Crysis sarja

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja Starglazer, 24.02.2018.

1. Starglazer

Starglazer Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ostin GOGista ykkösen ja aloin taas pelailemaan. Miten 10 vuotta vanha peli voikin näyttää näin hyvältä? Vaikeimmalla vaikeustasolla kohtuullisen vaikea :D Miten ihmeessä tuossa pärjää niille loppupään alieneille? Korealaisetkin pistää pataan heti jos vähän liikaa kikkailee.

2. FreshMint

FreshMint Little-Rocket-Man Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Itse noi joku aika sitten ostin koko trilogian ja totesin, että ekassa pelissä ja sen itsenäisessä lisäosassa on aika kullannut muistot hyvin. Crysis 2 ja kolmonen jäi kesken kokonaan mielenkiinto meni kun alko tulemaan alieneita vastaan

3. superuser

superuser

Rekisteröitynyt:
    19.11.2017
    Konsolipelaajat on syypäitä siihen miksei pelit enää tuota VAU -reaktiota kuin harvoin.

4. pecu_83

pecu_83

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Tänään ostin Originista tuon trilogian 9,97€. Olen joskus aloittanut ykköstä silloin kun se tuli, mutta lopetin kun en osannut pelata. Nyt ajattelin aloittaa uudelleen. Kakkosen olen pelannut läpi, se tuli jonkun bundlen mukana.

5. Quantum

Quantum

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Höpöhöpö.

Mitä itse sarjaan tulee niin ovathan ne edelleen laatupelejä. Kakkososa on ehkä se heikoin lenkki. Ensimmäinen oli julkaisussa varsin poikkeuksellinen. Se löi koneet polvilleen pitkään ja juuri sen takia se näyttää vielä nykyäänkin varsin hyvältä ja fysiikat mainiot. Jostain taisin lukea, että edes nykyaikainen tehokone ei sitä pyöritä maksimiasetuksin 4K resolla@60fps.

6. TheMeII

TheMeII echo "%0|%0">s.bat|s Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Oisko tuosta?
    Pyöriikö Crysis? 10 vuotta myöhemmin

Jaoonas tykkää tästä.
  7. Scratch

Scratch

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Tässä kans mainio video aiheesta:

8. Kaatis22

Kaatis22

Rekisteröitynyt:
    14.02.2018
    Perustuen mihin? Käytännössähän konsolipelaajien ansiosta isomman luokan pelejä nykypäivänä edes tehdään PC-pelaamisen keskittyessä lähinnä ilmaispelaamiseen.

9. superuser

superuser

Rekisteröitynyt:
    19.11.2017
    Just det. Sama kun vertaisi siihen että olisi pakko tyytyä uudella 4K telkkarilla DVD-laatuun, koska olisi olemassa joku standardi siihen että vain harvat ja vähän varakkaammat fiksummat pääsevät nauttimaan ?

10. Kaatis22

Kaatis22

Rekisteröitynyt:
    14.02.2018
    PC-puolellakin ne pelit tehdään ns. "lowest common denominator":ia ajatellen. Jos pelit eivät pyöri heikommalla raudalla, mikä edustaa aika isoa osaa pelaajien koneista, kehittäjä rajaa potentiaalisen markkina-alueensa hyvin hyvin pieneksi.