Myyty Corsair Graphite 600T Special Edition ATX-kotelo, valkoinen [Oulu]

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
142
Myytävä tuote: Corsair Graphite 600T Special Edition ATX-kotelo, väri valkoinen

Hinta: 45e 40e

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 2011

Muuta huomioitavaa: Kotelo on hyvässä kunnossa, pieniä ei-häiritseviä jälkiä alaosan mustassa jalustassa on mutta mikään toiminnallisuus ei ole rikkoutunut. Kaikki alkuperäiset tilpehöörit ja ruuvipussukat on tallessa, pahvilaatikkoa ei ole.

Sijainti: Oulu, Kuivasranta

Toimitustapa: Nouto, tarvittaessa kulkee myös arkisin Kontinkankaalle ja OYSin liepeille

Maksutapa: käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
10
Tulen hakemaan tai sovitaan postiennakko! Olen itse helsingissä ja en mielelläni lähtisi kurvaamaan tuota matkaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
142
@Anados, en halua lähettää tuota, sillä minulla ei ole alkuperäistä laatikkoa, jolla lähettää. Mutta voin varata sinulle kotelon, jos pystyt sen noutamaan lähitulevaisuudessa.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
10
@Anados, en halua lähettää tuota, sillä minulla ei ole alkuperäistä laatikkoa, jolla lähettää. Mutta voin varata sinulle kotelon, jos pystyt sen noutamaan lähitulevaisuudessa.
Olisi erittäin hienoa jos tämä on mahdollista. Viikonloppuna voisi olla mahdollisuus tehdä reissu. Helsingistä tulee matkaa kuitenkin sinne päin n.700km eli se olisi 1400km ajoreissu. Olen todella halukas ostamaan kyseisen tuotteen. Nyt pitäisi keksiä joku järkevä ratkaisu miten noutaa se :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
142
@Anados, No, jos tilanne on tuo, niin pidän paikallisia ostajia etusijalla. Toki ensimmäinen kynnelle kykenevä ja rahat kouraan antava ostaja saa kotelon itselleen riippumatta siitä, mistä päin Suomea tulee.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
10
Tuo mun auto viel noin 8-9litraa 100km. Eli 15€/100km 15X14=210€, 210€+45=255€. Elikkäs paljonkos tuon kotelon hinta uutena mahtoi olla? Valitettavasti ei päästä yhteis ymmärrykseen asiasta. Posti ja linja-auto mahdollisuudet olisivat käytössä. Jos vaadit noutoa paikanpäältä niin silloin vastaus on EI!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 537
Viestejä
4 165 809
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom