DayZ [PC, XBOX, PS4]

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 396
Bohemia Interactiven kehittämä sandbox/survival peli.
Bohemia on tunnettu ArmA pelisarjastaan.

upload_2017-6-17_16-3-14.png


Peli perustuu Dean Hallin tekemään ja innovoimaan Arma 2 DayZ modiin.
Early access julkaistiin steamiin 2013 joulukuussa, jonka jälkeen pelin kaikki osat on kirjoitettu uudelleen.

DayZ on Steam
Dayz.com
DayZ devteam on Twitter
 
Viimeksi muokattu:
Tällä hetkellä Stable versio on 0.62, jossa peli sai uuden ilmeen ja äänet.
Alkaa olla jo oikeinkin pelattavassa kunnossa.

Seuraavaksi tähtäimessä oleva 0.63 on devtiimiin mukaan beta.
 
Olipahan tosiaan aika naurettava audiopäivitys pitkän hehkutuksen jälkeen. Äänien:
  1. suunta
  2. etäisyys
  3. voimakkuus
kaikki aivan pielessä. Tunnelma kokonaan tiessään :cigar2:
 
Olipahan tosiaan aika naurettava audiopäivitys pitkän hehkutuksen jälkeen. Äänien:
  1. suunta
  2. etäisyys
  3. voimakkuus
kaikki aivan pielessä. Tunnelma kokonaan tiessään :cigar2:

Joo, ei ihan ekalla yrittämällä mennyt täysin kohdalleen, mutta kyllä sitä twiikataan vielä.
 
Early Access vuodesta 2013 ja mennään versiossa 0.62.. :facepalm:

Kiitos panoksestasi viestiketjuun! Kyllähän se harmittaa kun varmaan tekisi mieli jo valmista pelata, ofc. Tällainen läpinäkyvä pelinkehitys ei kaikille sovi.
Versiointi alkoi muistaakseni jostain 0.3 hujakoilta, jonka jälkeen tosiaan engine (Enfusion) on kirjoitettu uudelleen ja aivan kaikki tehty alusta muutenkin.
Pelinkehitys nyt vain kestää. Fallout nelosta tehtiin 6 vuotta, että eihän tämä ole aika eikä mikään vielä. Tosin Bethesda ei ole mikään paras esimerkki :D
 
Joko on zombit tullu takasin? Joskus puolivuotta sitten tuli kokeiltua mutta ei ollu niitäkään sillon.

Pubg täyttää jo puhtaan nopean kos-pelin tarpeet niin..

Ja tässähän oli kait jo 1st only?
 
Joko on zombit tullu takasin? Joskus puolivuotta sitten tuli kokeiltua mutta ei ollu niitäkään sillon.

Pubg täyttää jo puhtaan nopean kos-pelin tarpeet niin..

Ja tässähän oli kait jo 1st only?

Joo, Zombit ovat takaisin ja paremmin toimivina.

Kyllä on 1st person servereitä, tosin vähän vähemmän kuin 3rd personeita, mutta kyllä sieltä täysiäkin servuja löytyy (60 slots).
3rd person servereilläkin on mahdollisuus käyttää 1p näkymää.
 
Joo, dayzeroa tuli pelattua pitkään 1st onlyllä. Siinähän ei ole mitään järkeä lähteä 3rd personille pyörimään 1p näkymällä..
 
Joo, dayzeroa tuli pelattua pitkään 1st onlyllä. Siinähän ei ole mitään järkeä lähteä 3rd personille pyörimään 1p näkymällä..

1p:llä paasiassa tulee pelattua. Mutta tulee sitä yleensä tehtyä myös 3p ukko sen rinnalle. Yleensä toisessa on jollain porukalla ni toisella voi painaa yksin.
3p:tä on kyllä hieman viilattu niin, ettei ihan niin hyvin näe enää muurien/aitojen yli.
 
Ei nuo meidän pelit yleensä kauheen hyvin päädy ku lähdetään vyöryttään Chernarusta :cigar:
 
Ei nuo meidän pelit yleensä kauheen hyvin päädy ku lähdetään vyöryttään Chernarusta :cigar:

Eihän ne yleensä kauhean onnellisesti pääty :D
Meidän porukalla venaillaan betaa tulevaksi ennen seuraavia sessioita. Ompahan intoa sitten taas enempi :)
 
Juu me kans odotellaan innolla mutta into vähän vähentyny ku ei vaan jaksa sitä toisten etsimistä ku aikaa menee välillä ihan törkeesti siihen että löytää porukat :D muistaakseni aloitin ite pelaan josku 0.4x ja pelattuja tunteja tullu vähä vajaa 400h mikä nyt ei hirveesti vie ole :)
 
Juu me kans odotellaan innolla mutta into vähän vähentyny ku ei vaan jaksa sitä toisten etsimistä ku aikaa menee välillä ihan törkeesti siihen että löytää porukat :D muistaakseni aloitin ite pelaan josku 0.4x ja pelattuja tunteja tullu vähä vajaa 400h mikä nyt ei hirveesti vie ole :)
Tuo helpottuisi kummasti kun saisi väsättyä jonninmoisen basen, kaikki osaisi sinne nopeasti jne.
Ite testasin ihan sitä ensimmäistä...se meni nopeasti kiinni ja vasta sitten joskus paljon myöhemmin enempi. Itellä vajaa 200h, mutta modissa olikin sitten paljon enemmän, en tarkasti tiedä kun siinä ei laskuri toiminut steamin puolella.
 
Itsellä on nyt 200h mittarissa tätä tuotosta. Oikeastaan nyt vasta alkaa peli maistumaan paremmin, kun on vähän oppinut selviytymään tuolla ankarassa ja julmassa maailmassa yksin. Itse pelaan ainoastaan first-person hc servereillä ja onneksi nyt muutama täysi serveri siellä aina on. Toivottavasti tuo tuleva beta saisi porukkaa taas liikkeelle tämän pelin suhteen.
 
Itsellä on nyt 200h mittarissa tätä tuotosta. Oikeastaan nyt vasta alkaa peli maistumaan paremmin, kun on vähän oppinut selviytymään tuolla ankarassa ja julmassa maailmassa yksin. Itse pelaan ainoastaan first-person hc servereillä ja onneksi nyt muutama täysi serveri siellä aina on. Toivottavasti tuo tuleva beta saisi porukkaa taas liikkeelle tämän pelin suhteen.
Sama juttu, aina HC-serverillä, mutta yleensä kaveriporukalla. Tosin alkuhan on aina yksin selviytymistä ennen kuin löytyy sellaiset tarpeet että voi lähteä liikkeelle. Mitään järkeä lähteä ilman mitään etsimään kavereita...
 
Kohta opetellaan uusiksi kaikki peli mekaniikat kunhan beta iskee eetteriin. Sama täällä, betaa odottelen, että vois alkaa aktivoitua. Modista asti pelaillu ja kai vähän fanipojan tunnusmerkkejäkin joskus näkynyt :rolleyes:

Saa nähdä tuleeko tänä vuonna experimental servuille, mitä mieltä ootte?
 
Kohta opetellaan uusiksi kaikki peli mekaniikat kunhan beta iskee eetteriin. Sama täällä, betaa odottelen, että vois alkaa aktivoitua. Modista asti pelaillu ja kai vähän fanipojan tunnusmerkkejäkin joskus näkynyt :rolleyes:
Saa nähdä tuleeko tänä vuonna experimental servuille, mitä mieltä ootte?
Kyllähän tätä on odotettu siitä asti kun ilmoitettiin standalonen tulosta, hyvähän se on että tehdään ihan uusiksi eikä minään A2 päälle kyhättynä.
Luulen, että ensimmäisiä beta osia tulee expiin vielä tämän kuun aikana. Isompi kyssäri on, että ehtiikö stableen? :think:
 
Sama juttu, aina HC-serverillä, mutta yleensä kaveriporukalla. Tosin alkuhan on aina yksin selviytymistä ennen kuin löytyy sellaiset tarpeet että voi lähteä liikkeelle. Mitään järkeä lähteä ilman mitään etsimään kavereita...

Juuri näin. Kyllähän se yöllä aina välillä kuumottaa seikkailla yksin tuolla. Välillä tuntuu, että tulee vainoharhaiseksi ja höperöksi. Siksi tykkään tästä pelistä. Koskaan ei voi tietää, että mitä ja ketä vastaan sattuu tulemaan. Joskus sattumalta olen pimeässä pieneen porukkaan törmännyt, joka nyt sitten onneksi ei ole sillä kertaa huomannut minua. Eikun vaan sitten hiljaa hiippailemaan perään ja tutkimaan porukan määränpäätä paremmin. Välillä tässä pelissä kyllä pulssi hakkaa oikeasti lujaa.

Toivottavasti tuo beta julkaistaan mahdollisimaan pian. Mutta toisaalta en sitä niinkään odottamalla odota. Tulee sitten, kun on tullakseen. Kyllä se sieltä vielä saapuu ajallaan.
 
Juuri näin. Kyllähän se yöllä aina välillä kuumottaa seikkailla yksin tuolla. Välillä tuntuu, että tulee vainoharhaiseksi ja höperöksi. Siksi tykkään tästä pelistä. Koskaan ei voi tietää, että mitä ja ketä vastaan sattuu tulemaan. Joskus sattumalta olen pimeässä pieneen porukkaan törmännyt, joka nyt sitten onneksi ei ole sillä kertaa huomannut minua. Eikun vaan sitten hiljaa hiippailemaan perään ja tutkimaan porukan määränpäätä paremmin. Välillä tässä pelissä kyllä pulssi hakkaa oikeasti lujaa.
Jep, lähes ainoa peli mikä saa pulssin nousemaan ja adrenaliiniin virtaamaan :cigar2:
A3 onnistuu myös siinä, mutta ei aivan samoissa sfääreissä.

Susien ulvonta on aika creepy nykyään, kun tietää mihin ne pystyy :btooth:
Muutama kohtaaminen susilauman kanssa ollut, molemmilla kerroilla selvinnyt. Ekalla kertaa ehdin taloon piiloon, ja toisella kertaa kaverin avustuksella saatiin kaadettua melkein kaikki niistä, ei tosin haavoitta.
 
Jep, lähes ainoa peli mikä saa pulssin nousemaan ja adrenaliiniin virtaamaan :cigar2:
A3 onnistuu myös siinä, mutta ei aivan samoissa sfääreissä.

Susien ulvonta on aika creepy nykyään, kun tietää mihin ne pystyy :btooth:
Muutama kohtaaminen susilauman kanssa ollut, molemmilla kerroilla selvinnyt. Ekalla kertaa ehdin taloon piiloon, ja toisella kertaa kaverin avustuksella saatiin kaadettua melkein kaikki niistä, ei tosin haavoitta.

Joo, nuo sudet on kyllä oikein mukava lisä tähän peliin. Toisaalta, onneksi sen ulvonnan kuulee kaukaa, niin on vähän edes aikaa reagoida. Kylään vaan yrittää juosta ja väistellä, niin kyllä ne sitten zombien kimppuun osa hyökkää. Mutta joo, kyllä tässä pelissä pulssi ja adrenaliini nousee todellakin tappiin saakka.
 
Nykyään tullut adrenaliinit haettua pubgista ja xcom iromäneistä, mutta tähänkin on vissiin joku isompi uudistus teidän puheista päätellen tulossa?

Voisi taas kokeilla siinä vaiheessa jos tämä alkaisi olla "pelattavassa" kunnossa, eli ois ajoneuvot, zombit ja muut kondiksessa. Tuli sillon aikoinaan kun dayzero kuoli ja dayz oli mallia ei zombeja yms. kyllästyttyä. Toki dayzerossakin oli hommat menny jo siihen, että oli "base" telttakylän ja autojemmojen muodossa olemassa ja koko peli lähinnä toisten pelaajien metsästämistä, tämän pubg tekee nopeammin.

Toki dayzero varsinkin oli aivan jäätävän hyvä alkuaikoina, ei oo vielä ikinä sellasta tunteiden skaalaa saanu aikaseksi milään muu peli, niin siinä mielessä kiinnostaisi tämäkin ehkä taas. Itselle tuo pubg on ehkä kuitenkin vähän adhd loppupeleissä ja pitkässä juoksussa.

Eli huudelkaa ihmeessä ketjuun, kunhan peli on kuosissaan ja kannattaisi hypätä takaisin, liian aikaisin en sitä halus tehdä ettei mene maku heti alkuunsa koska peli ei toimi/ei ole asiaa x/"tulee joskus"
 
Juu sen pitäis vaihtua nyt seuraavaksi betaksi 0.63 muodossa jos en väärin ole ymmärtänyt. Ajoneuvoja sais kyllä olla ja toimivia sellaisia mieluusti esim polkupyörää mikä oli jo modissakin. Pelattavuus on parantunu huomattavasti kyllä jo nyt. Juu ite tykkään pelata Hc:na koska 3rd person antaa liikaa etuja pelaamiseen ja se ei ole niin jännää kuin 1st personista pelaaminen :D Tää on itellä kans niistä harvoista peleistä jotka saa adrenaliinin virtaan eri malliin :rofl:
 
Ja, kun itse tätä pyrin kuitenkin pelaamaan niin, että pysyn elossa mahdollisimman kauan, niin en mielellään halua hakeutua suoraan kontaktiin kenekään kanssa. Joidenkin mielestä varmasti tylsää pelata niin, mutta minusta ei. Esim, kun saavun uuten kylään/kaupunkiin, niin saatan 10min tutkailla kiikareilla tilannetta. Toki välillä joutuu joutuu kontaktiin väkisinkin ja joutuu räiskimään ihan urakalla. Kyllä se ruoka ja vesi on tärkeämpää, kuin esim. ammukset ja aseet joissakin tilanteissa. Voisi sanoa, että olen ystävällinen kaveri tässä pelissä. Mutta tässä pelissä se joskus sitten kuitenkin useasti kostautuu ja sinut tapetaan kyselemättä.
 
Viimeksi muokattu:
Juu tässä pelissä on paha luottaa kehenkään, monasti todettu sekin asia :D Toiset on ystävällisiä ja toiset vetää piiput heti punaseks :lol:
 
Viime pelisessioissa huomasin, että kun itse avaa suunsa ensin niin ei alkanut heti tulla tulta munille, vaan sai ns. henkisen yliotteen :D
Ja jos sieltä ei vastattu, niin totesin, että pidän hostilena jos et vastaa jne. ja lähdin paikalta tai päästin hengestä.
 
Se on kyllä jännä, että tämä on sellainen adrealiinin tuottaja välistä että huhuh. Se eka kerta kun loggaat sisälle peliin (modi) ja on yö... Möröt huutaa jossain kauempana ja lähet siitä hipsii eteenpäin. Oli kyllä meinaan silloin tunnelma kohdillaan :eek:

Itsekin kerran kun olin Stary Soborin teltoilla niin tuli jotain suomalaisia sinne ja pääsin kontaktiin. Juteltiin niitä näitä ja tää kaveri kerto, että odottelee omaa kaveriaan ja sitten johonkin menossa siitä. No tämä kaveri kun tulee niin ensitöikseen ampuu minut teltan suulle ja kaverit nauraa päälle. Sen jälkeen en olekaan enää luottanut kenenkään, paitsi omiin rl kavereihin joiden kanssa pelailen. Tosin joskus on kyllä yön pimeydessä ammuttu omiakin kun kauhea härdelli päällä :vihellys:

Itse tykkään paljon pelata sellaista lonewolf meiningillä. Luultavasti myös FP servulle itsekin suuntaan seuraavaksi.

Itse kyllä vähän epäilen, että vielä tässä kuussa tulisi expiin, mutta jäädään seuraamaan :hungry:
 
En ole tätä peliä käynnistänyt helmikuun jälkeen, mutta kuten edellisissä viesteissä mainittiin, tämä saa kyllä tunteet virtaamaan. Oma pelityyli oli aina sitä yksin samoilua, oli jotenkin kiva keräillä resursseja, koittaa vältellä ihmisiä ja elää jotenkin "luonnossa". Varmaan koko pelaamani ajan aikana olen päästänyt ehkä kymmenen ihmistä päiviltä, itse kuollut sitäkin enemmän, mutta en näe sitä muiden lahtaamista mitenkään tarpeellisena ellei tulikosketus tule ensin vastakkaiselta puolelta. Pelin maisemat on mukavia, vaikka niissä on hieman sellainen surullisen ruostunut slaavilainen henki ilmassa, niin jotenkin tuossa ruskahtavassa ja tuppukylämäisessä maastossa tuntee olonsa kotoisaksi. Joku siinä vaan viehättää kun näet mäen laelta kylän alapuolellasi, kyykkäät puun viereen ja alat katseellasi haravoimaan pikseleitä mitkä liikkuisi kaukaisuudessa. Oliko se toinen pelaaja vai hämäsikö liika keskittyminen? Hitto, nyt saikulla pitää varmaan käynnistää tämä uudestaan ja katsoa mikä on meininki.
 
Oma pelityyli oli myös alkuun sitä selviytymistä, kaverin kanssa pääasiassa pelattiin kahteen pekkaan tikkuja etsien :D Hauskaa sekin oli aikansa. Pikkuhiljaa porukkaan tuli kolmaskin ja homma alkoi kehittyä siihen kontaktin hakemiseen, ei juuri friendlyjä näkynyt niin nopeasti sitä alkoi itselläkin kos-meininki. Periaatteessa itsekin olisin friendly, mutta ei juuri jaksa huudella koska kuulaa tuli 90% ajasta. Kuolemakaan ei haitannut koska hyvä piilo ja telttakylä.

Mukavia muistoja on kyllä myös kos-ajoilta, joskus löydettiin joku yksinäinen sielu pikkukylästä harhailemasta, hiivittiin sen talon ympärille missä se oli lootilla ja nakeltiin talo ja pihat täyteen savuja ynnä muuta pikkunäppärää häröilyä.

Toki oli hauskaa myös jotain chernoa tai elektroa väijyä, tosin vähän alkoi se aseettomien ja pistolerojen napsiminenkin kyllästyttää. Sen verran paskoja kuitenkin oltiin että pohjoisessa ei isoa menestystä tullut.

Hekometsästys oli myös vallan rattoisaa, sitä karmiaa kohkaamista kun melkein ehjä heko löyty ja loppuviimein kolme porukkaa koettaa korjata sitä toistensa kanssa sotien. Ja sitten kun voitettiin ja hekotunteja takana 0, niin 45m ja heko selälleen maahan :btooth: yks ryhmän jamppa sisuuntu siihen malliin että lenteli armassa vastaavilla hekoilla yksinään jonku 20h, että meni selkärankaan :D
 
Oma pelityyli oli myös alkuun sitä selviytymistä, kaverin kanssa pääasiassa pelattiin kahteen pekkaan tikkuja etsien :D Hauskaa sekin oli aikansa. Pikkuhiljaa porukkaan tuli kolmaskin ja homma alkoi kehittyä siihen kontaktin hakemiseen, ei juuri friendlyjä näkynyt niin nopeasti sitä alkoi itselläkin kos-meininki. Periaatteessa itsekin olisin friendly, mutta ei juuri jaksa huudella koska kuulaa tuli 90% ajasta. Kuolemakaan ei haitannut koska hyvä piilo ja telttakylä.

Mukavia muistoja on kyllä myös kos-ajoilta, joskus löydettiin joku yksinäinen sielu pikkukylästä harhailemasta, hiivittiin sen talon ympärille missä se oli lootilla ja nakeltiin talo ja pihat täyteen savuja ynnä muuta pikkunäppärää häröilyä.

Toki oli hauskaa myös jotain chernoa tai elektroa väijyä, tosin vähän alkoi se aseettomien ja pistolerojen napsiminenkin kyllästyttää. Sen verran paskoja kuitenkin oltiin että pohjoisessa ei isoa menestystä tullut.

Hekometsästys oli myös vallan rattoisaa, sitä karmiaa kohkaamista kun melkein ehjä heko löyty ja loppuviimein kolme porukkaa koettaa korjata sitä toistensa kanssa sotien. Ja sitten kun voitettiin ja hekotunteja takana 0, niin 45m ja heko selälleen maahan :btooth: yks ryhmän jamppa sisuuntu siihen malliin että lenteli armassa vastaavilla hekoilla yksinään jonku 20h, että meni selkärankaan :D

Eihän tuossa helikopterin lentämisessä mitään vaikeaa ole, kai? Ainoa ongelma tulee jos kopteri on rikki ja lähtee lentämään niin voi olla vähän haasteellista kun kampeaa joka suuntaan koko ajan. Joskus modissa tuli paljonkin lenneltyä hekoilla ja hauskaa puuhaa, jopa autorotaatio onnistui lähes aina jos tuli damagea liikaa ja silti pääsi hengissä alas.
 
Joo, ei se kauhean vaikeaa ole, mutta kun ensi kertaa lentää ja suoraan onlinessa niin voi vähän jänskättää :D
Standalonessahan ei vielä hekoja ole, mutta ilmeisesti tarkoitus olisi betaan saada. Jos eivät saa tarpeeksi hyviksi niin ei vielä tule betaan.
 
Joo tosiaan ikinä kokeiltukkaan hekoa, napit ja kaikki kokeilemalla, ei vähää alusta luontunut.

Kaverilla on tosiaan vähän autismin piirteitä, niin piti sitten hioa seuraavaa kertaa varten huippuunsa se lentäminen :btooth:

Saatiinkin heko pari kertaa myöhemmin, ihan hauska laite.
 
Ja niinhän siinä sitten kävi, että julkaisu lipsahti vuoden 2018 puolelle.
Ei haittaa jos oikeasti tulee parempi. Saa nähdä joutuuko oottaan kesään asti :nb::btooth:

Status Report 28th November | DayZ | Official website

SUMMARY & CONCLUSION
2018 is going to be an important year for us in the studio, as our long term work finally makes its way out there. We sure take our time, but I truly believe that people only remember great games, and not how long it took to make them.

I hope that despite the somewhat disappointing nature of this Status Report (in terms of not having another major release this year), we still managed to hold on to the support from the most dedicated among you. We'd love to follow up with an open Q&A on our forums, where I and our community team will do our best to answer your questions regarding any specific features or content.

Before the end of the year, we'll also provide a video summary of this text, with some further details and footage from 0.63.

Thank you all for staying with us, Survivors. We're almost there - after all the excruciating wait, and all the tests of patience, there are some really good times ahead of us. In BETA we trust!
 
Ja niinhän siinä sitten kävi, että julkaisu lipsahti vuoden 2018 puolelle.
Ei haittaa jos oikeasti tulee parempi. Saa nähdä joutuuko oottaan kesään asti :nb::btooth:

Status Report 28th November | DayZ | Official website

SUMMARY & CONCLUSION
2018 is going to be an important year for us in the studio, as our long term work finally makes its way out there. We sure take our time, but I truly believe that people only remember great games, and not how long it took to make them.

I hope that despite the somewhat disappointing nature of this Status Report (in terms of not having another major release this year), we still managed to hold on to the support from the most dedicated among you. We'd love to follow up with an open Q&A on our forums, where I and our community team will do our best to answer your questions regarding any specific features or content.

Before the end of the year, we'll also provide a video summary of this text, with some further details and footage from 0.63.

Thank you all for staying with us, Survivors. We're almost there - after all the excruciating wait, and all the tests of patience, there are some really good times ahead of us. In BETA we trust!
No, eipä kauheasti yllättänyt. Ei tätä enää aktiivisesti odota, mutta melko varmasti tulee olemaan se ykköspeli kunhan saa 1.0 versionsa.
Uskoisin, että kesäksi on beta, ja jouluksi sitten pitäisi olla 1.0.
Odottelemisiin :kippis:
 
Aika karsittu versiohan tuo 0.63 tulee olemaan ainakin aseiden ja ajoneuvojen osalta. Tosin imo tähän nyt mitään aseita niin paljoa edes tarvitse. Kunhan tekemistä riittäisi, ettei ala itseään kovin nopeaa toistamaan. Näitä räiskintäpelejä nyt riittää muutenkin (PUBG), jos räimettä haluaa.
Mutta varmasti modi tuen myötä tähänkin battle royale saadaan.
 
Erehdyin tätä taas kokeilemaan n. 15min, onko tuo liikkuminen ihan tarkoituksella aivan helvetin kankeaa? Tuntuu ettei jamppa osaa vaihtaa suuntaa sujuvasti, vaan esim. jos juokset eteenpäin ja painat taaksepäin, kaveri pysähtyy sekunniksi ennenkuin alkaa juosta taaksepäin.

Ihan siis sillä kysyn, että toimiiko mulla nyt kaikki oikein vai lagiiko tjsp jostain syystä. Ei kai se joskus sa alkuaikoina tollanen ollu..
 
Erehdyin tätä taas kokeilemaan n. 15min, onko tuo liikkuminen ihan tarkoituksella aivan helvetin kankeaa? Tuntuu ettei jamppa osaa vaihtaa suuntaa sujuvasti, vaan esim. jos juokset eteenpäin ja painat taaksepäin, kaveri pysähtyy sekunniksi ennenkuin alkaa juosta taaksepäin.

Ihan siis sillä kysyn, että toimiiko mulla nyt kaikki oikein vai lagiiko tjsp jostain syystä. Ei kai se joskus sa alkuaikoina tollanen ollu..
Se tulee muuttumaan joka tapauksessa seuraavassa buildissa. Clunky se on.
Seuraavan stable buildin jälkeen taas sitten.
 
Jaa täytyypä taas ens vuonna kokkeilla sitten joko kohta ois pelattavassa kunnossa :tup:
 
Katsoiko joku kokonaan ton streamin? Iski väsy ja ei jaksanu katsoo loppuun itte :D
 
Tuossahan sanottiin, että experimental buildi olisi viikkojen päässä, eikä kuukausien. Mutta milloin stableen niin saa nähdä :vihellys::rolleyes:
 
Tuossahan sanottiin, että experimental buildi olisi viikkojen päässä, eikä kuukausien. Mutta milloin stableen niin saa nähdä :vihellys::rolleyes:
Pelinhän pitäisi olla 1.0 versiossa (joka tulee 0.63 jälkeen) tänä vuonna, jokseenkin epäilyttää :vihellys:
Mutta on tuosta rahoilleen vastinetta saanut. 458h tullut pelailtua. Enemmän kuin mitään muuta peliä koskaan.
Hyvältähän tuo 0.63 kyllä näyttää, kunhan saavat kaiken toimimaan kunnolla.
 
Pelinhän pitäisi olla 1.0 versiossa (joka tulee 0.63 jälkeen) tänä vuonna, jokseenkin epäilyttää :vihellys:
Mutta on tuosta rahoilleen vastinetta saanut. 458h tullut pelailtua. Enemmän kuin mitään muuta peliä koskaan.
Hyvältähän tuo 0.63 kyllä näyttää, kunhan saavat kaiken toimimaan kunnolla.
Voiko olla, että 0.63 jälkeen olisi vain yksi build tulossa eli 1.0?
En katsonut kuin tuon falconin highlight videon, ja siinä ei mielestäni ollut tuollaista mainintaa...

Itellä on joku 150h, ja parilla kympillä et paha ollenkaan.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 652
Viestejä
4 494 994
Jäsenet
74 266
Uusin jäsen
ufozz112

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom