Myytävä tuote: Crown XLS-1002 päätevahvistin
Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia / valmistajan takuu 36kk
Muuta huomioitavaa: Uuttavastaavassa kunnossa, hyvin vähän ollut käytössä
Myydään Crown XLS 1002 päätevahvistin, jonka toinen omistaja olen. Itse ostin tämän syksyllä 2020 joten kovin vanha tämä ei voi olla. Uudempaa Drivecore 2 -sarjaa, joten tehoa ja ominaisuuksia löytyy melkoisesti. Sopii stereopäätteksi, ja sillattuna myös subwoofer vahvariksi/jakosuotimeksi.
Mukaan vahvistin, virtajohto, ohjekirja ja alkuperäinen myyntipakkaus. Crown tarjoaa vahvistimilleen laajennetun 3 vuoden takuun. Tällä hetkellä uutena ovh. 285-295.
2Ohm stereo: 550W / kanava
4Ohm stereo: 350W / kanava
8Ohm stereo: 215W / kanava
4Ohm mono (sillattuna): 1100W
8Ohm mono (sillattuna): 700W
Speksit ja lisätiedot:
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lohja
Toimitustapa: Nouto, Posti/Matkahuolto
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto
Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia / valmistajan takuu 36kk
Muuta huomioitavaa: Uuttavastaavassa kunnossa, hyvin vähän ollut käytössä
Myydään Crown XLS 1002 päätevahvistin, jonka toinen omistaja olen. Itse ostin tämän syksyllä 2020 joten kovin vanha tämä ei voi olla. Uudempaa Drivecore 2 -sarjaa, joten tehoa ja ominaisuuksia löytyy melkoisesti. Sopii stereopäätteksi, ja sillattuna myös subwoofer vahvariksi/jakosuotimeksi.
Mukaan vahvistin, virtajohto, ohjekirja ja alkuperäinen myyntipakkaus. Crown tarjoaa vahvistimilleen laajennetun 3 vuoden takuun. Tällä hetkellä uutena ovh. 285-295.
2Ohm stereo: 550W / kanava
4Ohm stereo: 350W / kanava
8Ohm stereo: 215W / kanava
4Ohm mono (sillattuna): 1100W
8Ohm mono (sillattuna): 700W
Speksit ja lisätiedot:
Crown XLS 1002
Meet the new XLS DriveCore™ 2 Series The next generation of XLS got a makeover with a sleek n...
www.crownaudio.com
Crown XLS 1002
DriveCore Power amplifier With Class-D circuit, Power: 2x 550 Watt / 2 Ohm, 2x 350 Watt / 4 Ohm, 2x 215 Watt / 8 Ohm, bridged 1x 1100 Watt / 4 Ohm, bridged 1x 700 Watt / 8 Ohm, Amplifier modes: 2-channel stereo, mono bridged or Y mode, 24 dB...
www.thomann.de
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lohja
Toimitustapa: Nouto, Posti/Matkahuolto
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto
Viimeksi muokattu: