Ostetaan CRT / kuvaputkinäyttö *Lahti*

Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
56
Ostetaan hyvä 20"+ kuvaputkinäyttö 4:3 kuvasuhteella. Maksamani hinta riippuu paljonkin mallista.
 
Viimeksi muokattu:
samsung syncmaster nf1200 voisi lähteä uuteen kotiin. vain jalka uupuu, muuten huippukunnossa. 22" ja hki. tee tarjous jos kiinnostaa. en postita ymmärrettävistä syistä.
 
Olis yks FW900 mut varmaan yli budjetin. Torissa ilmo

Olen kyllä nähnyt Tori -ilmoituksesi. Menee tosiaan yli. Omiin tarpeisiin riittää ihan hyvin 4:3 ja niissä hinnat vähän kohtuullisempia. Varmasti tuolle löytyy ostaja.
 
Olen kyllä nähnyt Tori -ilmoituksesi. Menee tosiaan yli. Omiin tarpeisiin riittää ihan hyvin 4:3 ja niissä hinnat vähän kohtuullisempia. Varmasti tuolle löytyy ostaja.
Jep, meni pyynnillä ✌️ Mielenkiintoisia aikoja.

Tsemppii etsintään.
 
Saa tarjota edelleen näyttöjä. Yksi 19" on jo ostettu, mutta näytön kunto on huono.
 
Vieläkö tarvetta? On Samsung SyncMaster 959NF tarjolla, jos toimitus kauempaa ei haittaa (Rovaniemi). Tarjoa.
Tuo oli juurikin se näyttö mikä minulla oli. Tumma kuva oli hieman vihertävä, mutta sain korjattua vian. Myin sen pari kk sitten pois, kun minulla on nyt 22" 127kHz Viewsonic. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä aiot näytöstä pyytää?
 

Tämmönen löytys
 

Tämmönen löytys
No tämähän kiinnostaisi oikeasti. Harmi että on vähän kaukana. Näiden postittamisessa ei ole oikein mitään järkeä.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 981
Viestejä
4 415 111
Jäsenet
73 277
Uusin jäsen
Tarjousmaakari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom