Compusat

Liittynyt
13.03.2020
Viestejä
5
Olen tehnyt 2 kertaa matkapuhelintilauksen, puhelimesta, jonka varastosaldo on tilaushetkellä 4 ja 5. Compusat on perunut molemmat vedoten siihen, ettei tuotetta ole varastossa. Ensimmäisestä tilauksesta maksoin ennakkomaksun, toisesta koko summan. Miten tämä on mahdollista? Compusat ei sitä kertonut. Kiertäkää kaukaa tämä liike.
 
Compusat kyllä maksoi takaisin maksamani ennakon varaamastani puhelimesta. Joita siis varaushetkellä oli varastossa 4 kpl, mutta sain vastauksen että ne on loppuunmyyty. Maksoivat myös takaisin ostamani puhelimen, joita ostohetkellä oli varastossa oli 5 kpl. Ja jolloin varastosaldo olisi ymmärtääkseni pitänyt vähentyä vain yhdellä! Yllätyksekseni ilmoittivat että puhelimet on loppuunmyyty. No, ei se tähän jäänytkään. Sain tänään (uhkaus?) sähköpostin. ....
Hei

Tilasit hiljettain meiltä huawei p30 puhelimen, joka oli jo päässyt loppumaan ja palautimme heti rahat tilillesi.

Yhden asiakkaan vinkistä saimme tietää että joku on levitellyt perättömiä asioita compusatista netissä joka hyvin vahvasti voisi liittyä tähän tapaukseen?? katso alla

Compusat

Kannattaisi ehkä miettiä mitä laittaa nettiin, saisimme hyvin helposti selville kuka levittelee noita perättömiä asioia netissä, mutta toivottavasti et ole sinä!


Terveisin / Best Regards
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
CompuSat
Hovioikeudenpuistikko 23
65100
Vaasa
Finland
Mobile: ‪00 358 50 404 8902‬
www.compusat.fi
compusat@compusat.fi
compusat.webshop@gmail.com
 
Asiasta sen enempää tietämättä, katsoisin että firmalla on syytä olla hieman epäilevä ottaen huomioon AP:n tunnuksien iän ja muun aktiivisuuden.
Tähän vielä perään ettet vastannut tänne saaneesi rahasi takaisin kolme viikkoa myöhemmin. (tietenkin, paitsi jos vasta sait ne takaisin)

Se että miten tuollaiseen sähköpostiin pitäisi suhtautua on sitten asia erikseen...
 
En halua jatkaa tätä keskustelua yhtään pidempään. Jokinen vetäköön omat johtopäätöksensä. Kyllä, sain maksamani summan Paytrailin kautta melko pian. Siltä osin ok! Mistä johtui aiemmin kertomani epäonnistuneet kaupat? En ole saanut vastausta, enkä sitä enään odota.
 
Siinähän he sen kertoivat, tuote oli loppunut varastosta ja toimitusehdoissa mainitaan tarjoushinnat on vain näkyvälle saldolle. Se että tuotetta näkyy saldona 5 kappaletta ei tarkoita etteikö siellä voisi olla 10 tilausta ennen sinua, varastotilanne kun ei välttämättä päivity reaaliajassa vaan esim. vasta silloin kun tilaus otetaan käsittelyyn.
 
No ei tuo ketjun aloittaja varmasti yksin asiansa kanssa ole. Ite tilasin noin viikko sit tavaraa ja sain tilausvahvistuksen .. tässä suora lainaus siitä:
Ennen kello 14 tulleet tilaukset käsitellään saman päivän aikana,
myöhemmin tulleet viimeistään seuraavana arkipäivänä. Varastossa
olevat tuotteet toimitetaan keskimäärin 3-5 päivän toimitusajalla.

Ja mitään ei ole tapahtunut. Edelleen odottaa käsittelyä. Vaikka varastosaldo näytti kuuttatoista tilatessa ja nyttemmin 15. Ei taida olla kyse mistään omasta varastosta vaan kenties joku tukkurin varasto?

Laittelin tuossa juuri sähköpostia että mitähän tuota tälle tilaukselle meinataan tehdä vai meinataanko tehdä yhtään mitään kun vaikuttaa hieman oudolta ettei ole tapahtunut mitään vaikka 2.3. klo 10 olen tilannut. Tässä on nyt jo siis viis päivää venattu... ja tilausvahvistuksen mukaan tuo olis pitäny käsitellä jo 2.3. .. eikä vieläkään.
 
"Kannattaisi ehkä miettiä mitä laittaa nettiin, saisimme hyvin helposti selville kuka levittelee noita perättömiä asioia netissä, mutta toivottavasti et ole sinä!"

Erikoista meiliä yrityksen toimesta, tuntuu puolittaiselta uhkaukselta.
 
Kannattaa miettiä tilausta täältä jos meinaa tuotteen saada nopeasti.

Kun se varastotilanne on tosiaan jostain muualta kuin omasta varastosta. Tai ehkä se on jollain tasolla oma, mutta ei Suomessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 256
Viestejä
4 486 869
Jäsenet
74 126
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom