• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF COSORI Hot Air Fryer Dual Basket 125€

Tuote: COSORI Hot Air Fryer Dual Basket
Tarjoushinta: 125€
Normaalihinta: 140-180€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: BF 2025
Linkki: https://www.amazon.de/Compartments-Chambers-Viewing-Recipes-Energy-Saving/dp/B0DJ71KZXF

Kommentti tarjouksesta: Ei taida koskaan ennen näin halvalla tätä ollut. Itse ostin viime vuoden BF:stä 135€ hintaan ja tämä AirFryer on ollut ihan huippu. 2 erillistä koria on erittäin näppärä, yhdessä esim ranet ja toisessa lihat. Myös peseminen on helppoa kun 2 erillistä koria. Tämä on tässä perheessä korvannut uunin lähes kokonaan. Esim uunilohesta tulee paljon parempi air fryerista ja menee huomattavasti vähemmän sähköä ja aikaa. Mahtuu reilu kilo lohta (500g per kori).

Viimeksi muokattu:
Onko parempi, kuin Ninja AF400 ? Nyt 111 € Gigantissa.

Noista löytyy paljon vastakkaisasettelu arvosteluja, myös youtubesta. Kannattaa ne katsoa ja muodostaa oman mielipiteen ja omien tarpeiden mukaan. Luulen että molemmat ovat hintaisekseen erinomaiset hankinnat, eli kumpaan ikinä päätyykään niin tuskin menee pieleen.
Myös Philipsillä on vastaava dual basket, mutta luultavasti Cosori ja Ninja hieman parempia vaihtoehtoja.

Onko parempi, kuin Ninja AF400 ? Nyt 111 € Gigantissa.
Onpa hyvä tarjous tupla-Ninjasta. Itselläni on tästä oleva aikaisempi tuplaversio, joka pelittää edelleen samalla tavalla kuin aloittaessaan kypsentämisen vuosia sitten. Sen kaverina on pyöreä painekattila/airfryer Ninja, ja Ninjan tehosekoitin. Kaikki toimii luotettavasti ja hyvin, ainakin itseltä tulee tälle merkille täysi kymppi.

Mitä Cosorin vastaavaan tulee, näyttää Ninjassa olevan litran verran enemmän tilaa, ja lämpötilan saa 10 astetta kuumemmaksi.

Näyttää olevan alin asetus 35C ja 40C eli tuon suhteen omaan käyttöön molemmat olisivat sopivia. Pitääkin taas alkaa pähkäilemään käytön tarvetta..

Vähän aiheen vierestä, mutta missä ihmeessä ihmisillä on tilaa tuollaisille vehkeille? Ostaisin tuon Ninjan mukisematta, mutta 50cm SYVÄ 40x40 laite... ei... ei mulla ole keittiössä tilaa tuollaiselle lohkareelle mitenkään. :(

Vähän aiheen vierestä, mutta missä ihmeessä ihmisillä on tilaa tuollaisille vehkeille? Ostaisin tuon Ninjan mukisematta, mutta 50cm SYVÄ 40x40 laite... ei... ei mulla ole keittiössä tilaa tuollaiselle lohkareelle mitenkään. :(

Tämä se suurin ongelma näiden kanssa :)
Tilaa nyt varsinaisesti on, mutta tuommoinen möhkäle jossain nurkassa…

1763920683536.png

Siinä kuluttajalehden testin parhaimmisto. Toki jokainen voi käydä laskettamassa oletuksesta omat painotukset ja mitkä on sitten parhaat.

Lisäsin myös noita muitakin

1763920944758.png

Ihmeteltiin tuota samaa ja leikattiin oikein sanomalehdestä pala millä mallailla kokoa. Siinä kohtaa alkoi epäilyttämään että ei voi pitää paikkaansa. Eikä muuten pidäkään, Gigantilla on ilmoitettu pakkauksen koko, laitteen mitat ovat 270 x 415 x 325 mm (S x L x K)

Otsikon laite ollut 3kk käytössä ja ihan hyvin se valmistaa ruuat ja mahtuu omaan keittiöön. Ikkunasta sen verran, että siitä näkee jos tavara lähtee lentoon, niin nopeasti voi korin vetää ja tehdä muutoksia, muuta iloa siitä ikkunasta ei oikein ole. Kypsyys tulee tarkastettua ajan päättyessä kuitenkin, kun pitää mitata yleensä mittarilla lihojen lämmöt. Peseminen on hankalampaa tuon ikkunan takia, ruoka tunkeutuu sinne ikkunan väliin.

Nyt jos olisin ostamassa airfryeria, niin varmaan tuon Ninja AF400 ottaisin tuolla tarjoushinnalla.

Alennuksessa on myös keraamisella pinnoitteella olevaa mallia (COSORI Turbo Tower Pro) 221e päällekkäin olevilla koreilla. Laitteen koko 41,3 x 30 x 40,5 cm. Teflon pinnoitteella melkein sama laite gigantissa 179e. Teflon versiossa ei ole kahta lämmityselementtiä alemmassa korissa (dual blaze) toisin kuin keraamisessa versiossa (vain alempi kori).

Viimeksi muokattu:
Otsikon laite ollut 3kk käytössä ja ihan hyvin se valmistaa ruuat ja mahtuu omaan keittiöön. Ikkunasta sen verran, että siitä näkee jos tavara lähtee lentoon, niin nopeasti voi korin vetää ja tehdä muutoksia, muuta iloa siitä ikkunasta ei oikein ole. Kypsyys tulee tarkastettua ajan päättyessä kuitenkin, kun pitää mitata yleensä mittarilla lihojen lämmöt. Peseminen on hankalampaa tuon ikkunan takia, ruoka tunkeutuu sinne ikkunan väliin.

Nyt jos olisin ostamassa airfryeria, niin varmaan tuon Ninja AF400 ottaisin tuolla tarjoushinnalla.

Alennuksessa on myös keraamisella pinnoitteella olevaa mallia (COSORI Turbo Tower Pro) 221e päällekkäin olevilla koreilla. Laitteen koko 41,3 x 30 x 40,5 cm. Teflon pinnoitteella melkein sama laite gigantissa 179e. Teflon versiossa ei ole kahta lämmityselementtiä alemmassa korissa (dual blaze) toisin kuin keraamisesta versiosta se löytyy alemmasta korista.
Noi pysty-tuplakorit näyttää näppäriltä, veisi vähemmän tilaa keittiössä ja isot korit. Vuosi takaperin ei mun mielestä tollaisia markkinoilla ollut ollenkaan, en ainakaan muista nähneeni.

Itse olen noista ikkunoista tykännyt ja tulee usein seurailtua siitä läpi edistymistä eikä ole käsipesua ollenkaan haitannut tai vaikeuttanut.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 911
Jäsenet
80 356
Uusin jäsen
Hegemonia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom