Command & Conquer Remastered

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Alkuperäinen Command & Conquer ja Red Alert tulossa remasteroituna 25-vuotisjuhlaprojektina.

Ensimmäisen Command & Conquerin ja Red Alertin paluu vahvistui – alkuperäiset kehittäjät mukana auttamassa
Ensimmäisen Command & Conquerin ja Red Alertin paluu vahvistui – alkuperäiset kehittäjät mukana auttamassa
14.11.2018 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja

Electronic Arts on vahvistanut kaksin kappalein remasteroituja versioita klassisista Command & Conquer -peleistä. Valmisteille yhtiössä on otettu sekä ensimmäiseen sarjan osaan pohjautuva Command & Conquer Remastered että Command & Conquer: Red Alert Remastered, joka ehostaa alkuperäisen Red Alert -pelin nykypäivään laajennuksineen kaikkineen ilman mikromaksuja.

Mitä ilmeisemmin pelit on tarkoitus julkaista osana yhtä kokoelmapakettia.

Avuksi hankkeeseen EA on pestannut sekä Lemon Sky- että Petroglyph-studiot. Lemon Sky on vastuussa erityisesti pelien päivittämisessä 4K-muotoon. Petroglyph on vuorostaan mukana varmistamassa, että Command & Conquerin alkuperäinen pelillinen terä pysyy mukana käännöstyössä. Studio koostuu nimittäin monista sarjan luoneen Westwood Studiosin veteraaneista.

Mitenkään välittömästi remasterointeja ei kannata odottaa sentään saataville. EA ilmaisi vasta kuukausi sitten ylipäätänsä pohtivansa remasterointien tekoa, joten hankkeet ovat vielä lähtökuopissa. Mitään julkaisuajankohtaa niille ei ole osattu antaa. EA kuitenkin lupaa, että yhteisö saa sekin vielä mahdollisuuden vaikuttaa projektien kulkuun.

 
Kuulostaa todella hyvältä elleivät jotenkin onnistu pilaamaan tuota. Tuohon vielä hyvin toimiva nettipeli niin :drool:
 
Nyt on kova uutinen. Molemmat pelit on pc parhaimmistoa. Nyt kunnon remasterit kehiin niin ei ole vapaa-ajalla tekemisen puutetta :)
 
Mikromaksuja ei luvassa, joten tästähän uskaltaa jopa olla melko kiinnostunut. EA:n takia on pakko olla silti hitusen varautunut, mutta tähän asti vaikuttaa oikein hyvälle.
 
Tämä on yksi vuoden kovimpia uutisia pelirintamalla omalla kohdalla :tup: ja vielä Frank saatu mukaan tekemään musiikit peliin. Aikalailla täydellistä.
 
Niinpä ei 4K:ssä nykypäivänä ole mitään ihmeellistä ja en ymmärrä mitä erikoista säätämistä se muka vaatisi. Ultra Wide resot toki asia erikseen, ja vaatii tekijältä hiukan enemmän mutta ei sekään mikään ongelma ole.
 
Saa nähdä miten pienten ukkojen skaalaus onnistuu 4K ja miten se toteutetaan
 
Viimeksi muokattu:
Saa nähdäm iten pienten ukkojen skaalaus onnistuu 4K ja miten se toteutetaan
Niin meinaatko nyt sitä, miten vanhoissa C&C-peleissä resoluutio vaikutti näkyvän pelialueen kokoon ja sitä kautta näkyvien juttujen kokoon...? Tämä ainakin on käytännössä varmasti 3D-peli zoomausmahdollisuudella, jolloin koko ongelmaa ei ole.
 
Tai jos ei ole 3D-peli zoomausominaisuudella, niin todennäköisesti on 3D-peli 2D ulkonäöllä. Olisin yllättynyt jos olis joku spriteväkerrys.
 
Uskaltaakohan edes testata kun julkaistaan vai onko aika kullannut muistoja :) En ole mikään suurpelaaja nykymittapuussa mutta Red Alertia tuli kyllä mätettyä. Hienoa kuitenkin että tekevät nämä.
 
Se on Remastered ei remake
Tottahan tuokin, tosin vasta suunnittelu-asteella, että vielähän tuon nimen ehtii muuttaa. Melkosta semantiikkaa nuo remasterit ja remaket nyt muutenki on.

Kumpihan sit lopulta helpompi, tehä 3d peli vai 2d-peli ja spritet ja kartat jokaiselle resolle. Onhan se vähä hassua jos 4k näkee koko kartan Full Hd yhen neljäsosan siitä.
 
Ongelmahan tässä on se, että ilman Remakea tästä ei saa nykypäivän vaatimuksilla hyvää peliä.

Alkuperäisessä pelissä on paljon ongelmia, tuo aiemmin mainittu resoluutioriippuvuus on yksi niistä suurimmista. Toinen suuri ongelma liittyy bugeihin, joiden pitäminen mukana ei kilpapelaamisen kannalta ole hyvä asia. Yksiköiden tekoäly (ja tähän liittyen reitinhaku) on myös kehnoa, jos sitä vertaa nykytilanteeseen. Käytännössä pitäisi myös olla kolmas osapuoli, jolla pitäisi olla omat uuden yksiköt. Yksinpelin tehtävätkin kaipaisivat monin osin aika kovaa hiomista. Ja yksiköiden tasapainotus pitäisi tehdä uusiksi.

IMHO käyttistä nykyisellään olisivat soundtrack ja campit välivideot (resoluution nostolla).
 
Tulee vieläkin pelattua alkuperäisiä parin kolmen vuoden välein enkä jaksa millään uskoa että EA saisi aikaiseksi niin hyvät remasterit että tulisi alkuperäiset korvattua niillä, mutta tulee sitä vilkuiltua mitä saavat aikaiseksi. Klepackin loistavat soundtrackit paremman laatuisina kelpaisi kyllä kunhan ei äijä ala rönsyilemään remixien kanssa vaan pysyy uskollisina alkuperäisille.

AI kieltämättä kaipaisi hivenen säätöä. Laittaa läjän tankkena kulkemaan pisteeseen A niin kyllä sinne päädytään ainakin neljää eri reittiä, ykkös-C&C tukehtuu aika totaallisesti jos yksiköitä tekee tarpeeksi ja Red Alertissa soviettien sukellusveneet tappaa enemmän omiaan kuin liittoutuneita :D
 
Harvesterin tekoälyn kun saisi korjattua. Lähtee aina kohti luodetta. Myös rakennusten ketjuttaminen olisi kätevää.

En usko että 2D-grafiikan päivittäminen nykyaikaan on hurja haaste. Iso osa grafiikasta on esirenderöityä, ja jos alkuperäiset mallit vain on tallella, niin äkkiäkös siitä 4K-spritet pamauttaa. Samaa settiä voi myös skaalata pienemmälle resolle.
 
Onneksi on jo OpenRA (joka tukee myös Tiberian Dawn / Dune 2000)



Omasta näkökulmastani vaikuttaa jälleen turhalta remasterilta, josta puhe lakkaa viimeistään pari viikkoa julkaisun jälkeen. Muistaako kukaan enää SC Remasteria? Olen pessimisti: näillä remastereilla ratsastetaan parin onnistuneen perässä samaan tapaan kuin NES Classicin jälkeen kaikki halusivat tehdä omat klassikkokonsolinsa. Sonyn tapaan vähän maalia päälle ja pakettiin, tuosta noin... C&C:tä pystyy pelailemaan ihan hyvin nykykoneilla, joten en koe tätä julkaisua missään määrin tarpeelliseksi, vaan voisi tehdä jotain kiinnostavampaa kuin ainaisia uusintajulkaisuja, jatko-osia ja (mobiili) spinoffeja.

Tähän vielä päälle ne Ubisoftin bullshotit, jossa ensin on vanhat spritet pistetty jonkun 10x blurrin läpi, ja sitten verrataan niitä nopeasti photoshopissa sutastuihin uusiin "HD"-spriteihin.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ainakaan pidä missään nimessä turhana tätä, varsinkin kun tekijöinä on alkuperäinen porukka, niin laatu varmasti on kohdillaan. Tuskin alkavat mitään keskinkertaista paskaa tekemään ja pilaamaan mainettaan.

Ja kyllä mielestäni nämä remaster julkaisut on hieno juttu. Monia klassikoita käännetty hienosti nykypäivään. Toki huonojakin mukaan mahtuu, mutta vähemmissä määrin kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tämä varmasti kiva peli nostalgia nälkään, mutta eihän näiden ensimmäisten c&c gameplay mitään juhlaa ole. Varsinkin kun tosiaan nämä saa toimimaan jo muutenkin nykykoneilla. Mieluummin toivoisi vähintään remakeja tai sitten ihan uusia pelejä.

Ainoa C&C josta remastered itseäni kiinnostaisi olisi Generals. Parempi AI yms niin olisi varmasti kiva peli kavereiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilematta kakkaa eikö ? :D

Kun ne oli säilyttäneet gameplayn ja bugit ja huonon pathfindingin Starcraft -remasterissa, niin ei ne olleet kivoja pelata ollenkaan.

Kyllä se pitäisi engine päivittää myös nykyaikaan. Ainoa asia, mitä pitää säilyttää, on ne naiset tiukoissa uniformuissa puhumassa "combat generalille". Se kyllä häviää ensimmäiseen feministiprotestiin. Jäispä edes Kane ja olisi vähintään yhtä hullu. Hassut välianimaatiot oli puoli peliä.
 
Jos tekevät päteviä muutoksia, kuten age of empires 2 HD:n kanssa tehtiin, niin kiinnostusta olisi kyllä tälläsiin projekteihin.
 
Kokeilematta kakkaa eikö ? :D

Kyllähän noita pelejä on kerennyt kokeilemaan jo yli 20 vuotta. Viimeksi muutama vuosi sitten tullut kaverin kanssa pelattua jotain fani versiota, että nettipelin sai toimimaan. Ei sitä hirveän montaa peliä jaksanut pelata, vaikka hyvissä nostalgia humuissa mentiinkin. Toki eipä tästä virallisesta remasterista taida vielä liikaa tietoa olla, toivottavasti tulee muutakin uutta kuin grafiikat.
 
nc0sb783vus21.jpg


Fellow Command & Conquer fans,

We are approaching the conclusion of our pre-production phase, having achieved several of our key milestones since our last Reddit post. During March we delivered our first playable campaign mission (GDI Mission 1), which included multiple samples of the remastered art running at 4k. This was accompanied by a more complete Visual Target image, which helps the dev team align around our goals for the artistic fidelity. We are now in the middle of getting Multiplayer up and running for the first time, along with dozens of art assets iterating towards their finalized look. Last week we showed many of these items to the Community Council, and continue to receive fantastic feedback via their contributions.

With that in mind, today we wanted to share a glimpse of the pre-production work with all of you here in the C&C community. And this is the first time anyone outside of EA or the Community Council has seen work from the Remaster. In this spirit, we felt it appropriate to start with one of the first assets you see in Command & Conquer - the classic Construction Yard.

Now, if you’ve been reading our previous posts, our primary goal with the visual approach is to maintain the authenticity of the original in-game asset. It’s worth calling out that if there’s a conflict between the in-game asset, cinematic asset, or UI portrait, we’re always going to side with the in-game asset. That being said, if there are opportunities to pull in details from the cinematic footage to enhance an asset, we’ll do our best to incorporate those details. A good example here would be the blue pattern / texturing on the Con Yard door (Inspired by the classic Con Yard unpacking cinematic).

As always, we are eager to hear your thoughts in the comments, and looking forward to sharing more details about the visual approach down the line.

Cheers,

Jim Vessella

Jimtern

Remaster Update and First Art Preview : commandandconquer
 
Tässä tuli juuri viime vuoden lopulla pelattua C&C läpi ja eipä tuossa muu ahistanut kuin resoluutio ja harvesteri joka tykkää rouskuttaa mielummin kaiken juuri kasvamassa olevan valmiin tiberiumin sijaan. Reson sai kohilleen jollain modilla joten vain harvesteri jäi ahdistamaan ja vaati vitunmoista mikromanaageerausta. Enemmän kuin joukot.

Ostan tämän silti jos on aidosti remaster eikä remake. Minusta ne kaikki pikku bugitkin kuuluu peliin. :)
Näppäinkooditkin on samat mitä Red Alertissa. Mitä moni ei tiedä kun ei niitä kerrota missään muualla kuin muistaakseni manuaalissa, joten haukkuvat kontrolleja. Jos peliä lähdetään muuttamaan niin sitten olisi reilua nimetä se jotenkin muuten.

Surullinen keissi kyllä tuo homm3 remaster. Ei tainnut olla edes hero1:ssä noin paska grafiikka mitä nuo ennen kuvat :lol:
 
Tässä tuli juuri viime vuoden lopulla pelattua C&C läpi ja eipä tuossa muu ahistanut kuin resoluutio ja harvesteri joka tykkää rouskuttaa mielummin kaiken juuri kasvamassa olevan valmiin tiberiumin sijaan. Reson sai kohilleen jollain modilla joten vain harvesteri jäi ahdistamaan ja vaati vitunmoista mikromanaageerausta. Enemmän kuin joukot.

Ostan tämän silti jos on aidosti remaster eikä remake. Minusta ne kaikki pikku bugitkin kuuluu peliin. :)
Näppäinkooditkin on samat mitä Red Alertissa. Mitä moni ei tiedä kun ei niitä kerrota missään muualla kuin muistaakseni manuaalissa, joten haukkuvat kontrolleja. Jos peliä lähdetään muuttamaan niin sitten olisi reilua nimetä se jotenkin muuten.

Surullinen keissi kyllä tuo homm3 remaster. Ei tainnut olla edes hero1:ssä noin paska grafiikka mitä nuo ennen kuvat :lol:
Itse kyllä toivoisin RA2 tasoista pathfindingia ja noita kaikkia muita videolla mainittuja QOL pikkuparannuksia jotka saatiin vaivalla setvittyä RA2 mennessä. Olisi vain tyhmää palata 90-luvun puoliväliin noissa.

 
Käsittääkseni tekijäporukka on kertonut että mihinkään dlc-paskeisiin ei todellakaan sotkeennuta. Saat kaiken kertaostoksella.
 
Tästä tammikuun päivityksestä sai aika hyvän käsityksen minkätyyppistä remasteria sieltä tulee:

Fellow Command & Conquer fans,

We hope you had a good holiday season and that your New Year is off to a positive start. On our side, pre-production is continuing in earnest and we completed our first Milestone about two weeks ago. This Milestone included many of our documentation plans for how we want to build the game, and effectively laid the foundation for the rest of our pre-production cycle. Our next step is to begin translating those plans into a first playable prototype, which will hopefully help validate many of those initial concepts.

One of those key items is how we’re going to approach the game from a technical standpoint. We know one of your core questions has been around the game engine, and we’re ready to reveal some of those details below. Now, it’s worth noting that as with all software this early – plans can change – so please understand this is a snapshot of our thinking in January 2019, and does not necessarily guarantee how the game will eventually ship.

To kick things off, one of the most important questions from the community has been the following:

  • Do we have access to the original source code?
We’re excited to say the short answer is “Yes.” Over the past few months we have been able to acquire the majority of the source code for both the original C&C and original Red Alert. I say majority, because what we have is not a complete archive, and it’s going to continue taking some work to validate the full re-usability of the code. Thankfully, there is no better team than the individuals at Petroglyph to go on this R&D journey.

So what does all this mean?

Well, it means we’re aiming to re-use parts of the source code to try and keep the gameplay feel as close as possible to the original games. Again, our goal is to Remaster the original gameplay, not remake it. That being said, there are many areas where the original source code just cannot deliver the quality or functionality we’re looking for in many of the supporting elements. That’s where the second piece of the puzzle comes in.

In addition to Petroglyph’s unique familiarity with the original source code, they have also spent the past 15 years optimizing their own proprietary RTS engine called GlyphX. This engine has been used to power Petroglyph’s RTS titles, and comes with many of the recent standards the community would expect from a modern RTS engine. So with that in mind, our goal is to utilize both GlyphX and the original source code to gain the combined benefits towards the Remaster.

To provide a quick example (Not guaranteed but purely for illustration purposes), imagine using the original source code to determine the charge-up behavior of the Tesla Coil, but utilizing the GlyphX Audio system to ensure the Sound FX are fully enhanced for when that Tesla Coil fires.

As you can predict, there are more details which we’ll learn as we begin to execute upon this plan. But we hope this provides some clarity in the meantime as to how we’re approaching the Remaster from a technical perspective. We’re eager to share more as we begin to prototype the software, and looking forward to hearing your comments in the thread below.

Cheers,

Jim Vessella

Jimtern
Remaster Update and Source Code : commandandconquer
 
Onko tullut pelattua Red Alert Aftermathia?

Aikoinaan kun peli tuli demona jonkun mikrobitin mukana, missä cd:llä useampi demo ym pikkusovelluksia, tuli pelattua. Kaverilla oli sitten koko versio.

No siinä yksi seilaaja oli laivalla hommissa ja jostain virosta lähetti postilla maukkaan piraattilevyn. Siinä oli myös tuo Aftermath ja olihan se kiva kun oli usempia isompia karttoja ja uusia unitteja. Sukellusveneitä jotka ampuivat maalle ja mammuttitankkeja nyt ainakin. Aissaatana. Mistäköhän tuon pelin enää löytäisi?
 
Onko tullut pelattua Red Alert Aftermathia?

Aikoinaan kun peli tuli demona jonkun mikrobitin mukana, missä cd:llä useampi demo ym pikkusovelluksia, tuli pelattua. Kaverilla oli sitten koko versio.

No siinä yksi seilaaja oli laivalla hommissa ja jostain virosta lähetti postilla maukkaan piraattilevyn. Siinä oli myös tuo Aftermath ja olihan se kiva kun oli usempia isompia karttoja ja uusia unitteja. Sukellusveneitä jotka ampuivat maalle ja mammuttitankkeja nyt ainakin. Aissaatana. Mistäköhän tuon pelin enää löytäisi?

Mun mielestä originissa ainakin myydään sitä settiä mihnä tulee kaikki C&C sarjan pelit :tup:
E:Näyttäis olevan n.30e mutta netin muusta maailmasta sen saa alle 10e
 
Onkos tuo ilmainen vai maksullinen? Nuo Dune jutut voisivat jopa kiinnostaakin, kun niitä viimeksi silloin varhaislapsuudessa kokeillut. :)

Ilmainen. :) Asensin äsken ja pelasin Dune 2000 tolla. :) Voi hitsi en oo tätä peliä pelannut vuosikymmeniin. :hungry: Harmi kun ei saa ostettua digitaalisena vieläkään. Abandonware sivustolla on ilmaisena mutta ei se toiminut kun sieltä latasin.

Mutta asenna openRA ja käynnistä Dune 2000 vaikka. Se lataa automaattisesti pelin tiedostot ja toimii laajakuvana. Tosin pixel doubling kannattaa laittaa päälle niin ei ole kaikki niin pientä.
 
Viimeksi muokattu:
:eek:

menee kyllä ostoslistalle, toki odottelen julkaisua ja siitä 1-2kk pelaajien arvioita.
 
Ongelmahan tässä on se, että ilman Remakea tästä ei saa nykypäivän vaatimuksilla hyvää peliä.

Alkuperäisessä pelissä on paljon ongelmia, tuo aiemmin mainittu resoluutioriippuvuus on yksi niistä suurimmista. Toinen suuri ongelma liittyy bugeihin, joiden pitäminen mukana ei kilpapelaamisen kannalta ole hyvä asia. Yksiköiden tekoäly (ja tähän liittyen reitinhaku) on myös kehnoa, jos sitä vertaa nykytilanteeseen. Käytännössä pitäisi myös olla kolmas osapuoli, jolla pitäisi olla omat uuden yksiköt. Yksinpelin tehtävätkin kaipaisivat monin osin aika kovaa hiomista. Ja yksiköiden tasapainotus pitäisi tehdä uusiksi.

IMHO käyttistä nykyisellään olisivat soundtrack ja campit välivideot (resoluution nostolla).

No huomaa hyvin openra pelatessa moninpelikarttoja yksin tietokonevastustajilla, että esim. vesikentissä niillä on vaikeuksia oikeasti rakentaa saarille mitään.
 
Julkaiseeko ne samantyylisen paketin aikanaan ku tuo Command & Conquer: The First Decade?
 
Fellow Command & Conquer fans,

Positive momentum continues and earlier this month we completed our first production milestone. This milestone included several key improvements to Tiberian Dawn, most notably delivering our first Campaign mission to full Alpha quality. This means all the mission visuals are now showcasing the 4k assets from Lemon Sky, and the mission can be completed with all the core gameplay mechanics. I’ll admit when playing this full mission experience, the game started to transport me back to when I first played C&C, and I hope it does the same for all of you when the game is released.

However, one of the more exciting accomplishments of this milestone actually had nothing to do with Tiberian Dawn. That’s because we were able to get Red Alert playable for the first time. We are now able to load Red Alert missions, and the game is already being populated with several of the remastered visual assets. That’s because even though Red Alert just became playable in the software, Lemon Sky has actually been creating assets for Red Alert over the past several months. So to celebrate this first step for Red Alert, we thought it would be fun to share a preview for one of the most iconic Red Alert units - the Tesla Tank.

In the same fashion as our approach of the structures, our primary goal for units has been to maintain the authenticity of the original in-game asset. In an effort to take advantage of the 4k resolution, many of our earlier unit concepts included extra widgets and details, but we often found this compromised the unit’s readability at camera game height. So we continued to iterate, and over the months we’ve begun to hone in on these elements, and feel like the Tesla Tank here strikes a good balance between readability and those added details. Of note, we only interpreted one Tesla ring from the legacy in-game asset, but there’s already been a healthy debate with the Community Council whether the Tesla ball should have two rings to match the cinematic reference. Perhaps we can get feedback here from the greater community to help decide this unit’s final look : )

Thanks for your ongoing support and participation, and looking forward to sharing more details as both games now become more playable.

Cheers,

Jim Vessella

Jimtern

6bykrbwduha31.jpg
Remaster Update and Red Alert Preview : commandandconquer
 
Nyt oli ihan mielenkiintoinen päivitys. Klepacki on remasteroinut soundtrackit, pienellä kuuntelumaistiaisella.

Fellow Command & Conquer fans,

I wanted to start this post by saying I’ve seen all the comments with the desire to see in-game footage, and thought it would be helpful to provide some context on the timing here. Essentially, we want to make sure we have all the supporting assets in place (like an updated C&C website) before revealing the in-game content. This will allow us to utilize some more flexible media components for the reveal, and ultimately help our awareness so we can get more gamers excited about C&C and the Remaster (which is beneficial for all of us). And while I cannot provide an exact date, getting all this in place is one of my top priorities and I’m crossing my fingers it can happen soon. But overall, our gameplay implementation is right on schedule, with Petroglyph currently focusing on getting the Nod campaign all stitched together.

In the meantime, we wanted to share some special content with you for this post. If you remember, earlier this year we asked the community to provide input on our approach for the soundtrack, including what versions of the tracks you wanted to see in the Remaster. All of us on the team listened intently, and we heard a general consensus for having the most variety possible. So with that request in hand, we pushed hard to include all the versions of the tracks. This means the classic low fidelity versions (without voices), the original soundtrack versions now remastered (with voices), and then of course the Remastered versions of all classic tracks. This will also include many of the rare / unreleased tracks, several of which have never been heard before in higher fidelity. But getting there wasn’t always easy, and here’s an overview from Frank describing the remastering experience:

“The process of going through every single piece of music and bringing it to a higher quality standard has been quite a journey back in time for me, and I’m really glad that all of these tracks will finally be heard in full high quality for the remastered game experience. After combing all possible archives, a handful of tracks were just nowhere to be found – this included ‘Snake’ and ‘Fogger’ from C&C Red Alert. One thing that I did back in the Westwood era, was mirror my home studio with the same gear I had at work, and fortunately I had kept much of it all these years. So I started there, and I went to painstaking detail and trial and error to track down and match as much of the exact original sounds and instrumentation I could find, to recreate these songs from scratch in order to have the best high quality versions once again for the remaster. Hearing these new versions, especially in stereo now, is a whole new experience.”

To add it all up, between the classic and remastered versions of the tracks, we’re clocking in at over 10 hours worth of music across 175 tracks!

Now, with that much music and variety, we figured players would need a way to organize all the music content. So we are excited to share that the Jukebox will be making a full comeback in the Remaster, and be more enhanced than ever before. The Jukebox will allow players to create their own playlist utilizing any combination of music to their desire. Easy to use filters help the sorting process, and for the first time you can listen to Red Alert music in Tiberian Dawn or vice versa. This feature was a labor of love for Frank and some of the original Westwood engineers on the project, who wanted to deliver the best music experience possible for the community. Overall we just can’t wait to put the Jukebox in your hands, and see all the unique playlists the community puts together.

As a special treat to celebrate this post about the soundtrack, Frank has put together a compilation of several Remastered tracks for your enjoyment. You’ll be hearing a sample of the Remastered versions of Act on Instinct (without voices), Demolition (which was never included on the OST), and Fogger (which Frank described above as being recreated from scratch in high fidelity). To help provide a comparison, each track also includes a short intro of the classic low fidelity version as heard in the original game.

And finally, you may notice there’s an unchecked box called “Bonus” in the Jukebox. Well, we haven’t forgotten about the voting you did earlier this year on your favorite tracks, and as such we’ll have a special surprise to reveal at a later date : )

As always thanks for your ongoing patience and support, and we’re looking forward to hearing your feedback on the soundtrack details, Jukebox, and the music itself.

Cheers,

Jim Vessella

Jimtern

Remaster Update and Soundtrack / Jukebox Preview : commandandconquer
 
Klepacki on kertakaikkisen hieno mies ja tekee loistavaa musiikkia. Tätä odottaa kyllä erittäin suurella innolla :tup:
 
Itelle toi ei kolahda juurikaan, ensimmäinen C&C itelle oli Tiberian Sun. Siitä jos tulisi remasteri niin ai perhana olisi kova.
 
Näyttää vähän paremmalta isommilla resoilla mutta ei kyllä kiinosta jos hintakin tulee oleen jossain 20-30€ paikkeilla
 
Viimeksi muokattu:
Tiberian Sun oli ihan hauska myös mutta eihän se mikään aito ja oikea C&C ole.
 
Alkuperäistä C&C ja sen lisäriä tuli pelattua paljon silloin kun joskus ysärillä julkaistiin. Sitten tuli Red Alert lisäreineen ja siihen upposi tuhansia tunteja. Siksi tämä remasterointi aiheuttaa itsessä niin paljon intoa. Pelisarjan parhaat ja rakkaimmat osat saavat kasvojenkohotuksen. Voiko parempaa ollakkaan :cigar2:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 752
Viestejä
4 494 913
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom