Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tämä on kyllä ihmeellinen juttu. Tukkuri on tuotteen jo meiltä pari viikkoa sitten laskuttanutkin... silti sitä ei löydy. Mutta myöskään tukkurin portaalista ei löytynyt seurantanumeroa. Jatkamme tämän selvittämistä. Pahoittelut myös että tässä on jokin mennyt pieleen.
Tämä kadonnut näytönohjain on nyt meiltä löytynyt. Ei oltu kirjattu sisään eli moka meidän päässä. Lähtee tänään matkaan :(
 
Tilaus TTCSOOSIQ tehty 5.5, silloin tilauksen saatavuudessa oli maininta että prosessorijäähdytin siirtyi jälkitoimitukseen, muiden osien osalta status oli "varattu tilaukselle". No nyt sitten katsoin 15pv tilauksesta kun mitään päivitystä ei ole saapunut teidän osalta että mikä on tilanne, nyt odotellaan emoa "toimitus arvio 5-10pv" statuksella mutta mitään arviota milloin te pystytte tuotteen toimittamaan asiakkaalle ei ole? Edellisiä postauksia katsoessa tulee selkeästi ilmi että en ole ainoa jolla on ongelmia saada tietoa teidän järjestelmästä miten tilaukset etenevät.
Tätä emoa on manuaalisesti poistettu 7 kpl varastosta. Selvitämme asiaa, mutta näyttäisi siltä, että aikoinaan sisäänkirjauksessa on tapahtunut virhe :(
 
Nyt vihdoin näyttäisi kaikki osat muuten olevan kasassa, mutta aiemmin jo kasaukseen varattu kotelo onkin nyt yhtäkkiä statuksella "Toimitusarvio 12-20 työpäivää". Voisitteko selventää mitä tässä tilauksessa tapahtuu ja milloin on konepaketti kasauksessa ja tulossa? Tilaus tehty 30.4. ja tunnus SSAWLLMAE.

Viimeksi vastasitte, että nuo tilauksella olevat komponenttien statukset eivät päivity, vaan ovat staattisia. Kuitenkin päivitätte joitakin komponentteja tyyliin "Toimitus viivästynyt, piti tulla 14.5." (vaikka pitikin alunperin tulla jo 7.5.). Kyllä tässä asiakkaana koen, että tapanne viestiä voisi olla johdonmukaisempaakin.
Yksittäisen komponentin arvio voi siis muuttua, mutta se tilauksen status ei muutu. Mutta siis sillä tavoin ne ovat staattisia, että jos se on jo varattu tilaukselle ja se siitä muuttuu pois on se joko bugi tai meillä mokattu jotain. Tässä tapauksessa näyttäisi että on mokattu eli käytännössä käynyt niin että olemme 1 kpl näitä myynyt myyntitilauksella yritykselle ja se myyntitilaus on kyllä tehty 30.4 eli silloin kun tuotetta oli, mutta eipä oltu muistettu saldoa oikaista (tuo ei toimi meillä vielä automaattisesti, kun komponentteja on myyty niin vähän myyntitilauksilla) ja sitten on toimitettu tuon takia myöhäisempiä tilauksia. Ohjeistin, että sinuun ollaan yhteydessä ja tarjoaisimme samasta lian li 216 rgb versiollisen samaan hintaan. Kuitenkin valoja ei ole pakko pitää päällä niin se olisi varmaan ihan ok? Pahoittelut tästäkin mokasta. Toki nämä mokat ovat aika yksittäisiä, mutta ne valtaosa tilauksista, joissa ei tapahdu mokaa niin ei toki aiheuta myöskään keskustelua :) Mutta harmillista se toki on että taas pari mokaa tässä ihan putkeen taas tehty.
 
Yksittäisen komponentin arvio voi siis muuttua, mutta se tilauksen status ei muutu. Mutta siis sillä tavoin ne ovat staattisia, että jos se on jo varattu tilaukselle ja se siitä muuttuu pois on se joko bugi tai meillä mokattu jotain. Tässä tapauksessa näyttäisi että on mokattu eli käytännössä käynyt niin että olemme 1 kpl näitä myynyt myyntitilauksella yritykselle ja se myyntitilaus on kyllä tehty 30.4 eli silloin kun tuotetta oli, mutta eipä oltu muistettu saldoa oikaista (tuo ei toimi meillä vielä automaattisesti, kun komponentteja on myyty niin vähän myyntitilauksilla) ja sitten on toimitettu tuon takia myöhäisempiä tilauksia. Ohjeistin, että sinuun ollaan yhteydessä ja tarjoaisimme samasta lian li 216 rgb versiollisen samaan hintaan. Kuitenkin valoja ei ole pakko pitää päällä niin se olisi varmaan ihan ok? Pahoittelut tästäkin mokasta. Toki nämä mokat ovat aika yksittäisiä, mutta ne valtaosa tilauksista, joissa ei tapahdu mokaa niin ei toki aiheuta myöskään keskustelua :) Mutta harmillista se toki on että taas pari mokaa tässä ihan putkeen taas tehty.

Niin, yksittäisen komponentin (näytönohjaimen) statuksesta meillä oli keskustelua, siitä ei ole epäselvyyttä, edellisen sivun keskustelussa. Tuo koko toimituksen tilahan on käsittääkseni ollut koko ajan tilassa "Jälkitoimitus", eli siitä ei kai voi päätellä mitään ennen kuin on lähetetty.
Tuo selitys ei minulle mitään kerro, eikä sillä kyllä ole väliäkään, mutta nyt siis tuo kotelo oli lähes 3 viikkoa varattu tilaukselle, kunnes se ei enää tässä muutama päivä sitten enää ollutkaan.

Vastasinkin jo mailiin että vaihto RGB-versioon on ok, ja hyvä että tuolla ratkeaa. Ja siitä kiitosta, että reagointi vastauksiin on erittäin nopeaa, mutta edelleen kiinnostaa se milloin kone lähtee toimitukseen.
 
ne valtaosa tilauksista, joissa ei tapahdu mokaa niin ei toki aiheuta myöskään keskustelua

Keskustelua ei synny nytkään, mutta kiitokset kun otitte tilattavaksi sopivan näytönohjaintuen ja lähetitte sen sovitusti! Täällä on taas kerran tyytyväinen asiakas!
 
Moi!
Milloinhan tuo 2tb ssd tilauksessa NLMSKEMUH olisi saapumassa?
Seagate BarraCuda Q5 2TB M.2 PCI Express 3.0 QLC 3D NAND NVMe
Tuotekoodi: ZP2000CV3A001

Tilauksessa jo kaikki muu kasassa, joten jättäisin ennemmin tuon pois tilauksesta kokonaan tai vaihtaisin tuotteeseen TM8FPK002T0C101 (jota ei myöskään kyllä ole varastolla, mutta saattaa saapua aikaisemmin?)
Prioriteettinä että kone ehtii tälle viikolle kasausjonoon ja matkaan.
 
Moi!
Milloinhan tuo 2tb ssd tilauksessa NLMSKEMUH olisi saapumassa?
Seagate BarraCuda Q5 2TB M.2 PCI Express 3.0 QLC 3D NAND NVMe
Tuotekoodi: ZP2000CV3A001

Tilauksessa jo kaikki muu kasassa, joten jättäisin ennemmin tuon pois tilauksesta kokonaan tai vaihtaisin tuotteeseen TM8FPK002T0C101 (jota ei myöskään kyllä ole varastolla, mutta saattaa saapua aikaisemmin?)
Prioriteettinä että kone ehtii tälle viikolle kasausjonoon ja matkaan.


Hei,

Laitoin teille sähköpostia!
 
Niin, yksittäisen komponentin (näytönohjaimen) statuksesta meillä oli keskustelua, siitä ei ole epäselvyyttä, edellisen sivun keskustelussa. Tuo koko toimituksen tilahan on käsittääkseni ollut koko ajan tilassa "Jälkitoimitus", eli siitä ei kai voi päätellä mitään ennen kuin on lähetetty.
Tuo selitys ei minulle mitään kerro, eikä sillä kyllä ole väliäkään, mutta nyt siis tuo kotelo oli lähes 3 viikkoa varattu tilaukselle, kunnes se ei enää tässä muutama päivä sitten enää ollutkaan.

Vastasinkin jo mailiin että vaihto RGB-versioon on ok, ja hyvä että tuolla ratkeaa. Ja siitä kiitosta, että reagointi vastauksiin on erittäin nopeaa, mutta edelleen kiinnostaa se milloin kone lähtee toimitukseen.

Tämä kasattu tänään ja laitettu matkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: PCB
Tämä kasattu tänään ja laitettu matkaan!

Mukava juttu, kiitos!

Sellainenkin yksityiskohta tuli mieleen, että nyt kun tuonne vaihdettiin erilainen kotelo tuotepuutteen vuoksi, niin kuitilla on kuitenkin se alkuperäinen tuote. En nyt epäile, että esimerkiksi mahdollinen takuuasiointi tuohon tökkäisi, mutta olisihan se kiva jos kuitilla olisi ne komponentit mitä lopulta tuli toimitukseen. Esim. jälleenmyyntitilanteessahan tuo saattaisi jotakin kysymyksiä herättää. Ja jos olisi vaihdettukin 3 eri komponenttia, niin olisihan se jo eri tilanne, vaikka periaatteessa sama. Onko tuo joku ohjelmiston puute, vai vaan asia jota ei ole mietitty?
 
Saisiko jotain tilanne päivitystä tilaukseen PDYHTNCEF?

Vähän paniikki tuon saamisessa. Tiedostan sen olleen jälkitoimituksessa, mutta nyt viikossa ei ole vielä tapahtunut mitään.
 
Tämä saapuu tilauksellesi joko perjantaina tai maanantaina. Näyttäisi olevan varsinainen hittituote kun jo -10... Otettiin nyt näitä tulemaan jopa vähän varastoonkin :)
Minähän viikkona tämä mahdollisesti tulee kun ei vieläkään ole lähtenyt teiltä?
 
Minähän viikkona tämä mahdollisesti tulee kun ei vieläkään ole lähtenyt teiltä?
Selvittelen tätä. Tuote on kyllä tullut eli ilmeisesti vika nyt siinä, että meillä on sama tuote 2 kertaa verkkokaupassa ja sen takia tämä ei näy tilauskäsittelyruudullamme... tosi harmillinen juttu ja korjaamme tuon tuplatuotteen ja laitamme samointein tuon matkaan. Harmillisesti tuo saapui jo 13.5 eli aika kauan nyt lepäsi täällä meidän varastossa :(
Edit: Varmistui, että johtui tuosta tuplatuotteesta. Jolloin vain toiseen tuotteeseen tehdyt tilaukset kohdistui oikein.. Tuotteilla oli kyllä sama enari ja sama tuotekoodi. Tuommoinen tuplalisäys verkkokauppaan ei pitäisi edes olla mahdollista, mutta näin tässä oli nyt käynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Mukava juttu, kiitos!

Sellainenkin yksityiskohta tuli mieleen, että nyt kun tuonne vaihdettiin erilainen kotelo tuotepuutteen vuoksi, niin kuitilla on kuitenkin se alkuperäinen tuote. En nyt epäile, että esimerkiksi mahdollinen takuuasiointi tuohon tökkäisi, mutta olisihan se kiva jos kuitilla olisi ne komponentit mitä lopulta tuli toimitukseen. Esim. jälleenmyyntitilanteessahan tuo saattaisi jotakin kysymyksiä herättää. Ja jos olisi vaihdettukin 3 eri komponenttia, niin olisihan se jo eri tilanne, vaikka periaatteessa sama. Onko tuo joku ohjelmiston puute, vai vaan asia jota ei ole mietitty?
Kyllä se kuuluisi vaihtaa kuitille. Kysyn tästä. Noita Lian Lin koteloita kaikenlisäksi vielä löytyi varastosta 11 kpl.. jotka ei ollut saldoilla...
 
Saisiko jotain tilanne päivitystä tilaukseen PDYHTNCEF?

Vähän paniikki tuon saamisessa. Tiedostan sen olleen jälkitoimituksessa, mutta nyt viikossa ei ole vielä tapahtunut mitään.
Tässä tuotteessa on nyt liian optimistinen toimitusaika. Käymme tuon läpi. Tämä tulee tukkurilta, jolta tilataan suht harvoin, jotta saadaan tilauskoko riittäväksi. Tein nyt tilauksen myös toiselta tukkurilta, josta tilaamme useammin. Mennee ensiviikon alkuun :(
 
Mitähän kuuluu CPTGVJTNI tilaukselle? Vähän sama tarina kuin edellisessä kyselyssä.
 
Tässä tuotteessa on nyt liian optimistinen toimitusaika. Käymme tuon läpi. Tämä tulee tukkurilta, jolta tilataan suht harvoin, jotta saadaan tilauskoko riittäväksi. Tein nyt tilauksen myös toiselta tukkurilta, josta tilaamme useammin. Mennee ensiviikon alkuun :(

Kiitos tiedosta! Nyt on sen verran kiire/tarve, että minun pitää tuo tilaus peruuttaa ja kokeilla muualta, kun viikonlopuksi pakko saada, koska sen jälkeen ns. tarpeeton. Sen verran niche tuote tänäpäivänä, niin saattaa se olla, että tilaankin sen tulevaisuudessa uudestaan :)
 
Voitteko nimetä nämä uudelleen 3000d ja 3000d rgb:ksi

4000d airflowin voisi ottaa listoille mustana, valkoisena, rgb:llä ja ilman.


Saatteko EPYC 4124P prossuja millä hinnalla myyntiin? Näitä saattaisi voida hyödyntää jossain konepaketissa kun am5 konetta kasataan halvalla. Juu on vain 4 ytimisiä, mutta hinnan takia saattaisi voida hyödyntää.


tää on ollut pitkään varastossa

Onkohan tarvetta laittaa se hyvään aleen? 20 tai 30 € pois niin voisi mennä hyvin kaupaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Voitteko nimetä nämä uudelleen 3000d ja 3000d rgb:ksi

4000d airflowin voisi ottaa listoille mustana, valkoisena, rgb:llä ja ilman.


Saatteko EPYC 4124P prossuja millä hinnalla myyntiin? Näitä saattaisi voida hyödyntää jossain konepaketissa kun am5 konetta kasataan halvalla. Juu on vain 4 ytimisiä, mutta hinnan takia saattaisi voida hyödyntää.


tää on ollut pitkään varastossa

Onkohan tarvetta laittaa se hyvään aleen? 20 tai 30 € pois niin voisi mennä hyvin kaupaksi.


Hei,

Nimet muutettu!

4000D

Selvitän amd prossun!

Laitettu alennus!
 
Mikä on i5-12400f saatavuuden tila? Varmaan viikko tolkulla lukenut: "Ei vahvistettua toimitusaikaa"
 
Tätä emoa on manuaalisesti poistettu 7 kpl varastosta. Selvitämme asiaa, mutta näyttäisi siltä, että aikoinaan sisäänkirjauksessa on tapahtunut virhe :(
Syy muutokselle ei ole oleellinen vaan miten asiassa edetään. Teidän systeemi näyttää edelleenkin 5-10pv mutta mitää referenssiä siitä mistä tämä ennustus tulee/lasketaan ei ole mainintaa. Tilaus on tehty 5.5 joten 10 työpäivää on jo kulunut.

Joten milloin olen saamassa maksamani tuotteet?
 
Pahoittelut, että tässä kesti. Jostain syystä toimitusosoitteen muutoksessa oli ongelma ja se on nyt käsin korjattu. Tuo tieto ei päivittynyt nyt tilauksen tietoihin verkkokaupasta ja tästä syystä tiketti oli jäänyt avoimeksi, kun aspa ei ollut osannut tuota korjata heti.
Nyt paketin seurannassa lukee

Consignee Place 33720, Tampere, Finland
Estimated Time Of Arrival
-
Estimated Delivery Date -
Deliver To 40520, Jyväskylä, Finland

Eli on menossa väärään osoitteeseen kuitenkin...

EDIT: Toimitusosoite on nyt korjattu lähetykseen. Kiitos nopeasta toiminnasta!
 
Viimeksi muokattu:
Osan "Adata Legend 800 1TB SSD-massamuisti M.2 PCI Express 4.0 3D NAND NVMe" tilana oli tilauksen tehtyäni "varattu tilaukselle", mutta nyt tilana näkyy, että sen toimituksessa kestäisi 12-20 päivää. Onko osa siis ollut alunperin varattuna tilaukselleni, mutta sitten sitä ei ole ollutkaan varastossa tms?

Jos osaa ei teillä ole varastossa, olisiko tätä osaa mahdollista vaihtaa esim osaan "Adata Legend 800 2TB SSD-massamuisti M.2 PCI Express 4.0 3D NAND NVMe" , jota teillä on varastossa, jotta tilaus saapuisi minulle nopeammin? Minulle kelpaa myös tämä Kingstonin muisti: 67,90 € | Kingston Technology NV2 M.2 1000 GB PCI Express 4.0 NVMe , jota on ainakin reilusti varastossa.

Maksaisin tietenkin hintojen erotuksen.

Tarkoitus olisi siis nopeuttaa tilauksen saapumista minulle, jos alkuperäisen osan toimitusaika on oikeasti 12-20 päivää.

Voisitteko myös varmistaa uuden osan yhteensopivuuden muun setin kanssa?

Kiitos paljon avusta!

EDIT: Tämä ongelma ratkaistu jo aspan toimesta
 
Viimeksi muokattu:
Tarvitsisin n. 2 terasen nvme-massamuistin. Onko suositella jotain joka on varastossa ja on todettu suhteellisen luotettavaksi? Haen enemmän luotettavuutta kuin ehkä sitä viimeistä nopeutta.
 
Syy muutokselle ei ole oleellinen vaan miten asiassa edetään. Teidän systeemi näyttää edelleenkin 5-10pv mutta mitää referenssiä siitä mistä tämä ennustus tulee/lasketaan ei ole mainintaa. Tilaus on tehty 5.5 joten 10 työpäivää on jo kulunut.

Joten milloin olen saamassa maksamani tuotteet?
Näen tukkurin laskulta että heti tuolloin 20.5 ne on meille päin lähteneet, koska ovat laskuttuneet. Mutta tuo tulee Puolasta, kiertää yleensä Tanskan kautta ja saapuu meille ehkä loppuviikosta tai sitten ensiviikon alusta. Tosiaan tuon saldovirheen takia tuotetta ei oltu tilattu tilaushetkelläsi, kun järjestelmä ja mekin kuvittleimme että meillä näitä olisi..
 
Nyt paketin seurannassa lukee

Consignee Place 33720, Tampere, Finland
Estimated Time Of Arrival
-
Estimated Delivery Date -
Deliver To 40520, Jyväskylä, Finland

Eli on menossa väärään osoitteeseen kuitenkin...

EDIT: Toimitusosoite on nyt korjattu lähetykseen. Kiitos nopeasta toiminnasta!
Juu tämä ei ollut järjestelmässä oikein eikä sitä saatu enää korjattua vaan oli noin 30 kertaa tilaustekstiin kirjoitettu huutomerkein, että korjaa manuaalisesti. En sitten tiedä oliko se nähty vai aspa viestisi, mutta onneksi on nyt korjattu.
 
Olisiko mahdollista saada infoa tästä: UGBSXAXSF

Osat oli poimittu sen perusteella että saisi suht nopeaan paketin kasaa, mutta nyt 10pv mennyt tuoss kopassa Tukkurilta vaikka lukee että "2-4 päiväää" ennen kun ostoskoriin iskee.

Kiitos etukäteen vastauksesta!
 
Olisiko mahdollista saada infoa tästä: UGBSXAXSF

Osat oli poimittu sen perusteella että saisi suht nopeaan paketin kasaa, mutta nyt 10pv mennyt tuoss kopassa Tukkurilta vaikka lukee että "2-4 päiväää" ennen kun ostoskoriin iskee.

Kiitos etukäteen vastauksesta!

Tilaus odottaa koteloa joka saadaan viimeistään tiistaina. Pahoittelut viivästyksestä!
 
Hei! Kauanko datatronickista tilatulla tietokoneella pitäisi mennä (kuuluu valmis kasaus)? Tilauksessa luki 3-7 työpäivää, mutta muualla ovat puhuneet liki 3 viikosta-kuukaudesta
 
Hei! Kauanko datatronickista tilatulla tietokoneella pitäisi mennä (kuuluu valmis kasaus)? Tilauksessa luki 3-7 työpäivää, mutta muualla ovat puhuneet liki 3 viikosta-kuukaudesta
Hei,
jos komponentit löytyvät omasta varastosta niin parissa päivässä saadaan paketti matkaan.
Jos mukana on komponentteja joita tilataan tukkureilta vaikkapa keski-euroopasta niin silloin kestää kauemmin
 
Asennuspalveluissanne:
"Kasatuissa koneissa voidaan käyttää prosessorina myös tukkupakattua mallia. Prosessori on aina identtinen tilatun prosessorin kanssa."

Muitta takuu onkin vain 1 v vs Boxed 3 v? Tosin, jos koneen takuu on 3v, niin asia merkityksetön.
 
Hei! Kauanko datatronickista tilatulla tietokoneella pitäisi mennä (kuuluu valmis kasaus)? Tilauksessa luki 3-7 työpäivää, mutta muualla ovat puhuneet liki 3 viikosta-kuukaudesta
Itsellä nyt mennyt 5 viikkoa ja en ole konetta vielä saanut, toimitusarvio aluksi oli noin 2vk mutta vähän on venähtänyt.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 160
Viestejä
4 503 692
Jäsenet
74 336
Uusin jäsen
Taniiih

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom