Myytävä tuote: Corsair H115i nestejäähdytysjärjestelmä ja magnetic levitation tuulettimet siihen.
Hinta: 85€ Myyty 55€ noudolla.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Itse ostin 2017 murobbs:ltä
alunperin: H115i Jimm's 30.11.2016 & ML 140 Jimm's 15.8.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit löytyy, ja kummallakin on viiden vuoden takuu. Katso takuun lisähuomio viestistä #5 Corsair H115i 280mm + 2x Corsair ML 140mm [Lappeenranta]
Muuta huomioitavaa:
- Alkuperäislaatikoita ei ole, mutta löytyy hyvä laatikko postittamiseen.
- Kaikki jäähdyttimen kiinnitystarvikkeet ovat tallessa.
- Alkuperäisiä SP140L PWM -tuulettimia ei ole, eikä minulla ole koskaan ollutkaan.
- Jäähdytinyksikössä pieni käytön jälki, mutta ei vaikuta toimintaan mitenkään.
- Lisätään vielä että punakärkinen ruuvimeisseli ei kuulu kauppaan, se vaan jäi kuvaan.
- Huom. Ei tietääkseni sovi AM4-kannalle, koska jäähy vanhempi kuin AM4-kanta. En tiedä saako AM4 kiinnitystarvikkeita jostain.
Sijainti: Lappeenranta
Toimitustapa: Posti & Nouto
Maksutapa: Tilisiirto & käteinen
Kuva: H115i + ML 140mm – Google Drive
Hinta: 85€ Myyty 55€ noudolla.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Itse ostin 2017 murobbs:ltä
alunperin: H115i Jimm's 30.11.2016 & ML 140 Jimm's 15.8.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit löytyy, ja kummallakin on viiden vuoden takuu. Katso takuun lisähuomio viestistä #5 Corsair H115i 280mm + 2x Corsair ML 140mm [Lappeenranta]
Muuta huomioitavaa:
- Alkuperäislaatikoita ei ole, mutta löytyy hyvä laatikko postittamiseen.
- Kaikki jäähdyttimen kiinnitystarvikkeet ovat tallessa.
- Alkuperäisiä SP140L PWM -tuulettimia ei ole, eikä minulla ole koskaan ollutkaan.
- Jäähdytinyksikössä pieni käytön jälki, mutta ei vaikuta toimintaan mitenkään.
- Lisätään vielä että punakärkinen ruuvimeisseli ei kuulu kauppaan, se vaan jäi kuvaan.
- Huom. Ei tietääkseni sovi AM4-kannalle, koska jäähy vanhempi kuin AM4-kanta. En tiedä saako AM4 kiinnitystarvikkeita jostain.
Sijainti: Lappeenranta
Toimitustapa: Posti & Nouto
Maksutapa: Tilisiirto & käteinen
Kuva: H115i + ML 140mm – Google Drive
Viimeksi muokattu: