• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Cloudfaren asiakkaille (myös ilmaistilit): Yubico Security Key NFC (2FA/MFA)-avain (alk. $10/avain)

Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
95
Ei mennyt täälläkään läpi ensimmäiselllä yrityksellä. Sama viesti tuli kuin Nurffella (ja monella muulla). Ei voi muuta sanoa kuin että hienosti vedetty kamppis... :rofl:

Zero Trust oli aktivoituna ennen claim offerin painamista (koska itselleni painike ei edes näkynyt muuten). Tosin mitään "aktiivista" käyttöä tai domainia ei ole aktivoituna tuonne mutta tili on ollut jo pidemmän aikaa käytössä.

Katsotaan jaksaako tuon kanssa nyt tuon enempää tapella. Minun tuurilla ne kaikki tikutkin on jo loppu siinä vaiheessa (tai säännöt muuttuneet vielä kertaalleen) kun kaikki työ alennusta varten on tehtynä mutta harkitaan jos jaksaisi laittaa jonkun domainin kiinni hetkeksi että saisi tarjouksen (ehkä) lunastetttua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Joo, ei lyö leiville kuluttaa tähän yhtään enempää aikaa jonku parin kympin säästön vuoksi. Pitäkööt tunkkinsa
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Itsellekin tuli tuo hylkäysviesti, eikä oma tietotaito riitä minkään oman nettisivun vääntämiseen tuonne. Alun perin olin kyllä ottanut tuon Zero Trust palvelun ja maksukortin laittanut sinne, mutta ei auta. Pitäköön tunkkinsa..
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
280
Tuli aluperi kans hylkyviesti kun olin sen tilin tehnyt sinne kun tänne lävähti viesti lauantaina.

Viimeviikolla olin lykänny oman domainin cloudflaree ja ottanu zero trusti käyttöö sinne (+ docker kontti niiden tunnelisofta).
Tein kans pari sääntöö testi vuoks sinne.
Sit otin vie aspaa varmuude vuoks yhteyttä maanantaina ja kyseli et eikös tää tili pitäs ol iha käypä tuoho kampanjaan.

Äskö lävähti koodi sähköpostii ja 4x 5C avaimia tilauksee (kaverille pari ku seki yritti saada, heikolla menestyksellä)
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
12
1.5 viikkoa meni mutta koodi saatu. Toisella tilillä sitten koitin saada myös mutta käytin eri domainia ja maksukorttia ja se sitten hylättiin. Ihme homma mutta sainpahan alennuskoodin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Hylkyviesti tuli tännekin ja se claim-nappikin meni harmaaksi. Zero Trust oli käytteen otettuna. Nyt katsoin tänäaamuna, niin tarjous onkin jo näemmä poistettu ainakin Cloudflaren dashboardilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
835
Suosio varmasti yllätti kaikki ja housut kintuissa Cloudflare yritti tilannetta korjailla muuttamalla ehtoja. Kun laitoin tilauksen sisään, oli arvioitu lähetyspäivämäärä 14.10. Sittemmin se siirtyi 21.10. ja nyt 26.10.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
842
Suosio varmasti yllätti kaikki ja housut kintuissa Cloudflare yritti tilannetta korjailla muuttamalla ehtoja. Kun laitoin tilauksen sisään, oli arvioitu lähetyspäivämäärä 14.10. Sittemmin se siirtyi 21.10. ja nyt 26.10.
Se taitaa olla uusille tilauksille. Mullakin lukee tuo 26.10 ja lähetettiin eilen.

Aika paskaa suunnittelua näyttää se tilauksen seuranta sivullla.
 

KaptPirk

Make ATK Great Again
Tukijäsen
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
72
Sunnuntaina kaivoin esiin tarjousnappulan Rutkun vinkin avulla, tiistaina tuli hylkäysviesti ja nyt sitten tulikin koodi parin dns-muutoksen jälkeen.

Käytössä on ollut vain ilmainen domainin dns-hosting acme-challengea varten. Hylkäyksen jälkeen lisäsin kokeeksi A- ja CNAME-recordit (8.8.8.8, google.com) ja aktivoin näille Cloudflaren proxyn. Zero Trustin kanssa säätäminen ei kiinnostanut, joten jätin homman kesken jo ennen ilmaistilauksen tekemistä. Muita muutoksia en tehnyt, joten ehkä 'active zone' vaatii tuon proxy-palvelun käyttöönottoa?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
54
Zero Trustinkin saa suht helposti käyttöön, jos laittaa vaikka puhelimelle DNS over TLS:n käyttöön. Zero Trust dashboardilta Gateway -> Locations löytyy osoite. En tosin tiedä riittääkö tämä pelkästään koodin saamisen, mutta kannattaa kokeilla. Itselle koodi tuli, mutta lisäsin myös yhden domainin.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
95
Zero Trustinkin saa suht helposti käyttöön, jos laittaa vaikka puhelimelle DNS over TLS:n käyttöön. Zero Trust dashboardilta Gateway -> Locations löytyy osoite. En tosin tiedä riittääkö tämä pelkästään koodin saamisen, mutta kannattaa kokeilla. Itselle koodi tuli, mutta lisäsin myös yhden domainin.
Kiitos vinkistä, otin tuon nyt puhelimelle testiin mutta saapa nähdä vaikuttaako asiaan mitään. Periaatteessa myös yksi domain olisi jonka voisi kytkeä mutta odotan hetken ennen kuin teen sen... En jaksa nillittää jos koodia ei ala tulla mutta katsotaan olisiko tuon palvelun hetkellisellä käyttöönotolla vaikutusta koodin saamiseen. Pahasti veikkaan että hommat on CF puolelta jäissä tämän kamppiksen osalta. Sen verran paljon kuraa on tullut tuosta että varmaan miettivät koska seuraavan kerran lähtevät tekemään vastaavaa uusiksi. :lol:
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
42
Sunnuntaina kaivoin esiin tarjousnappulan Rutkun vinkin avulla, tiistaina tuli hylkäysviesti ja nyt sitten tulikin koodi parin dns-muutoksen jälkeen.

Käytössä on ollut vain ilmainen domainin dns-hosting acme-challengea varten. Hylkäyksen jälkeen lisäsin kokeeksi A- ja CNAME-recordit (8.8.8.8, google.com) ja aktivoin näille Cloudflaren proxyn. Zero Trustin kanssa säätäminen ei kiinnostanut, joten jätin homman kesken jo ennen ilmaistilauksen tekemistä. Muita muutoksia en tehnyt, joten ehkä 'active zone' vaatii tuon proxy-palvelun käyttöönottoa?
En tiedä vaikuttiko mutta kun eilen lisäsin DNS:ään höpöhöpö osoitteen joka käyttää Cloudflare proxya niin koodi tuli tänään sähköpostiin. Aiemmin oli pelkkiä DNS määrityksiä ilman tuota proxya. Tosin sai ostaa vain neljä tuotetta, mutta sen verran olin suunnitellutkin ostavani. Tarjouksen nappia olin jo painanut viikkoa aiemmin eli siihen ei tarvinnut tai voinut enää koskea.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
212
Sunnuntaina 2.10 olen rekisteröitynyt Cloufareen. Koodia tai mitään muutakaan yhteenottoa ei ole tullut.
Viikolla olen parin päivän välein pääsyt painamaan uudestaam Claim Offer, kun valinta on tullut uudestaan valittavaksi, mutta tällä ei ole ollut vaikutusta asiaan.
Muita maksullisia tai maksuttomia palveluita en ole avannut.

Jos joku tilaa avaimia ja ei tarvitse kaikkia neljää, niin olisin kiinnostunut kahdesta avaimesta. (5NFC & 5C NFC)
Ei ole vielä tärpännyt , jos joku tarjouksen saanut pärjää kahdella avaimella niin olisin vielä kiinnostunut kahdesta.
 

dome

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Ei ole vielä tärpännyt , jos joku tarjouksen saanut pärjää kahdella avaimella niin olisin vielä kiinnostunut kahdesta.
Tuliko vielä koodia sähköpostiin? Sain itse viime viikolla ja tilaus jo sisällä, mutta tuli äsken toinenkin jostain syystä. Laitetaan kiertoon tarvitsevalle.
 
Liittynyt
12.08.2021
Viestejä
69
Mulle tuli koodi muutama tunti sitten. Alunperin tein tilin ja painoin zero trustissa claim offer joskus 2.10. josta meni ~10 päivää että Cloudflare pisti meiliä etten täytä kampanjan ehtoja. Ostin 16. päivä namecheapista 6-numeroisen .xyz domainin 0,87€:llä, josta tein cloudflaressa zonen niin, että se on alias mun netlify-sivulle. Tämän lisäksi pistin @stenro ehdottaman zero trustin DNS over TLS puhelimelle :tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
462
Tuli itsekin ostettua Namecheapista domain ja lopulta päädyin jotenkin puolivahingossa avaamaan Shopify kaupan. :smoke: 90% ajasta mulla ei ollut mitään hajua mitä olen tekemässä mutta kai olen nyt täyttänyt jonkun ehdoista tarjouksen hyödyntämiseen kun Cloudflaressa lukee että ''sivuni'' on suojattu. Toki eipä tässä menettänyt kuin 0.85e vaikka en vieläkään koodia saisi.
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
74
Mulle tuli koodi muutama tunti sitten. Alunperin tein tilin ja painoin zero trustissa claim offer joskus 2.10. josta meni ~10 päivää että Cloudflare pisti meiliä etten täytä kampanjan ehtoja. Ostin 16. päivä namecheapista 6-numeroisen .xyz domainin 0,87€:llä, josta tein cloudflaressa zonen niin, että se on alias mun netlify-sivulle. Tämän lisäksi pistin @stenro ehdottaman zero trustin DNS over TLS puhelimelle :tup:
Aika vastaava tilanne myös itselläni (tosin tein .com domainin 12€ + Zero Trustin docker-containerista). Domainin ja kontin tein (reject-viestin jälkeen) 15. päivä, koodi tuli tänään ja tein juuri tilauksen. 4kpl avainta + 1kpl YubiStyle Cover + verot + postit = 67.51€.

" Expected to ship by October 28, 2022 "

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille vinkeistä! :thumbsup:
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
13
Tänne saa myös laittaa koodia, jos joku sattui saamaan myöhemmin ylimääräisiä :)
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
13
Mulle tuli koodi muutama tunti sitten. Alunperin tein tilin ja painoin zero trustissa claim offer joskus 2.10. josta meni ~10 päivää että Cloudflare pisti meiliä etten täytä kampanjan ehtoja. Ostin 16. päivä namecheapista 6-numeroisen .xyz domainin 0,87€:llä, josta tein cloudflaressa zonen niin, että se on alias mun netlify-sivulle. Tämän lisäksi pistin @stenro ehdottaman zero trustin DNS over TLS puhelimelle :tup:
Tuliko tuo claim offer nappula sinulla uudestaan aktiiviseksi, vai lähettivätkö koodin, kun huomasivat että olit lisännyt zonen ja zero trust? Itse painoin claim liian ajoissa, ja lisäsin vasta myöhemmin oman domainin tuonne. Näyttää nyt minulla offer claimed.
 
Liittynyt
12.08.2021
Viestejä
69
Tuliko tuo claim offer nappula sinulla uudestaan aktiiviseksi, vai lähettivätkö koodin, kun huomasivat että olit lisännyt zonen ja zero trust? Itse painoin claim liian ajoissa, ja lisäsin vasta myöhemmin oman domainin tuonne. Näyttää nyt minulla offer claimed.
Ei tullut uudestaan aktiiviseksi, lähettivät vain.
 
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
23
Tuliko tuo claim offer nappula sinulla uudestaan aktiiviseksi, vai lähettivätkö koodin, kun huomasivat että olit lisännyt zonen ja zero trust? Itse painoin claim liian ajoissa, ja lisäsin vasta myöhemmin oman domainin tuonne. Näyttää nyt minulla offer claimed.
Se tulee aktiiviseksi kun päivität sivun. Se on aktiivisena tosi pienen hetken ja sitten menee harmaaksi, mutta sitä kerkeää klikata. Sen jälkeen tulee se vihreäpohjainen teksti siitä, että olet claimannut sen ja sulle lähetetään koodi tms.

Itsekin kaipailisin paria avainta, jos joltain liikenee.
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
4
Olin saanut tuurilla promokoodin ja tehnyt tilauksen Oct 7th, vaikken zerotrustia tai muuta ollut käyttänyt, kun olin claimannut sen heti ekoina päivinä.

Tilauksen yhteydessä luvattiin laittaa pakettia eteenpäin Oct 14, mutta hiljalleen ne on sitä viivästyttänyt viikko viikolta, ja tämänhetkinen lupaus näyttää jo kuukauden päähän Nov 30th.

Ei ilmeisesti kauhean hyvin ole prosessit kunnossa yubikeyn ruotsin puolella, mistä sen pitäisi lähteä tulemaan, mutta jos ne vielä tämän vuoden puolella edes sais..
 

KaptPirk

Make ATK Great Again
Tukijäsen
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
72
Tilauksen yhteydessä luvattiin laittaa pakettia eteenpäin Oct 14, mutta hiljalleen ne on sitä viivästyttänyt viikko viikolta, ja tämänhetkinen lupaus näyttää jo kuukauden päähän Nov 30th.

Ei ilmeisesti kauhean hyvin ole prosessit kunnossa yubikeyn ruotsin puolella, mistä sen pitäisi lähteä tulemaan, mutta jos ne vielä tämän vuoden puolella edes sais..
Samanlainen kehityskulku täälläkin: 28. lokakuuta, 11. marraskuuta, 30. marraskuuta. Siitä huolimatta juuri äsken tuli ilmoitus, että tilaus on nyt lähetetty, joten pientä pelivaraa näyttää olevan aika-arvioissa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
835
Tilattu 7.10. illalla ja silloin luvattiin toimitus 14.10. mennessä. Kuten muillakin, niin viikko viikolta tuo siirtyi myöhemmäksi ja viimeisin taisi olla 30.11. Tänään puoliltapäivin kuitenkin tuli vahvistus, että paketti on matkalla.
 

dome

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Vieläkin näyttää että ”expected to ship by october 28” eikä ole mitään uutta arviota kuulunut. No ehkä ne sieltä joskus.
 
Liittynyt
22.11.2019
Viestejä
4
Minulle kanssa tuli tilausvahvistus puolenpäivän aikaan, ja näyttäisi oletettu lähetyspäiväkin oltu resetoitu takaisin Oct 14.
erikoinen prosessi kyllä, mutta ainakin paketti lähti ilmeisesti matkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Ootteko saaneet jo tikkunne?

Mulla on tilauspäivä 12.10. ja expected to ship 26.10. ja status: your order is processing
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
42
14.10. Tilaus "Expected to ship by October 28, 2022" " Order status: your order is processing "
 

KaptPirk

Make ATK Great Again
Tukijäsen
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
72
Noin viisi arkipäivää kesti halvin toimitus Ruotsin varastolta postiluukkuun.

Jos joku jäi avaimia vaille, niin minulla olisi kaksi ylimääräistä tarpeettomina. Kyseessä siis 2kpl USB-A-liittimellä varustettua YubiKey 5 NFC -avainta avaamattomissa pakkauksissa. Omassa avainparissa oli sisällä firmware 5.4.3, joten varmaan sama näissäkin. Hinta olisi tuo sama arvonlisäverollinen tarjoushinta 12,40€/kpl + seurantakoodillinen postipaketti 6,90€.

päivitys: avaimet myyty käyttäjälle @jarhu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
835
Tilattu 7.10. illalla ja silloin luvattiin toimitus 14.10. mennessä. Kuten muillakin, niin viikko viikolta tuo siirtyi myöhemmäksi ja viimeisin taisi olla 30.11. Tänään puoliltapäivin kuitenkin tuli vahvistus, että paketti on matkalla.
Ja näin 6,5 viikkoa tilauksesta avaimet saapuivat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 835
Jäsenet
70 919
Uusin jäsen
XJX0

Hinta.fi

Ylös Bottom