Myyty Corsair ML120 PRO RGB PWM 120mm, 3-pack [Tampere/Ylöjärvi]

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
148
Myytävä tuote: Corsair ML120 PRO RGB, 120mm Magnetic Levitation RGB PWM, 3-pack tuuletinpaketti
Hinta: 60€ MYYTY @kunzku :lle hp:llä
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Yksityiseltä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Avaamaton paketti, ei tullutkaan näille käyttöä ja jäivät ylimääräisiksi. Ostin itse Torista avaamattomana ja piti laittaa omaan koneeseen, mutta tuli sittenkin hommattua valkoiset versiot.

3-pack eli paketissa kolme tuuletinta ja Lighting Node Pro -valaisuyksikkö. Tämä setti siis kyseessä: Corsair ML120 PRO RGB, 120mm Magnetic Levitation RGB PWM -laitetuuletin, 3-pack - 108,90€


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere/Ylöjärvi
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay


Kuva:
20221121_191215-01.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2022
Viestejä
159
Kuudelle tuulettimelle on paikat Nodessa.
Ok eli ku mulla ei emossa rgb ohjausta nii tällä setillä saan sit softan kautta ohjattua ku on tuo node mukana :D? Mitä olis viimeneb hinta posteineen jos tehää kaupat. Tarvi sit enää ku yks samallaane tuuletin ostaa viä lisäksi
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
148
Ok eli ku mulla ei emossa rgb ohjausta nii tällä setillä saan sit softan kautta ohjattua ku on tuo node mukana :D? Mitä olis viimeneb hinta posteineen jos tehää kaupat. Tarvi sit enää ku yks samallaane tuuletin ostaa viä lisäksi
Juurikin näin, mukana tuleva RGB-hubi liitetään nodeen ja Corsairin Link-softalla hoituu säädöt :) 55e posteineen voidaan kätellä kaupat.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 322
Viestejä
4 232 876
Jäsenet
71 191
Uusin jäsen
Viraston ylijohtaja

Hinta.fi

Ylös Bottom