Crash Team Racing Nitro-Fueled (PS4, Xone, Switch - 21.6.2019)

Liittynyt
10.02.2017
Viestejä
15
Itellä eilen peli meni jumiin ja hetken odottelun jälkeen lopulta kaatui pois, sinne sitten meni melkein kaikki avatut hahmot / autot ym. (Adventure moden save jäi ja pit stopista hommatut tavarat). Kaatuminen tapahtui time trialeita ajaessa, kun peli oli lataamassa takaisin valikkoihin / pois radasta.

Enpä kuitenkaan ole yksin asian kanssa, vaan näköjään ihan yleinen ongelma pelin kanssa.
Linkki Redditistä löytämääni postaukseen: Update & Details Regarding Save Corruption: Please tell Beenox! : crashbandicoot

Tietenkään ps4 ei laita tallennuksia pilveen jos sammutat konsolin, mutta jos olisi laittanut lepotilaan niin olisi laittanut. Ainut että ei pakolla tallennuksen palautuskaan olisi auttanut asiaan, vaan saattanut pahentaa vain tilannetta. Joillan nimittäin on peli alkanut kaatuilemaan kisan tai kahden välein, eikä ole korjaantunut ennen tallennusten poistoa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Pleikkarilla ei kannata tehdä kaikkia time trialeja. Ilmeisesti koska pleikka versiossa on retro turbo track niin kenttälaskuri menee yhden yli jos kaikki time trialit läpäisee jolloin save tiedosto korruptoituu.

Kannattaa jättää esimerkiksi Retro Stadium-raja jättää ajamatta time trialissa, N. tropyn saa kun muut radat on ajettu paitsi se.
 
Liittynyt
10.02.2017
Viestejä
15
En muista mikä kartta se oli jonka jälkeen peli meni jumiin ja kaatui pois, mutta se ei ollut tuo Retro Stadium, vaan joku Crash Nitro Kartin rata. Myös netistä löytyi useita joilla se oli jokin muu rata, tai esimerkiksi online lobbyyn liittyessä kaatunut. Jollain pelin tallennus oli korruptoitunut konsolista toiseen siirtäessä, eli taitaa olla ihan rng:stä kiinni meneekö tallennus rikki vai ei.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
En muista mikä kartta se oli jonka jälkeen peli meni jumiin ja kaatui pois, mutta se ei ollut tuo Retro Stadium, vaan joku Crash Nitro Kartin rata. Myös netistä löytyi useita joilla se oli jokin muu rata, tai esimerkiksi online lobbyyn liittyessä kaatunut. Jollain pelin tallennus oli korruptoitunut konsolista toiseen siirtäessä, eli taitaa olla ihan rng:stä kiinni meneekö tallennus rikki vai ei.
Juu en sanonutkaan että ongelma ilmenee retro stadiumilla vaan että koska ps4lla on ekstra retro rata 46 radan lisäksi ja kun n tropy hahmo vaatii 46 n trophy kummitusta läpäistyksi niin jos lukema on 47 niin peli tallennus korruptoituu.

Hahmo unlockit ja tarrat jää vaikka pelin tallennus korruptoituu.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
itse opettelin pelaamaan tätä tatilla, vaikka on tullut tahkottua aikanaan nuolinäppäimillä. Onlinessakin huomaa että on muutama tunti tullut muksuna pelattua, yhden paremman kaverin kanssa tapeltiin kärkisijasta kun muut jäi taakse :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Näillä näkymin kolmas päivä tulee päivitys, jonka on tarkoitus mm. korjata tuo ongelma tallennusten kanssa ainakin time trialien osalta. Mielenkiinnolla odottelen kyseistä päivitystä, sillä time trialeja on tullut pelattua kohtalaisen paljon ja tekemistä olisi edelleenkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 151
Käytättekö ohjaamiseen tattia vai D-padia? Itse käytän tattia, alkuperäisessä käytin D-padia (toimiko tatti edes siinä?) Olen kuitenkin huomannut että välillä laatikoihin osuminen on hankalaa tatilla, se jotenkin tuntuu yliohjaavan.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
D-padia, pääsee kääntymään nopeammin. Olen nimellä unbranch PSN:ssä jos joku haluaa ottaa matsia. :)
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Nojoo. Itse en pidä tota hyvänä että on noin paljon online challengeja tossa Grand Prixissä. Nytkin Quickissä ja Dailyssä kummassakin yksi online challenge, ja Weeklyssä kaksi. Saisi mielestäni olla erikseen Online Challenge lista.

Uusi rata on kyllä hyvä.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Olen samaa tuosta ei mikään kauhian hyvä uudistus... Uutta rataa en kerennyt vielä koe ajamaan.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Itse pidän uudistuksesta, paljon lisää pelattavaa ja vaihtuu kokoajan. Uusi rata on ihan okei, ei päätä huimaava.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
No siis eihän tuossa pelattavaa ole yhtään sen enempää kuin yksi rata. Nyt vain asioiden suorittamisesta saa jotain.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Meneekö se nyt niin, että ne tavarat mitkä jää tämän tapahtuman aikana avaamatta, on sitten ikuisesti menetetty? aika nihkeesti vielä antaa mun mielestä noita wumpa coinseja, ihan hyvin voisi antaa 100 voitosta
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Ja tosi paljon on nitroa kiinni siinä että pelaa näillä nitroilla avattavilla ukoilla ja autoilla, vähän väärin päin tälleen mielestäni:D
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Tulipa vedettyä Mediumilla 100%. Ei mikään kovin hankala kun pääsi taas vuosien jälkeen jyvälle boostaamisesta. Kulta tai parempia relicejä ei jaksanut kyllä kaikista. Ei taida olla mitään lisä arvoa koittaa saada niitä?
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
No siis eihän tuossa pelattavaa ole yhtään sen enempää kuin yksi rata. Nyt vain asioiden suorittamisesta saa jotain.
Challenge:t = Uusia tehtäviä. Itse olen jo adventuren pelannut, time trialit, relic racet jne. Pelkäsin jo että pelattava loppuu pian, hyvä kun lisää tehtäviä tulee jatkuvasti.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Meneekö se nyt niin, että ne tavarat mitkä jää tämän tapahtuman aikana avaamatta, on sitten ikuisesti menetetty? aika nihkeesti vielä antaa mun mielestä noita wumpa coinseja, ihan hyvin voisi antaa 100 voitosta
Kyllä ne kaikki jossain vaiheessa tulee takaisin myyntiin. Jopa ne nitrolla avattavat grand prix palkinnot tulee jossain vaiheessa pit stopin valikoimiin tarjolle.
Onlinen puolellahan tulee kolikoita ihan kivasti. Nyt on vlopun ajan tupla kolikot ja joka päivä saat tunnin ajan 5x määrän vielä siihen päälle. Myös arkisin saa tunnin ajan 5x kolikot joten parhaimmillaan saa satoja kolikoita yhdestä kisasta.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Kyllä ne kaikki jossain vaiheessa tulee takaisin myyntiin. Jopa ne nitrolla avattavat grand prix palkinnot tulee jossain vaiheessa pit stopin valikoimiin tarjolle.
Onlinen puolellahan tulee kolikoita ihan kivasti. Nyt on vlopun ajan tupla kolikot ja joka päivä saat tunnin ajan 5x määrän vielä siihen päälle. Myös arkisin saa tunnin ajan 5x kolikot joten parhaimmillaan saa satoja kolikoita yhdestä kisasta.
Joo, huomasin tänään tuon online kolikkosateen, sai avattua hetkessä tämän päivän 5000 paketin. Enään ei olisikaan kuin kaksi uutta tyttöä avattavana :lol:
Noiden onlinekisojen kanssa tuntuu nyt siltä että nitroa ei tuu yhtään ja rahaa taas tulee ikkunoista. Tänään pääsin nyt silver tasolle.

Ärsyttää noissa online kisoissa se, että kun satut pari kisaa voittamaan reilusti, niin tuppaa lobby tyhjenemään nopiasti ja taas saa etsiä uutta peliseuraa
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Kattelin leaderboardeja, niin joku on xboxin puolella kerännyt jo tuon nitro gaugen täyteen, onko se ylipäätänsä mahdollista, kun haasteiden jälkeen tuon täyttäminen on tuskaisen hidasta
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Thunder Struck radassa on aika paha exploitti. Parhaimmillaan radan voi läpäistä alle puoleen minuuttiin.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Kattelin leaderboardeja, niin joku on xboxin puolella kerännyt jo tuon nitro gaugen täyteen, onko se ylipäätänsä mahdollista, kun haasteiden jälkeen tuon täyttäminen on tuskaisen hidasta
Saattaa selittyä tällä jonka luin gamefaqsin puolelta:

"You've never heard of turbo controllers? Think they had them since the 90s, maybe earlier.

They just leave their machine on all day all night, with a controller spamming X, repeating 1 minute splitscreen offline matches. 7 Nitro points a minute, 420 an hour, 10080 a day, 252000 for the 25 days it is running, on top of any challenges they bother to complete."

Eli suoritetaan itse haasteet ja sen jälkeen jätetään peli keräämään lisää pojoja turbo ohjaimen avulla kun itse tekee jotain muuta.
Ilmeisesti se auto jonka "parhaat" 5% saa on joillekkin todella tärkeä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Ei tässä HD lämmittelyssä ole samaa tunnelmaa kuin alkuperäisessä, ja ohjausmalli on turhan kiikkerä Switchin analogitateilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 151
Oxide Stationissa jos laskeutuu liian reunaan siitä isosta turbohypystä niin saattaa väittää että tipuit radalta ja tulee turha maskin pelastaminen (sen jälkeen kun hypätään se pätkä avaruudessa, n. puolivälissä kierrosta).
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 043
Ei tässä HD lämmittelyssä ole samaa tunnelmaa kuin alkuperäisessä, ja ohjausmalli on turhan kiikkerä Switchin analogitateilla.
Tunnelma on mielestäni ihan hyvä, mitä nyt 60 fps voisi olla optio. Nettipeli vain tuntuu jotenkin keskeneräiseltä, niin ei vielä jaksa upottaa tunteja. Saisi tulla Cup racet nyt ainakin ja rankit nettipeliin. Kaikki votee kuitenkin noita lyhyitä CTR karttoja niin aika nopeesti ohi ja taas mennään loading screenin kautta lobbyyn. Ihan lupaavalta kuitenkin vaikuttaa, paitsi tuo eka Grand Prix vähän toteutettu huonosti.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
893
Harmi että ruutua ei saa jaettua vaakatasossa kun pelaa kaverin kanssa. Muistaakseni alkuperäisessä sai.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Nyt kun on tullut hakattua nettipeliä hiukan, niin ärsyttää kuinka usein peli kaatuu siihen että ei pääse isompaa porukkaa karkuun, vaan jää siihen rähinään eikä sieltä sitten pääse pois. Asevalikoima tekee sen, että voiton kannaltanin tärkeää pääsrä mahd.nopeasti karkuun pääjoukkoa, tarpeeksi kuk on välimatkaa niin ei sieltä hyvää pelaajaa saa kiinni edes aseiden avulla. Sitten kun jäät siihen pääjoukkoon jumiin, niin saa ihan tosissaa tehdä töitä että pääsee karkuun, kun niskaan tulee jatkuvasti eri aseita.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Nyt kun on tullut hakattua nettipeliä hiukan, niin ärsyttää kuinka usein peli kaatuu siihen että ei pääse isompaa porukkaa karkuun, vaan jää siihen rähinään eikä sieltä sitten pääse pois. Asevalikoima tekee sen, että voiton kannaltanin tärkeää pääsrä mahd.nopeasti karkuun pääjoukkoa, tarpeeksi kuk on välimatkaa niin ei sieltä hyvää pelaajaa saa kiinni edes aseiden avulla. Sitten kun jäät siihen pääjoukkoon jumiin, niin saa ihan tosissaa tehdä töitä että pääsee karkuun, kun niskaan tulee jatkuvasti eri aseita.
No eikös se vähän niin kuin ole tällaisten pelien idea? Jos haluaa, että nimenomaan taidolla se taitavin voittaa, niin kannattaa suunnata katse gran turismon tms. suuntaan.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
119
Harmi että ruutua ei saa jaettua vaakatasossa kun pelaa kaverin kanssa. Muistaakseni alkuperäisessä sai.
Tämä on joku nykypelien ongelma, mario kartissa tullut kirottua ihan samaa. Ilmeisesti pelinkehittäjien mielestä widescreenillä ei ole tarvetta vaakatasossa olevaan jaettuun ruutuun vaan pystykuva on hyvä. Monesti kuitenkin tulevista mutkista jää näkymättä aika paljon enemmän spiltscreenissä vrt yksin pelaamiseen tämän pystysuuntaisen kuvajaon takia.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Itse olen jo 5% pelaajista tuossa turbo keräämisessä, nyt vain pitää yrittää pysyä siinä. Suhteellisen nopeasti se onnistui.

Nyt kun on tullut hakattua nettipeliä hiukan, niin ärsyttää kuinka usein peli kaatuu siihen että ei pääse isompaa porukkaa karkuun, vaan jää siihen rähinään eikä sieltä sitten pääse pois. Asevalikoima tekee sen, että voiton kannaltanin tärkeää pääsrä mahd.nopeasti karkuun pääjoukkoa, tarpeeksi kuk on välimatkaa niin ei sieltä hyvää pelaajaa saa kiinni edes aseiden avulla. Sitten kun jäät siihen pääjoukkoon jumiin, niin saa ihan tosissaa tehdä töitä että pääsee karkuun, kun niskaan tulee jatkuvasti eri aseita.
Vaatii aika paljon työtä päästä karkuun muita pelaajia mutta tarkalla kameran käytöllä, kuuntelemalla äänimaailmaa ja oikoreiteillä pääsee edelle.
Mielestäni aseita voisi jopa heikentää koska vaikka pääsee karkuun, usein ohjuksilla ja orbeilla mennään ohi ilman mitään ajotaitoja, jolloin voitto on kiinni enemmän asesattumasta kuin ajotaidoista vaikka alussa taitava pelaaja olisikin puoli kierrosta edellä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Itse olen jo 5% pelaajista tuossa turbo keräämisessä, nyt vain pitää yrittää pysyä siinä. Suhteellisen nopeasti se onnistui.


Vaatii aika paljon työtä päästä karkuun muita pelaajia mutta tarkalla kameran käytöllä, kuuntelemalla äänimaailmaa ja oikoreiteillä pääsee edelle.
Mielestäni aseita voisi jopa heikentää koska vaikka pääsee karkuun, usein ohjuksilla ja orbeilla mennään ohi ilman mitään ajotaitoja, jolloin voitto on kiinni enemmän asesattumasta kuin ajotaidoista vaikka alussa taitava pelaaja olisikin puoli kierrosta edellä.
Mutta enemmän tuo asesattuma vaikuttaa juuri porukassa ajaessa. Äsken oli taas kisa missä sain alkuun etumatkan, mutta eikös sieltä ekoista laatikoista saatu kaki orbia, jotka osui vaan minuun. Siinä sitten koitan ottaa kahta eka kiinni kun samalla mua nuijitaan 4-5 aseella putkeen ja nää kaks eellä olevaa karkaa ilman yhtään osumaa :tdown:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
On muuten ihan surkeat serverit tässäkin pelissä, hyvä kun yhden pelin saa pelata ennenkuin potkii pihalle lobbysta
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Ovat muuten muuttaneet noiden aseiden todennäköisyyksiä, kun enään ei olen niin harvinaista saada maski ekan ollessa
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Ovat muuten muuttaneet noiden aseiden todennäköisyyksiä, kun enään ei olen niin harvinaista saada maski ekan ollessa
Eipä ole muuttunut omasta mielestäni, itse olen saanut maskeja julkaisupäivästä lähtien ekana. Orbit ja kellot voisi saada vasta ensimmäisen kierroksen lopulta lähtien jos jotain voisi viilata. Orbeista voisi tehdä myös kiihtyviä että saavat ensimmäisen pelaajan kiinni nopeammin.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Eipä ole muuttunut omasta mielestäni, itse olen saanut maskeja julkaisupäivästä lähtien ekana. Orbit ja kellot voisi saada vasta ensimmäisen kierroksen lopulta lähtien jos jotain voisi viilata. Orbeista voisi tehdä myös kiihtyviä että saavat ensimmäisen pelaajan kiinni nopeammin.
Siis verrattuna alkuperäiseen. Siinä oli todella harvinaista saada esim maski ekana ollessa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Siis verrattuna alkuperäiseen. Siinä oli todella harvinaista saada esim maski ekana ollessa.
Kieltämättä joo. Luulen että nuo kyselyt mitä tapahtuu pelien jälkeen vaikuttaa tulevaisuudessa tähän jakoon. Kehittäjät aktiivisesti kuuntelevat palautetta mikä on tietty loisto juttu.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Peli matchaa sut uudestaan taidon mukaan?
Ei tämä taidon mukaan matchaa ketään. Itsellä arviolta likemmäs 20 tuntia onlinea takana ja edelleen vastassa voi olla paljon mua reippaasti huonompia tai sitten niitä jotka osaa vetää koko radan jatkuvalla boostilla.
Joskus saattaa saada pelata 5-10 matsia ilman ongelmia, mutta aina jossain vaiheessa serverit kusee ja melkein joka matsin jälkeen olet taas yksin ja sitten kun uusi matsi löytyy niin välillä siitäkin lentää pois heti kun rata on päätetty.

Minkään muun pelin kanssa mulla ei tällaista ongelmaa ole pleikkarilla, boxilla tai switchilla.

Kieltämättä joo. Luulen että nuo kyselyt mitä tapahtuu pelien jälkeen vaikuttaa tulevaisuudessa tähän jakoon. Kehittäjät aktiivisesti kuuntelevat palautetta mikä on tietty loisto juttu.
Näissä kyselyissä on vaan se ongelma, että niissä on aina eri nappulat eri valinnoissa.
Esim eilen oli ekassa kyselyssä X = joo kivaa oli ja seuraavassa x = skip.
Veikkaan, että moni ei niitä valintoja edes lue vaan painaa aina samaa nappulaa jolloin se vastauskin on mitä sattuu.

Sitä en tiedä onko tuo bugi vai tarkoituksella tehty.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Olisi varmaan pitänyt tarkentaa, peli matchaa sut paremmin on yksi mutta toinen tekijä on että peli pyörii todennäköisesti P2P:nä. Eli jos hosti pakenee niin koko peli loppuu samalla.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
No jos tuosta on kyse niin aika kyvytöntä tuo on silti. Esim gta online on p2p ja kun aulassa host lähtee pois niin jostain toisesta tulee host.
Samoin mario kart 8 on p2p ja sielläkin porukka vaihtuu kovaa tahtia ja pelit vaan jatkuu eikä koko aula lennä pihalle.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Jonkin verran on muuten isompia ja pienempiä bugeja noissa GP:n tehtävissä. Aika useasti tehtävissä joissa pitää tietyillä autoilla ajella lukee ensimmäinen auto oikein ja sitten kartname_B ja kartname_C. Nämä ei kuitenkaan juuri häiritse, kun saanut silty tehtyä. Nyt muutamaan otteeseen tullut sitten tehtävä, jossa kentässä pitää suorittaa relic challenge. Muuten ei mitään ongelmaa, mutta platinum relic ei käy...... Pitää siis maksimissaan ajaa kulta relic, että tehtävä hyväksytään. Ei nyt maailmaa kaada, mutta aika random bugi kuitenkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 151
Ylitin maaliviivan täysin samaan aikaan kuin toinen. Olin tuloslistassa toisena, mutta kummallakin luki sijoituksena 1 :D Lisäksi voittomusiikki soi taustalla. En kuitenkaan päässyt läpi vaan piti pelata uudelleen ja voittaa että pääsi eteenpäin.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Onks tästä kadonnut tuo 5xwumpacoinsit ekan tunnin ajalta? Aika surkeaa koittaa saada mitään auki jos näin tosiaan on
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
63
Kyllähän tuota bugia on ollut alusta asti. Eipä sinänsä menoa haittaa kun tunnin ajan se kuitenkin on.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 568
Viestejä
4 191 138
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom