• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Crucial Pro DDR4 3200MHz 32GB / 64GB [Amazon.de]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Tuote: Crucial Pro RAM 64GB Kit (2x32GB) DDR4 3200MHz / Crucial Pro RAM 32GB Kit (2x16GB) DDR4 3200MHz CL22
Tarjoushinta: 54.99€ / 102.99€ + veroero molempiin
Normaalihinta: Noin 30% enemmän Suomessa
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: BF
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B0C29W4G29/
Toinen linkki: https://www.amazon.de/-/en/Crucial-3200MHz-3000MHz-2666MHz-CP2K16G4DFRA32A/dp/B0C29R9LNL/
Kommentti tarjouksesta:

Näissä on huonot latenssit (CL22). Nämä ovat myös 1.2V , niin toimivat paremmin pakettikoneissa ja vaikka halvoilla emolevyillä. Ensijaisesti nämä ovat yhteensopivaa muistia. Pelimuistia saa kalliimmalla, nämä ovat niille, jotka haluavat "ihan hyvää" halvalla.

Tuohon voisi suoraan kirjoittaa ne latenssit eli tärkein CL 22. Voiko tuollaisia oikeasti yrittää ajaa jollain melko normaalilla CL 16 , siis vaikka kuten Timo 2 on ehdottanut, antamalla enemmän jännitettä? Todella poskettoman halpoja noi olisi jos noita voisi ajaa 3200 CL 16 tai edes 3200 CL 18.

Tässä on siis noi mainitusta EU kaupasta.



Toi isompi kitti on siis jopa halvempi tuolla EU kaupassa.
--

Ilmaiset postikulut, kun tilaa satasella. Suosittelen SSD:tä kylkeen, jos on tilaamassa.
Vaikka tuosta:
tai:
 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 176
Pelimuistia saa kalliimmalla, nämä ovat niille, jotka haluavat "ihan hyvää" halvalla
Aina voi nostaa jännitteen 1,35 ja laskea latensia ja/tai nostaa kellotaajuutta. Luulisi tolla jännitteellä saavan latensin laskettua jonnekkin c 16 - 18 18 18 tai c16 20 20 20 luokkaan.
 

jrp

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
814
Yleensä muistien tilaus kannattaa tehdä suoraan Crucialilta. Itse olen ostanut melkein kaikki sieltä ja hinta on ollut edullisempi kuin Amazonissa. Tällä kertaa erotus on joitain senttejä Amazonin hyväksi. SSD -levyjä taas Crucialin kaupasta on turha katsella, niiden hinnat ovat olleet aina poskettomia. Postikulut ovat olleet aina ilmaisia, ja hinnat suoraan lopulliset kun toimitus on Irlannista. Pitää siis valita EU -kauppa.
Tällä kertaa 2x16Gt kammat ovat kuitenkin lopussa, mutta Amazonista löytyy.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Tuohon voisi suoraan kirjoittaa ne latenssit eli tärkein CL 22. Voiko tuollaisia oikeasti yrittää ajaa jollain melko normaalilla CL 16 , siis vaikka kuten Timo 2 on ehdottanut, antamalla enemmän jännitettä? Todella poskettoman halpoja noi olisi jos noita voisi ajaa 3200 CL 16 tai edes 3200 CL 18.

Tässä on siis noi mainitusta EU kaupasta.



Toi isompi kitti on siis jopa halvempi tuolla EU kaupassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
139
Yleensä muistien tilaus kannattaa tehdä suoraan Crucialilta. Itse olen ostanut melkein kaikki sieltä ja hinta on ollut edullisempi kuin Amazonissa. Tällä kertaa erotus on joitain senttejä Amazonin hyväksi. SSD -levyjä taas Crucialin kaupasta on turha katsella, niiden hinnat ovat olleet aina poskettomia. Postikulut ovat olleet aina ilmaisia, ja hinnat suoraan lopulliset kun toimitus on Irlannista. Pitää siis valita EU -kauppa.
Tällä kertaa 2x16Gt kammat ovat kuitenkin lopussa, mutta Amazonista löytyy.
Joo, sekä jos kattoo Amazonin omaa hintahistoriaa, nuohan ovat olleet tuohon hintaan jo aikasemminkin, sopivasti vaan noussut hieman kuun alussa. Tuo -50% on vähän hämäävä koska tuohon rrp hintaan ei oo ollut missään vaiheessa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Noiden dollarihinnat ovat USA:han, joita ei tietenkään päästä EU:ssa kokemaan.
Tuossa mun edellisessä viestissä on siis EU kaupan hinnat josta voisit noi linkit korjata, pienempi kitti on samanhintainen euron tarkkuudella, ja isompi on jopa selvästi halvempi.
 
Liittynyt
20.11.2023
Viestejä
3
Kappas, samat muistit just tilauksessa. Olin jo menossa kiireen vilkkaa kysymään antavatko alennuksen vai palautanko ja tilaanko uudelleen. Mutta eipä tuo näköjään oikeasti mikään -50% tarjous ole, lähes saman hinnan maksoin viime viikolla.

1700461727829.png
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Kappas, samat muistit just tilauksessa. Olin jo menossa kiireen vilkkaa kysymään antavatko alennuksen vai palautanko ja tilaanko uudelleen. Mutta eipä tuo näköjään oikeasti mikään -50% tarjous ole, lähes saman hinnan maksoin viime viikolla.

Sentilleen sama hinta se on, koska Saksan Amazonissa se Suomen ALV kanta korjataan vasta checkout prosessissa. Halvin 3200 64 GB hinta.fi mukaan Suomessa juuri nyt on 122 kuluineen, ja se on tuolta Rde kaupasta jolla on vähän "vaihteleva"maine. Vaikkakin sieltä voi saada myös ilmoitettuun hintaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 902
Viestejä
4 213 162
Jäsenet
70 976
Uusin jäsen
viktors

Hinta.fi

Ylös Bottom