Corsair RM650 - mistä 4 paikkainen sata-virtakaapeli

Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 151
Tässä kun NAS-serveriä laittanut kasaan niin huomasin vasta nyt että tämän RM650:n mukana saa 2 sata-virtakaapelia joissa yhteensä 7 paikkaa (johto jossa 4kpl lititimiä + 3kpl liittimiä). Olisi kuitenkin tarve saada 8 levyä kiinni, eli saako jostain "nopeasti ja suht halvalla" tuollaisen ylimääräisen sata-virtakaaplein jossa olisi 4kpl liittimiä.

Yritin katsella Corsairin sivuilta ja mm datatronicilta mutta ei osunut suoraan silmään. Ilmeisesti siis pitäisi olla Type4 kaapeleita?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 445
Tässä kun NAS-serveriä laittanut kasaan niin huomasin vasta nyt että tämän RM650:n mukana saa 2 sata-virtakaapelia joissa yhteensä 7 paikkaa (johto jossa 4kpl lititimiä + 3kpl liittimiä). Olisi kuitenkin tarve saada 8 levyä kiinni, eli saako jostain "nopeasti ja suht halvalla" tuollaisen ylimääräisen sata-virtakaaplein jossa olisi 4kpl liittimiä.

Yritin katsella Corsairin sivuilta ja mm datatronicilta mutta ei osunut suoraan silmään. Ilmeisesti siis pitäisi olla Type4 kaapeleita?
Type3 ja Type4 ei ole eroa, jos puhutaan SATA-kaapelista. Vain virtakaapeli eroaa Type3:ssa.

Jos kuitenkin kaapelia haluat ja nopeasti, niin Helsingissä voisi löytyä.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 151
Type3 ja Type4 ei ole eroa, jos puhutaan SATA-kaapelista. Vain virtakaapeli eroaa Type3:ssa.

Jos kuitenkin kaapelia haluat ja nopeasti, niin Helsingissä voisi löytyä.
Nimenomaan tarve olisi siis sille PSU <-> SATA-levyn virtakaapelille, ja sellaiselle missä olisi 4 sata-virtaliitintä niin ei tarvitsisi tiputtaa yhtä levyä pois. itse SATA-kaapelit emo/HBA.kortti <-> HDD mulla kyllä löytyy

Missäpäin Helsinkiä löytyisi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 445
Nimenomaan tarve olisi siis sille PSU <-> SATA-levyn virtakaapelille, ja sellaiselle missä olisi 4 sata-virtaliitintä niin ei tarvitsisi tiputtaa yhtä levyä pois. itse SATA-kaapelit emo/HBA.kortti <-> HDD mulla kyllä löytyy

Missäpäin Helsinkiä löytyisi?
Täytyy työpäivän jälkeen katsoa, onko noita 4-virtaliittimisiä ylimääräisenä, mutta minulla on 3 x Corsair virtalähdettä täällä, niin saattaa olla. Mutta kun pitää olla juuri noita tiettyjä, niin en ole enää varma. Jatkan kuitenkin YV:llä.

--

Uutena saa Cablemodilta, mutta siinä nousee jo postikulutkin korkeaksi. Lisäksi tuolla on jotain, mutta ei juuri sinulle sopivaa:

edit: en löytänyt, 2/3 virtalähdepussukkaa käyty läpi .. Ehkä Aliexpress auttaa:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 692
Viestejä
4 276 410
Jäsenet
71 519
Uusin jäsen
JörgenJürgen

Hinta.fi

Ylös Bottom