Chromebookit

Amazon .de:ssa on pari hirmuisen halpaa käytettyä ranskanäppäimistöllä (azerty) varustettua ASUS Chromebook Plus CX3402.
i3-1215U, 8GB RAM, 128GB UFS, 14" FHD IPS

133 euroa! Suomessa nylkevät samasta uutena 649 esim. DNA kaupassa ja Gigantin outletissa ovat kunnosta riippuen 246-447.

Viimeksi muokattu:
^ On hintansa arvoinen ja ei tuntunut pahalta maksaa muistaakseni jopa 15€ skandinäppistarroista.

Edit: Nyt (21.3.) klo 21:30 "unavailable"...

Viimeksi muokattu:
Pian viisivuotta hyvin palvelleessa Acer Chromebook 314 (NX.HPZED.00H) alkaa akku olemaan aika väsähtänyt (health 75%). Netistä katselin, että akun vaihto olisi todella helppo operaatio tähän malliin; takakansi auki, akun johto irti ja sujautetaan uusi paikalle.

Näitä 314:sia on myyty monilla erilaisilla rautaspekseillä. Onkohan niissä kuitenkin yhteensopiva akku kaikissa? Mistähän kannattaisi katsella tarvikeakkua?

Mulla on Asus Chromebook Flip C434TA, vaihdoin emolevyn, nyt en saa enää asennettua ChromeOs, kaikkia virallisia ja epävirallisia kikkoja kokeillut.
On asentuvinaan USB:ltä lopulta tulee ilmoitus poista usb ja kone käynnistyy automaattisesti, sen jälkeen tulee valkea ruutu jossa OS verifivation is OFF, press SPACE to re-enable. Kun painaa spacea kone rääkäisee ja sama toistuu.
Olen kokeillut käyttää Asuksen sivuilla olevaa imagea ja "Luo palautustietoväline Chromebookillesi" välinettä, ei vaan onnistu. Olen kokeillut kahdella eri USB-tikulla, ei vaikutusta

Statistiikka

Viestiketjuista
281 249
Jäsenet
78 227
Uusin jäsen
ViliVilperi83

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom