• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Cooler Master MM731

Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Tuote: Cooler Master MM731 langaton pelihiiri
Tarjoushinta: ProShop 64.90 € / Jimm's 69.90 € / Verkkokauppa.com 69.90 €
Normaalihinta: Normaalisti yli 100 € pelihiiri
Kauppa: ProShop, Jimm's, Verkkokauppa.com
Voimassa: Toistaiseksi
Linkki:
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Mikäli G Pro X Superlightin muodottomuus ei miellytä, niin tässä todella hyvä vaihtoehto. Alkupään firmwareilla toisilla käyttäjillä on ollut ongelmia, mutta itse sain suoraan täysin ongelmattoman kappaleen. Itse nappasin Multitronicista toisen kappaleen hyllyyn odottamaan pahan päivän varalle reilulla 60 eurolla ja nyt Multitronic nosti hinnan takaisin 130 euroon. Jimm'sillä ja Verkkokauppa.comissa tuotetta varastossa muutama kappale. Huomioitavaksi myös mahdollisuus käyttää hiirtä bluetoothilla esim. kakkoskoneessa.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Osaako joku verrata tätä Glorious D hiireen?

Onkohan tuo uusi normaalihinta kun ei ole mainintaa alennuksesta.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 051
Eli epäonnistunein langaton hiiri launchi ikinä, revikat sanoo että paskin hiiri mitä rahalla saa. CM sitten korjailee sitä ajan kanssa ja nyt se on semi-ok jos ei halua pelata kilpailullisesti csgota. Tahratun maineen takia perus hinta nyt tavattoman alhainen langattomalle hiirelle.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
700
mun mielestä toi on melki aina ollu ton vähän alle 70e. ainaki pitkän aikaa jo ihan ilman mitää tarjouksia
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 615
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom