Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 517
Hei @Datatronic !

Onko tilaukseni QBYUNCLOW nyt missä kohtaa kasausjonoa? Vika osa pitäisi saapua tänään, eli olenko oikeassa, että seuraavaksi seuraa kasaus?

Olisi ihanaa jos tilaus ehtisi saapua ensiviikon perjantain mennessä, sillä olemme lähdössä 20.7.24 lomalle Kreikkaan kahdeksi viikoksi, enkä silloin pysty noutamaan sitä.
Hei,


Saadaan ensi viikolla toimitettua!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1
Moi @Datatronic ,

tilauksen HLCLDGYZV näytönohjaimen toimitus on ilmeisesti viivästynyt. Piti eilen olla teillä, onko tälle näyttikselle uutta toimitusaikaa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Saisiko tilauksen LPALOSGCC tänään lähtemään? Muistikortin voi poistaa tilauksesta, jos sen saapumisessa tukkurilta vielä kestää. Kiitos!
 

Reimikoo

Premium-jäsen
Liittynyt
25.11.2022
Viestejä
22
Käyttökokemusmielessä tuli tuossa vastaan, että olisi kiva jos lähetetyn tilauksen lähetystunnus tulisi profiilin tilaustenhallinnan sivulle. Sain viestin, että pakettini on lähtenyt matkaan. Miten voin seurata missä toimitus menee?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Käyttökokemusmielessä tuli tuossa vastaan, että olisi kiva jos lähetetyn tilauksen lähetystunnus tulisi profiilin tilaustenhallinnan sivulle. Sain viestin, että pakettini on lähtenyt matkaan. Miten voin seurata missä toimitus menee?
Klikkaa siitä 'Yksityiskohdat' tekstistä tilauksen kohdalta. Sieltä löytyy linkki seurantaan.
 

Reimikoo

Premium-jäsen
Liittynyt
25.11.2022
Viestejä
22
Klikkaa siitä 'Yksityiskohdat' tekstistä tilauksen kohdalta. Sieltä löytyy linkki seurantaan.
Kiitos, löysin kyllä sivun mutta sivulta ei löyty pakettitunnusta, jotta voisin seurata toimituksen tilaa Schenkeriltä. Pitäisikö sen olla samalla sivulla?

Schenkerin seuranta on sitten aika epätarkka. Itse paketit on kyllä tulleet aika nopeasti noudettavaksi.
Aivan, tulee siis sitten kun tulee, eipä noilla kiire :)
 
Viimeksi muokattu:

Reimikoo

Premium-jäsen
Liittynyt
25.11.2022
Viestejä
22
Kiitos, löysin kyllä sivun mutta sivulta ei löyty pakettitunnusta, jotta voisin seurata toimituksen tilaa Schenkeriltä. Pitäisikö sen olla samalla sivulla?



Aivan, tulee siis sitten kun tulee, eipä noilla kiire :)
No niin tyhmäksi itseni tuntien ja itselleni vastaten, ja myös muillekin jos tätä ihmettelee. Eli se tilauksen viite "Tilauksen yksityiskohdat" sivulla on jo se seurantakoodi. Menee vaan Schenkerin sivuille, lyö koodin kenttään, täppä kenttään "Etsitkö tiettyä viitettä?" ja valitsee reference typenä "Lähettäjän viite" niin hyvin näkyy seuranta. Puuh :)

Paketti tulikin myös jo samana päivänä lähetyksestä perille. Nopea oli toimitus.
 
Liittynyt
21.05.2023
Viestejä
43
Hei,

Kotelo tulee viimeistään tiistaina. Uskoisin että kone on valmis toimitettavaksi keskiviikkona.
Selvä. Pystytkö jotenkin perua tilauksen toimituksen? Tullaan mielummin sittenkin noutamaan sen teidän myymälästänne keskiviikkona tai sit minä vaan muuna päivänä.

Ilmoitelkaa sitten kun kone on noudatettavissa!
 
Liittynyt
09.07.2024
Viestejä
2
Hei,

Perjantaina saadaan emolevy!
Moi, sivuilla lukee viivästynyt, onko tietoa kuinka paljon on viivästystä?
Jos vaikuttaa, että menee pitkäksikin, niin siinä vaiheessa on myös mahdollisuus, että vaihdetaan emolevy hyllyssä olevaan:)
Esim: tähän Gigabyte B650 GAMING X AX emolevy AMD B650 Pistoke AM5 ATX
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
51
Vastataanko sähköposteihin kuinka aktiivisesti? Mun pitäisi lähettää kone takas sinne datatronicille ku on ollut ongelmia sammuttamisen kanssa ja pari ongelmaa näytönohjaimen kanssa myös joita en ole saanut selvitettyä ja joku ehdotti että saattaisi johtua huonosta virtalähteestä se sammuttamis ongelma. En ole hirveen varma miten pitäisi kone pakata ei sanottu tarkemmin sähköpostissa ohjeita ja mietin että tarviiko koneen sisälle siellä kirjautua nii pitäisikö sitten viesteissä antaa pin koodi? Mitä kaikkea pitäisi laittaa pakettiin mukaan? Esim pitääkö kaikki lisä tarvikkeet jotka tulivat koneen mukana laittaa pakettiin mukaan vai miten?
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
240
Vastataanko sähköposteihin kuinka aktiivisesti? Mun pitäisi lähettää kone takas sinne datatronicille ku on ollut ongelmia sammuttamisen kanssa ja pari ongelmaa näytönohjaimen kanssa myös joita en ole saanut selvitettyä ja joku ehdotti että saattaisi johtua huonosta virtalähteestä se sammuttamis ongelma. En ole hirveen varma miten pitäisi kone pakata ei sanottu tarkemmin sähköpostissa ohjeita ja mietin että tarviiko koneen sisälle siellä kirjautua nii pitäisikö sitten viesteissä antaa pin koodi? Mitä kaikkea pitäisi laittaa pakettiin mukaan? Esim pitääkö kaikki lisä tarvikkeet jotka tulivat koneen mukana laittaa pakettiin mukaan vai miten?
Sama täällä, ei oo tullu ite kasailtua koneita ja mietin että helpoin ois irrottaa johdot powerin päästä niin helppo laittaa uuteen, mutta pitäiskö johdot olla mukana, ym.? Ja mallia ehkä muuttaa, kun tota samaa vikaa ollu muillaki Seasoniceilla. Vai postittaa koko kone? Vika ilmenee harvoin, voi olla työläs tarkistaa vika..
 
Viimeksi muokattu:

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 882
Vastataanko sähköposteihin kuinka aktiivisesti? Mun pitäisi lähettää kone takas sinne datatronicille ku on ollut ongelmia sammuttamisen kanssa ja pari ongelmaa näytönohjaimen kanssa myös joita en ole saanut selvitettyä ja joku ehdotti että saattaisi johtua huonosta virtalähteestä se sammuttamis ongelma. En ole hirveen varma miten pitäisi kone pakata ei sanottu tarkemmin sähköpostissa ohjeita ja mietin että tarviiko koneen sisälle siellä kirjautua nii pitäisikö sitten viesteissä antaa pin koodi? Mitä kaikkea pitäisi laittaa pakettiin mukaan? Esim pitääkö kaikki lisä tarvikkeet jotka tulivat koneen mukana laittaa pakettiin mukaan vai miten?
4 minuuttia kesti vastauksessa kun viime viikolla lähetin kyselyä takuusta. Ja ainahan heille voi myös soittaa. :)
 
Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
51
Sama täällä, ei oo tullu ite kasailtua koneita ja mietin että helpoin ois irrottaa johdot powerin päästä niin helppo laittaa uuteen, mutta pitäiskö johdot olla mukana, ym.? Ja mallia ehkä muuttaa, kun tota samaa vikaa ollu muillaki Seasoniceilla. Vai postittaa koko kone? Vika ilmenee harvoin, voi olla työläs tarkistaa vika..
Ni onks sul sama ongelma vai joku saman kaltane? Oon googlannu seasonic shutdown issues mut ne ongelmat mitä muilla on ollu esim redditissä ei oo samankaltaisia kun mulla. Ku sammutan koneen ni välillä se ei sammu vaa kone jää hurisemaa ja ledit päälle, välillä myös kone saattaa käynnistyä heti uusiks ku oon koittanu sammuttaa
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
240
Ni onks sul sama ongelma vai joku saman kaltane? Oon googlannu seasonic shutdown issues mut ne ongelmat mitä muilla on ollu esim redditissä ei oo samankaltaisia kun mulla. Ku sammutan koneen ni välillä se ei sammu vaa kone jää hurisemaa ja ledit päälle, välillä myös kone saattaa käynnistyä heti uusiks ku oon koittanu sammuttaa
Tarkotin lähinnä tota takuupalautus hommaa. Mut siis oma kone restarttaa randomisti ja välissä jäätyy, kuva vilkkuu, mustaa ruutua. Vielä pitää vahvistaa vika ja selvittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 654
Tarkotin lähinnä tota takuupalautus hommaa. Mut siis oma kone restarttaa randomisti ja välissä jäätyy, kuva vilkkuu, mustaa ruutua. Vielä pitää vahvistaa vika ja selvittää.
Vähemmän yllättäen kannattaa ensiksi ottaa kaikki kellotukset pois ja curve ja omat säädöt. Epäonnistuneet viritykset voi aiheuttaa nuo kaatumiset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 654
Juu tekee vakiona samaa
Voidaan jatkaa Ongelmat-alueella (teetkö ketjun?) , mutta jos vakiona ei toimi, asia on aina 10x hankalampaa selvittää ja se voi olla joku asennettu ohjelma, tai sitten yhteensopivuusongelma tai paljon muustakin kuin virtalähteestä. Virtalähde on syyllinen, jos yht'äkkiä menee virrat ja käynnistyksessä on viiveitä, pitää useasti power-nappia painaa. Virtalähde ei välttämättä ole syyllinen, jos kone vaan käynnistelee itseään uudestaan ja kuva välkkyy. Siinä todennäköisin ongelma on näytönohjaimessa (jota ei myöskään kannata kellotella, jos epävakaa). Tai näytönohjaimen ajureissa. Tai siinä, miten se on kytketty (2-3 johtoa pitäisi mennä powerilta, ja jättää ne haaroituspalat käyttämättä). Tai sitten muistit on liian kireät tuolla AGESAlla.. En minä nyt heti poweria lähtisi syyttämään ja virheidenselvitys on hankalampaa nykyään.

Toki tämän powerin viallisuuden testaa helposti toisella powerilla, joita Datatronicilla varmasti on, mutta jos vika ei olekaan siinä, meni vaan aikaa..

--

Nyt suosittelen:
  1. Hae tuoreimmat ajurit AMD.com/Support - myös chipset , unohtamatta näytönohjainta..
  2. Katso, onko muisteissa kevyempi DOCP profiili, ota se käyttöön.. tai laske ne vaikka 4800MHz muuten pitäen sen nykyisen profiilin asetukset
  3. Varmista, että 7800XT:lle menee oikea määrä johtoja ja haaroittimet ei ole käytössä
  4. Katso luotettavuushistoriasta, onko siellä jotain RGB-ohjelmia kaatunut
  5. Koeta kytkeä näyttö toisella johdolla.. (juu, tämä on jo vähän hakuammuntaa)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 986
Viestejä
4 316 165
Jäsenet
71 951
Uusin jäsen
Leerde

Hinta.fi

Ylös Bottom