Myyty CS2 - Nomad Knife Blue Steel (WW) ~80% BUFF

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vjlle
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote:
Nomad Knife Blue Steel Well Worn (0.443)

Hinta:

200€ Trade lockattuna. MYYTY! :

Emilio

Tuote ostettu (mistä ja milloin): -

Kuitti löytyy (takuu voimassa): -

Muuta huomioitavaa:

Vaihdettavissa 19.6.2025 7.00 GMT. Puukko lähtee vaihtotarjouksena heti kun trade lock auki.

BUFF & CSFloat hinnat lähtee 250€ -> kunnosta riippumatta.

Steam: Steam Community :: vjlle

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kouvola
Toimitustapa: Steam
Maksutapa: Tilisiirto / Käteinen / Mobilepay

nomad blue steel.pngnomad blue steel.jpg

Viimeksi muokattu:
moi
vaihto + 100eur

Tai ostan HP

Viimeksi muokattu:
Halusin vaihtaa veitsiä hänen kanssaan, tai jos vaihto ei onnistuisi, niin ostaa veitsen. Odotin melkein 50 minuuttia vastausta, ennen kuin seuraava ostaja kirjoitti haluavansa ostaa veitsen. Lisäsin oston vasta myöhemmin.

Mutta on fakta, että olen ensimmäisenä jonossa, ja kauppa tehdään jonossa ensimmäisen kanssa ennen kuin siirrytään muihin. Ilmoitin siis vaihto tai ostosta myös yksityisviestillä.

Halusin vaihtaa veitsiä hänen kanssaan, tai jos vaihto ei onnistuisi, niin ostaa veitsen. Odotin melkein 50 minuuttia vastausta, ennen kuin seuraava ostaja kirjoitti haluavansa ostaa veitsen. Lisäsin oston vasta myöhemmin.

Mutta on fakta, että olen ensimmäisenä jonossa, ja kauppa tehdään jonossa ensimmäisen kanssa ennen kuin siirrytään muihin. Ilmoitin siis vaihto tai ostosta myös yksityisviestillä.
Ei sillä ole mitään väliä säännöissä lukee ensimmäiselle HP tarjoajalle myydään. Modet ehkä näkee muokkaus historiat. Laitoin raportit tästä ketjusta jos he voisivat tulla todentamaan.

Sitä en juu näe mitä tuosta on muokattu. Olin auton ratissa tuonne kolmeen saakka, ja nämä mitä täällä näkyy + yv:t on ne mitä ensimmäisenä täällä näin
Homma kuitenkin että minä olen ensimmäisen HP:n tarjoaja, ihan sama mitä Emilio tuossa asiassa kirjoittaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 728
Jäsenet
77 969
Uusin jäsen
ccrr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom