Cyberpunk 2077 ingame benchmark tuloksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neg0t
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
578
Noniin, Cyberpunk on nyt ollut hyvän aikaa markkinoilla ja pelin sisältäkin löytyy oma benchmark.
Kiinnostaa että minkälaisia tuloksia väki on testissä saanut. Io-techin artikkelissa jossa verrattiin kaikkia rtx3000 ja radeon 6000 sarjalaisia antoi hyvää osviittaa, mutta pikkaisen matalempia lukuja kuin tämä benchmark antoi.

Verrokiksi artikkelin testi jota ei kaiketi ajettu pelin sisäisellä benchmarkilla :
gputesti2021-cp2077-1440p.png


Resoluutio 2560x1440, ultra-asetukset, rt off.

Avataan peli.
Ryzen 5700x, Sapphire 6800 pulse (sam päällä), 2x16gb khx 3200 mhz cl16. Tässä kohtaa ajelen vielä vakiona.

20220627102322_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Intel 8700K @ 4.6ghz, 3200 CL14, 3080Ti stock.
Eipä näköjään vanhus jarruta kovinkaan paljoa vs AMD 5800X3D.


20220629115358_1.jpg
 
12700K @ 5.2Ghz, 3800 CL15, 6800 XT @ 2.5Ghz, muistit 2112Mhz Fast Timing ja vakio plimit.

Näyttökuva (18).png
 
i5-12600K, TUF 3080Ti, 2x16 3600 CL16, kortti tehdasasetuksilla:
cb2077_benchmark_stock.png


875 mV, 1920 MHz:
cb2077_benchmark.png
 
On toi 6800 ja Xtn loikka aika iso. Vähä jää väliinputoajaksi kun näitä katsoo, olisi kiva nähdä 6700 ja 6750 tuloksia pari. Jahka kelit viilenee niin voisi koittaa hioa tuota prossua muisteja / if:fää ja näyttistä vähän paremmille asetuksille.
 
Asus Rog Zephyrus G15 (GA503QM).

Vasemmalta oikealle Asus-profiilit - Silent, Performance ja Turbo.
Näistä Silent-profiili on oikeasti suhteellisen hiljainen, eli pystyy hyvin pelaamaan ilman kuulokkeita - loput sitten (mieltymyksestä riippuen) sellaisia, että vastamelukuulokkeita käyttäisin itse.
 

Liitteet

  • Cyberpunk2077_LeftToRight_Silent_to_Performance_to_Turbo.png
    Cyberpunk2077_LeftToRight_Silent_to_Performance_to_Turbo.png
    853,6 KB · Luettu: 59
Viimeksi muokattu:
AMD Ryzen 5 1600 @3,8GHz + Geforce 980 Ti (16GB-DDR4-3333-cl14)

980ti.png
 
Viimeksi muokattu:
AMD Ryzen 9 5900X + Geforce RTX 2080S (32GB-DDR4-3800-cl16):

2080s.jpg
 
Viimeksi muokattu:
uusimman pätsin jälkeisiä tuloksia. Kun tiputtaa FSR pois käytöstä niin 10 fps laskee silloin kun ei ole RT käytössä. Eipä jaksa 6800 medium raytracingia sillee että olisi oikeasti pelattava.

20230411210629_1.jpg

20230411210907_1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Näyttis tehdasasetuksilla.

FSR pois 118 Fps.

Screenshot (27).png
 
Viimeksi muokattu:
Huumorimielessä 5600G:n iGPU ja 32 GB 3200 MHz RAM:
iGPU_ultra.png

Low-asetuksille pudottaminen paransikin jo tulosta huomattavasti:
iGPU_low.png
Mutta FullHD-resolle pudottaminen taas ei ihan merkittävästi tuonut lisää suorituskykyä (vähemmän mitä odotin):
iGPU_low_fullhd.png
 
Pääsääntöisesti kuvaan vaikuttavat modit yleensä vähän tiputtavat frameja. Tämä pudotti niin paljon ruudunpäivitysnopeutta, että otin sen pois. High Res Surfaces Textures - MonstrrMagic Texture Series Siksi olin itsekin yllättynyt noin kovasta lukemasta. Luulen että nämä 2 modia vaikuttivat eniten noin kovaan tulokseen. Cyberpunk 2077 Phantom Liberty - More FPS and Clear Image & Disable Volumetric Fog Kuvasta tuli terävämpi ja kirkkaampi, sekä framet nousi. Kyllä noiden modien kanssa on saanut aika huolella veivata, ennen kuin on löytynyt ne suunnilleen keskenään toimivat. Eikä ne ihan virheettömästi ikinä toimi. Joskus voi ase leijua ilmassa tai se voi olla puoliksi asfaltin sisällä tjms. Ja joka kerta kun peliin tulee päivitys, jotkin modeista lakkaa toimimasta. Toisaalta on niiden kanssa puljaamisessakin oma hohtonsa ja peliin saa niiden avulla uutta sisältöä.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsääntöisesti kuvaan vaikuttavat modit yleensä vähän tiputtavat frameja. Tämä pudotti niin paljon ruudunpäivitysnopeutta, että otin sen pois. High Res Surfaces Textures - MonstrrMagic Texture Series Siksi olin itsekin yllättynyt noin kovasta lukemasta. Luulen että nämä 2 modia vaikuttivat eniten noin kovaan tulokseen. Cyberpunk 2077 Phantom Liberty - More FPS and Clear Image & Disable Volumetric Fog Kuvasta tuli terävämpi ja kirkkaampi, sekä framet nousi. Kyllä noiden modien kanssa on saanut aika huolella veivata, ennen kuin on löytynyt ne suunnilleen keskenään toimivat. Eikä ne ihan virheettömästi ikinä toimi. Joskus voi ase leijua ilmassa tai se voi olla puoliksi asfaltin sisällä tjms. Ja joka kerta kun peliin tulee päivitys, jotkin modeista lakkaa toimimasta. Toisaalta on niiden kanssa puljaamisessakin oma hohtonsa ja peliin saa niiden avulla uutta sisältöä.
Ite TAAS kerran kokeilin noita jotain modeja ni tuntu et menee vaan pahempaan suuntaan 😅
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 349
Viestejä
4 565 133
Jäsenet
75 171
Uusin jäsen
Pewii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom