Myyty Custom näppäimistö: Neito ja rannetuki Oulu/Kiiminki *200e*

Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
87
Myytävä tuote: Neito, harvinainen ergonominen custom-näppäimistö + itse tehty puinen rannetuki
Hinta: Hinta hatuilla 200e.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Rakennettu heinäkuu 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): custom näppäimistöllä ei käsittääkseni ole takuuta. runko ja pcb ovat Suomesta muut osat ulkomailta.
Muuta huomioitavaa:


Tästä kohtuuhinnalla harvinainen ergonominen custom! Osat ovat maksaneet noin 330e. Lisäksi kolvaamiseen ja kytkinten voiteluun on käytetty huomattava määrä työtunteja.

Käytetyt osa:
* kytkimet: voidellut Gateron Ink Black + Gateron Box Ink Black (backspace, enter, page up ja down)

* stabilizerit: Durock v2, voidellut
* Näppäinhatut: Ducky double shot PBT + muutama custom näppäin Ali Expressistä
* sisältää ylimääräisen punaisen backplaten

Näppäimistö on ollut käytössä viime kesästä saakka ja siinä on normaaleja käytönjälkiä. Yhden diodin olen korvannut, koska vahingossa tökkäsin irti alkuperäisen. Korvattu diodi ei näy ilman kotelon avaamista. Muutaman kytkimen olen vaihtanut, koska niistä alkoi kuulumaan vikisevää ääntä (jousi?).

Toimii täydellisesti, tuntuu ja kuulostaa erittäin hyvältä. Möisin mieluiten f2f Oulun alueella, mutta postitus onnistuu myös.

Näppäinten toiminallisuus on erittäin hyvin customoitavissa Via:n kautta.

Myynnissä myös muualla.

Lisää kuvia:


Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
Toimitustapa: f2f, posti
Maksutapa: MobilePay, Siirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
87
Kiitos tarjouksesta. Harkitsen tätä hetken ja katson maksaako joku pyynnin. Oulussa tapaaminen voisi onnistua esim. keskustassa.
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
802
Kiitos tarjouksesta. Harkitsen tätä hetken ja katson maksaako joku pyynnin. Oulussa tapaaminen voisi onnistua esim. keskustassa.
Täytynee peruutella, kun näyttää olevan kolvaamalla vaihdettava kytkimet ja nuo mustat ei itselle ole passelit, vaikka ergo houkuttaakin.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
87
Hei.

Plate on samaa akryylia, kuin kotelo. Valitettavasti kulmaa en osaa suoraan sanoa, mutta sitä voi säätää poistamalla tai lisäämällä pohjasta akryylilevyjä. Nämä näkyvät Imgurin kolmannen kuvan yläreunassa. Itse en ole säätänyt, koska kulma on ollut minulle sopiva.

Asutko muuten Oulussa tai lähistöllä?

Jostain syystä notifikaatio meni ohi ja siksi myöhäinen vastaus.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
87
Niin ja lyödään vaan kaupat lukkoon :) Voit laittaa vaikka privaa, niin sovitaan yksityiskohdista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 773
Viestejä
4 203 201
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom