Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tuotetiedoista ei tuollaisenaan oikein selviä, mitä pakkauksen sisältönä kaikkiaan on, ja mikä on eri aineiden idea – aivan erityisesti tuo hinnaltaan pienin "microclean" jää aika monitulkintaiseksi; on siis ilmeisesti _pelkkä_ mikrokuituliina (perustuen Game).

Näistä varsinaisista tuotetiedoista täytyy selvitellä tarkemmin jotta saadaan muokattua esille tarvittavaa infoa.

EDIT. tuotetiedot on nyt tarkemmin lisätty.

Viimeksi muokattu:
No osittain näinkin mutta kannattaa muistaa että tuo sisältää rahdin meillä. Mutta noihin voisi kyllä laittaa myös hyvää kamppista jos ostaa itse matonkin koska silloin rahti menee samassa :)

Hintakommentti ei ollut kritiikki teitä kohtaan vaan itse tuotetta joka ainakin minusta vaikuttaa täysin turhalta tilpehööriltä. Oletettavasti kaikilta löytyy vettä ja jotain pesuainetta jolla hiirimatot saa puhdistettua - sillä varauksella, että käytössä oleva hiirimatto kestää vesipesun. Itse olen useamman kerran pessyt Asuksen isoa hiirimattoa ilman ongelmia.

Viimeksi muokattu:
Menee vähän offtopickiksi. Iso häviäjä tässä takuuasiassa on käytettyjen ostajat. Jos vaikkapa ostettu 50€:n DDR4 setti myydään uudelle omistajalle 100-150€. Uusi setti maksaa nousseiden hintojen vuoksi 300€ ja takuuhyvityksenä yritys/tukkuri korvaa käytetyn ostajalle vain alkuperäisen ostosumman 50€.

Menee vähän offtopickiksi. Iso häviäjä tässä takuuasiassa on käytettyjen ostajat. Jos vaikkapa ostettu 50€:n DDR4 setti myydään uudelle omistajalle 100-150€. Uusi setti maksaa nousseiden hintojen vuoksi 300€ ja takuuhyvityksenä yritys/tukkuri korvaa käytetyn ostajalle vain alkuperäisen ostosumman 50€.

Tämän vuoksi en maksaisi kuin kuitissa olevan summan. Muutenhan tuo on ihan riskisijoitus.

Laitetaan oma positiivinen kokemus: tilasin tämän päivän puolella pari tuuletinta. Tuli puoli tuntia sitten viesti, että on lähetetty. Nopeaa toimintaa!

--

..ja editoidaan tähän kysymys, saatteko näitä ja onko edes tulossa Eurooppaan: Thermalright TR-ABFX 500 SFX

Viimeksi muokattu:
Laitetaan oma positiivinen kokemus: tilasin tämän päivän puolella pari tuuletinta. Tuli puoli tuntia sitten viesti, että on lähetetty. Nopeaa toimintaa!

--

..ja editoidaan tähän kysymys, saatteko näitä ja onko edes tulossa Eurooppaan: Thermalright TR-ABFX 500 SFX
Hei, valitettavasti TR-ABFX 500 SFX ei ole listattuna tukkureilla. Kysellään mistä näitä saisi

Löytyisikö teidän tukkurilta Ubiquiti Dream Machine SE ja Pro Maxia? UDM Pro löytyykin jo ja monta muuta tuotetta.

Löytyisikö teidän tukkurilta Ubiquiti Dream Machine SE ja Pro Maxia? UDM Pro löytyykin jo ja monta muuta tuotetta.
Hei, tässä olisi

Statistiikka

Viestiketjuista
303 021
Jäsenet
82 264
Uusin jäsen
S4nteri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom