Vaihdettu Corsair SF750 -> Suurempaan

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
748
Juuri täältä ostettu virtalähde. Alunperin ostettu 1.5.2021, kuitti löytyy.
Ei lopulta riittänytkään pcie piuhojen määrä itselle, joten hakusessa virtalähde jossa olisi vähintään 5kpl pcie liittimiä.

Sijainti: Rauma
 
Liittynyt
24.09.2019
Viestejä
104
Mulla olis erinomaisessa kunnossa Corsair RM750 Gold ATX. (ostettu 2019 ja kuitti löytyy)
ajatuksena olisi siis myydä se. (80e)

Olin itse etsimässä vähän aikaa sitten just tuota SF750 mallia, muttei löytynyt silloin niin menin ostamaan sen. :D nyt ois ollukkin hyvä vaihto.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
748
Joo mä ostin sen siitä sun nenän edestä mutta suunnitelmat vähän vaihtui ja tarvetta tuli useemmalle pcie piuhalle :D
Ei ratkase sitä ongelmaa tuo rm750 mutta toki jos hinta olis edullinen ni voisin sen tuohon kaveriks ostaa. Uutena saa 90eurolla ni vähän turhan kova pyynti mun makuun ;)
 
Liittynyt
24.09.2019
Viestejä
104
Ai säkö ostit sen siitä itx-koppa paketista? Hahah no voihan saakeli.

Laita ihmeessä vastatarjous jos kiinnostaakin :)
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
748
Ei ollu siitä vaan jostain missä oli kotelo ja tämä virtalähde myynnissä.

Mikään hengenhätä ei ole virtalähteen kanssa joten katselen rauhassa tarjontaa :) Pidän kuitenkin mielessä, että sieltä moinen löytyy.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
748
Okei, jimssin tuotetiedot näyttää että 4xPCIe

Mutta jos tuossa on enemmän niin kiinnostaa kyllä. Kuinka vanha virtalähde kyseessä?

Vaihtoehdotus olisi mielellään kasvotusten ja voitaisiin vaihtaa ihan päittäin minun puolesta.

Jos menee postitteluksi niin haluaisin ensin tuon virtalähteen itselle ja tyrkkäisin oikein mielelläni postimaksut sinun maksettavaksi. Onko röyhkeää?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 310
Viestejä
4 310 066
Jäsenet
72 015
Uusin jäsen
Jaglando

Hinta.fi

Ylös Bottom