CLAIR OBSCUR EXPEDITION 33 * RPG vuoropohjaisella taistelulla * PS5, Xbox Series X/S & GP, PC * GOTYC?

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 103
Julkaisu 23.4. Kyllä tämä Day 1 ostokselta vaikuttaa JRPG-faneille!
Ääninäyttelijöinä mm. Andy Serkis, Charlie Cox (Daredevil) ja Jennifer English (Shadowheart).
Peli alkoi yhden miehen projektina ja tiimi on nyt noin 30 henkilöä. Heistä monet ovat entisiä Ubisoftin työntekijöitä. Pelin ympärille on kehittymässä paljon GOTY-buzzia.

Traileri (cinematic ja gameplay):


Previkka:


Pelikuvaa medialle jaetusta demosta:


Each year, the Paintress awakens to paint a cursed number upon her monolith, causing those of that age to fade into oblivion. As this number ticks down, more lives are erased, and the shadows of death loom ever closer to those who remain. This cycle must end.Clair Obscur: Expedition 33 is a reactive turn-based RPG inspired by the lavish art and culture of France’s Belle Époque. You will step into the shoes of Gustave and his fellow Expeditioners, the brave souls determined to end the Paintress’ reign of death. Together, they will traverse breathtaking landscapes, encountering both deadly adversaries and powerful allies. We at Sandfall Interactive have poured our hearts into creating this game. We invite you to explore this beautiful, melancholic world and discover the depths of its stories and battles in 2025.Wishlist Clair Obscur: Expedition 33 and follow us on Social Media to stay up to date with the release. We can’t wait to share more of this journey with you.Discover more and wishlist: https://www.expedition33.com/linkhub
 
Viimeksi muokattu:
Katselin tuota pidempää pelivideota ja kyllähän tämä selkeä day 1 hankinta on, etenkin kun gamepass pc:lle löytyy. Harkitsen jopa ostoa PS5:lle, että voisi sohvalta pelailla. Tuo täysin vuoropohjainen taistelumekaniikka on itselle se kaikista miellyttävin. Esimerkiksi FFX mielestäni Final Fantasyjen paras ainakin taistelumekaniikan osalta. Jos oikein hyvä peli, niin eihän sen haluaisi loppuvan, mutta ainakin alustavasti tuo +30 tuntia päätarina ja lähelle saman verran? sivutekeminen kuulostaa sopivalta eikä tule ähkyä

Katsoin aluksi, että onko Robert Pattinson mallinnettu hahmoksi, mutta ilmeisesti ei
 
Tallentamisesta ja reservisysteemistä
1742892378276.png


Haastattelu
 
Viimeksi muokattu:
Katselin tuota pidempää pelivideota ja kyllähän tämä selkeä day 1 hankinta on, etenkin kun gamepass pc:lle löytyy. Harkitsen jopa ostoa PS5:lle, että voisi sohvalta pelailla. Tuo täysin vuoropohjainen taistelumekaniikka on itselle se kaikista miellyttävin. Esimerkiksi FFX mielestäni Final Fantasyjen paras ainakin taistelumekaniikan osalta. Jos oikein hyvä peli, niin eihän sen haluaisi loppuvan, mutta ainakin alustavasti tuo +30 tuntia päätarina ja lähelle saman verran? sivutekeminen kuulostaa sopivalta eikä tule ähkyä

Katsoin aluksi, että onko Robert Pattinson mallinnettu hahmoksi, mutta ilmeisesti ei
RPG siten haastattelussa X onkin mainittu suurena inspiraationa. Itselel tämä on day 1 ostos PS5:lle. Samaa mieltä pelin pituudesta. Vaikka peli olisi kuinka loistava voi se alkaa tuntumaan venyteltyltä jos se vain jatkuu ja jatkuu...
 
Ainoa mikä huolettaa vähän on se, että taistelussa on kuulemma paljon käytetty reaktio testejä. Eli tyyliin paina oikeaan aikaan x että saat aikaan täyden vahingon tai väistät suurimman osan vahingosta. Iso turnoff. Vuoropohjainen vuoropohjaisena, reaaliaikaiset reaaliaikaisena, hybridi-yritykset on ollut järjestetään höttöä.
 
Ainoa mikä huolettaa vähän on se, että taistelussa on kuulemma paljon käytetty reaktio testejä. Eli tyyliin paina oikeaan aikaan x että saat aikaan täyden vahingon tai väistät suurimman osan vahingosta. Iso turnoff. Vuoropohjainen vuoropohjaisena, reaaliaikaiset reaaliaikaisena, hybridi-yritykset on ollut järjestetään höttöä.
Sen saa myös pois päältä. Itseäni tuo systeemi kyllä kiinnostaa. Joskus vuoropohjaiset menee vähän aivot nollassa kun ei tarvi tehdä mitään. Samantyylinen systeemi toimi mielestäni loistavassa Sea of Starsissa todella hyvin.
 
Hyvä jos saa pois päältä ilman pelillisiä penaltteja. Itseä nuo on aina ärsyttänyt parhaissakin peleissä. Suursuosikkini FF8 ja Lost odyssey tulee ekana mieleen.

Shin megami tensei-tyyliin vaikeusaste niin ei ole varaa vetää aivot nollassa. Että olisi herkkua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
272 552
Viestejä
4 705 033
Jäsenet
76 917
Uusin jäsen
PSI1980

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom