Myyty Cougar XTC 650, lähes uusi, toinen sata-johto sulanut (Tampere)

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Myytävä tuote: Cougar XTC 650 W virtalähde, jonka kahdesta (3-paikkaisesta) sata-johdosta toinen hiiltyny (katso kuva).
Hinta: 15eur
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Power Lielahti viime helmi-maaliskuussa (hinta oli noin kuusikymppiä)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): lienee hukassa
Muuta huomioitavaa:
Uutena ostin, pari viikkoa käytetty antamaan virtaa louhimisessa (kahdelle näytönohjaimelle, yht. noin 300w) kunnes sain tehokkaampaa tilalle.


Toinen sata-kaapeli hiillostunut oltuaan kiinni valmiiksi vaurioituneessa riserin naaras-adapterissa. On myös mahdollista, että riseri on pyrkinyt jossain kohtaa imemään hiiltyneen kaapelin kautta yli sallitun 45 wattia. Jos sellaista on tapahtunut, se on ollut kuitenkin vain hetkellistä (alle minuutin kestävää)

Käytetty ja testattu normaalissa PC-tietokoneessa tuon jälkeen, ja virtalähde toimii uuden veroisesti. Järkevintä lienee leikata vaurioitunut kaapeli poikki, jotta sulaneen muovin alta pilkottava kupari ei ota kontaktia mihinkään metalliin.

Jos toimintakunto epäilyttää, niin sitten ei kannata tätä ostaa. Minulla tämä toimii, mutta mitään takuuta en anna, ja mihinkään tonnin pelikoneeseen tätä ei tietenkään kannata liittää. Tämä on huomioitu hinnassa!


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere (33310)
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: käteinen

Kuva: IMG_1720.jpegIMG_1721.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
77
Jos kuitenkin jaksat postittaa niin 20€ posteineen, maksu vaikka mobilepay tai pivo.
 

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Jos kuitenkin jaksat postittaa niin 20€ posteineen, maksu vaikka mobilepay tai pivo.
Näyttää korkeus olevan 8,5 cm ja pahvien paksuus päälle, olisi haastavaa mahduttaa pehmustetta ja pitää paketti alle 11cm:ssä. Postimaksuihin menisi varmaankin 7,90 jolloin minulle jäisi käteen..12,10. Tuntuu jotenkin turhauttavalta nähdä postituksen vaiva sen vuoksi. Pari euroa jos lisää laitat niin sitten käy.

Nouto on eri asia.
 

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Minulla on tallessa alkuperäinen paketti, jossa postitus onnistuu sinänsä vaivatta, mutta sen lootan mitat ovat 16 x 16 x 19 cm.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
77
Mun puolesta voit kääriä vaikka muovipussiin, niin tulee varmaan 6€ pakettina ja jos posti saa tuon tuhottua, niin suoritus sekin.
Viimeksi joku lähetti mulle Corsairin CX500 ja oli saanut mahtumaan S-pakettiin, niin kuvittelis tuonkin menevän.
 

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Mun puolesta voit kääriä vaikka muovipussiin, niin tulee varmaan 6€ pakettina ja jos posti saa tuon tuhottua, niin suoritus sekin.
Viimeksi joku lähetti mulle Corsairin CX500 ja oli saanut mahtumaan S-pakettiin, niin kuvittelis tuonkin menevän.
Voisi mennä Salen pussissakin mutta silti niin kätevä tuo pakkaus, että suostun lähettämiseen vain siihen pakaten.


IMG_1729.jpeg


Lisäbonuksena noutajalle: voin noudon yhteydessä virroittaa tällä oman b350-plus emolevyni ja siinä olevan rx570 8g nitro+:n, ja ostaja saa omin silmin nähdä, että todellakaan ei ole mitään vikaa.

Postimaksuja riittävästi maksavalle voin järjestää samanlaisen näytöksen ottamalla videon tapahtumasta ja lähettämällä sen whatsappissa. Mutta postimaksuja tulee 7,90, en laita tätä muovipussiin :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 219
Viestejä
4 264 042
Jäsenet
71 476
Uusin jäsen
qq55

Hinta.fi

Ylös Bottom