Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosio varmasti yllätti kaikki ja housut kintuissa Cloudflare yritti tilannetta korjailla muuttamalla ehtoja. Kun laitoin tilauksen sisään, oli arvioitu lähetyspäivämäärä 14.10. Sittemmin se siirtyi 21.10. ja nyt 26.10.
Kiitos vinkistä, otin tuon nyt puhelimelle testiin mutta saapa nähdä vaikuttaako asiaan mitään. Periaatteessa myös yksi domain olisi jonka voisi kytkeä mutta odotan hetken ennen kuin teen sen... En jaksa nillittää jos koodia ei ala tulla mutta katsotaan olisiko tuon palvelun hetkellisellä käyttöönotolla vaikutusta koodin saamiseen. Pahasti veikkaan että hommat on CF puolelta jäissä tämän kamppiksen osalta. Sen verran paljon kuraa on tullut tuosta että varmaan miettivät koska seuraavan kerran lähtevät tekemään vastaavaa uusiksi.Zero Trustinkin saa suht helposti käyttöön, jos laittaa vaikka puhelimelle DNS over TLS:n käyttöön. Zero Trust dashboardilta Gateway -> Locations löytyy osoite. En tosin tiedä riittääkö tämä pelkästään koodin saamisen, mutta kannattaa kokeilla. Itselle koodi tuli, mutta lisäsin myös yhden domainin.
En tiedä vaikuttiko mutta kun eilen lisäsin DNS:ään höpöhöpö osoitteen joka käyttää Cloudflare proxya niin koodi tuli tänään sähköpostiin. Aiemmin oli pelkkiä DNS määrityksiä ilman tuota proxya. Tosin sai ostaa vain neljä tuotetta, mutta sen verran olin suunnitellutkin ostavani. Tarjouksen nappia olin jo painanut viikkoa aiemmin eli siihen ei tarvinnut tai voinut enää koskea.Sunnuntaina kaivoin esiin tarjousnappulan Rutkun vinkin avulla, tiistaina tuli hylkäysviesti ja nyt sitten tulikin koodi parin dns-muutoksen jälkeen.
Käytössä on ollut vain ilmainen domainin dns-hosting acme-challengea varten. Hylkäyksen jälkeen lisäsin kokeeksi A- ja CNAME-recordit (8.8.8.8, google.com) ja aktivoin näille Cloudflaren proxyn. Zero Trustin kanssa säätäminen ei kiinnostanut, joten jätin homman kesken jo ennen ilmaistilauksen tekemistä. Muita muutoksia en tehnyt, joten ehkä 'active zone' vaatii tuon proxy-palvelun käyttöönottoa?
Ei ole vielä tärpännyt , jos joku tarjouksen saanut pärjää kahdella avaimella niin olisin vielä kiinnostunut kahdesta.Sunnuntaina 2.10 olen rekisteröitynyt Cloufareen. Koodia tai mitään muutakaan yhteenottoa ei ole tullut.
Viikolla olen parin päivän välein pääsyt painamaan uudestaam Claim Offer, kun valinta on tullut uudestaan valittavaksi, mutta tällä ei ole ollut vaikutusta asiaan.
Muita maksullisia tai maksuttomia palveluita en ole avannut.
Jos joku tilaa avaimia ja ei tarvitse kaikkia neljää, niin olisin kiinnostunut kahdesta avaimesta. (5NFC & 5C NFC)
Ei ole vielä tärpännyt , jos joku tarjouksen saanut pärjää kahdella avaimella niin olisin vielä kiinnostunut kahdesta.
Itselle kelpaa koodi jos on vielä saatavilla.Tuliko vielä koodia sähköpostiin? Sain itse viime viikolla ja tilaus jo sisällä, mutta tuli äsken toinenkin jostain syystä. Laitetaan kiertoon tarvitsevalle.
Olisi kelvannut, mutta ilmeiseti hidas tällä kertaa ?Itselle kelpaa koodi jos on vielä saatavilla.
Olisi kelvannut, mutta ilmeiseti hidas tällä kertaa ?
edit: typo
Aika vastaava tilanne myös itselläni (tosin tein .com domainin 12€ + Zero Trustin docker-containerista). Domainin ja kontin tein (reject-viestin jälkeen) 15. päivä, koodi tuli tänään ja tein juuri tilauksen. 4kpl avainta + 1kpl YubiStyle Cover + verot + postit = 67.51€.Mulle tuli koodi muutama tunti sitten. Alunperin tein tilin ja painoin zero trustissa claim offer joskus 2.10. josta meni ~10 päivää että Cloudflare pisti meiliä etten täytä kampanjan ehtoja. Ostin 16. päivä namecheapista 6-numeroisen .xyz domainin 0,87€:llä, josta tein cloudflaressa zonen niin, että se on alias mun netlify-sivulle. Tämän lisäksi pistin @stenro ehdottaman zero trustin DNS over TLS puhelimelle
Mulle tuli koodi muutama tunti sitten. Alunperin tein tilin ja painoin zero trustissa claim offer joskus 2.10. josta meni ~10 päivää että Cloudflare pisti meiliä etten täytä kampanjan ehtoja. Ostin 16. päivä namecheapista 6-numeroisen .xyz domainin 0,87€:llä, josta tein cloudflaressa zonen niin, että se on alias mun netlify-sivulle. Tämän lisäksi pistin @stenro ehdottaman zero trustin DNS over TLS puhelimelle
Ei tullut uudestaan aktiiviseksi, lähettivät vain.Tuliko tuo claim offer nappula sinulla uudestaan aktiiviseksi, vai lähettivätkö koodin, kun huomasivat että olit lisännyt zonen ja zero trust? Itse painoin claim liian ajoissa, ja lisäsin vasta myöhemmin oman domainin tuonne. Näyttää nyt minulla offer claimed.
Se tulee aktiiviseksi kun päivität sivun. Se on aktiivisena tosi pienen hetken ja sitten menee harmaaksi, mutta sitä kerkeää klikata. Sen jälkeen tulee se vihreäpohjainen teksti siitä, että olet claimannut sen ja sulle lähetetään koodi tms.Tuliko tuo claim offer nappula sinulla uudestaan aktiiviseksi, vai lähettivätkö koodin, kun huomasivat että olit lisännyt zonen ja zero trust? Itse painoin claim liian ajoissa, ja lisäsin vasta myöhemmin oman domainin tuonne. Näyttää nyt minulla offer claimed.
Tilauksen yhteydessä luvattiin laittaa pakettia eteenpäin Oct 14, mutta hiljalleen ne on sitä viivästyttänyt viikko viikolta, ja tämänhetkinen lupaus näyttää jo kuukauden päähän Nov 30th.
Ei ilmeisesti kauhean hyvin ole prosessit kunnossa yubikeyn ruotsin puolella, mistä sen pitäisi lähteä tulemaan, mutta jos ne vielä tämän vuoden puolella edes sais..
Sama täällä.Tänään puoliltapäivin kuitenkin tuli vahvistus, että paketti on matkalla.
Eipä oo näkynyt. 19.10 tilaus sisään ja expected to ship 28.10.Ootteko saaneet jo tikkunne?
Mulla on tilauspäivä 12.10. ja expected to ship 26.10. ja status: your order is processing
Joskus tuossa 22-29.10 välisenä aikana oli tipahtanut 3 avainta postiluukusta.Ootteko saaneet jo tikkunne?
Mulla on tilauspäivä 12.10. ja expected to ship 26.10. ja status: your order is processing
Tilattu 7.10. illalla ja silloin luvattiin toimitus 14.10. mennessä. Kuten muillakin, niin viikko viikolta tuo siirtyi myöhemmäksi ja viimeisin taisi olla 30.11. Tänään puoliltapäivin kuitenkin tuli vahvistus, että paketti on matkalla.
Your order has shipped!
Your YubiKeys are on the way!
14.10 tehty tilaus ja nyt lähti paketti liikkeelle.