• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Dali Spektor 2 pari Light Walnut

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Tuote: Dali Spektor 2 pari Light Walnut
Tarjoushinta: 231 + veroero, eli noin 241,61€
Normaalihinta: Suomessa noin 400€ kieppeillä
Kauppa: Saksan Amazon ja Amazonin toimittamat, ei myymät. Myyjä AUDIOMATIV.
Voimassa: 5 paria jäljellä. Mustat muutaman euron kalliimpi, 13 paria jäljellä.
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B01N33PMBV
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Pistelin kompuutterille tulemaan uusiksi kaiuttimiksi, kun näyttää olevan mukava hinta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Myyjähän ei ole Amazon, niinkuin virheellisesti väitetään tässä ketjussa.

Myyjä on AUDIOMATIV:

Postituksen hoitaa Amazon.

Eipä tässä ole mitään aihetta epäillä mitään vilunkia ja myyjä vaikuttaa ihan luotettavalta, mutta takuutilanteissa ei ole toisessa päässä Amazon.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Myyjähän ei ole Amazon, niinkuin virheellisesti väitetään tässä ketjussa.

Myyjä on AUDIOMATIV:

Postituksen hoitaa Amazon.

Eipä tässä ole mitään aihetta epäillä mitään vilunkia ja myyjä vaikuttaa ihan luotettavalta, mutta takuutilanteissa ei ole toisessa päässä Amazon.
Kauppa on Saksan Amazon. Myyjästä en ole sanonut mitään. Mutta pistin vielä perään tarkennuksen...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Kauppa on Saksan Amazon. Myyjästä en ole sanonut mitään. Mutta pistin vielä perään tarkennuksen...
Sama skenaario kuin tässä:
Amazon on kauppapaikkana, Amazon toimittaa -> mutta myyjänä on joku kolmas osapuoli.

Tässä on kaksi mahdollista ongelmaa:
1) Kolmas osapuoli on kusettaja ja vie rahat ja ei lähetä tuotetta - tai lähettää kasan muttereita. Sinun tarjouksessasi näyttää ihan luotettavalta myyjältä.
2) Tuote hajoaa ja joutuu takuun kanssa asioimaan. Amazon hoiti vaan postituksen, niin joudut asioimaan myyjän kanssa, ja kun postituksen hoiti Amazon, niin siitä tullee ongelma takuupalautuksessa. Ei kyllä kaiuttimet yleensä hajoa.

Nämä on vaan hyvä tiedostaa, kun tilaa. Kyllä itse ostaisin tuolta, jos olisin kaiuttimia vailla, niin hyvä tarjous se on. Eikä ole tarkoitus mussuttaa turhasta, vaan saada ihmiset ymmärtämään, että tämä ei ole aito Amazonin diili. Siitä on ehkä tuo toinen haittapuoli kuitenkin.

--

Myös muut värit oli halvalla. Olisin itse ostanut valkoiset, jos siis kaiuttimia olisin ostamassa.

..ja eiköhän kaikki saa tuotteensa, myyjän palautteet oli hyviä - ja kun Amazon hoitaa postituksen , niin tulevat varmasti oikeilla postikuluilla Suomeen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Sama on nykyään osittain Gigantilla ja käytännössä kaikilla tuotteilla CDON:lla.

Valideja pointteja, kylläkin.
 
Liittynyt
19.03.2017
Viestejä
171
Musta versio näyttää olevan eri kokoinen kuvan ja tuotetietojen mukaan, selittää hintaeron.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Näyttäisi olevan perinteiset, eli toinen tuotteista on Dali Spektor 1 ja toinen Spektor 2.
No, voi helvetti...

No, palautetaan Walnut ykköset. Pistin nyt tilaten sen mustan setin, kun se sentään on se Spektor 2 oikeasti xD
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Siis eikö nuo pähkinänväriset olekaan Spektor 2, vaikka niin väitetään tilausvahvistuksessakin?
No, en käsiini asti saanut, mutta mittoja ja kuvaa katsoessa ne ovat selvästi Spektor 1:set :(

Otin yhteyttä, kerroin tilanteen ja heitin postille chätin kautta, että palauttakaa. Ja tilasin ne mustat, jotka ovat ne kakkoset...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Melkein laittaisin pääni pantiksi että molemmat oli kakkoset. Kuva ja kuvaus ei muuta sitä. Ykkönen on tämä. https://www.amazon.de/-/en/DALI-Spe...f61-82af-2ba430da8f5a&pd_rd_i=B01MUAJ3ND&th=1
Niin, tuo kuva siinä Walnutissa oli ja ykkösen mitat.
Olisin tietenkin voinut ottaa ne vastaan ja tarkistaa. Mutta näin menee helpommin. Tai, tulee ne vieläkin automaattiin. Mutta taidan silti odottaa niitä mustia. Menee liiaksi säätämiseksi, jos onnistuvat lähettämään ne mustat ja nuo olisikin kaikesta huolimatta ne kakkoset...
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
726
Niin, tuo kuva siinä Walnutissa oli ja ykkösen mitat.
Olisin tietenkin voinut ottaa ne vastaan ja tarkistaa. Mutta näin menee helpommin. Tai, tulee ne vieläkin automaattiin. Mutta taidan silti odottaa niitä mustia. Menee liiaksi säätämiseksi, jos onnistuvat lähettämään ne mustat ja nuo olisikin kaikesta huolimatta ne kakkoset...
Kakkoset sieltä tulee. Eri juttu sitten kummat haluat ja tuleeko ne enää. Jos tilausvahvistuksessakin niin luki. Kaikki nuo 3 väriä on kakkosen ostosivulla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Kakkoset sieltä tulee. Eri juttu sitten kummat haluat ja tuleeko ne enää. Jos tilausvahvistuksessakin niin luki. Kaikki nuo 3 väriä on kakkosen ostosivulla.
No, postin edustaja sanoi, että tulee, mutta älä hae. Hän laittaa palautukseen.
Mustat ei ole vielä lähteneet. Ei nyt mitään väliä ole kummat tulee.

Siis, kunhan on kakkoset. Niitä pienempiä en halua...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Oli ne ihan Spektor 2:set, siis ne Walnutit... Sen verran kiinnosti, että hain kuitenkin xD

Täytyy nyt peruuttaa ne toiset ;p

Ja onnistui helposti peruutus. UPS heittää ne mustat takaisin Amazonille ja loppujen lopuksi kaikki on ok.
Olipa taas mielenkiintoinen kokemus :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Oli ne ihan Spektor 2:set, siis ne Walnutit... Sen verran kiinnosti, että hain kuitenkin xD

Täytyy nyt peruuttaa ne toiset ;p

Ja onnistui helposti peruutus. UPS heittää ne mustat takaisin Amazonille ja loppujen lopuksi kaikki on ok.
Olipa taas mielenkiintoinen kokemus :D
Eli hyvin meni loppujen lopuksi ja kaikki saavat tilaamansa Spektor 2:t kuitenkin?
Syyllistyit vain poikamaiseen hätäilyyn, rauhallisesti odottamalla olisi hoitunut vähemmällä vaivalla.

Ei silleen ole kuittailuviesti, että minulle kelpaisi edelleen vain valkoiset, ja jos ne ei ole kakkoset, niin ei käy muut värit.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Eli hyvin meni loppujen lopuksi ja kaikki saavat tilaamansa Spektor 2:t kuitenkin?
Syyllistyit vain poikamaiseen hätäilyyn, rauhallisesti odottamalla olisi hoitunut vähemmällä vaivalla.

Ei silleen ole kuittailuviesti, että minulle kelpaisi edelleen vain valkoiset, ja jos ne ei ole kakkoset, niin ei käy muut värit.
Niin no, pari kertaa olin yhteydessä chätin kautta sekä Amazonin, että postin aspaan. Ja tilasin "turhaan" ne toiset.

Sitä on muutaman kerran mennyt empimisen takia koko tarjous sivu suun, niin sen takia tuli ehkä vähän hätäiltyä...

Ja muuten, olen melko ällistynyt kaappien laadusta. Enpä olisi uskonut, miten hyvältä nuo kuulostaa, noinkin pieniksi purkeiksi. Iso suositus minulta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 147
Niin no, pari kertaa olin yhteydessä chätin kautta sekä Amazonin, että postin aspaan. Ja tilasin "turhaan" ne toiset.

Sitä on muutaman kerran mennyt empimisen takia koko tarjous sivu suun, niin sen takia tuli ehkä vähän hätäiltyä...

Ja muuten, olen melko ällistynyt kaappien laadusta. Enpä olisi uskonut, miten hyvältä nuo kuulostaa, noinkin pieniksi purkeiksi. Iso suositus minulta.
Minulla on vanhemmat Dalit TV:n äänentoistona. Olen kyllä vakuuttunut laadusta. Siitä ei tarvitse enää hypettää :)

Mietin vain, vieläkin, että jos ostaisi isommat, valkoiset tilalle. Mitään vikaanhaan noissa omissa ei ole, mutta jos nuo uudet olisi paremmat :hmm:
Siksi ei myöskään kävisi, jos tulisi Spektor 1:t. Pitää olla parannusta vanhaan, myös koossa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Minulla on vanhemmat Dalit TV:n äänentoistona. Olen kyllä vakuuttunut laadusta. Siitä ei tarvitse enää hypettää :)

Mietin vain, vieläkin, että jos ostaisi isommat, valkoiset tilalle. Mitään vikaanhaan noissa omissa ei ole, mutta jos nuo uudet olisi paremmat :hmm:
Siksi ei myöskään kävisi, jos tulisi Spektor 1:t. Pitää olla parannusta vanhaan, myös koossa.
Joo, minulla on "kotiteatterissa" 4 zipaletta 6006:ia. Ollut kauan. Jossain välissä pitää päivittää....
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 096
Viestejä
4 212 223
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom