Myyty Delidded Core i9-12900K -LouLou Bubblegum Edition- *Helsinki*

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 708
Myytävä tuote: Delidded Core i9-12900K
Hinta: 580€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): @Luumi 'lta, 05/2022
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Vain toimivuustakuu
Muuta huomioitavaa:


Alkuperäinen omistaja ollut @Luumi, käyttänyt DDR5:n testaukseen. 7000MHz+ ilmajäähdytettynä ei tuottanut itsellänikään vaikeuksia (Hynix M-die). Myynti-ilmoitus oli tämä: Myyty - Intel Core i9 12900K prosessori (Kuhmoinen).

Testattu myös yhdessä @Jaybee 'n kanssa ASUS-emolevyllä, SP (P-core) -arvo 90 ja AVX-512 -tuki toimii. Tämä on V137J-batchia, hyvin tasapainoisesti binnattu. Ei vuoda, vertauskohteena ollut vuotava 12900K samalla SP-arvolla.

Delid on minun käsialaani, kauniisti ja erittäin huolellisesti tehty. Tämä on ATK-intohimoni, etsin täydellisyyttä. Kaikki päältä löytyvät komponentit peitetty Atelier Rouge LouLou -kynsilakalla (vegaaninen, sisältää selluloosanitraattia).

Olen myynyt kauniisti korkatun prosessorin myös aiemmin, mm. @Oqone osti minulta Core i9-9900KS:n, jonka lopputulos oli myös kuvankaunis. Hän voi allekirjoittaa, että kuvaus on täsmännyt myös todellisuudessa. Pii on kirkas kuin peili.

Miksi tämä on niin kallis, kun uuden takuullisen saisi edullisemmin? Tämä on kauniisti korkattu ja lakattu, jotta sinun ei tarvitse riskiä tehdä. Samoin näin tasapainoista yksilöä on vaikea löytää, vahva oikeastaan.

Minun taitojani lopputulosta ajatellen voi olla vaikea ylittää. Tämä on valmis Direct Die -jäähdytysratkaisulle. Voit myös halutessasi laittaa alkuperäisen lämmönlevittäjän takaisin päälle, jonka olen myös huolella puhdistanut. Nestemetalli ei todellakaan ole este.

Tämä on kaunis, ainutlaatuinen Delidded Core i9-12900K -LouLou Bubblegum Edition-. Alkuperäinen myyntipakkaus myös tallella. Tarjouksia kuunnellaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto, kuljetus henkilökohtaisesti
Maksutapa: MobilePay

Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 684
Viestejä
4 267 945
Jäsenet
71 546
Uusin jäsen
Artgsm

Hinta.fi

Ylös Bottom