Myyty Corsair PSU Cable Kit Type 4 Gen 4 (Kouvola)

Edit: Alustavat kaupat sovittu torin kautta.

Tuote: Premium Individually Sleeved PSU Cables Starter Kit Type 4 Gen 4 – Black
Hinta: 30
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Corsair, 5/24
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä (2v takuu)
Muuta huomioitavaa: Myynnissä myös torissa. Käyttämättömät virtalähteen kaapelit. Jäikin käyttämättä, kun Corsairin virtalähde siirtyi ikkunattomaan kakkoskoneeseen ja unohtuivat näköjään kaappiin lojumaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kouvola
Toimitustapa: Nouto, posti, toridiili (postikulut 7,90 ostajalle, TAI toridiilin käsittely- ja postikulut näköjään halvemmat 5,24)
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto

IMG20250507193610.jpg

IMG20250507193651.jpg

Viimeksi muokattu:
15€ muista kuin PCIe-kaapeleista (+kammoista (1+3kpl)).

Ongelmana vaan, että postit on liian kalliit. Pistän kuitenkin tarjouksen tänne, niin joku Helsinkiläinen voi tulla jakamaan postikuluja ja ottaa nuo PCIe-kaapelit ;)

Minulla ei ole kiire ja en tartte alkup. pakettia (postikulujenkin takia).

Pidetään mielessä. En viitsisi millään ruveta purkamaan avaamatonta pakettia :D Olin äsken toriin lisäilemässä ja huomasin toridiilin kautta postikulujen olevan hiukan maltillisemmat 5,24, joten sekin lisätty nyt vaihtoehdoksi.

@hsalonen , menikö sulle paketti? Jos meni, niin voisin ostella sulta noi pcie-kaapelit pois 😅

Se menee vähän niin, että voisin ostaa sinulta nuo loput. Jos siis saadaan hinta kohdilleen. Ja tämänhintaisissa tuotteissa postikulut niin korkeat, että jos et asu Helsingissä, niin voidaan unohtaa koko homma. En ole ottanut riskiä ja ostanut kaikkia, kun en tiedä, saanko nuo tarpeettomat kaapelit myydyksi.

--

Mutta tällaiseen diiliin olen edelleen valmis, jos joku on noita kaapeleita ostamassa ja tarttee pelkät PCIe-johdot.

edit: äh, en huomannut, että myyty jo. Minulla ei ole kaapeleita.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 386
Jäsenet
77 745
Uusin jäsen
khakala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom