Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samsung syncmaster nf1200 voisi lähteä uuteen kotiin. vain jalka uupuu, muuten huippukunnossa. 22" ja hki. tee tarjous jos kiinnostaa. en postita ymmärrettävistä syistä.
Olis yks FW900 mut varmaan yli budjetin. Torissa ilmo
Jep, meni pyynnillä Mielenkiintoisia aikoja.Olen kyllä nähnyt Tori -ilmoituksesi. Menee tosiaan yli. Omiin tarpeisiin riittää ihan hyvin 4:3 ja niissä hinnat vähän kohtuullisempia. Varmasti tuolle löytyy ostaja.
Saa tarjota edelleen näyttöjä. Yksi 19" on jo ostettu, mutta näytön kunto on huono.
Tuo oli juurikin se näyttö mikä minulla oli. Tumma kuva oli hieman vihertävä, mutta sain korjattua vian. Myin sen pari kk sitten pois, kun minulla on nyt 22" 127kHz Viewsonic. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä aiot näytöstä pyytää?Vieläkö tarvetta? On Samsung SyncMaster 959NF tarjolla, jos toimitus kauempaa ei haittaa (Rovaniemi). Tarjoa.
No tämähän kiinnostaisi oikeasti. Harmi että on vähän kaukana. Näiden postittamisessa ei ole oikein mitään järkeä.Myyty - HP P1130 CRT 21" (Varkaus)
Myytävä tuote: HP P1130 21" Hinta: 50e Tuote ostettu (mistä ja milloin): - Kuitti löytyy (takuu voimassa): - Muuta huomioitavaa: Käytön jälkiä on tämän ikäisessä tietysti ja tämä painaa varmaan 40kg Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Varkaus Toimitustapa: Nouto Maksutapa...bbs.io-tech.fi
Tämmönen löytys
Otan yhteyttä jos tulee sinne suuntaan menoa.Hakemmalla saa, mutta ei kyll tän kokosia mörköjä voi oikein postitella