Dead Cells (PC/Mac/Linux, PS4, Xbox One, Switch)

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Dead Cells - The rogueVania from Motion Twin.

Laitetaas nyt tällekin oma thread pystyyn. Tänään päättyi Early Access. Tuli eilen hankittua PC:lle kun selailin revikoita Switchin indiepeleistä ja tuli törmättyä kehuihin.

Todella timangi pelattavuus 4 tunnin perusteella. Kolme kertaa olen nyt päässyt hakkaamaan päätä seinään ekan bossin kanssa ja vielä ei ole siitä edetty. Pientä grindausta kyllä tiedossa että saa alkuun uudelle runille paremmat esineet niin ehkä se siitä helpottuu.

Voin lämpimästi suositella mikäli tällainen "roguevania" lajityyppinä kiinnostaa. Grafiikat toimii 4K-tarkkuudellakin. Suosittelen kyllä pelaamaan ohjaimella näppäimistön sijaan, ei ainakaan omat sormet meinaa taipua 4 näppäimen (+ 2 hiiren nappia) samanaikaiseen takomiseen.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Näyttääpä mielenkiintoiselta, välittömästi wishlistiin. FTL minun kiinnostukseni koko roguelike genreen herätti, taidan olla vain aavistuksen nirso kun sellaisia kunnolla koukuttavia pelejä ei tahdo löytyä. Rogue Legacy on yksi josta pidin kovasti, ja taitaa tässä olla jonkun verran samantyylistä meininkiä. Ei varmasti huono ostos tuohon n.20e hintaankaan, mutta just tällä hetkellä muutenkin pelattavaa niin jäänee odottelemaan vielä parempaa alennusta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Pelattavuus on kyllä huikeaa, mutta itse kaipaan valmiiksi rakennettua maailmaa tarinoineen. Onneksi samantyylisellä pelimekaniikalla varustettu Death's Gambit tulee tässä kuussa.

Early Accesista tuli ostettua jo jokunen kuukausi sitten. Pitää jossain vaiheessa katsella kuitenkin lisää. Jokusen tunnin taisin pelata. Helppo suositella kuitenkin, jos tälläisen tyylin peli nappaa. Taistelu on vieläpä nautinnollisen rullaavaa, kun rytmiin pääsee.
 

tnr

Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
85
Jokin tässä pelissä kyllä ärsyttää aivan suunnattomasti, vaikka pelattua tuleekin kohtuu paljon. En siis aivan yhdy kriitikoiden täyteen ylistykseen, sellainen 8/10 -kokemus toistaiseksi itselle.

Jotenkin nuo kontrollit vaan tuntuvat vähän jähmeiltä. Tai sitten pelin animaatioissa on toivomisen varaa sen verran, ettei hahmo vaan tahdo tehdä sitä mitä toivon. Menee usein ihan rämpyttämiseksi, jotta saa jotain liikekomboja aikaiseksi, pl. tuplahyppy. Ainakin kun vertaan sitä edelliseen Switchillä pelaamaani 2D-peliin Hollow Knightiin. Ylivoimaisesti pisimmälle olenkin päässyt sillä, että heitän turretit maahan pätkyttämään ja pysyn itse loitolla. Ensialkuun se tuntui jopa vähän huijaamiselta.

Tai sitten olen vain yksinkertaisesti huono.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
342
Jokin tässä pelissä kyllä ärsyttää aivan suunnattomasti, vaikka pelattua tuleekin kohtuu paljon. En siis aivan yhdy kriitikoiden täyteen ylistykseen, sellainen 8/10 -kokemus toistaiseksi itselle.

Jotenkin nuo kontrollit vaan tuntuvat vähän jähmeiltä. Tai sitten pelin animaatioissa on toivomisen varaa sen verran, ettei hahmo vaan tahdo tehdä sitä mitä toivon. Menee usein ihan rämpyttämiseksi, jotta saa jotain liikekomboja aikaiseksi, pl. tuplahyppy. Ainakin kun vertaan sitä edelliseen Switchillä pelaamaani 2D-peliin Hollow Knightiin. Ylivoimaisesti pisimmälle olenkin päässyt sillä, että heitän turretit maahan pätkyttämään ja pysyn itse loitolla. Ensialkuun se tuntui jopa vähän huijaamiselta.

Tai sitten olen vain yksinkertaisesti huono.
Millä ohjaimella pelaat?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Kiitoksia suosituksesta, eilen tuli hommattua ja on kyllä lajityyppinsä huippua. Erittäin toimiva yhdistelmä taktiikkaa ja toimintaa. Daily Challengeille peukku sillä ovat todellakin haastavia ja jo top 500 pääseminen tuntuu saavutukselta.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
157
Minkälaisilla buildeil ootte päässy pelin läpi? Itse pienen tauon jälkeen meni nytten päivän ekalla runilla very hard läpi ->


Alkaa olla tääkin nyt pikku hiljaa olla nähty lähes kaikki unlockattu 46h pelattu et ihan hyvin antanu rahalle vastinetta.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Minkälaisilla buildeil ootte päässy pelin läpi? Itse pienen tauon jälkeen meni nytten päivän ekalla runilla very hard läpi ->

Alkaa olla tääkin nyt pikku hiljaa olla nähty lähes kaikki unlockattu 46h pelattu et ihan hyvin antanu rahalle vastinetta.
Ei vielä millään, kahdesti loppupomoon (?) asti. Reilu 10 tuntia mittarissa.

-dmg received tavarat vaikuttavat aika hyviltä mutta ovat usein juuri kranaateissa tms mitä ei itsellä tule käytettyä. Myös suojien käyttö on jäänyt aika vähälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 206
Viestejä
4 194 562
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom