Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tilaus RFWHUTGUM
Mitenköhän tämän kanssa kävi, kun tilatessa näitä oli vielä tukkurilla ja toimitusennuste 5-10 päivää? Minkä takia juurikin kyseinen malli tuli valittua.
Nyt näyttää ei saatavilla.

SMAR-980B-2TCS milloinhan noita mahtaa olla tulossa? Mun tilaus pitäisi olla noista -3:sta keskimmäinen, tilatessani oli tukkurilla ja 12-20pv toimitusaika..

"Alin 30 pv hinta 359,00 €" <- mistä tämä oikein tulee? Väitti tuota jo alkuviikosta ainakin. Tilasin omani 25.11. (mun matikalla reilusti alle 30pv sitten) ja silloin hinta oli 202,90€.
Toivottavasti tämä on vain joku paha bugi järjestelmässä, eikä tietoinen "ominaisuus".

Tilaus VQQECXEKC
Ovatko tuotteet siis jo saapuneet ja odottavat postitusta? Tuotteet ovat muuttuneet tilaan 'Varattu tilaukselle' mutta viimeisin status näyttää 'tilattu tukkurilta 3-10 päivää'

Tilaus RFWHUTGUM
Mitenköhän tämän kanssa kävi, kun tilatessa näitä oli vielä tukkurilla ja toimitusennuste 5-10 päivää? Minkä takia juurikin kyseinen malli tuli valittua.
Nyt näyttää ei saatavilla.
Hei, nyt muisteissa ja varsinkin DDR5 -muisteissa on hankala tilanne saatavuudessa.
Tilaamaasi mallia ei ole tällä hetkellä millään meidän tukkureilla.
Yritämme saada Kingstonilta tähän korvaavan mallin

SMAR-980B-2TCS milloinhan noita mahtaa olla tulossa? Mun tilaus pitäisi olla noista -3:sta keskimmäinen, tilatessani oli tukkurilla ja 12-20pv toimitusaika..

"Alin 30 pv hinta 359,00 €" <- mistä tämä oikein tulee? Väitti tuota jo alkuviikosta ainakin. Tilasin omani 25.11. (mun matikalla reilusti alle 30pv sitten) ja silloin hinta oli 202,90€.
Toivottavasti tämä on vain joku paha bugi järjestelmässä, eikä tietoinen "ominaisuus".
Hei, tätä selvitellään tukkurin suuntaan. Näitä on kyllä tilattu mutta eivät ole vielä toimittaneet.
Pahoitteluni toimitusajasta

Minuutista kiinni, etten olisi ehtinyt perumaan tilausta. Tukkurilla 2-4 päivää...no jos kolme viikkoa ennen joulua tilaan niin varmaan ehtii.

Ei tainnut mennä kuin pari päivää niin tukkurin toimitusaikataulu muuttui 4-10 päivää. Nyt 15 päivää myöhemmin olin klikkaamassa että peruuta (tuotteen kohdalla oli jo 12-20 työpäivää). Vaikka tilaus lähtikin tulemaan niin en usko että enää jatkossa luotto riittää. Viime vuonna piti perua kaikki toimitukset kun eivät tulleet (ja tilasin huomattavasti aikaisemmin ennen joulua).

Moi, tässä tilauksessa MCWUAIPOV vaihtui viime viikon puolella muistikampojenkin tilanne mukavasti varatuksi tilaukseen. Miltä näyttää lähetyksen kanssa, onko toivoa lähipäiville? Kaikki tilauksen komponentit näkyvät siis jo varattuina tilaukseen.
Olen laittanut kyselyä tukkurille. Näitä näyttäisi yhdellä tukkurilla muka olevan 1 kpl mutta epäilen tuon olevan virhe, kysyn myös tukkurilta josta nämä alunperin on tilattu. Se on onneksi iso tukkuri jossa hommat yleensä pelaa, heidän arvio 8.12 on silti vähän epäilyttävä. Teemme kokoajan töitä muistiongelman ratkaisemiseksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 081
Jäsenet
80 836
Uusin jäsen
Anipyk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom