Custom nestejäähdytys - yleisthreadi

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?

Liitteenä puolen tunnin vuotomäärä.

Ei se välttämättä oikeasti vuoda kun noin pieni ero puolessa tunnissa. Lisäksi vesi ei taida vuotaa aivan niin pienestä aukosta kuin ilma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Ei se välttämättä oikeasti vuoda kun noin pieni ero puolessa tunnissa. Lisäksi vesi ei taida vuotaa aivan niin pienestä aukosta kuin ilma.
Samaa toki ajattelin, mutta paremmalla mielellä saisi täyttää looppia jos se ei vuotaisi lainkaan...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Samaa toki ajattelin, mutta paremmalla mielellä saisi täyttää looppia jos se ei vuotaisi lainkaan...
Ajoin itseni melkein hulluksi kun oli vastaava tilanne: ilmaa vuosi jostain vaikka kuinka etsin vuotokohtaa. Pari päivää testailin eri kohtia loopista, vaihdoin tiivisteitä ja niin edelleen, mutta kokonaisuus edelleen vuosi hieman jostain. Lopulta pistin vaan nesteet sisään ja ~9kk on nyt pelittänyt ilman vuotoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Ajoin itseni melkein hulluksi kun oli vastaava tilanne: ilmaa vuosi jostain vaikka kuinka etsin vuotokohtaa. Pari päivää testailin eri kohtia loopista, vaihdoin tiivisteitä ja niin edelleen, mutta kokonaisuus edelleen vuosi hieman jostain. Lopulta pistin vaan nesteet sisään ja ~9kk on nyt pelittänyt ilman vuotoja.
Oliko vuoti jotain vastaavaa, eli viivan leveyden verran puolessa tunnissa tjsp?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Oliko vuoti jotain vastaavaa, eli viivan leveyden verran puolessa tunnissa tjsp?
Suunnilleen, tunnin tai pari taisin aina kerrallaan olla.
Pari isompaa vuotoa tuolla spottasin jo heti alkuun, joka kyllä pelasti varmalta vahingolta. 45° kulmat olivat paskana ja näyttiksen blokin tiivisteet. Niissä tuo mittari oli samassa ajassa jo ehtinyt tippua puolilleen. Adaptereita hieman sormilla liikutellen näki ihan silmillä kun mittari tippui pykälän tai pari.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
299
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?

Liitteenä puolen tunnin vuotomäärä.
Ihan perusasiat: tarkista liittimien kireys (etenkin liitin-rad/blokki). Ainakin itsellä tahtoi EPDM-letku vääntää liittimiä auki kasatessa. Opin jälkikäteen, että ensin sormitiukkuuteen ja sitten 1/8 kierros kiinni esim pihdeilä - pysyy. :)

Tosin kuten jo todettua niin ei tuolla ilmavuodolla todennäköisesti ole mitään vuotoa nesteillä. Tuo ero voi tulla jo siitä, että esim säiliön korkki on huonosti kinni
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Ihan perusasiat: tarkista liittimien kireys (etenkin liitin-rad/blokki). Ainakin itsellä tahtoi EPDM-letku vääntää liittimiä auki kasatessa. Opin jälkikäteen, että ensin sormitiukkuuteen ja sitten 1/8 kierros kiinni esim pihdeilä - pysyy. :)

Tosin kuten jo todettua niin ei tuolla ilmavuodolla todennäköisesti ole mitään vuotoa nesteillä. Tuo ero voi tulla jo siitä, että esim säiliön korkki on huonosti kinni
Tämä. Yleensä pieni vuoto on sen merkki, että liitin huonosti. Vähän liian löysällä tai jotain. Itsellä monesti samaa. Pihtejä en ole käyttänyt kun monesti osat liian hepposia ja pelottaa halkeaminen. Sormi tiukkuus on aina riittänyt ettei tuo leak tester vuoda.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?

Liitteenä puolen tunnin vuotomäärä.

Tuo mittari saattaa jo itsessään sen verran fuskata, että paineet tippuu. Lisäksi jos käytät letkuja niin ne hengittävät ainakin jonkin verran. Jos suhina kuuluu niin sitten vuotaa varmasti.
 

Kassinen4

Premium-jäsen
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
560
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?

Liitteenä puolen tunnin vuotomäärä.

Ota tuo logon sininen suojatarra pois, niin kaikki vuodot häviää!
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Ihan perusasiat: tarkista liittimien kireys (etenkin liitin-rad/blokki). Ainakin itsellä tahtoi EPDM-letku vääntää liittimiä auki kasatessa. Opin jälkikäteen, että ensin sormitiukkuuteen ja sitten 1/8 kierros kiinni esim pihdeilä - pysyy. :)

Tosin kuten jo todettua niin ei tuolla ilmavuodolla todennäköisesti ole mitään vuotoa nesteillä. Tuo ero voi tulla jo siitä, että esim säiliön korkki on huonosti kinni
En suosittele pihtien käyttämistä liittimien kiristämisessä, käsin saa ihan riittävän tiukalle tai apuna voi käyttää vaikka työhanskoja joilla saa paremman otteen liittimestä kun ei sormet lipsu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
En suosittele pihtien käyttämistä liittimien kiristämisessä, käsin saa ihan riittävän tiukalle tai apuna voi käyttää vaikka työhanskoja joilla saa paremman otteen liittimestä kun ei sormet lipsu.
Käsin olen kiristänyt liittimet, kumihanskalla tuntui saavan reilusti lisää pitoa. Kauheasti tiukempaan en noita edes haluasi, kun kierteethän siinä hajoa, joten ajattelin pitää putkipihdit kellarissa.

Nuo pleksikannet blokkeissa ja säiliössä eivät ainakaan kestä hullua tiukkaamista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
744
Joo ei minuakaan nuo muut brändit oikeen sytytä.. Perhana jos menee odotteluksi vielä
Vastasi supportista näin:
EKWB sanoi:
Thank you for contacting us!

Please accept our sincere apologies for the delay!
Your order will be shipped out by the end of January 2021 at the latest.
To compensate, I have added 1x EK PROMO KIT (EK SKETCHBOOK+PEN+EK USB CARD+EKBAG) to your current order

When the missing item is available for processing, we will do our best to ship out your order as soon as possible. Once your package is shipped out, you will receive a shipment confirmation e-mail with the tracking number included.

Please feel free to contact me if you need any further information or assistance!
Best regards,
Klemen Grčar
Pointsit suht nopeesta vastauksesta, vajaa vrk. meni vastaamiseen kuitenkin vain.
Harmillista jos nyt vielä tästä joutuu useemman viikon venyttämään, täytyy toivoa että tulisi jo aiemmin....
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Vastasi supportista näin:


Pointsit suht nopeesta vastauksesta, vajaa vrk. meni vastaamiseen kuitenkin vain.
Harmillista jos nyt vielä tästä joutuu useemman viikon venyttämään, täytyy toivoa että tulisi jo aiemmin....
Samat jutut mulle paitsi mulla lukee ”your order will be shipped out in first half of January 2021”. Perkele
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
744
Samat jutut mulle paitsi mulla lukee ”your order will be shipped out in first half of January 2021”. Perkele
No ei paha, toihan tarkottaisi että se 6.1. olis aika likellä? Toivon kyllä että munkin kohdalla tuo end of January on vain pahin mahdollinen...
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
144
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?
Mulla oli vastaava tapaus, sain selvitettyä sillein että testasin loopin pienemmissä osissa jolloin vuoto paikallistui toisen radiaattorin liitäntään. Putki oli hieman liian pitkä (90deg mutka) ja veto todella lyhyt, jolloin tiiviste painui epätasaisesti. En jättäisi tuollein vaikka todennäköisesti ei vuodakaan vettä ulos, itseä ainakin häiritsisi liikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Mulla oli vastaava tapaus, sain selvitettyä sillein että testasin loopin pienemmissä osissa jolloin vuoto paikallistui toisen radiaattorin liitäntään. Putki oli hieman liian pitkä (90deg mutka) ja veto todella lyhyt, jolloin tiiviste painui epätasaisesti. En jättäisi tuollein vaikka todennäköisesti ei vuodakaan vettä ulos, itseä ainakin häiritsisi liikaa.
Pitää ehkä testata noin, tulpata pienempinä paloina kierto ja katsoa kumpi pää vuotaa.

edit: kiitos vinkistä!

Pahinta tietty olisi se, että itse mittari vuotaa tuom verran...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 961
Joo ei missään nimessä pihdeillä kannata kiristellä liittimiä ainakaan asetaaliin tai akryyliin. EK:n akryylit ainakin halkeaa ilmeisesti ihan käsin kiristämälläkin...

Ehkä ainoastaan jos liitin on sellaisessa paikassa ja esim. radiin, että haluaa varmistaa onko se varmasti kierretty kiinni, mutta silloinkaan en lähtisi väkisin kiristämään. Lisäksi ainakin huomannut sellaisen että 13/10 letkukoolla kiristämällä liikaa letku saattaa joillain liittimillä leikkaantua jopa halki, eritoten jos tietyin aikavälein letku pehmenee ja käy kiristämässä sitä lisää. 16/10:n kanssa ei enää käydä noin.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Pitäis testata GPU blokki yksistään putsauksen jälkeen leak testerillä, paljonko tuonne voi tykittää painetta, kyseessä on 2080ti strix phanteks glacier blokki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
299
En suosittele pihtien käyttämistä liittimien kiristämisessä, käsin saa ihan riittävän tiukalle tai apuna voi käyttää vaikka työhanskoja joilla saa paremman otteen liittimestä kun ei sormet lipsu.
Voimankäyttö tulee pitää minimissään niin sen takia sormitiukkuus + pihdeillä se 1/8 kierros. Ainakin itsellä letkujen kanssa touhutessa, jos sitä liitintä "kampesi" letkulla kiinni niin saattoi sen verran liitin aueta liitoksestaan. Tässä kysyttiin vinkkejä mistä voisi mahdollisesti vuototestissä vuotaa niin liitinten tiukkuus kannattaa ensin katsoa ja tuossa on oma vinkkini siihen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Kysyitkö apteekista?
Minä oon monesti apteekista ostanu jos ei muualla ole ollut...
Apteekit muualla maailmassa eivät ole samalla tavalla kemikaalimyymälöitä kuin Suomessa. Kävin kyllä kysymässä ja vähän yllätyin kun olivat aivan h-moilasena pyyntöni kanssa täällä Zürichissä.

Tilasin lopulta jostain maalaukseen, grafiikkaan ja maalauskemikaaleihin erikoistuneesta nettikaupasta. Nyt kun se vielä tulisi.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Suomessa tuo on helppoa. Voi ottaa vessapaperin palasen ja sillä kaapia pois jämät. Hifistit käyttää Sinolia tai elektroniikkapuhdistusainetta Motonetista/Tokmannilta/Puuilosta/tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Projekti etenee tuskastuttavan hitaasti - gpu:n putsaukseen tarvittavan isopropanolin saaminen osoittautui yllättävän hankalaksi.

Koeponnistin leaktesterillä muuta looppia ilman gpu-blokkia ja ihan vähän vuotaa. Mitään vinkkejä miten vuotoa kannattaisi lähteä metsästämään ilman nesteellä täyttöä?

Liitteenä puolen tunnin vuotomäärä.

Jos tuo ipa on hankala aine niin kokeile löytyykö spriitä. Suomessa ipa ainakin ihan fixuksen ja puuilon valikoimissa ja sprii biltemasta hyllytavaraa. Molemmat alkoholi johdannaisia ja hyviä puhdistukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Sprii-alkoholia löytää helposti, mutta puolijohdetekniikkaan erikoistuneena tekniikan kandina (en jaksanut DI:ksi asti) en halua lääppiä 800e 7nm piisiruani random-eteerisiä jämiä sisältävillä litkuilla.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Sprii-alkoholia löytää helposti, mutta puolijohdetekniikkaan erikoistuneena tekniikan kandina (en jaksanut DI:ksi asti) en halua lääppiä 800e 7nm piisiruani random-eteerisiä jämiä sisältävillä litkuilla.
Sprii on denaturoitua alkoholia mitä käytetään myös puhdistukseen. Ja isopropanol on yksi aine mitä käytetään myös denaturointiin. Aine on yli 90 prosenttista alkoholia mikä kyllä liuottaa liimat/ jäämät esim cpun tai gpun pinnalta sekä haihtuu pois.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 271
Sprii-alkoholia löytää helposti, mutta puolijohdetekniikkaan erikoistuneena tekniikan kandina (en jaksanut DI:ksi asti) en halua lääppiä 800e 7nm piisiruani random-eteerisiä jämiä sisältävillä litkuilla.
Samaa mieltä. Minä olen erikoistunut ööö tehopuolijohdetekniikkaan ja sen mitä olen töissä nähnyt suurennettuja kuvia, että on elektroniikkakomponenttejä liuoteltu jollain brake cleanerilla, niin en kyllä suosittele elektroniikkakomponnenttejä puhdistetaan millään liuottimella.

Tässä taisi kuitenkin olla kysen metallisen blokin puhdistuksesta, joka on eri asia.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Samaa mieltä. Minä olen erikoistunut ööö tehopuolijohdetekniikkaan ja sen mitä olen töissä nähnyt suurennettuja kuvia, että on elektroniikkakomponenttejä liuoteltu jollain brake cleanerilla, niin en kyllä suosittele elektroniikkakomponnenttejä puhdistetaan millään liuottimella.

Tässä taisi kuitenkin olla kysen metallisen blokin puhdistuksesta, joka on eri asia.
Alkoholi ja brake cleaner on ihan eri ainetta.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Jos ei oikeaa IPAa löydy niin lähikaupasta voi katsoa, jos löytyy jotain topakkaa vesiohenteista desifiointiainetta/nestettä. Katsoo vaan purkin kyljestä mitä siihen on sotkettu. Nyt korona aikaan ainakin S-marketissa on ollut litran pulloja 80% alkoholia joka on vedellä ohennettu. Ajaa asiansa paremman puutteessa.
 
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
494
Samaa mieltä. Minä olen erikoistunut ööö tehopuolijohdetekniikkaan ja sen mitä olen töissä nähnyt suurennettuja kuvia, että on elektroniikkakomponenttejä liuoteltu jollain brake cleanerilla, niin en kyllä suosittele elektroniikkakomponnenttejä puhdistetaan millään liuottimella.

Tässä taisi kuitenkin olla kysen metallisen blokin puhdistuksesta, joka on eri asia.
Olisi kiva nähdä kanssa suurennettuja kuvia jarrukliinerin ja ipan eroista. Ei niitä nyt kuitenkaan uiteta aineissa saatika suoraan päin ruiskita. Vai miten hoidatte putsaukset?
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Sprii-alkoholia löytää helposti, mutta puolijohdetekniikkaan erikoistuneena tekniikan kandina (en jaksanut DI:ksi asti) en halua lääppiä 800e 7nm piisiruani random-eteerisiä jämiä sisältävillä litkuilla.
Aivan. Enpä lukenut noin tarkasti. Itse puhdistan vain sen lämmönlevittäjän pinnan. Ja siihen soveltui hyvin esim sprii pumpulipuikon kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Kun tuon gpu-blokin asentaa, niin paljas gpu sieltä paljastuu. Cpu:n lämmönlevittäjän nikkelöidyn kuparin nyt lääppii millä vaan.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Nii en tiedä noista sen tarkemmin mutta ainaki EKWB omat ohjeet sanoo että denaturoidulla alkoholilla puhdistaa.

"EK recommends the use of denatured alcohol for removing TIM leftovers. "

Tuo löytyy kaikista EKWB n blokki ohjeista. Voihan se olla sit aivan väärin.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Kun tuon gpu-blokin asentaa, niin paljas gpu sieltä paljastuu. Cpu:n lämmönlevittäjän nikkelöidyn kuparin nyt lääppii millä vaan.
Se gpu-siru ei mene miksikään alkoholista/ipasta/tms. Saa olla aikamoista myrkkyä että mitään tapahtuu.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
219
Ite oon käyttänyt useammassa CPU ja GPU blokissa samaa kynsilakanpoistoainetta. Hyvin näytti tepsivän 6900XT:n refugrafiittipadin jäämiinkiin.
Vesille laitoin jälkeen 6900XT lämmöt 1440p ja 4K ultra Cyperbunkissa GPU:lla about 40, hotspot 61 ja 10700K@5GHz CPU:lla max 60. Hyvin näyttää toimivan EK:n looppi EK Classic CE 420 ja Alphacoolin XT45 280 radeilla P600s kopassa. Jospa tuohon looppiin ei nyt tarvisi hetkeen koskea:)
19C797F0-0CE1-44E0-AF4A-2AEDC9731E69.jpegF9A140FB-CCA2-4C8F-85DE-817C61F4E6CD.jpeg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
744
Radien putsauksesta onkin juttua ollut mutta miten ootte tehny distrojen tai vesisäiliöiden kanssa?
 

Virittäjä

Tukeva
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
103
Saakohan kaupasta jotain halpaa virtapiiriä lämpöanturilla ja releellä varustettuna pistämään virrat poikki koneesta, vai pitääkö itse rakentaa?

Thx :)
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
272
Saakohan kaupasta jotain halpaa virtapiiriä lämpöanturilla ja releellä varustettuna pistämään virrat poikki koneesta, vai pitääkö itse rakentaa?

Thx :)
Aquaerolla voi toteuttaa ton toiminnallisuuden tai vaikka sen että jos pumpun kierrokset nolla niin kone kiinni. Toki se pystyy moneen muuhunkin juttuun, mutta 6lt maksaa noin 100e
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Onko täällä jollain tarvetta EKWB:n "referenssi" 6800/6900 blokille ja/tai mustalle backplatelle?

Tilasin lopulta EK:lta ja ne saapui välipäivinä, mutta unohdin peruuttaa Jimmsiltä pahasti viivästyneet vastaavat, jotka nyt Postissa tulossa. Jos ei tarvetta, niin palautan.

Ja

Edit: eipä mennytkään vielä
 
Viimeksi muokattu:

Virittäjä

Tukeva
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
103
Aquaerolla voi toteuttaa ton toiminnallisuuden tai vaikka sen että jos pumpun kierrokset nolla niin kone kiinni. Toki se pystyy moneen muuhunkin juttuun, mutta 6lt maksaa noin 100e
Pöntöllä tuli mieleen jos laittais fan headeriin releen ja virrat siihen säätäis biosista XX CPU lämmöistä. Tarvittaessa lainaa siihen RPM:ät kotelon tuulettimen johdoista emoa huijaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 036
Ite oon käyttänyt useammassa CPU ja GPU blokissa samaa kynsilakanpoistoainetta. Hyvin näytti tepsivän 6900XT:n refugrafiittipadin jäämiinkiin.
Vesille laitoin jälkeen 6900XT lämmöt 1440p ja 4K ultra Cyperbunkissa GPU:lla about 40, hotspot 61 ja 10700K@5GHz CPU:lla max 60. Hyvin näyttää toimivan EK:n looppi EK Classic CE 420 ja Alphacoolin XT45 280 radeilla P600s kopassa. Jospa tuohon looppiin ei nyt tarvisi hetkeen koskea:)
Onko sulla eturadin tuulettimet työntämässä ilmaa sisään vai ulos kopasta?
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
219
Onko sulla eturadin tuulettimet työntämässä ilmaa sisään vai ulos kopasta?
Molemmat etu- ja kattoradi työntää sisään ja poisto takaa yhden 140mm Noctuan kautta. Näyttäisi toimivan kun muistit pysyy about 37 asteessa ja emon VRM:nkin jossain 40 asteessa. GPU:n kohdalla oleva Nvme SSD käy kuumimpana max 70 asteessa, mutta ei näyttäisi throttlaavan kun mikään ei töki.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
272
Pöntöllä tuli mieleen jos laittais fan headeriin releen ja virrat siihen säätäis biosista XX CPU lämmöistä. Tarvittaessa lainaa siihen RPM:ät kotelon tuulettimen johdoista emoa huijaamaan.
Miulla ainakin kone sen verta arvokas etten siihen omia viriyksiä uskalla laittaa. Ja eipä minulla olisi mitään tuonkaltaista osaamistakaan. Ainut mitä voisi harkita jos valmista ei olisi saatavilla niin jokin mikrokontrolleri tekemään vähän samaa kuin aquaero tekee nyt
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
181
Saa toki jos haluaa mutta se on vaan jääny paikallee ku myin 2060 tufin pois tuosta mikä oli kuitenki aika minikokoinen kortti blockin kans
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Saa toki jos haluaa mutta se on vaan jääny paikallee ku myin 2060 tufin pois tuosta mikä oli kuitenki aika minikokoinen kortti blockin kans
Ootko löytänyt jostain Red Deviliin blokin? Kaverin puolesta kyselen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 817
Viestejä
4 208 719
Jäsenet
70 965
Uusin jäsen
Hillox

Hinta.fi

Ylös Bottom