Lahjoitettu Creative Sound BlasterX G6 - hieman rikki | Järvenpää (vain nouto)

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 374
Moikka,

Otsikon Creative Sound BlasterX G6 tarjolla VAIN NOUDOLLA Järvenpäästä. Tuon ongelmista löytyy tästä Äänikortit , tosin nyt se on taas toiminut ongelmitta noin viikon tms. mutta en kyllä mihinkään duuni-juttuihin tuota enää laittaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
33
Yritän järkätä niin, että pääsen hakee sulta G6 pois samalla, kun haen Hyvinkäältä yhden vahvistimen ellei ole menny jo.. menee luultavasti ens viikon puolelle. Ilmoittelen heti kun oon saanu muksuille lastenvahdin..
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 374
Yritän järkätä niin, että pääsen hakee sulta G6 pois samalla, kun haen Hyvinkäältä yhden vahvistimen ellei ole menny jo.. menee luultavasti ens viikon puolelle. Ilmoittelen heti kun oon saanu muksuille lastenvahdin..
Jees, tarkensin tuohon vielä nyt että vain nouto käy mulle kun joku jo kyseli postitusta vaikka olin sen kirjoittanut otsikkoon. Mutta haluan toki tuosta päästä eroon ASAP niin kuka nyt eka hakeekaan tuon niin saa sen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 712
Moi. Mä voisin tulla tän hakemaan jos huomenna siinä klo 19 jälkeen sopis? Löytyykö sulla se optinen kaapeli vielä tohon?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 374
Moi. Mä voisin tulla tän hakemaan jos huomenna siinä klo 19 jälkeen sopis? Löytyykö sulla se optinen kaapeli vielä tohon?
Juu tuo käy mainiosti. Mä itseasiassa otin siitä uudesta pahvilaatikosta vaan ton itse G6 äänikortin niin saat sen uuden laatikon jossa on toi vanha G6 sekä nuo uudet avaamattomat kaapelit (USB ja optinen) ja ohje tms.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 397
Viestejä
4 313 450
Jäsenet
72 028
Uusin jäsen
J_s_O

Hinta.fi

Ylös Bottom