Crossout

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
No ohhoh o_O Paljonko tuommoisessa on ps? Vähän jää ikävästi juuri tuohon väliin. Jotain ?214
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
No ohhoh o_O Paljonko tuommoisessa on ps? Vähän jää ikävästi juuri tuohon väliin. Jotain ?214
9214. En ole huomannut mitään syytä yrittää pysyttäytyä alle jonkun tietyn rajan, kun kaikissa matseissa vastustajat ovat olleet hyvin vaihtelevilla PS arvoilla.

 
Viimeksi muokattu:

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Itse olen huomannut että alle lähes kaikki vastustajat on aina samalla tuhatluvulla. Voi tuo tuolla korkeammilla ps-arvoilla vaihdella enemmän kun ei tuommoisia ihan kaikilla ole.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268


Siinä vielä tankki. Tuolla harvemmin on mvp tullut mutta pirun hauska pelata :D Aina nautittavaa kun osat lentää kaaressa osuman jälkeen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003


Siinä vielä tankki. Tuolla harvemmin on mvp tullut mutta pirun hauska pelata :D Aina nautittavaa kun osat lentää kaaressa osuman jälkeen.
Oletko huomannut että aseet tippuisivat herkästi pois peleissä? Näyttää siltä että ison armorin omaavat aseet on kiinni pelkästään yksittäisessä palikassa, jonka saa tuhottua kertaosumalla.
 
Viimeksi muokattu:

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Tykki ei tipu käytännössä ikinä kun se on 8 pisteessä muistaakseni kiinni. Tuo rapieri kyllä tippuu käytännössä joka matsissa. Harvemmin muuten huomaa että jengi tajuaisi ampua tuota kiinnityspistettä jossa on huomattavasti vähemmän pojoja kuin rapierissa.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Siinä ylemmässä pikkuvaunussa ne tykit on ihan syystä päällä. Sain lyhyemmän vaunun, pystyn ampumaan montusta ja jos sillä joutuu head-on taisteluun jonkun kanssa niin on pelannut väärin ja tuhoutunut. Tulivoima siinä onkin sitten aika kova kun pääsee sivuun tai taakse :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Viimeinkin taso 30 engineereillä ja sain säästettyä kolmanteen AC72 pyssyyn. Löytyy exhibitionista nimellä AC216 jos kiinnostaa testata. PS tippui hieman ja structure tippui todella rajusti(-1000), mutta tuntuu pelittävän paljon paremmin ketterempänä ja tulivoimaisempana kuin edellinen raskaasti panssaroitu versio. Keulan panssarointi on kyllä entistä kovempi, kun lisäsin sinne pari puskuria ja sain aseteltua ristituentaan ne, etteivät tipu jos liitetty pala tippuu.

Nyt aloitan säästämisen että saisi apollo generaattorin ja tuon kanssa taas paremman moottorin takasin kines -> varaa pistää lisää massaa.






muoks: tosiaan, puskurit eikä toimintapalaset anna lisää kokonais structurebonuksia, joten ohjaamon saadessa osumaa ylhäältä bonuksien puute tekee tästä välillä aikamoisen lasikanuunan.. Mutta ketteränä melkein kaikissa matseissa jokainen osuma tulee puskurivyöhykkeeseen eikä tämä haittaa. Mutta kunhan saa 1 powerin lisää ja cheetahin iskettyä takaisin luulisi loppuvan nuo yllätyskuolemat.

muoks2: kun tuo structurebonarijuttu viimeinkin upposi kunnolla tajuntaan niin meni suunnitelmat uusiksi ja nyt on taas lähempänä kuuttasataa kokonais structure, kun hyödynsin lunatic osia pienellä painolla ja nappasin irti joitain paivavia puskureita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Pelin marketplace tuntuu aika erikoiselta ja olen yrittänyt ihmetellä miten nuo hinnat käyttäytyy. Välillä osan kaman hinnat nousee aika korkealla ja usein tällöin itse myyn jos sattuu sellaista olemaan, ja välillä suht halutun kaman hinnat tippuu varsin alhaisiksi.

Just tässä viikolla ja nyt viikonloppuna tuli hankittua hovereita ja nyt sain 7xPyren hommattua noille kaveriksi. Todella hankalaa opetella rakentamaan tuollainen hover ja sitten vielä että osaisi ajaa sitä. Noihan täytyy olla kohtalaisen tasapainossa tai muuten se vehje ei kulje kuin yhteen suuntaan, eikä pysty edes kääntymään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Tämä tollo tajusi viimeinkin kuinka tätä pitää pelata että saa rahaa kalliimpiin vehkeisiin:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Siellä olisi kalleimmat paketit tällä hetkellä puoleen hintaan, samalla nuo osat mitä saa vaan paketeista on toistaiseksi tiputtaneet hintoja kohtuu hyvin. Icarus IV 500 -> 420 jne...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Itselläni on legendary luokan kamat lisääntyneet kivasti, ja kaikki eventit aina tuo lisää coineja jos on tarpeeksi pitkään pelannut, kun pystyy myymään sitä mikä on kallis ja ostamaan sitä mitä on halpaa.

Mä olen aika perinteisillä ajoneuvoilla pelannut, pääsääntöiseti renkaita käyttäviä, nyt varsinkin pelannut enemmän tankkimaisilla autoilla, pari tsunamia, hitosti stucturea jne. Ostin noi tsunamit halvalla Knechte eventin aikana, muistikirjan mukaan 1911 coinilla pari, nyt oon vähän ajatellut että vois myydä ne ja ostaa tai tehdä mammothit tilalle, tehdä vielä tankkimaisempi vehje kun joskus penteleen shotgun wedge viholliset pystyy ampumaan noi tsunamit pois. Tossa vaihdossa ei tulisi juuri voittoa mutta tsunamien korkean hinnan takia ei tarvitse maksaa ylimääräistä, yleensä mammothit ovat olleen hieman kalliimpia suhteessa tsunamiin.

Yksi täysin toisenlainen ase mikä kiinnostaisi kokeilla erityisesti hoverilla on Retcher. Aivan tolkuton DPS joka vielä moninkertaistuu mitä kauempaa ampuu. Sellaisen hankkimiseen vaan tarvitsisi vähän myydä muuta kamaa pois.

En ole itse kauheasti koskaan tehnyt hyviä ajoneuvoja mutta välillä olen ottanut tuolta näyttelystä jonkun toisen tekemän. Esim. hiljattain löysin tuolta tosi toimivan dual tsunami hoverin josta alunperin en edes huomannut että siinä oli 5 hoveria. Mutta muutaman taistelun jälkeen huomasin tuon ja että tuo oli todella hyvin tehty, kun monesti tuosta pystyy menettämään 2 hoveria ja se silti säilyy aika vakaana ja liikkumiskykyisenä. Valitettasti en muista minkä niminen se tuolla oli, sinänsä noi 5 hoveria käyttävät ei ole mikään uusi keksintö, en ole vain aikaisemmin tuollaista löytänyt valmiina enkä ole jaksanut itse tuollaista tehdä.


Vähän mietityttää pelin tulevaisuus, kun kuulemma US serverillä on vähentynyt pelaajat, paljon valituksia tästä ja heillä EU serverilla pelattaessa on reippaasti suurempi pingi. Tulee helposti mieleen aikoinaan kohtalaisen suosittu Armored Warfare joka sittemmin vaan kuoli pois. Crossout toki on paljon paremmassa asemassa että ainakin EU pelaajat voivat aina pelata jos ei EU serverillä on RU serverillä pitäisi porukkaa löytyä pitkään, paljon fiksumpi tuollainen systeemi jossa tunnus ei ole sidottu tietyn alueen palvelimeen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
On tässä pikkuhiljaa edistytty, 350h pelimittarissa ja eka legendary osakin jo hankittu.

Bedlamissa muuten näkee välillä mielenkiintoisia rakennelmia, esim. lentävä rakettiauto harppuunalla, joka pystyi nappaamaan isommankin tankin ilmaan ja tiputtamaan happojärveen. :)

Katsotaan jos nyt kerrankin kuvat talin sisällöstä toimisivat, kun poistin https osoitteen.






Nyt ostoslistalla Steppe Spider ja se uusi V24 moottori, jos vaikka saisi tehtyä vauhdikkaan tykki/ohjus tankin. Uudella moottorilla 30% latausboonukset kuitenkin kovaa kulkiessa. Steppen hintakin tuntuu tulevan tasaista tahtia alemmas.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003


495h pelattu ja pikkuhiljaa alkaa sujumaan. Yksi buildi on osoittautunut ylivoimaiseksi ja päätin pistää kaikki muut osat mitä tähän tankkiin ei kuulu myyntiin tilastojen perusteella kovimpaan hintaan mitä niistä on kuukauden aikajaksolla kukaan maksanut. Sama juttu ostaessa, tarjous siihen kohtaan millä halvimmalla on osaa irronnut kuukauden sisällä. Stone-deaf co-pilot tuli päivitettyä(maksettua) viimeistä skilliä vaille täyteen ja tarkoitus alkaa käyttääkin sitä hyödyksi kunhan kaikki co-pilotit on eka leveloitu täysille. Seuraavaksi tarvitsee alkaa fuusioimaan ammuslaatikkoa +40% bonuksien perässä ja sitten ehkä goliatheille fusionit seuraavaksi. Ei viitsisi siirtyä ollenkaan legendary aseisiin vaikka samalla coinilla saisikin mammothia. PS optimointia.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
50
Milläs keinoilla rahaa olisi helpointa hankkia? Mammotheja olisi tarkoitus seuraavaksi ruveta hankkimaan mutta tuntuu menevän ikuisuus ennenkuin nuo saisi tehtyä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Milläs keinoilla rahaa olisi helpointa hankkia? Mammotheja olisi tarkoitus seuraavaksi ruveta hankkimaan mutta tuntuu menevän ikuisuus ennenkuin nuo saisi tehtyä.
Mikäli jaksaa niin ihan tuolla osta halvalla myy kalliilla menetelmällä(eli etsi osa jonka myy/osta hinnan välillä on reilusti yli 10% eroa). Itse kyllästyin siihen aika nopeasti vaikka pari tonnia tulikin tienattua. Kun hyvin toimiva buildi löytyy niin pelaile vaan ja jossain kohtaa sitten saa myytyä kerätyt polttoaineet jne. jotta saa rahaa fuusioihin.

Grindaus on tässä niin isossa osassa että lopulta kyllästyy kuitenkin.

Mammothit tosiaan itelläkin tähtäimessä, mutta vasta sitten kun on ylimääräistä coinia, kun en usko että itse peli muuttuu yhtään antoisammaksi sen jälkeen kun ne on hallussa.

Eniten intoa vie se että vaikka tulee MVP badgea niin hyvin pelaamalla ei tienaa, hävitessäkin tulee melkein sama määrä tienestejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
50
Jep eipä tuohon mitään nopeampaa keinoa taida olla. No onneksi ainakin vielä sen verran koukuttaa että jaksaa hyvin pelailla :kahvi:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Nyt kun myi hyvään hintaan turhat osat niin meinasin jo ostaa joko pari mammothia tai harvesteria tai muuta legendaarista, mutta päädyinkin tulokseen että steppe spiderin tilalle ostan kolme carapacea fuusioon(mahdollisesti pari sen jälkeen lisää jotta saa tonnage bonuksen) ja 4 goliath tracksia lisää fuusioitavaksi myös ja toivottavasti tulee +160 pointsia armoria molempiin(tosin ei +450kg tonnagekaan huono ole). Eli ideana saada nykyinen tankki selkeästi pienemmälle PS arvolle samalla kun se muuttuu vielä hieman tehokkaammaksi. +2 fuusioidun generaattorin paikalle pitää sitten toki kytkeä taas Apollo. Colossuksen fuusiobonukset ovat yhtä heikot kun aseissa niin niitä en edes yritä. Sitten kun muu on tehty niin expanded ammo pack pääsee jatkamaan lottofuusiota jos joskus tulisi lisää ammoa(pari ekaa fuusiota meni pieleen ja nyt on mahdollista saada taas uudestaan niitä huonoja tuloksia monta putkeen, vaikka sama fuusio ei kahta kertaa peräkkäin enää tulekaan).

Alkuun meinasin tosiaan lähteä toteuttamaan mammotheilla mutta tuplasti hitaampi lataus kuin fatmaneissa ja järjetön paino pisti suunnitelmat uusiksi. Fatmanit jäävät vielä juuri sopivasti suojaan goliathien väliin. Pitäisiköhän epic radar detector vielä korvata fuusioidulla rare versiolla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Harmittaa kun myin aikoinaan johonkin 70C hintaan inflatable mammothit pois, nyt niillä on hintaa jo 700. Toimisivat hyvin tankin kyljissä pysäyttämässä ne ensimmäiset räjähtävät raketit/ohjukset/tykinammukset niin ettei räjähdys pääsisi osumaan telaketjuihin asti.

Mites hyvällä todennäköisyydellä noita saisi fuusioimalla 10kpl halvimpia epic decorationeita? Voisi olla kova resepti rahantekomielessä jos lottoaminen onnistuu. Ei millään haluaisi maksaa kymmenkertaista hintaa noista vrt. millä niitä myi pois.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Neon Santa hinta tippui 830 -> 160 kun tuli taas pitkästä aikaa valmistettavaksi osaksi. Jos on ylimääräistä coinia niin ehkä kannattaa tankata varasto täyteen ja myydä parin-kolmen kuukauden päästä moninkertaiseen hintaan. Festive crackersseja keräämällä noita pystyy tekemään todella halvalla nyt ja ovat parhaita decor paloja räjähteiden torjuntaan. Itse yritän farmata niitä ainakin 8kpl että saa tankin ympärille tarpeeksi suojakertointa.

muoks: 3 neon santaa jo saatu aikaiseksi kahdessa päivässä

muoks2: 6kpl kolmessa päivässä... Viikko sitten nämä maksoi tonnin kappale.

Ja nyt on Goliathit fuusioitu, toiseen tuli +5% tonnage ja toiseen +10% armor. Myös epic ammo box ja heavy generaattori fuusioitu.

muoks3: 9kpl neon santaa valmiina...
Xmas Speedo

muoks4: Goliatheista toinen sai vielä uusintafuusion ja nyt molemmilla on +10% armor.

muoks4: 33kpl santaa ja tykitkin tuli fuusioitua. Toivottavasti santat maksaa kohta taas sen tonnin...

muoks5: 40kpl neon santaa, nyt kyllästyi jo. Tasaiseen tahtiin tulee tällä tankilla nykyään mvp badgea vaikka peleissä on tyypillisesti mukana sparkvestereitä ja shotgun wedgejä ja 3-cricket hovereita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Ärsytys nousi taas pelin kanssa, kuvat kertoo aika hyvin mistä on kyse(advanced ammo boxin fuusio jossa saa lisää ammoa bonuksena tarkoitus saada), mutta koska niitä on aikas monta niin pistän spoilereihin:












Perkele.

Nykyään kärry näyttää tältä, tekee jo kipeää kun pari mammothia co-driver perkkien kanssa osuu sen kolmannenkin kerran:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Jotain tämmöistä pitää kokeilla seuraavaksi:


Echo cabin on saanut kanuunoilla pelaamisen maistumaan, kohta vielä tulee päivityksessä nopeammin peruuttavat telaketjut niin helpottuu entisestään :)

Screenshot 2019-03-22 00.49.29.png Screenshot 2019-03-22 00.47.29.png Screenshot 2019-03-22 00.47.13.png Screenshot 2019-03-11 10.36.52.png Screenshot 2019-03-11 10.36.44.png
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Invasionia pelatessa tuli oma leviathan vastaan ekaa kertaa ja sitä myötä häviö tuossa pelimoodissa ekaa kertaa kuukauteen :p
Screenshot 2019-05-17 22.28.17.png Screenshot 2019-05-17 22.28.30.png Screenshot 2019-05-17 22.28.33.png Screenshot 2019-05-17 22.29.09.png
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Nyt olisi taas oiva aika tuplata rahansa pelissä. Legendary workbenchit puoleen hintaan viikonlopun ajan. Itse sain jo 30kpl ostettua kahdesta factionista ja ehdin vielä 15 ostaa lisää kunhan aikaraja tulee täyteen että saan factionin vielä kerran vaihdettua. Eli nyt aletaan tekemään storage expansioneita ja blueprint storageja. Noiden myyntihinta on normisti 250C(nyt hieman tippuu kun porukka tekee niitä paljon myyntiä varten) ja rakentamiseen vaadittavat resursit maksaa noin 70C. 15kpl saa rakennettua 540C+15*70 hintaan. Tuplana siis palautus% käytetyn kullan kanssa.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
302
20190525125112_1.jpg


Tuli pitkästä aikaa crossout asennettua uudestaan.
Vihdoin saanut epic kamaa autoon, ja aseiden+kopin osalta aika lailla valmis. Aseiden sijoittelu on vaihdellut tossa aika paljon mutta tuo ratkaisu tuntuu olevan paras, vaikka välillä tykin osuma saattaa viedä molemmat kerrasta. Parempi kuitenkin mitä aiempi ratkaisu, eli 2 asetta gun mounteissa sivuilla ja kolmas kopin edessä.

Mitkä renkaat antaisi hieman enemmän maavaraa kuin noi APC:t? Ottaa välillä maahan kiinni kun mulla on tapana laittaa armoria generaattorin ja bensakanistereiden ympärille tonne pohjaan. Large wheelit ei oikein sovi.
Renkaiden suojaaminen myös työn alla.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
302
Tommosella autolla mennään nyt. Toi train blow toimii yllättävän hyvin harvestereja vastaan kun ajaa vaan suoraan päin.
Hitaasti vaan tulee rahaa kun on laiska tekemään challengeja. Varmaan jotain Defender+jawbreaker komboa testaan seuraavaks, tai quantumilla jos tarvii energiaa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Itse olen lopettanut aikalailla armorin käyttämisen. Reinforced osia vaan kopin ympärille ja alphadamage maksimeihin bonuksia hyödyntämällä...

 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
302
Nyt on kai tulossa jotain muutoksia craftingin kulta hintoihin ja matsien scrap palkintoihin. Saa nähdä miten vaikuttaa markettiin.

Vasta tässä 300 tunnin jälkeen oon alkanut perehtyä tohon markettiin. Yllättävän vähällä vaivalla saa kyllä rahaa tehtyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Vasta aloittelin tämän pelaamista ja sen takia riittää mielenkiintoa. Muistuttaa tyyliltään Robocraftia.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Siellä olisi taas -50% parin factionin kaikista workbencheistä. Tuli tehtyä aika hyvä tili viimeksi noilla.

muoks: tällä kertaa niillä tienasi tarpeeksi että sai hankittua aegiksen ja pari pulsaria. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Taas saa odotella että tulisi fusion alennus. Pulsarit kaipailee hieman piristystä vielä, muut onkin jo aika pitkälti fuusioitu.
Screenshot 2019-11-25 08.16.16.png Screenshot 2019-11-25 08.16.43.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
50
Vieläkös porukka tätä pelailee? Itse sai vihdoin pari legendary asetta hommailtua ja muutenkin on innostunut taas pelailemaan :tup:
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
crossout tauon jälkeen. Battlefield moodi huippu hyvä. wot tyyliin mutta pelin alussa valitaan scout, tankki, sniper ,mortal tai pitkä mortal. ihan huippua.. valmiit kulkuvälineet ja lipunryöstä meiningillä. max3 pelaajaa per laatu. kannattaa testaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Siellä olisi pari päivää vielä fuusiot kahdella osalla kolmen sijaan aseille voimassa. Itse sain fatmaneille, pulsareille ja mammotheille kaikille +25% projectile speed. Leviathanilla nyt kaikki 10 turret tykkiä samalla fusion bonuksella, sitä odotellessa että noilla pääsee joskus pelaamaankin.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
pitkästä aikaa työ alla. aikaisemmin pc ja xboxilla. aloitin nyt myös ps5 llakin onpas koukuttavaa market pvp ja perus mättöpvp.
hyvin on päivittynyt ajan saatossa. modulit on nyt paremmin järjestetty. pari päivää takana ja saanut sinisiä moduleita hyvin jo kasaan ankaralla market pvp voimin. ehdottomasti suositeltava peli ja tuntuu että pelaajiakin on vielä hyvin
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Tää uusi hiljattain tullut tavallaan intro on hemmetin hieno. Antaa pelistä paljon kokoistaan isomman kuvan.



Todella aktiivisesti edelleen tulee pelattua. Kivaa kasvattaa koko ajan coinien määrää. Pelissähän ei mitään muuta päämäärää ole. Nykyisin pelaan aika paljon hovereilla, muutama renkailla varustettu build on myös. Mulla on yksi scorpion pari ja coineja suoraan kädessä ostaa kevysti 3 relikkiä lisää. Olen viime aikoina fuusioinut kamoja ja siten tuhlannut coineja, kun oikeastaan ainoa mihin pystyy upottamaan suurempia määriä on relikit. En vaan niin hirvesti ole noista tykeistä kiinnostunut.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 003
Tää uusi hiljattain tullut tavallaan intro on hemmetin hieno. Antaa pelistä paljon kokoistaan isomman kuvan.



Todella aktiivisesti edelleen tulee pelattua. Kivaa kasvattaa koko ajan coinien määrää. Pelissähän ei mitään muuta päämäärää ole. Nykyisin pelaan aika paljon hovereilla, muutama renkailla varustettu build on myös. Mulla on yksi scorpion pari ja coineja suoraan kädessä ostaa kevysti 3 relikkiä lisää. Olen viime aikoina fuusioinut kamoja ja siten tuhlannut coineja, kun oikeastaan ainoa mihin pystyy upottamaan suurempia määriä on relikit. En vaan niin hirvesti ole noista tykeistä kiinnostunut.
Itse en ole relikkeihin koskenut. Mutta fuusioita tulee tehtyä tasaiseen tahtiin legendary/epic kamoihin.

Kun saa jonkun buildin kaikki osat fuusioitua juuri niillä bonuksilla mitä on halunnut, on tavallaan se pelistä puuttuva loppupeli itselle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 508
Viestejä
4 164 621
Jäsenet
70 418
Uusin jäsen
NKoo

Hinta.fi

Ylös Bottom