• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Dbramante1928 Kastrup 2 Weekender Bag Gen 2 -duffelilaukku, sininen, Verkkokauppa.com, 89,99€

Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
16
Tuote: Dbramante1928 Kastrup 2 Weekender Bag Gen 2 -duffelilaukku, sininen
Tarjoushinta: 89,99€
Normaalihinta: 159,99€ (alin hinta viimeisen 30pv aikana Verkkokauppa.com)
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 31.5.2024 klo 23.59
Linkki: Dbramante1928 Kastrup 2 Weekender Bag Gen 2 -duffelilaukku, sininen | Verkkokauppa.com
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Harvemmin tarjouksessa oleva sininen Gen 2 versio. Normaalihinta antaa hieman väärää kuvaa, koska muita värejä (esim. ruskea ja musta) on usein tarjouksessa ~100€ hintaan. Hintaan nähden kuitenkin ihan käypä laukku. Vanha gen 1 versio kärsi huonoista metalliosista kuten vetoketjusta, mutta tähän malliin on ilmeisesti korjattu ja muutoinkin paranneltu. Tässä hintaluokassa Dbramante1928 nahkalaukut ovat kovahkoa ja taipumatonta nahkaa, mutta jos nahkalaukuista ei halua satasia maksaa, niin tästä kohtuu hintaan weekenderi. Tarjouksen pitkä voimassaoloaika voi poikia muiltakin kaupoilta vastaavia tarjouksia esim. eri väreihin.

EDIT: Lisätään vielä linkki tuotteen Hintaoppaan sivuille: dbramante1928 Kastrup 2 Weekender Bag, halvin hinta €89.99 (tänään)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Olen kovasti yrittänyt keksiä käyttöä tuollaiselle, mutta ei vaan keksi. Elokuvissa murhaajat käyttää näitä erinäisten kidutusvälineiden kuljettamiseen. Mihin muut ihmiset noita laukkuja käyttävät?
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
274
Olen kovasti yrittänyt keksiä käyttöä tuollaiselle, mutta ei vaan keksi. Elokuvissa murhaajat käyttää näitä erinäisten kidutusvälineiden kuljettamiseen. Mihin muut ihmiset noita laukkuja käyttävät?
Moni käyttää nykyisin salilla (minä en). 1-2 yön reissuihin ollut ihan ok tuon tyyppiset vaikka parempiakin laukkuja on.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
98
Olen kovasti yrittänyt keksiä käyttöä tuollaiselle, mutta ei vaan keksi. Elokuvissa murhaajat käyttää näitä erinäisten kidutusvälineiden kuljettamiseen. Mihin muut ihmiset noita laukkuja käyttävät?
Itse käytän ihan matkalaukkuna vastaavaa. Kolmea päivää pidempiä reissuja ei tule tehtyä niin muuta laukkua en tarvikkaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 408
Eiköhän tuo nahka duffeli ole "tyylitietoisen" valinta. Itse valitsen mieluummin monikäyttöisen säänkestävän duffelin (The North Face, Ortlieb, Tatonka...), koska tyylistä ei ole tietoakaan :) Moisen kumisäkin voi ottaa mukaan reissuun kuin reissuun, koska siistin matkustuskäytön lisäksi sen voi heittää vaikka hankeen, taikka veneen pohjalle ilman että kamat kastuu. Kumikassissa voi rahdata mitä hyvänsä, vaikka likaista kamaa, koska sen voi huoletta pestä sisäpuolelta. Lisäksi ne kestävät retuutusta melkoisesti. Kumikasseissa on yleensä myös olkaviilekkeet, joten ei tarvitse kantaa kädessä. Omasta kaapista löytyy Nortikan L, M ja S. S on lähes joka päivä kannossa harrastus- ja kauppakamoja varten.

Ei siinä, ihan tyylikäs kassi, mistä tulee jotenkin länkkäri vibat :)
 
Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
16
Olen kovasti yrittänyt keksiä käyttöä tuollaiselle, mutta ei vaan keksi. Elokuvissa murhaajat käyttää näitä erinäisten kidutusvälineiden kuljettamiseen. Mihin muut ihmiset noita laukkuja käyttävät?
Tuotteen nimessä on vihje siitä aiotusta käyttötarkoituksesta: Weekender. Tavallaan toimii pienen matkalaukun korvaajana lyhyille reissuille. Mielestäni selkeä käyttötarkoitus löytyy silloin jos matkakohde tai ajankohta on sellainen, että matkalaukkua ei ole mukava kiskoa perässä. Salilaukkuna toimii myös varmaan ihan mukavasti.

Yleisestihän nahkalaukut on tarkoitettu kestämään, mutta näiden käyttöikää määrittää monesti niiden heikot osat eli kangas ja metalliosat kuten vetoketjut. Tässä tuotteessa ei missään nimessä ole kyse mistään jälkipolville jätettävästä sukuaarteesta, mutta etenkin jos ensimmäistä (nahka)laukkua ostamassa ja haluaa lähteä kevyemmällä sijoituksella liikkeelle, niin on niitä varmasti huonompiakin tarjolla tähän hintaan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
170
Mulla konjakinvärien dbramante ollut käytössä useamman vuoden. Menee pitkän viikonlopun kamojen kuljetuksessa. Ja menee myös lentokoneessa penkin alle. Löytyy myös North Facen muoviduffel, kestää huonotkin olosuhteet. Se on sitten toisenlaisiin kohteisiin kuin dbramante.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
274
Täällä kans löytyy north face duffel nahkakassin lisäksi ja duffel on useammin mukana, koska parempi kantaa, paremmat taskut ja suojaa säältä yms.
North face vähän sellainen brändi että kehtaa hyvin ottaa hotellireissuun yms.

Edit. Tarjouksen laukku hyvän hintainen ja tyylikäs osaako kukaan sanoa minkä laatuista nahkaa käyttävät?
 
Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
16
Edit. Tarjouksen laukku hyvän hintainen ja tyylikäs osaako kukaan sanoa minkä laatuista nahkaa käyttävät?
Mulla pari Dbramanten nahkalaukkua. Kun vertaan vaikkapa The Chesterfield Brandiin, niin ovathan nämä aika kovahkon ja jäykän tuntuista nahkaa. Nahkatuotteet on vähän sellainen tuoteryhmä, että ei oikein ikinä tiedä millaista shaibaa se pintakäsittely kätkee alleen, mutta kuvauksen mukaan full-grain ja oman muistikuvani mukaan Dbramante tekee nämä Intiassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
967
Itellä dbramante aalborgi joka vähän isompi kooltaan. Kuvissa hieno mutta itseä vituttaa se miten sitten tyhjänä/ei ääriään myöten täynnä tuo laukku lysähtää ihan kasaan semmoiseksi mytyksi ja näyttää joltain nurkkaan potkitulta nahkakasalta. Maksoin tuosts yli 200e 5v sitten kun oli vielä uusi brändi niin vähän kyllä vitutti kun tarkoitus oli nimenomaan saada hieno laukku. Muuten on kyllä kestänyt hyvin ja patinoitunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 246
Eipä ole mitään järkeä tässä. Ostaa sellaisen, joka on lentokonemitoissa, niin voi käyttääkin matkoilla. Sen mitat ovat :
  • Pieni laukku 40 x 30 x 15 cm
  • Iso laukku 55 x 40 x 23 cm
Tuokin menee ruumassa.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Luulis että tuo sen 2cm menee kasaan tarpeen tullen, jos joku sitä rupeaa syynäämään?
Jep tämä. Muistan joskus runnoneeni selkäreppuani siihen ryanairin metallista tehtyyn muottiin että varmasti reppu täyttää mitat.

Yksi cd-levykotelo halkesi joten kannattaa miettiä miten pakkaa jos joutuu kyseiseen nöyryytysrituaaliin ottamaan osaa.

Tosin Ryanair ollut ainoa keitä kiinnostanut laukun koot ja matkustettua tullut aikoinaan ihan ok määrä. Enempi se laukun paino ollut se juttu.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 057
En tuollaista lentokonematkustamiseen hankkisi. Liian pieni, mutta kuitenkin liian pitkä. Kokoisekseen myös painava. Reppu paljon kätevämpi kantaa selässä.

Etsin reppua mikä olisi optimaalisen kokoinen ja muotoinen, kevyt ja ei myöskään maksa maltaita. Päädyin tähän malliin, tällä hetkellä hintaa 36,99€. Parin reissun perusteella toiminu hyvin ja mukana tulee näppäriä säilytyspussukoita. Vetoketjujen kestävyys ehkä arvelluttaa, mutta toistaiseksi kestäneet vaikka on ahdettu niin täyteen kuin suinkin menee.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Tuli pari vuotta sitten ostettua eka versio tästä (nähtävästi tämä jo gen 2). Oli kunnon muovinahkaa ettei voinut kyllä nahkaksi sanoa. Vetskari siitä hajos ekalla käyttökerralla. Verkkis palautti rahat. Arvosteluja kun lukee niin näyttäisi vetoketju olevan edelleen ongelma?
 

Liitteet

Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
16
Tuli pari vuotta sitten ostettua eka versio tästä (nähtävästi tämä jo gen 2). Oli kunnon muovinahkaa ettei voinut kyllä nahkaksi sanoa. Vetskari siitä hajos ekalla käyttökerralla. Verkkis palautti rahat. Arvosteluja kun lukee niin näyttäisi vetoketju olevan edelleen ongelma?
Mielenkiintoista olisi, jos joku laukun ostanut laittaisi vähän fiiliksiä. Minulla tosiaan pari k.o. merkin laukkua, mutta nahka näissä on aika kehnon laatuista. Kyllä se silti nahkaa on, vaikka huonoa onkin. Itse kärkyn yleensä The Chesterfield Brandin tuotteita, joissa varsin miellyttävän tuntuinen nahka.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 271
Viestejä
4 231 491
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom