Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
11
Hei,

Tilasin osia ja olin katsovinani, että näitä koteloita löytyi 1kpl varastosta.
Nyt kuitenkin tilauksessa näkyy näin, mitenköhän siis menee toimitusajan kanssa?

1692969168403.png

1692969064333.png
 
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
14
Enpä nyt ensin ajatellut tänne purkaa, sillä osin tässä olen itse syypäänä, mutta mennään, kun täällä langoilla kuitenkin vastataan ahkerammin.

Tilasin koneen kasattuna (pl näytönohjain). Kone toimitettiin väärällä emolevyllä (wifitön versio). Tässä kohtaa tuumasin puljulle, että en näe syytä vaihtaa emoa, sillä se menisi vaikeaksi ja he tuumasivat, että laittavat erillistä verkkokorttia tulemaan ja hyvittävät erotuksen. Ei siinä, en katsonut tuota sen kummemmin. Koneen sain vihdoin langoille ja oli tarkoitus alkaa pelailemaan, mutta cpu coolerin toinen hyrrä on paskana ja pitää jäätävää melua. Tuo verkkokortti myös on laatua SER verrattuna emolevyn sisäiseen, mutta tämä lienee oma vika sillä siihen itse sen tarkemmin katsomatta suostuin.

En voi kuitenkaan suositella kasauspalvelua Datatronicilta. Väärä emo ja rikottu cpu cooler yhden koneen sisällä. Täytyy sanoa, että turhauttaa. Viestiä laitoin sähköpostitse, saa nähdä missä tahdissa vastataan ja miten.
EDIT: Lisätään nyt tähän, että on mahdollista, että hyrrä on tehtaalta asti ollut jo rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2022
Viestejä
100
Olemmen ottaneet myös nyt kasauspuolella käyttöön Burnintest työkalun jolla testataan kasatut koneet. Ennen tätä on käytetty takuupuolella.
Lisäksi olemme luoneet checklistan joka on täytettävä ennenkuin kone on valmis.
Toivottavasti jatkossa homma pelaa ja kaikkien koneet tulevat ulos oikeilla osilla asianmukaisesti kasattuina ja oikein toimivina.

Youtuben kasausvideoissa painotetaan usein esim. lämpötahnan riittävää ja oikeanlaista levitystä, kaapeleiden oikeanlaista vetämistä ja mm. emon ruuvien tärkeyttä; kasauksessa on monia vaiheita, joiden soisi aina menevän nappiin ns. erikoisliikkeestä, alan ammattilaisilta ostettaessa.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Taas nousi hinta 49€ ennen kuin kerkesi tilaamaan ja varastosaldo näyttää nollaa. Oliko joku halvempi erä kyseessä?

Kultaisen hinta näyttää olevan 535€... On kallista kultaa kyseessä :hmm:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 602

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Taas nousi hinta 49€ ennen kuin kerkesi tilaamaan ja varastosaldo näyttää nollaa. Oliko joku halvempi erä kyseessä?

Kultaisen hinta näyttää olevan 535€... On kallista kultaa kyseessä :hmm:

Hei,

Oli halvempi erä kyseessä. Nyt hinta valitettavasti noussut :(

Onko näissä jotain kiinnitysmateriaalia pohjassa? magneettia tai teippiä?

Teipillä tulee kiinni
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 262
Hei @Datatronic

Teillä on jotain häikkää Paytrailin kanssa. Yritin äsken maksaa Mastercardilla uutta konetta ja lisävahvistamisen jälkeen pukkasi internal server erroria. Yritin uudelleen ja herjaa "tapahtui virhe: uudelleenohjaus maksupalveluun epäonnistui". Nyt yli tonni lähti masterilta, mutta en saa tilausta eteenpäin. Ei hyvä juttu. Toivottavasti saatte varattua tilaamani komponentit minulle, kun varta vasten katsoin sellaisia, mitä on hyllyssä... Laitoin sähköpostia.

edit: laitoin tänne jos muillakin samaa ongelmaa. Paytrailissa sivujensa mukaan major outage:
1693261789888.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Hei @Datatronic

Teillä on jotain häikkää Paytrailin kanssa. Yritin äsken maksaa Mastercardilla uutta konetta ja lisävahvistamisen jälkeen pukkasi internal server erroria. Yritin uudelleen ja herjaa "tapahtui virhe: uudelleenohjaus maksupalveluun epäonnistui". Nyt yli tonni lähti masterilta, mutta en saa tilausta eteenpäin. Ei hyvä juttu. Toivottavasti saatte varattua tilaamani komponentit minulle, kun varta vasten katsoin sellaisia, mitä on hyllyssä... Laitoin sähköpostia.

edit: laitoin tänne jos muillakin samaa ongelmaa. Paytrailissa sivujensa mukaan major outage:
Vika tosiaan näyttää olevan paytrailin puolella. Katsomme tämän heti aamusta, paytrailin päähän jää tieto tuotteista ja saamme me sieltä siirrettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 262
Vika tosiaan näyttää olevan paytrailin puolella. Katsomme tämän heti aamusta, paytrailin päähän jää tieto tuotteista ja saamme me sieltä siirrettyä.
Olipahan nopea vastaus etenkin kellonaika huomioiden :D Ilmoitelkaa sähköpostilla, miten tilauksen suhteen edetään ja täytyykö minun tehdä mitään asian edistämiseksi. Kiitos!
 
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
14
Hieman ihmetyttää, että on aikaa vastailla foorumilla, mutta minun viesti sivuutettu enkä kyllä ole sähköpostiinkaan saanut vastausta? Aikaisemmin asiakaspalvelu on ollut todella nopeaa, eikä se nytkään olisi vienyt 30s pidempää vaikka vastata "Tutkitaan asiaa, palaamme asiaan paremmalla ajalla" tai jotain tuon suuntaista.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Hieman ihmetyttää, että on aikaa vastailla foorumilla, mutta minun viesti sivuutettu enkä kyllä ole sähköpostiinkaan saanut vastausta? Aikaisemmin asiakaspalvelu on ollut todella nopeaa, eikä se nytkään olisi vienyt 30s pidempää vaikka vastata "Tutkitaan asiaa, palaamme asiaan paremmalla ajalla" tai jotain tuon suuntaista.
Selvitän sinunkin viestisi kohtalon. Siihen minulla ei vielä ole vastausta kun täytyy asiasta kysellä. Erityisesti kiinnostaa onko tämä tapahtunut jälkeen vai ennen kun tiukensimme koneen kasaamisen valvontaa. Volyymi kun on kasvanut niin tarve oli tehdä tosiaan muutoksia.
 
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
14
Selvitän sinunkin viestisi kohtalon. Siihen minulla ei vielä ole vastausta kun täytyy asiasta kysellä. Erityisesti kiinnostaa onko tämä tapahtunut jälkeen vai ennen kun tiukensimme koneen kasaamisen valvontaa. Volyymi kun on kasvanut niin tarve oli tehdä tosiaan muutoksia.
Viite P UZCHIWDK - tilattuna 03-08-23 ja tuosta vielä tovi, että toimitettu. Eli oma tilaukseni on kyllä vielä tuore. Valvonnan ei mielestäni pitäisi alunalkaenkaan pettää näin pahasti. Yksittäisiä erheitä sattuu varmasti kaikille, mutta oman tilaukseni kohdalla erheitä oli useampi ja samoihin aikoihin tuotu tässäkin langassa esiin muiden ongelmia.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
225
Todella hidas asiakaspalvelu tuntuu olevan. Laitoin perjantaina viestiä kun tilaamani kone (kasauspalvelulla) saapui, mutta BSOD:ia tulee aina kesken Windowsin asennuksen, että mitä tässä nyt voisi tehdä? Kauankohan tässä joutuu vielä odottelemaan että saa asiaa eteenpäin?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Todella hidas asiakaspalvelu tuntuu olevan. Laitoin perjantaina viestiä kun tilaamani kone (kasauspalvelulla) saapui, mutta BSOD:ia tulee aina kesken Windowsin asennuksen, että mitä tässä nyt voisi tehdä? Kauankohan tässä joutuu vielä odottelemaan että saa asiaa eteenpäin?
Hei,
Normaalissa asiakaspalvelu sähköposteissa olemme aika lailla hyvässä mallissa, mutta RMA on hieman ruuhkautunut.
RMA -sähköpostijonon saamme purettua viimeistään ylihuomenna.
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
 
Liittynyt
04.07.2020
Viestejä
51
1693326606325.png

Täällä on vähän samanlaiset fiilikset viipyvien tilausten ja asiakaspalvelun suhteen - lähettelin viime viikolla viestiä Datatronicille, että olisiko mahdollista toimittaa tilauksen toista tuotetta erikseen, mutta tässä sitä vastausta edelleen odotellaan. :confused2:
 
Liittynyt
29.07.2023
Viestejä
52
Kannattaa vaikka kilauttaa nopeesti Datatronicille jos joku tilauksessa mietityttää. Me vähän muokattiin mun tilausta ja kun saatiin osat mitä oli paremmin saatavilla niin osat oli pakattu ja lähetystunnus toimitettu vartin sisään. Kauheesti nopeampaa ei voi olla. Joustaminen toimi molemmin puolin mun ja datatronicin välillä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 025


Täällä on vähän samanlaiset fiilikset viipyvien tilausten ja asiakaspalvelun suhteen - lähettelin viime viikolla viestiä Datatronicille, että olisiko mahdollista toimittaa tilauksen toista tuotetta erikseen, mutta tässä sitä vastausta edelleen odotellaan. :confused2:
Erikoista. Lähetin eilen viestin liityen edellispäivänä tilaamaani tuotteeseen jota ei ollut varastossa ja kysyin voisiko vaihtaa toiseen. He vastasivat tänään että sopii, ja paketti on nyt jo matkalla. Tästä isot kiitokset Datatronicille. Aiemminkin on hommat toiminut hyvin

Käsitelläänköhän posteja jotenkin random järjestyksessä tms :hmm:
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Erikoista. Lähetin eilen viestin liityen edellispäivänä tilaamaani tuotteeseen jota ei ollut varastossa ja kysyin voisiko vaihtaa toiseen. He vastasivat tänään että sopii, ja paketti on nyt jo matkalla. Tästä isot kiitokset Datatronicille. Aiemminkin on hommat toiminut hyvin

Käsitelläänköhän posteja jotenkin random järjestyksessä tms :hmm:
Jos niillä on tosiaan yksi sähköpostiloota ja useampi käy siellä vastailemassa, niin voi käydä niin että joku siinä välissä jää vastaamatta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
20
Onko konepakettien tarjouspyyntöjen käsittelyssä ruuhkaa? Viikko sitten laitoin kysylyn ja ei ole kuulunut mitään takaisin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 025
Jos niillä on tosiaan yksi sähköpostiloota ja useampi käy siellä vastailemassa, niin voi käydä niin että joku siinä välissä jää vastaamatta.
Niin, voi olla. Meillä oli töissä kanssa joskua tuollainen että useampi luki saman postilaatikon posteja, mutta oli päällä asetus että jokainen käsitelty viesti pitää erikseen merkitä luetuksi ja sitten se viesti vielä siirrettiin käsitelty laatikkoon kun asia tuli valmiiksi.

Mikäli posti oli inboxissa ja merkitty luetuksi, niin sen käsittely oli kesken->siihen kohtaan laitettiin vaikka vihreä lippu, joka oli minun väri (jokaisella siis oma väri). Näin kaikki tiesivät mitkä ovat kesken, mitkä käsiteltyjä ja lomalla tuuraaja osasi hoitaa oikean ihmisen postit loppuun @Datatronic, saa käyttää mikäli tällaisesta on kyse
 

Electrolytic

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
179
Olen unohtanut antaa kehuja. Muutama viikko sitten rikkinäisten muistien takuuvaihto kävi helposti.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
225
Hei,
Normaalissa asiakaspalvelu sähköposteissa olemme aika lailla hyvässä mallissa, mutta RMA on hieman ruuhkautunut.
RMA -sähköpostijonon saamme purettua viimeistään ylihuomenna.
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
Olen nyt viikon odottanut, ja en ole vieläkään saanut yhtä ainuttakaan viestiä teiltä. Jos siellä on niin ruuhkaista että kukaan ei ehdi mitään järkevää viestiin vastaamaan yli viikkoon, niin voisi kuitenkin vastata että asia otetaan käsittelyyn ja jonkinlainen arvio kuinka monta viikkoa siinä menee. Olen maksanut yli 3000 euroa tietokoneesta mikä on tällä hetkellä käyttökelvoton, luulisi että tällaiset toimitetut ja maksetut tilaukset kuitenkin olisivat jonkinlaisella prioriteetilla hoidettava.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 579
Olen nyt viikon odottanut, ja en ole vieläkään saanut yhtä ainuttakaan viestiä teiltä. Jos siellä on niin ruuhkaista että kukaan ei ehdi mitään järkevää viestiin vastaamaan yli viikkoon, niin voisi kuitenkin vastata että asia otetaan käsittelyyn ja jonkinlainen arvio kuinka monta viikkoa siinä menee. Olen maksanut yli 3000 euroa tietokoneesta mikä on tällä hetkellä käyttökelvoton, luulisi että tällaiset toimitetut ja maksetut tilaukset kuitenkin olisivat jonkinlaisella prioriteetilla hoidettava.
Eikö tuossa vaiheessa jo kannattaisi soittaa?

Hei,

Saako teiltä muuten Starfield kupongin jos on ostanut ryzen 5 7600? AMD:lla on toi kampanja:



AMD:n sivuilta näkee kumppanit, joiden kautta etuja on saatavissa.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 054
Liittynyt
05.08.2019
Viestejä
7
Itse ostin juuri konepaketin Datatronicilta ja kokemus oli erittäin hyvä. Osia odotellessa soittelin puhelimella kiusaksi asti ja vaihtelin joitakin osia parempiin ja joitakin korvattavia hyllyssä oleviin ja hommat hoitui aina puhelimessa hyvin. Mitä nyt pääsin todistamaan myös todella nopean postituksen hyllyssä olevasta tavarasta kun alkuperäiselle tilaukselle vaihtamani muistit lähtivätkin n. puolessa tunnissa Schenkerin matkaan ja tulivat siis kotiin. Tuon takia vaihdoin toimitustavaksi vielä noudon, että saan koneen pian ja se oli kasattuna heti seuraavana päivänä siitä kun kaikki osat olivat saatavilla. Sitten vaan muistit kiinni ja ilmeisesti testit kun puolisen tuntia sain odotella ennen kuin paketti tuotiin. Paikalla liikkeessä oli mukava asioida ja paremmalla mielellä lopulta kuljettelin valmiiksi kasatun koneen, missä oli RTX 4070 Ti eli sen 2kg painava näytönohjain kiinni, itse kotiin kuin, että olisin jännittänyt miten sille käy kuljetusyhtiön käsittelyssä. Eli pienestä sähläyksestä huolimatta loppu hyvin ja koneessa toimii kaikki erinomaisesti. Kiitoksia vielä Datatronicille ja kasaajalle sekä puhelimeen vastanneille (siis monta kertaa :D) hyvästä työstä!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
817
Tilattiin kone kasauksella. Huolto soitti perjantaina aamupäivällä että mitä yhden asian kanssa tehdään. Sanoi laittavansa liikkeelle vielä tänään (pe). Olin yllättynyt kun kone oli perillä maanantaina. Oletin keskiviikkoa tms. Kone toimii hienosti.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Tiistai iltana tilaus tavaralle, joka oli tukkurilla (2-4 työpäivää). Torstaina tuli viesti että lähetetty ja eilen perjantaina oli tilaus Schenkerin kyydillä matkannut jo noudettavaksi. Todella nopeata palvelua jälleen! Niin ja tavaran OVH 59,90€, Datatronicin hinta 40,90€ eli erittäin kilpailukykyinen liike suomen nopeimpien joukkoon kuuluvalla lähetysajalla.
 
Liittynyt
17.12.2019
Viestejä
100
Palautteena muutaman tilauksen ja kahden takuuasian kokemuksella yleiskuva liikkeestä positiivinen. Varastotavara liikkuu nopeasti ja tuotteet ovat olleet noutopisteellä päivän-kahden sisään.

Toisessa takuuasiassa sai olla itse kyselemässä tuotteen perään huoltoarvion ylittyessä ja vastaukset hieman verkkaisia, mutta ratkesi sekin.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Viite P UZCHIWDK - tilattuna 03-08-23 ja tuosta vielä tovi, että toimitettu. Eli oma tilaukseni on kyllä vielä tuore. Valvonnan ei mielestäni pitäisi alunalkaenkaan pettää näin pahasti. Yksittäisiä erheitä sattuu varmasti kaikille, mutta oman tilaukseni kohdalla erheitä oli useampi ja samoihin aikoihin tuotu tässäkin langassa esiin muiden ongelmia.
Se mitä sain selvitettyä, niin eihän tämä tilaus tosiaan yhtään hyvin mennyt. Suuret pahoittelut tästä. Toivonmukaan nyt kuitenkin asiat ovat ihan hyvällä tolalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 041
Viestejä
4 305 533
Jäsenet
71 978
Uusin jäsen
orja

Hinta.fi

Ylös Bottom