Myytävä tuote: Neito, harvinainen ergonominen custom-näppäimistö + itse tehty puinen rannetuki
Hinta: Hinta hatuilla 200e.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Rakennettu heinäkuu 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): custom näppäimistöllä ei käsittääkseni ole takuuta. runko ja pcb ovat Suomesta muut osat ulkomailta.
Muuta huomioitavaa:
Tästä kohtuuhinnalla harvinainen ergonominen custom! Osat ovat maksaneet noin 330e. Lisäksi kolvaamiseen ja kytkinten voiteluun on käytetty huomattava määrä työtunteja.
Käytetyt osa:
* kytkimet: voidellut Gateron Ink Black + Gateron Box Ink Black (backspace, enter, page up ja down)
* stabilizerit: Durock v2, voidellut
* Näppäinhatut: Ducky double shot PBT + muutama custom näppäin Ali Expressistä
* sisältää ylimääräisen punaisen backplaten
Näppäimistö on ollut käytössä viime kesästä saakka ja siinä on normaaleja käytönjälkiä. Yhden diodin olen korvannut, koska vahingossa tökkäsin irti alkuperäisen. Korvattu diodi ei näy ilman kotelon avaamista. Muutaman kytkimen olen vaihtanut, koska niistä alkoi kuulumaan vikisevää ääntä (jousi?).
Toimii täydellisesti, tuntuu ja kuulostaa erittäin hyvältä. Möisin mieluiten f2f Oulun alueella, mutta postitus onnistuu myös.
Näppäinten toiminallisuus on erittäin hyvin customoitavissa Via:n kautta.
Myynnissä myös muualla.
Lisää kuvia:
Toimitustapa: f2f, posti
Maksutapa: MobilePay, Siirto, käteinen
Kuva:
Hinta: Hinta hatuilla 200e.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Rakennettu heinäkuu 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): custom näppäimistöllä ei käsittääkseni ole takuuta. runko ja pcb ovat Suomesta muut osat ulkomailta.
Muuta huomioitavaa:
Tästä kohtuuhinnalla harvinainen ergonominen custom! Osat ovat maksaneet noin 330e. Lisäksi kolvaamiseen ja kytkinten voiteluun on käytetty huomattava määrä työtunteja.
Käytetyt osa:
* kytkimet: voidellut Gateron Ink Black + Gateron Box Ink Black (backspace, enter, page up ja down)
* stabilizerit: Durock v2, voidellut
* Näppäinhatut: Ducky double shot PBT + muutama custom näppäin Ali Expressistä
* sisältää ylimääräisen punaisen backplaten
Näppäimistö on ollut käytössä viime kesästä saakka ja siinä on normaaleja käytönjälkiä. Yhden diodin olen korvannut, koska vahingossa tökkäsin irti alkuperäisen. Korvattu diodi ei näy ilman kotelon avaamista. Muutaman kytkimen olen vaihtanut, koska niistä alkoi kuulumaan vikisevää ääntä (jousi?).
Toimii täydellisesti, tuntuu ja kuulostaa erittäin hyvältä. Möisin mieluiten f2f Oulun alueella, mutta postitus onnistuu myös.
Näppäinten toiminallisuus on erittäin hyvin customoitavissa Via:n kautta.
Myynnissä myös muualla.
Lisää kuvia:
Toimitustapa: f2f, posti
Maksutapa: MobilePay, Siirto, käteinen
Kuva:
Liitteet
Viimeksi muokattu: