Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Sivustonne on aivan jumissa. Ajetaanko yöaikaan jotain päivityksiä, kun linkkien avautuminen vie minuutteja ja ostoskoriin lisääminen ei meinaa myöskään onnistua?

Pitäisi näyttää. Mutta näissä on keskimäärin 24 h viive ja siitä emme ikävä kyllä pääse eroon. Tämä johtuu ihan siitä, että vaikka me saamme tukkureilta tiedostot useammin ja meidän järjestelmissä tieto on niin voimme vain kerran vuorokaudessa ajaa läpi kaikki nämä 30 000 tuotetta verkkokaupassa ja silti yöllä / aamulla asiakkaat voi havaita merkittävää hitautta verkkokaupassa tämän päivityksen johdosta.

Me olemme muuttaneetkin arvioita heikommiksi, mutta niidne pitäisi olla kyllä varsin realistiset. Eli jos tukkuri sijaitsee Suomessa ja sieltä tilataan joka päivä pääsee parhaimpaan 2-3 päivän arvioon. Ja esim. Saksassa olevat tukkurit saavat 5-7 pivää tai 5-12 päivää olevan arvion riippuen tukkurista. Ehkä vaikempia ovat nämä tukkurit joissa on meidän heikoin arvio eli 12-20 päivää. Nämä ovat tukkureita, jotka itse monta kertaa ilmoittavat saldoa, joka sijaitseekin etävarastossa/ ovat pieniä tukkureita jollei meillä on vaikeus saada tilauksen koko riittäväksi riittävän nopeasti (voi mennä viikkokin että edes ostoskori on riittävä järkevään tilaukseen) tai sijaitsevat poikkeuksellisen hitaan rahdin päässä. Esim. nytkin olemme ihmetelleet, miten on mahdollista, että eräästäkin puolalaiselta tukkurilta niin tavara on ollut jo fyysisesti liikenteessä yli viikon ja ei ole vielä baltian läpi päässyt... Eli tässä ei aina tahdo edes se 20 päivää riittää, kun tähän vielä yhdistetään se, että tilaus täytyy tehdä, tilauksen koon oltava riittävä ja sitten se pitää vielä meillä kirjata sisään ja lähettää.

Mutta emme siis yritä esittää parempaa arviota, kun mihin paras arviomme perustuu. Silti se ei aina täsmää. Silti jos tilauksista esim. 1% ylittää toimitusaika-arvion niin se ei vielä riitä siihen että sitä heikenentään, koska ei me haluta siltikään arvioida toimitusaikaa olennaisesti huonommaksi kun mitä se lähes aina on. Muutoin esim. tilataan turhaan kalliimmalla tuote, jos arvio näyttäisi liian pessimistiseltä.

Mutta pessimisti ei pety ja perussääntönä näissä arvioissa on pessimismi.

Datatronic tuohon vastaillut muutamat kerrat täällä, tuossa nyt eka mikä haulla löytyi, voivat varmaan itse tarkentaa jos tuo ei ole kattava vastaus.
 
On jo muuten yli 3kk tästä raportista:

@Datatronic taitaa olla jo 3 kk siitä kun ekan kerran mainitsin.

Eli ongelma on edelleen, että tuotteen sivulla ei näy toimitusaika-arviota, jos saldo on miinuksilla.

Esimerkkinä vaikka tää
Ja 10-15 päivä näkyy täällä


Lisäksi sinä tuotelistauksessa voisi lukea toimitusaika arvio myös tuotteelle, jota ei ole saatavissa ja tässä siis kelpaisi teksti punaisella "Ei vahvistettua toimitusaikaa" osta painikkeen alapuolella:

Screenshot_20241218_150720_Chrome.jpg

Ja kuittasitten nostavanne taas pöydälle.
Nostettu tämä taas pöydälle. Kiitos muistutuksesta.
Tää emo pätee raportin ekaan osaan

Ja tää tokaan osaan.
 
Lian Li LANCOOL216RX koppia näytti tilausta tehdessä olevan 20kpl tukkureilla. Nyt näytti nollaa. Mikähän saatavuus? Vai pitääkö vaihtaa tuote?
Kyllä näitä pitäisi saada, eli niitä oli useampi tilaus meillä auki tukkurille ja heille näitä saapui. Laitoin nyt vielä varmisteluviestiä perään.
 
Noiden hinta tippui hieman alle satkuun. Jos saatte noita tolla hinnalla tilattua myyntiin, niin eiköhän sieltä voi ostaa varastoon erittäin reippaalla kädellä ja vähintään toi 25 kappaletta. Kyllä noita ihan varmasti menee, etenkin jos sivulla vähän mainostetaan.

Verratkaa menekkiä niihin goodramin muisteihin. Ei niitäkään ostettu brändin, vaan hinnan takia. Sama juttu näiden kanssa, tosin kympin pienemmällä hinnalla voi olettaa myynnin olevan vielä parempi.
Laitettu 30 kpl tilaukseen. Kiitos vinkistä!
 
Sivustonne on aivan jumissa. Ajetaanko yöaikaan jotain päivityksiä, kun linkkien avautuminen vie minuutteja ja ostoskoriin lisääminen ei meinaa myöskään onnistua?
Kyllä ajetaan ja on koitettu ratkoa tätä, eli silloin päivitetään tuotetiedot ja mm. saldot yms. Se on hirmuisen raskas ajo kun se kutsuu verkkokaupan rajapintaan kymmeniä tuhansia kertoja.
 
On jo muuten yli 3kk tästä raportista:



Ja kuittasitten nostavanne taas pöydälle.

Tää emo pätee raportin ekaan osaan

Ja tää tokaan osaan.
Tiedän kyllä että tätä on ainakin ihmetelty, että mistä se johtuu. Ilmeisesti tässä voi olla myös cachen kanssa ongelmaa, koska tukkurisaldossa on käytössä "kenttä" joka ei ole Prestashopissa tunnistettu ns. varaston määrän kentäksi kun siihen on Datatronicin varasto laitettu, ja tuo on lisätietokenttä ja ilmeisesti Cache ei tykkää tätä tietoa päivittää ollenkaan hyvin ja tieto jää pimentoon jos olen oikein ymmärtänyt. Ja oli tässä vielä tuonkin lisäksi muutakin ongelmaa.
 
Fractalin Nortteja tulossa vielä tällä viikolla loppuviikosta suuria määriä.
Moi,

Laittelin koppa-asioihin liittyen teille juuri viestiä tästä tiedosta innostuneena. Lähinnä vain, ettei nyt äärimmäisen huonolla tuurilla tule konepaketista muut puuttuvat osat jollain taikatempulla tässä alkuviikosta ja koneen kokoaminen alkaisi "vanhaan" koppaan. :)
Tilaus: PCDCGGHZF
 
Kyllä ajetaan ja on koitettu ratkoa tätä, eli silloin päivitetään tuotetiedot ja mm. saldot yms. Se on hirmuisen raskas ajo kun se kutsuu verkkokaupan rajapintaan kymmeniä tuhansia kertoja.
Eikö siitä voisi laittaa ilmoituksen sivustolle siksi ajaksi kun päivitys on käynnissä?
 
10kpl tuli varastoon Fractal Design North XL

Onko normikokoista mustaa tulossa varastoon?

Jos teiltä tilaa konepaketin ilman näyttistä kasaamisen kanssa, niin vedättekö piuhat valmiiksi "konehuoneeseen" näyttistä varten, ettei itse tarvitse alkaa kaapeleiden kanssa häsläämään?
 
Onko normikokoista mustaa tulossa varastoon?

Jos teiltä tilaa konepaketin ilman näyttistä kasaamisen kanssa, niin vedättekö piuhat valmiiksi "konehuoneeseen" näyttistä varten, ettei itse tarvitse alkaa kaapeleiden kanssa häsläämään?
Hei, reilu viikon päästä pitäisi tulla meidän varastoon :)
Vedellään piuhat valmiiksi. Kannattaa laittaa tilauksessa viestiä mikä näyttis asennetaan jälkikäteen
 
Onko kenelläkään tietoa kuinka näiltä saisi rahat takasin tilauksesta joka peruttu? Tilasin tuotteen joka oli tukkurin varastossa mutta yllättäen ei ollutkaan ja toimitusaika tuntematon…
Summa noin 30€ niin ei oikein montaa päivää jaksa näiden kanssa touhuta enää! Oli ainakin ensimmäinen ja viimeinen tilaus samalla kertaa💩
 
Tottakai, vastaukset loppu tulemasta kun sanoin että saavat peruuttaa tilauksen.
Peruutukset kyllä yleensä hoidetaan heti kun viestiisi päästään. Ilmeisesti vielä ei ole päästy viestiisi ja katsoin että ainakaan mitään vanhoja tikettejä ei ole nyt avoinna uusilla viesteillä, vanhin tikettiviestiketju jossa uusia viestejä on 25.3 päivältä. Olet uusi forumilainen niin et voi laittaa yksityisviestiä, mutta jos haluat jotain kertoa tilauksesta, niin voin koittaa sen löytää. Esim. linkki tilaamaasi tuotteeseen, niin pääsen kyllä asiaan käsiksi.
 
Peruutukset kyllä yleensä hoidetaan heti kun viestiisi päästään. Ilmeisesti vielä ei ole päästy viestiisi ja katsoin että ainakaan mitään vanhoja tikettejä ei ole nyt avoinna uusilla viesteillä, vanhin tikettiviestiketju jossa uusia viestejä on 25.3 päivältä. Olet uusi forumilainen niin et voi laittaa yksityisviestiä, mutta jos haluat jotain kertoa tilauksesta, niin voin koittaa sen löytää. Esim. linkki tilaamaasi tuotteeseen, niin pääsen
27,90 € | ONEPLUS Go Folio Case Green
 
Nämä ovat olleet nyt vähän hankalia koska Paytrailin portaalissa ei toimi tällä hetkellä palautukset OP Laskun osalta, kaikki muut maksutavat toimii. Mutta palautuspyyntö tehty Paytrailille ja olet siinä myös cc:na.
On muuten mahtava maksutapa tuo "OP-lasku", nyt OP:lta tuli 3 laskua lisää, tilinhoitomaksu, kaikenlaista kulua, korkoa, vaikka tuotetta en ikinä edes teiltä saanut. Lisäksi tuo OP:n asiakaspalvelu tuolle palvelulle on luokattoman huono, vastaavat viikon viivellä, eivätkä edes oikeaan kysymykseen. Ei isoja summia alle 20€, en jaksanut alkaa OP:n kanssa tappelemaan enempää, totesin oman aikani arvokkaammaksi, maksoin kiltisti ja pistin OP-laskupalvelun poikki. Tässä varmaan syy, miksi OP-lasku on Klarnaa halvempi vaihtoehto teille, kun laskuttavat kulut suoraan asiakkaalta, tuli tuotetta tai ei.

Vahva EI OP-laskulle, ei enää ikinä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
273 404
Viestejä
4 718 351
Jäsenet
77 010
Uusin jäsen
Aaasko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom