• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Cooler Master V750 SFX Gold 84,90e / Datatronic

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 964
Ei ilmeisen hiljainen, viitaten käyttäjäkokemukseen
Onko kellään muulla ollut vastaavaa kokemusta Cooler Master V750 SFX Gold virtalähteen kanssa. Eli aivan hiirenhiljainen virtalähde, kun pelailee esimerkiksi LoLia tai pyörittelee PowerBi, nettiä yms perus työjuttuja. Heti, kun pelaa esimerkiksi COD MW2 niin virtalähde on kuin äänekäs turbiini. Tämä revisio mallin pitäisi kokemuksien mukaan olla hiljainen ainakin suurimman osan kommentoijista joita netissä etsinyt. Auttaako muu kuin vaihtaa johonkin toiseen virtalähteeseen. Onko esim Corsair SF750 oikeasti hiljainen jos päräyttää vähän vaativampaa peliä käyntiin?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
776
Ei ilmeisen hiljainen, viitaten käyttäjäkokemukseen
Tuttavalla sama käytössä ja taas normaaliksi väitti rasituksesta tulevaa tuulettimen ääntä.
Mutta on kuitenkin niin halpa että itse päädyin tähän jotta saan buildin kasaan.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Itse kasannut useampaan itx settiin koneen tällä powerilla eikä se ole sen äänekkäämpi kuin muutkaan sfx powerit. Itse ainakin ollu hinta/laatu suhteeseen tyytyväinen :)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 964
Itse kasannut useampaan itx settiin koneen tällä powerilla eikä se ole sen äänekkäämpi kuin muutkaan sfx powerit. Itse ainakin ollu hinta/laatu suhteeseen tyytyväinen :)
Voihan hyvin olla että tuosta koettu äänekkyys on verrattuna normaalipowereihin tosiaan kovaääninen. Itsellä ei ole ollut, mutya ajattelin vinkata kuitenkin
 

night_crawler

Tukijäsen
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
975
SF750 is king! Sitä hiljaisempaa 750w SFX-poweria ei ole.

Toki on hienoa kyllä, että Datatronic pystyy snaippaamaan meille tällaisia eriä myyntiin maailmalta. Hinta-laatusuhde kyllä kohtaa tässä, etenkin jos ottaa Starcartilla vielä -20€ pois!:tup:

@Datatronic samanmoinen tarjous tuosta Corsairin SF750? ;)
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
776
SF750 is king! Sitä hiljaisempaa 750w SFX-poweria ei ole.

Toki on hienoa kyllä, että Datatronic pystyy snaippaamaan meille tällaisia eriä myyntiin maailmalta. Hinta-laatusuhde kyllä kohtaa tässä, etenkin jos ottaa Starcartilla vielä -20€ pois!:tup:

@Datatronic samanmoinen tarjous tuosta Corsairin SF750? ;)
Toimiiko starcart tuohon tuotteeseen?
Itse en saanut tuota alennettua hintaa kun kokeilin, näyttää 138,90.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 713
Itsellä tuossa nurkassa pönöttää 5800X3D kone missä on kyseinen poweri odottamassa perjantaina saapuvaa 7900XTX blokkia vesileikkeihin. Kyseessä siis O11D Mini missä on tupla SFX-virtalähteet, prosessorille tuhnumpi 500W ja näyttikselle isompi 750W virtalähde (koska 500W+500W ei riittänyt RTX3090 Strixille).
Nappasin virtalähteen jo marraskuussa Starcartin kautta 65,90€ hinnalla. Mitä nyt 6900XT kortilla lyhyesti testailin niin eipä se tuntunut paljoa mekastavan, pitää viikonloppuna kasailla looppi ja pistää 7900XTX:n kanssa virtalähde vähän pidemmälle koetukselle.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
978
Hyvää palvelua. Oli tosiaan loppunut, mutta soittivat, että kelpaako asiakaspalautus, missä pussi avattu vielä edullisemmin. No totta kai kelpaa.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Hyvää palvelua. Oli tosiaan loppunut, mutta soittivat, että kelpaako asiakaspalautus, missä pussi avattu vielä edullisemmin. No totta kai kelpaa.
Mulle tuli viesti että virtalähde tilattu tukkurilta ja että menee 2-7pv toimituksessa :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 046
Hyvää palvelua. Oli tosiaan loppunut, mutta soittivat, että kelpaako asiakaspalautus, missä pussi avattu vielä edullisemmin. No totta kai kelpaa.
Sait tuon tohelon palauttaman virtiksen, mutta tuskin se sitä nyt onnistui silti paskomaan kaikessa säheltämisessään :D

Edit: Kova teho tosiaan tällä nostolla tarjousketjuun kun olivat tuolla hintaa kuukausikaupalla ja konepaketti-osiolla useampi itx kokoonpanokin noilla rakennettu :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 568
Viestejä
4 251 178
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Suskari

Hinta.fi

Ylös Bottom