Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Lateo

Tukijäsen
Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
20
Tämä minun piti ohjata eteenpäin, kun en ole ihan varma :)
Mutta siis tämä on tuote:

Eli sen on oltava Sabre Pro RGB hiiri, koska näin meidän järjestelmät väittävät. Eli tuossa kyllä minusta on oltava virhe tuossa tuotteen nimessä.

Edit: Ja nyt sainkin tiedon että tuote fiksattu. Minä kun en juurikaan pelihiiristä tiedä, niin olikohan tämä nyt parannus vai heikennys tuotteeseen :) ?
Kiitoksia vastauksesta ja korjauksesta. Se M65 elite on aika eri näköinen hiiri ja 10euroa kalliimpi kuin tuo Sabre pro. Joten hinnan puolesta käytännössä heikennys. Jos tuota joku on kerennyt tilaamaan, niin kannattanee olla yhteydessä, ettei asiakas pety kun tuleekin Sabre eikä se otsikossa ja kuvauksessa oleva M65 elite.

Itseä kyllä tuo Sabrekin voisi kiinnostaa, mutta saisi olla ehkä vielä naksun edullisempi.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Kiitoksia vastauksesta ja korjauksesta. Se M65 elite on aika eri näköinen hiiri ja 10euroa kalliimpi kuin tuo Sabre pro. Joten hinnan puolesta käytännössä heikennys. Jos tuota joku on kerennyt tilaamaan, niin kannattanee olla yhteydessä, ettei asiakas pety kun tuleekin Sabre eikä se otsikossa ja kuvauksessa oleva M65 elite.

Itseä kyllä tuo Sabrekin voisi kiinnostaa, mutta saisi olla ehkä vielä naksun edullisempi.
No nyt on vielä napsu laitettu!
 
Liittynyt
18.07.2019
Viestejä
6
Mitenköhän teillä tämä koneen kasauspalvelu oikein toimii?
Eikö varastossa olevia tuotteita varata kasaus tilaukselle? Konetta tilatessa osien saatavuus oli hyvä, muutamaa osaa lukuunottamatta. Tilausseurannassa aiemmin saatavilla olevat tuotteet ovat nyt muuttuneet toimitusarviolla oleviin. Tästä tulee se kuva että kone tosiaan kasataan vasta kun kaikkia osia on yhtäaikaa saatavilla varastosta ja osia myydään välistä muille asiakkaille.
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Mitenköhän teillä tämä koneen kasauspalvelu oikein toimii?
Eikö varastossa olevia tuotteita varata kasaus tilaukselle? Konetta tilatessa osien saatavuus oli hyvä, muutamaa osaa lukuunottamatta. Tilausseurannassa aiemmin saatavilla olevat tuotteet ovat nyt muuttuneet toimitusarviolla oleviin. Tästä tulee tulee se kuva että kone tosiaan kasataan vasta kun kaikkia osia on yhtäaikaa saatavilla varastosta ja osia myydään välistä muille asiakkaille.
Ei, kyllä tuotteet varautuu tilaukselle aina samassa järjestyksessä oli se kasaus tai ei. Tuossa meidän järjestelmsässä on vain tuo vika, että se näyttää tilanteen joka olisi jos *nyt* tekisi tilauksen... Eli se ei tosiaan ole hyvä nyt ja kovasti tästä viestitämme kooditiimille, että jotain tarttis tehdä...
Ja siis vielä tarkennuksena; Että tuo tuolla tavoin vain asiakkaan näkymässä verkkokaupassa. Meidän ERP:issä asia näkyy siten kun se oikeasti on ja tuotteet on varattuna. Eli tilaukset siirretään verkkokaupasta ERP järjestelmään jossa ne sitten menevät eteenpäin ja API:n kautta päivitellään mm. statustietoa sitten verkkokauppaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
573
Mitenköhän teillä tämä koneen kasauspalvelu oikein toimii?
Eikö varastossa olevia tuotteita varata kasaus tilaukselle? Konetta tilatessa osien saatavuus oli hyvä, muutamaa osaa lukuunottamatta. Tilausseurannassa aiemmin saatavilla olevat tuotteet ovat nyt muuttuneet toimitusarviolla oleviin. Tästä tulee se kuva että kone tosiaan kasataan vasta kun kaikkia osia on yhtäaikaa saatavilla varastosta ja osia myydään välistä muille asiakkaille.
Sama juttu täälläkin. Kasailin tänään osia konepaketiksi, ja osien saatavuus näytti hyvältä. Tilauksen jälkeen nyt illemmalla kaikkien saatavuus näytti toimitusarvioilla vaan. Toivottavasti saadaan kone ennen joulua..
Muoks.ikävintä tässä osien odottelussa ei tiedä mitkä tulleet ja mitä odotellaan vielä. Ja sitten yksi päivä spostiin tulee viestiä, että kone kasattu..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 163
Sama juttu täälläkin. Kasailin tänään osia konepaketiksi, ja osien saatavuus näytti hyvältä. Tilauksen jälkeen nyt illemmalla kaikkien saatavuus näytti toimitusarvioilla vaan. Toivottavasti saadaan kone ennen joulua..
Muoks.ikävintä tässä osien odottelussa ei tiedä mitkä tulleet ja mitä odotellaan vielä. Ja sitten yksi päivä spostiin tulee viestiä, että kone kasattu..
Kuten yllä on. Osat varataan mutta tuo antaa väärää tietoa asiakkaalle.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Sama juttu täälläkin. Kasailin tänään osia konepaketiksi, ja osien saatavuus näytti hyvältä. Tilauksen jälkeen nyt illemmalla kaikkien saatavuus näytti toimitusarvioilla vaan. Toivottavasti saadaan kone ennen joulua..
Muoks.ikävintä tässä osien odottelussa ei tiedä mitkä tulleet ja mitä odotellaan vielä. Ja sitten yksi päivä spostiin tulee viestiä, että kone kasattu..
Kyllä ne silloin pitäisi olla varautunut, mutta laitatko paria osaa esimerkkinä, koska käytännössä se katsoo saldoa tai sitä jos tuote on tilattu tukkurilta. Eli tuossa on saldot mennyt tilauksen jälkeen negatiiviseksi, mutta erikoista jos näin on tapahtunut kaikille tuotteille. Tuskin ne kaikki olivat plussalla ja nyt kaikki miinuksella? Sen takia mielelläni vähän tutkisin tuota lisää vielä.
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
394
Se on kyllä varmaan totta, että myymällä 10 näytönohjainta rökälehintaan olisi halvempi investointi kun tilata laadukas kuormantestaus ulkopuoliselta taholta :)
Eikös sivustolla kannattaisi myös – muun muassa – ottaa käyttöön, palvelinpuolelta / .htaccess, tekstimuotoisten sisältöjen pakkaaminen? Siis GZIP, tai DEFLATE, tai BROTLI.
 

Mco

Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
278
@Datatronic, löysin mahdollisesti bugin verkkokaupan tilien luonnista.

Tein kaksi tilausta:
  1. Ensimmäisen tilauksen tein vieraana Black Friday -tarjousten julkaisun jälkeen, kun verkkokauppanne jumitteli.
  2. Toista tilausta seuraavana päivänä tehdessäni loin tunnukset, kun verkkokauppa toimi normaalisti.
Ensimmäisen tilauksen olette käsitelleet, ja sain sähköpostiin lähetyskuittauksen. Menin sähköpostissa olleesta linkistä vieraiden tilausseurantasivulle katsomaan, jos siellä olisi kuljetusliikkeen seurantakoodi, minkä sieltä löysinkin. Sivulla oli myös mahdollisuus muuttaa vieraana tehty tilaus asiakastiliksi. Koska olin tehnyt jälkimmäisen tilauksen yhteydessä jo tilin, ajattelin, että myös tämä ensimmäinen tilaus olisi hyvä liittää siihen. Niinpä syötin lomakkeeseen tilille aiemmin luomani salasanan.

Lomake teki kyllä sen mitä luvattiin, eli muutti vierastilauksen asiakastilillä olevaksi tilaukseksi. Mutta se ei huomioinut ollenkaan sitä, että samalla sähköpostiosoitteella oli jo luotu asiakastili. Niinpä tililläni näkyy nyt ainoastaan tuo ensimmäinen tilaus, eikä ollenkaan jälkimmäistä, joka teillä on vielä käsittelyssä.

Mainitsitte tässä ketjussa aiemmin, että tilaukset siirtyvät verkkokaupasta ERP-järjestelmään, joten jälkimmäinen tilaukseni lienee tallessa, mutta olisi mukava saada myös se näkymään tuonne asiakastilille.
 
Liittynyt
10.01.2022
Viestejä
13
Mikä homma?
Tilasin teiltä emolevyn, prossun ja ramit.
Kaikki näyttivät arvioitua toimitus aikaa 10-15 päivää.
Nyt ramit on ¨toimitus 1.12.2023¨ mutta emolevyssä lukee nyt ¨ei tilattu¨ vaikka datatronicilla kuulemma yksi ja tukkurilla 14. Tuleeko kaikki osat erillisissä paketeissa?
 

Liitteet

Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
62
Mikä homma?
Tilasin teiltä emolevyn, prossun ja ramit.
Kaikki näyttivät arvioitua toimitus aikaa 10-15 päivää.
Nyt ramit on ¨toimitus 1.12.2023¨ mutta emolevyssä lukee nyt ¨ei tilattu¨ vaikka datatronicilla kuulemma yksi ja tukkurilla 14. Tuleeko kaikki osat erillisissä paketeissa?
10 viestiä ylempänä vastaus
Ei, kyllä tuotteet varautuu tilaukselle aina samassa järjestyksessä oli se kasaus tai ei. Tuossa meidän järjestelmsässä on vain tuo vika, että se näyttää tilanteen joka olisi jos *nyt* tekisi tilauksen... Eli se ei tosiaan ole hyvä nyt ja kovasti tästä viestitämme kooditiimille, että jotain tarttis tehdä...
Ja siis vielä tarkennuksena; Että tuo tuolla tavoin vain asiakkaan näkymässä verkkokaupassa. Meidän ERP:issä asia näkyy siten kun se oikeasti on ja tuotteet on varattuna. Eli tilaukset siirretään verkkokaupasta ERP järjestelmään jossa ne sitten menevät eteenpäin ja API:n kautta päivitellään mm. statustietoa sitten verkkokauppaan.
 
Liittynyt
10.01.2022
Viestejä
13
Aivan. Joo kiitos meinasin antaa jo palautetta että onpa huonoa palvelua mutta tämähän ei ollutkaan sen isompi homma!
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Mikä homma?
Tilasin teiltä emolevyn, prossun ja ramit.
Kaikki näyttivät arvioitua toimitus aikaa 10-15 päivää.
Nyt ramit on ¨toimitus 1.12.2023¨ mutta emolevyssä lukee nyt ¨ei tilattu¨ vaikka datatronicilla kuulemma yksi ja tukkurilla 14. Tuleeko kaikki osat erillisissä paketeissa?
Kaikki tulevat yhdessä paketissa. Mikäli saldo oli nollilla tai miinuksella kun tilasit, niin joudumme toki sen silloin tilaamaan tukkurilta. Mutta tuotteet ovat varautuneet tilauksellesi jos ne olivat tilaushetkellä plussalla. Tuon osalta tuo asiakkaan näkemä tilausseuranta ei toimi.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
@Datatronic, löysin mahdollisesti bugin verkkokaupan tilien luonnista.

Tein kaksi tilausta:
  1. Ensimmäisen tilauksen tein vieraana Black Friday -tarjousten julkaisun jälkeen, kun verkkokauppanne jumitteli.
  2. Toista tilausta seuraavana päivänä tehdessäni loin tunnukset, kun verkkokauppa toimi normaalisti.
Ensimmäisen tilauksen olette käsitelleet, ja sain sähköpostiin lähetyskuittauksen. Menin sähköpostissa olleesta linkistä vieraiden tilausseurantasivulle katsomaan, jos siellä olisi kuljetusliikkeen seurantakoodi, minkä sieltä löysinkin. Sivulla oli myös mahdollisuus muuttaa vieraana tehty tilaus asiakastiliksi. Koska olin tehnyt jälkimmäisen tilauksen yhteydessä jo tilin, ajattelin, että myös tämä ensimmäinen tilaus olisi hyvä liittää siihen. Niinpä syötin lomakkeeseen tilille aiemmin luomani salasanan.

Lomake teki kyllä sen mitä luvattiin, eli muutti vierastilauksen asiakastilillä olevaksi tilaukseksi. Mutta se ei huomioinut ollenkaan sitä, että samalla sähköpostiosoitteella oli jo luotu asiakastili. Niinpä tililläni näkyy nyt ainoastaan tuo ensimmäinen tilaus, eikä ollenkaan jälkimmäistä, joka teillä on vielä käsittelyssä.

Mainitsitte tässä ketjussa aiemmin, että tilaukset siirtyvät verkkokaupasta ERP-järjestelmään, joten jälkimmäinen tilaukseni lienee tallessa, mutta olisi mukava saada myös se näkymään tuonne asiakastilille.
Kiitos tiedosta, selvitämme. Itse en osaa suoriltaan tähän vastata tämän enempää :/
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Tämä tainnut lipsahtaa väärän filtterin alle "1GB"

ja olisikos mahdollista saada cyber monday tarjoukseen tai muuten vaan kilpailijoiden tarjouksien tasolle Montechin laatikkoa?

Korjaamme tuon!

Nyt on kyllä useampi kilpailija selvästi saanut koteloa jostain yllättävän halvalla. Ei kyllä pystytä nyt tuossa kisaamaan :(
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Onko black fridayn jäljiltä kuinka paljon koneen kasauksia jonossa?
On niitä muutama sata. Mutta harmillisen monesta puuttuu jotain. Erityisesti yhtä muistia ja Peerless Assassineja. Varsinkin näitä coolereita meni lähes joka pakettiin ja edelleen odottelemme että ne saapuvat meille. Ovat jo viikon myöhässä.
 
Liittynyt
25.11.2023
Viestejä
4
On niitä muutama sata. Mutta harmillisen monesta puuttuu jotain. Erityisesti yhtä muistia ja Peerless Assassineja. Varsinkin näitä coolereita meni lähes joka pakettiin ja edelleen odottelemme että ne saapuvat meille. Ovat jo viikon myöhässä.
Kiitos vastauksesta. Osaatko sanoa mitään hyvin karkeaa arvioita toimitusajoista, jos on noihin aikoihin ostanut (kasauksella) ja kaikki tuotteet olleet hyllyllä ostoajankohtana?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Kiitos vastauksesta. Osaatko sanoa mitään hyvin karkeaa arvioita toimitusajoista, jos on noihin aikoihin ostanut (kasauksella) ja kaikki tuotteet olleet hyllyllä ostoajankohtana?
Laitatko tilaustunnuksesi yksityisviestinä niin tutkin. Me ihmettelemme sitä , että tuntuu olevan hyvin hyvin vähän konepaketteja joissa olisi kaikki tuotteet.
Muutkin jotka kokevat, että oli kaikki tuotteet, niin saa laittaa yksityisviestiä. Mietimme, että onko jossain jokin tuote mistissä. Toki tänäänkin kävimme läpi ensimmäisiä tilauksia ja konepaketteja toki jo tehty, mutta ei edes täydellä teholla.
Konepakettejahan me saamme kyllä sitten ulos varsin paljon per päivä. Meillä on siihen extramiehitystäkin. Sanotaan näin että nuo Peerless Assassineiden myöhästyminen sekoittaa ikävästi pakkaa.
 

SaLe_X

Tukijäsen
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
204
On niitä muutama sata. Mutta harmillisen monesta puuttuu jotain. Erityisesti yhtä muistia ja Peerless Assassineja. Varsinkin näitä coolereita meni lähes joka pakettiin ja edelleen odottelemme että ne saapuvat meille. Ovat jo viikon myöhässä.
Toivotaan että tulevat lähipäivinä, taisi olla ainoa tuote mitä omasta tilaamastani kasasta ei ollut tilaushetkellä varastossa. Olisi melkein pitänyt valita kalliimpi cooleri varastosta, niin olisi saanut osaset nopeammin kotiin :tongue:

Mutta odotellaan :kahvi:
 
Liittynyt
25.11.2023
Viestejä
4
Laitatko tilaustunnuksesi yksityisviestinä niin tutkin. Me ihmettelemme sitä , että tuntuu olevan hyvin hyvin vähän konepaketteja joissa olisi kaikki tuotteet.
Muutkin jotka kokevat, että oli kaikki tuotteet, niin saa laittaa yksityisviestiä. Mietimme, että onko jossain jokin tuote mistissä. Toki tänäänkin kävimme läpi ensimmäisiä tilauksia ja konepaketteja toki jo tehty, mutta ei edes täydellä teholla.
Konepakettejahan me saamme kyllä sitten ulos varsin paljon per päivä. Meillä on siihen extramiehitystäkin. Sanotaan näin että nuo Peerless Assassineiden myöhästyminen sekoittaa ikävästi pakkaa.
Yksityisviestit ovat näköjään blokattu uusilta käyttäjiltä, mutta liitteenä osat jotka ostin. Tälloin oli kaikkia ainakin yksi sivuston mukaan varastossa.

Tilaus.png
 
Liittynyt
23.04.2017
Viestejä
62
Mitenkäs tuo avatar pelikoodi 7800X3D prossun kanssa joka amd sivujen mukaan kuuluu kampanjaan, mutta teillä se ei kuitenkaan näy? Eli tuleeko vaiko eikö? :hmm:
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Yksityisviestit ovat näköjään blokattu uusilta käyttäjiltä, mutta liitteenä osat jotka ostin. Tälloin oli kaikkia ainakin yksi sivuston mukaan varastossa.

Tämä on varsin kärjessä tosiaan tilauksissa, löysin sen. Tästä puuttuu vain poweri. Sitä ei ollut saldoilla tilaushetkellä. Sitä ei ollutkaan saldoilla koko päivänä vaan se oli miinuksella yhden.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
10
Tämä on varsin kärjessä tosiaan tilauksissa, löysin sen. Tästä puuttuu vain poweri. Sitä ei ollut saldoilla tilaushetkellä. Sitä ei ollutkaan saldoilla koko päivänä vaan se oli miinuksella yhden.
Täällä sama laulu ei pysty laittamaan viestiä(tai en osaa?) ja yöllä kun sai tilauksen tehtyä niin kaikkia piti olla? hyllyssä mutta tietenkin tilanne oli harmillinen kaikille yöllä, siltikin jotain lohtua juniorille olisi kiva antaa. Ja varsinkin tuo tilanne mikä oli että kaikki tilattu ja maksettu ja prossua hyllyssä useampikin mutta jostain kumman syystä se putosi teidän tilauksen seuranasta pois ja se lisättiin sinne ja nyt on odotusaika mahdottoman pitkä??
 

Liitteet

SaLe_X

Tukijäsen
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
204
Olisi kyllä mainiota, jos seurantasivusto osaisi tosiaan ottaa huomioon mitä osia kokonaisuuteen on jo varattu. Helpottaisi varmasti myös asiakaspalvelun työtä, kun ei tarvitsisi niin monelle kyselijälle vastailla samasta asiasta.

Omasta setistäni puuttuu luultavasti vain tuo THERMALRIGHT PEERLESS ASSASSIN. Mietin @Datatronic onko vielä mahdollista vaihtaa kalliimpaan varastosta löytyvään fööniin, jotta paketti saadaan liikkeelle? Olettaen että muita osia tosiaan oli tilaushetkellä ja ne varautuivat tilaukselleni, sivut kun olivat silloin aika jumissa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Täällä sama laulu ei pysty laittamaan viestiä(tai en osaa?) ja yöllä kun sai tilauksen tehtyä niin kaikkia piti olla? hyllyssä mutta tietenkin tilanne oli harmillinen kaikille yöllä, siltikin jotain lohtua juniorille olisi kiva antaa. Ja varsinkin tuo tilanne mikä oli että kaikki tilattu ja maksettu ja prossua hyllyssä useampikin mutta jostain kumman syystä se putosi teidän tilauksen seuranasta pois ja se lisättiin sinne ja nyt on odotusaika mahdottoman pitkä??
Nuo arviot tosiaan perustuvat nyt siihen jos nyt tilaisi. Tosin noita prossuja on meille matkassa 250 kpl jotka saapuvat tänään tai huomenna. Ja prosessoreita on myös kymmeniä vielä meilläkin jumissa ja odottaa tilauksen muita osia.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Olisi kyllä mainiota, jos seurantasivusto osaisi tosiaan ottaa huomioon mitä osia kokonaisuuteen on jo varattu. Helpottaisi varmasti myös asiakaspalvelun työtä, kun ei tarvitsisi niin monelle kyselijälle vastailla samasta asiasta.

Omasta setistäni puuttuu luultavasti vain tuo THERMALRIGHT PEERLESS ASSASSIN. Mietin @Datatronic onko vielä mahdollista vaihtaa kalliimpaan varastosta löytyvään fööniin, jotta paketti saadaan liikkeelle? Olettaen että muita osia tosiaan oli tilaushetkellä ja ne varautuivat tilaukselleni, sivut kun olivat silloin aika jumissa.
No tämä. On nyt kovasti softa tiimiä painostettu että nyt olisi aika korjata….
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 550
No ainakin viikonlopun jälkeen peerlessit -215kpl, eli ihan hyvä tuote myytäväksi mitä ei vielä helmikuussa saanut Suomesta mistään ;)
 
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
22
Minun tilauksessa odottaa 7800X3D, jota on ilmeisesti tulossa tarpeeksi kaikille tilanneille tällä viikolla. Myös WD SN850X 2TB m.2-asema ilman jäähdytyssiiltä näyttää samaa 12-20 työpäivän viivettä, mikäköhän on tilanne näiden kanssa? Noitakin piti olla mielestäni saatavilla BF-tarjouksessa mutta tilaaminen oli toki hankalaa..
 

Liitteet

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Voisitteko käydä nyt katsomassa tilauksianne ja kertoa näyttääkö oikealta? Nyt siellä on logiikka että tuote on varattu tilaukselle ja sen pitäisi nyt tulla näkyville. Tämä tehtiin nyt varsin vauhdilla ja toivotaan että toimii!
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Olisi kyllä mainiota, jos seurantasivusto osaisi tosiaan ottaa huomioon mitä osia kokonaisuuteen on jo varattu. Helpottaisi varmasti myös asiakaspalvelun työtä, kun ei tarvitsisi niin monelle kyselijälle vastailla samasta asiasta.

Omasta setistäni puuttuu luultavasti vain tuo THERMALRIGHT PEERLESS ASSASSIN. Mietin @Datatronic onko vielä mahdollista vaihtaa kalliimpaan varastosta löytyvään fööniin, jotta paketti saadaan liikkeelle? Olettaen että muita osia tosiaan oli tilaushetkellä ja ne varautuivat tilaukselleni, sivut kun olivat silloin aika jumissa.
Jos on yhteydessä ja vaihtaa tuulettimen niin ainakin kone kasautuu vauhdilla. Jono on nyt minimaalinen kasauksessa kun me odotamme noita Peerlessejä niin kovasti. Yksi Asrockin emolevy myös hieman haasteellinen.
Prossuja pitäisi huomenna saapua se 250 kpl. 5000 sarjalaisia prossuja tulee 250 kpl erä erilaisia noin ensiviikon maanantaina.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
216
Voisitteko käydä nyt katsomassa tilauksianne ja kertoa näyttääkö oikealta? Nyt siellä on logiikka että tuote on varattu tilaukselle ja sen pitäisi nyt tulla näkyville. Tämä tehtiin nyt varsin vauhdilla ja toivotaan että toimii!
Samalta näyttää itellä ellei se ollu jo oikein.

Jos on yhteydessä ja vaihtaa tuulettimen niin ainakin kone kasautuu vauhdilla. Jono on nyt minimaalinen kasauksessa kun me odotamme noita Peerlessejä niin kovasti. Yksi Asrockin emolevy myös hieman haasteellinen.
Prossuja pitäisi huomenna saapua se 250 kpl. 5000 sarjalaisia prossuja tulee 250 kpl erä erilaisia noin ensiviikon maanantaina.
Taitaa olla toi emo se mun tilaama b650 RS Pro? Jos menee kovin kauan niin pitäiskö se vaihtaa.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
1 073
Voisitteko käydä nyt katsomassa tilauksianne ja kertoa näyttääkö oikealta? Nyt siellä on logiikka että tuote on varattu tilaukselle ja sen pitäisi nyt tulla näkyville. Tämä tehtiin nyt varsin vauhdilla ja toivotaan että toimii!
Mulla ainakin näyttää vielä samalla tavalla hämäävästi, että tuotetta ei saatavilla. Esim. Fractal Design North näyttää "ei saatavilla", vaikka perjantaina ostin sitä ja varastossa oli tavaraa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 482
Mulla ainakin näyttää vielä samalla tavalla hämäävästi, että tuotetta ei saatavilla. Esim. Fractal Design North näyttää "ei saatavilla", vaikka perjantaina ostin sitä ja varastossa oli tavaraa.
Voitko laittaa yksityisviestillä tilaustunnuksen niin selvitän asiaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 769
Viestejä
4 297 184
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom