• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Cityway Z Pro 10"800W sähköpotkulauta

Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
86
Nämä hobby hall linkit voisi jo jättää laittamatta. En kyllä ite tilaisi yhtään mitään kyseisestä lafkasta. Niin paljon lokaa jo kuullut täälläkin palstoilta.
Minusta taas on paras että ihmiset saa itse päättää ottavatko riskin. Toki hyvä että varoitetaan heitä jotka eivät hobbyhallin touhusta tiedä.
Turha ennakkosensuroida tai ohjata ajattelua täällä haluttuun suuntaan kuten mediataloilla on tapana.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
43
Nämä hobby hall linkit voisi jo jättää laittamatta. En kyllä ite tilaisi yhtään mitään kyseisestä lafkasta. Niin paljon lokaa jo kuullut täälläkin palstoilta.
Tuohan on hyvä että tulee ilmi, ettei kannata tilata sieltä. Itse en tiennyt että hobbyhall on nykyään noin kehno, ja olisin saattanut höynähtää tilaamaan. Mieluusti jätän tilaamatta ja vältän tulevaisuuden päänsäryt. Ei ole säästön väärttiä
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Minusta on hyvä että porukat nostaa tuon lafkan paskuutta esiin. Tilanne on sinänsä haastava, sillä saman Oyn alla toimi aikoinaan varsin luotettava toimija kivijalkaliikkeineen.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
828
Pakollinen disclaimer, varsinkin kun aika hintava tuote kyseessä, ja voi takuiden/virhevastuun kanssa joutua tekemisiin.

Jos Trustpilot arvosanoja aletaan pitää mittarina, niin Gigantti 1.5/5 ja Power 1.4/5

Hobby Hallista kolme isompaa tilausta tänä vuonna. Kaikissa toimitus ollut ennen arvion. Tilaisinko jotain missä oletan, että joudun asioimaan takuuasioiden parissa? En välttämättä. Laskulla olen aina tilannut, niin ei tarvitse miettiä tuleeko tuote.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 436
Viestejä
4 218 381
Jäsenet
71 043
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom