postitse vain pakettiautomaatilla ja ostaja maksaa kulut (+hinnan etukäteen)
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto (Danske tai Nordea)
Kuva:
Viimeksi muokattu: